Pereiti prie turinio

Lietuvos įstatymų bukaprotiškumas...


Rekomenduojami pranešimai

Šiandien sužinojus galutinai priimtus Liepos pirmosios Lietuvos importo automobilių iš Amerikos naujas nuostatas negaliu tiesiog nepapasakot ant kiek Lietuvos valdžioje sėdi Dur*iu kompanijos.

 

Pagal priimtus naujus įstatymus mašinos, kurios yra gabenamos iš Amerikos į Lietuvą ir turi menkiausia daužimą (pavyzdžiui įlenktas sparnas ar sulaužytas buferis ir t.t. manau supratot) dokumentuose pažymimos kaip daužtos ir su tokiu žymėjimu negali būti priregistruotos Lietuvoje. Šiandien patys įsitikinome kaip bandėme vežti dalinai priregistruoti automobilį , kad galima būtų gabenti atlikti Alytuje ekspertizę. Tarkim daužimo pavizdys:

 

http://images.copart.com/website/data/pix/20140305/16569694_2X.JPG

 

Defektas netgi kur kas silpnesnis, ir pagal tokį daužima , tokia transporto priemonė negali būt registruojama Lietuvoje, jeigu yra gabenama iš Amerikos. (Jei parsivesi mašina daužta vos ne ant gabalų iš bet kurios šalies tu galėsi ją laisvai registruoti).

 

Paklausus ar yra įmanoma priregistruoti dar mašiną regitros darbuotojas paminėjo 2 variantus.

* Pravarai ekspertizes visas, technikinę, susimoki visus mokęsčius, viso gaunas apie ±1000lt ir tuomet jie pasakys ar galbūt galima bus priregistruoti ( bet perspėjo jog čia labai maža galimybė.)

* Sumoki tarkim Vokietijai už ekspreto atvykimą ir peržiūrėjimą mašinos ±900eurų ir jeigu ji atitinką jų reikalavimus jie išduodą sertifikatą , kad tai Vokietijos mašina, o jeigu bet kiek neatitinka jų reikalavimų kaip kad tarkim TA būna prisikabina dėl netokios lemputės spalvos, turėsi antrą kartą mokėti tuos pačius eurus ir vėl kviestis ekspertą. Gausi Vokiečio pažymėjimą - tik tada galėsi registruoti Lietuvoje.

 

Iškart pasakau kaip būdavo iki Liepos pirmos. Parsigabeni mašiną , kad ir vos ne per pusę lūžusią, tvarginai sutvarkai ją, pravarai ekspertizes, gauni TA, priregistruoji, nusiperki draudimą, gauni numerius , VSIO. Važiuoji. (lygiai taip pat visose europos šalyse, bet tokį naują įstatyma priemė tik Lietuva, kadangi mes esame protingiausi).

 

 

 

Kuom tai stipriai liečia Lietuvą? Kiek asmeniškai žinau vienos įmonės, kuri gabena mašinas iš Amerikos į Lietuvą, tai jau vien dabar per savaitę iš 3 konteinerių mašinų sumažėjo iki vieno konteinerio. Nuo kiekvieno gautos mašinos mokamą muitą gauna valstybė. Tai grubiai ir greitai primetus , kas metus vien nuo tos įmonės muitų valstybė praranda ~10mln lt. Bet tai tik viena įmone. Nemanau , kad lietuvoje tokių nebus daugiau.

 

Ir paaiškinkit man, kur Lietuvos valdžios protas? Ką mūsų valstybė tokia stipri ir turi tiek daug pinigų , kad nereikia tų papildomų 10 ar 20mln lt biudžete? :)

 

 

Atsiprašau už klaidas, rašiau naktį ir pavargęs, bet tiesiog norėjau pasidalinti dar vienu baisiu Lietuvos Feilu.

 

 

P.S Jei ne į tą temą parašiau, perkelkit.

Redagavo facemark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Iš pirkėjo pusės tai yra daug geriau. Ar tu norėtumei pirkti katę maiše? Plius ir avarijos atveju prieš tai stipriai daužta mašina labiau kentės (kad ir gerai taisyta).

Redagavo Loganas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi ir aš prisidėsiu dar vienu bukaprotišku įstatymu!

 

Jau kurį laiką mano tėvai nebegyvena kartu, mano šeima yra socialiai remtina, šeimoje yra 3 vaikai (na, kai man jau 18m turbūt jau skaitosi, kad tik 2) tai praeitais metais mano sesė ir aš, gaudavom nemokamą maitinimą (brolis dar buvo mažas ir niekur neėjo), o šiais metais kai mama nuėjo tvarkyti nemokamo maitinimo ir pasakė, kad nebegyvena kartu su tėvu, valdžia pasakė: arba prisiteisi elementus arba negausit nei nemokamo maitinimo, nei ten tų pašalpų... Tai va taip valdžia pydo žmones! Per šitą du*ną įstatymą kaip spėju gražiuoju išsiskirti nebeišeis tėvam...

 

Nežinau, man tai šis įstatymas atrodo labai durnas... Aišku, svarstė ir apie galimybę savo noru prisiteisti elementus, bet kažkaip pagalvojo, kad geriau išsiskirti gražiuoju ir turėti neturėti jokių piniginių santykių (nes tai aišku vėl gali sukelti didelius nesutarimua kas liečia pinigus) nu, bet kai papasakojo man kokie čia įstatymai... Bent jau man yra galimybė pasirinkti atskirai ar aš noriu elementų ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesukite galvos. Norejome Europos stai ir turime su visais ju istatymais.

Kadangi jau Musu Lietuvos bankas patapo tik Europos filialas, tai greiciausiai turesime dar visokiu idomybiu.

 

O siaip tai cia normalu, taip didieji korporaciju valdytojai kisa tos istatymus, tam kad sukelti vartojima. Jeigu visi pirksime naudotas auto tai kas bepirks naujas :)

Redagavo Vilkates
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išdiskutuota tema prie stalo su draugais, tikrai nepagalvojo, aš asmeniškai pirkčiau mašiną su sulibdytu kėbulu, bet nuliovu varikliu, nei atvirkščiai. Galėtu būt regitroje puslapis, kur pagal mašinos VIN rodytų ar stipriai mašina daužta buvo užsienyje, o tada pirkėjas pats nuspręstu, pirkt jam tą mašiną, ar ne. Pasirinkimo laisvė. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ne kartą esu matęs kaip tos "nuliovos", "silpnai daužtos", "idealiai sutvarkytos" mašinos atrodo po dar vienos avarijos lietuvoje, tikrai manau kad geriau tegul būna mažiau milijonų biudžete, nei kad žmonės važinėtų su tais frankenšteinais... Taip šiuo atveju automobilis kaip ir nedaužtas, bet juk nepatikrinsi kiekvieno auto sutvarkymo kokybės lygio, ypač su tokiu lietuvių potraukiu kyšiams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išdiskutuota tema prie stalo su draugais, tikrai nepagalvojo, aš asmeniškai pirkčiau mašiną su sulibdytu kėbulu, bet nuliovu varikliu, nei atvirkščiai. Galėtu būt regitroje puslapis, kur pagal mašinos VIN rodytų ar stipriai mašina daužta buvo užsienyje, o tada pirkėjas pats nuspręstu, pirkt jam tą mašiną, ar ne. Pasirinkimo laisvė. :)

 

Tai aišku, ir ta sulipdyta mašina būtinai turėtų būti BNV, tada Šilalėje būsi pats krūčiausias. Ir visiškai pokuj, kad nesaugu. Lietuviai perka mašinas dėl įvaizdžio, o visą kitą antraeilis dalykas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas dėl to istatymo, tai nelabai nusimanau mašinose, bet kas liečia įstatymų priėmimą, tai turbūt didelis procentas jų priimta neišanalizavus visko iki galo, visų pasekmių. priima gi valdžios vyrai. turėtų savo imones, tai kiekvieną sprendimą peržiūrėtų, kokios bus paekmes ir t.t. o dabar mes sumokam už jų klaidas. turbūt ir priima daugeliu atvejų ne dėl to kad atneš kazkokią naudą, o dėl to kad reikia dirbt, rodyt rezultatus, įtikt kokiai europos sąjungai, kokiam verslo klanui ir pan.

čia kaip rašė, kad mašinas lt perka dėl įvaizdžio - taip, mašina yra savęs pateikimo forma. buvau amerikoj, tai pažistamo žmona dirbo valytoja, tvarkydavo ligoninę, į darbą važiuodavo su LEXUS džipu, tas pažįstamas su GMC tuo dideliu juodu važinėjo, viskas už paskolas, bankam atsekdavo kelias štukas žalių į męnesį už tas mašinas. nors pats ūgio buvo iki pusės to GMC. patys amerikonai gydytojai sakė juokdavosi.

panašiai kartais ir su tais įstatymais

 

čia gal nelabai į temą, bet vis tiek apie valdžią. buvo laida kažkada, diskutavo apie kažkokią vilniaus ligoninę, kad ar vos nebankrutuoja, ar kažkas tokio, ir laidoj buvo tas a.bosas, verslininkas, kur liuks žmoną turi, tai jisai pasakė: leiskit man pasodint toj ligoninėj savo vadybininkus kelis, po pusės metų ta ligoninė pradės pelną nešt.

Redagavo radianas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas dėl to istatymo, tai nelabai nusimanau mašinose, bet kas liečia įstatymų priėmimą, tai turbūt didelis procentas jų priimta neišanalizavus visko iki galo, visų pasekmių. priima gi valdžios vyrai. turėtų savo imones, tai kiekvieną sprendimą peržiūrėtų, kokios bus paekmes ir t.t. o dabar mes sumokam už jų klaidas. turbūt ir priima daugeliu atvejų ne dėl to kad atneš kazkokią naudą, o dėl to kad reikia dirbt, rodyt rezultatus, įtikt kokiai europos sąjungai, kokiam verslo klanui ir pan.

čia kaip rašė, kad mašinas lt perka dėl įvaizdžio - taip, mašina yra savęs pateikimo forma. buvau amerikoj, tai pažistamo žmona dirbo valytoja, tvarkydavo ligoninę, į darbą važiuodavo su LEXUS džipu, tas pažįstamas su GMC tuo dideliu juodu važinėjo, viskas už paskolas, bankam atsekdavo kelias štukas žalių į męnesį už tas mašinas. nors pats ūgio buvo iki pusės to GMC. patys amerikonai gydytojai sakė juokdavosi.

panašiai kartais ir su tais įstatymais

 

čia gal nelabai į temą, bet vis tiek apie valdžią. buvo laida kažkada, diskutavo apie kažkokią vilniaus ligoninę, kad ar vos nebankrutuoja, ar kažkas tokio, ir laidoj buvo tas a.bosas, verslininkas, kur liuks žmoną turi, tai jisai pasakė: leiskit man pasodint toj ligoninėj savo vadybininkus kelis, po pusės metų ta ligoninė pradės pelną nešt.

Atneštų pelną nebent jei gydymas mokamas taptų, o tuomet lietuviai kaip ir didžioji dalis pasaulio būtų nepatenkinti dėl mokamo gydymo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baigsis važinėjimai su mašinomis "frankenšteinais" kai iš kokių trijų mašinų sukonstruoja vieną "ledinę" ir parduoda vos ne kaip naują.

Bent vienas geras Lietuvos įstatymas, apsaugantis nuo tokių "biznierių" kaip temos autorius

 

Skaityk kas parasyta.

 

tokia transporto priemonė negali būt registruojama Lietuvoje, jeigu yra gabenama iš Amerikos. (Jei parsivesi mašina daužta vos ne ant gabalų iš bet kurios šalies tu galėsi ją laisvai registruoti).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaityk kas parasyta.

 

tokia transporto priemonė negali būt registruojama Lietuvoje, jeigu yra gabenama iš Amerikos. (Jei parsivesi mašina daužta vos ne ant gabalų iš bet kurios šalies tu galėsi ją laisvai registruoti).

 

Dėl to galėtų uždraust ir daužtas stipriai iš europos vežt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baigsis važinėjimai su mašinomis "frankenšteinais" kai iš kokių trijų mašinų sukonstruoja vieną "ledinę" ir parduoda vos ne kaip naują.

Bent vienas geras Lietuvos įstatymas, apsaugantis nuo tokių "biznierių" kaip temos autorius

 

matau nesupranti , kad Amerikoje gali nupirkti beveik sveika su palankstytu šonų seną vertingą mašina daug daug pigiau negu kitoje šalyje. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matau nesupranti , kad Amerikoje gali nupirkti beveik sveika su palankstytu šonų seną vertingą mašina daug daug pigiau negu kitoje šalyje. :)

 

Bet kadangi Lietuva biznierių kraštas, tai turbūt mažuma būna tokių, kurie tempia sveikas, palankstytu šonu. Dažniausia tempia visokius šrotus, 15 kartų virtusius, nes gi nuo jų daugiau galima uždirbt. Ko pasekoje ir išeina, kad pilna lipdytų automobilių gatvėse. Tad tą ir turime :)

 

Taip pat autorius gi paminėjo būdus, kaip galima užregistruot:

 

Paklausus ar yra įmanoma priregistruoti dar mašiną regitros darbuotojas paminėjo 2 variantus.

* Pravarai ekspertizes visas, technikinę, susimoki visus mokęsčius, viso gaunas apie ±1000lt ir tuomet jie pasakys ar galbūt galima bus priregistruoti ( bet perspėjo jog čia labai maža galimybė.)

* Sumoki tarkim Vokietijai už ekspreto atvykimą ir peržiūrėjimą mašinos ±900eurų ir jeigu ji atitinką jų reikalavimus jie išduodą sertifikatą , kad tai Vokietijos mašina, o jeigu bet kiek neatitinka jų reikalavimų kaip kad tarkim TA būna prisikabina dėl netokios lemputės spalvos, turėsi antrą kartą mokėti tuos pačius eurus ir vėl kviestis ekspertą. Gausi Vokiečio pažymėjimą - tik tada galėsi registruoti Lietuvoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kadangi Lietuva biznierių kraštas, tai turbūt mažuma būna tokių, kurie tempia sveikas, palankstytu šonu. Dažniausia tempia visokius šrotus, 15 kartų virtusius, nes gi nuo jų daugiau galima uždirbt. Ko pasekoje ir išeina, kad pilna lipdytų automobilių gatvėse. Tad tą ir turime :)

 

Taip pat autorius gi paminėjo būdus, kaip galima užregistruot:

 

Paklausus ar yra įmanoma priregistruoti dar mašiną regitros darbuotojas paminėjo 2 variantus.

* Pravarai ekspertizes visas, technikinę, susimoki visus mokęsčius, viso gaunas apie ±1000lt ir tuomet jie pasakys ar galbūt galima bus priregistruoti ( bet perspėjo jog čia labai maža galimybė.)

* Sumoki tarkim Vokietijai už ekspreto atvykimą ir peržiūrėjimą mašinos ±900eurų ir jeigu ji atitinką jų reikalavimus jie išduodą sertifikatą , kad tai Vokietijos mašina, o jeigu bet kiek neatitinka jų reikalavimų kaip kad tarkim TA būna prisikabina dėl netokios lemputės spalvos, turėsi antrą kartą mokėti tuos pačius eurus ir vėl kviestis ekspertą. Gausi Vokiečio pažymėjimą - tik tada galėsi registruoti Lietuvoje.

 

 

man tai ištikrųjų yra graudu žiūrėt į žmones , kurie visiškai tarkim nieko nesupranta apie amerikos aukcionus ir kalba apie šrotus ;).

Visu pirma iš ten niekad neveža šudinų mašinų kaip Lietuvos 70% su tokiom važinėja, kadangi jei ten nori pirkti mašiną, tai už konteinerį gabenimą mašinos, plukdymą, aukciono mokęsčius jau turėsi mokėt ±1300Dolerių. + mašinos muitas, tai ir taip aišku kad nepirks koks vaikas ar taip koks medis eilinio bmw už 1000dolerių, nes jam bus žiaurus minusas.Pagrinde ten perka brangias, geresnes mašinas. O dėl daužimo? Ką tu pjauni? Kai mašinos nematai ji yra už tūkstančių kilometrų. Tu nežinai kas gali būt, todėl visi žmonės , kurie prekiaujia rimtos brangiom mašinom perka geriau nesmarkiai daužtas, nes žino kas yra ir dėl ko parduoda, o dažniausiai kiek perka sveikų, atrodo liux. Sumoki kaip už sveiką mašiną, o kaip gryžta pamatai kad ten viskas byra, griuva, užia ir buvo padaryta tik pardavimui kad atlaikytų.

 

Žodžiu esmė tokia, kad ne tai kad sugadino lietuvos automobilių plitimą, kam patinka reti, gražus, vertingi modeliai, tai jų jau smarkaii sumažės Lietuvoje dėl šio įstatymo, bet ir susitrumpino savo biudžeta.

 

ir dar variantas. Sakot reikia taip kad priimtu mašinoms iš visų šalių? taigi tada taip gautusi, kad žmonės galėtu pirkt tik lietuvoje tarpusavyje mašinas, kurios ankščiau ar vėliau lūžtų ir tada turėtų pirkt tik sveikas mašinas , kas beveik prilygsta tik salonams. Tai ne pas kiekviena žmogelį manau bus pinigų nelendant į lizingus ir paskolas nusipirkti mašiną naują iš salono, kadangi salone nerasi 2005m mašinos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aišku, ir ta sulipdyta mašina būtinai turėtų būti BNV, tada Šilalėje būsi pats krūčiausias. Ir visiškai pokuj, kad nesaugu. Lietuviai perka mašinas dėl įvaizdžio, o visą kitą antraeilis dalykas.

 

Ne apie saugumą kalba eina, žmogau. Aš nesakau, kad sulibdyta mašina yra saugi, bet reikia atsižvelgt kas tai darė, jei Lietuvos garažiniai, tai tikrai nieko gero, tarp kitko turiu omeny, kad stogas koks keistas būna, o ne grynai per pusę, kai iš dvejų mašinų padaro vieną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne apie saugumą kalba eina, žmogau. Aš nesakau, kad sulibdyta mašina yra saugi, bet reikia atsižvelgt kas tai darė, jei Lietuvos garažiniai, tai tikrai nieko gero, tarp kitko turiu omeny, kad stogas koks keistas būna, o ne grynai per pusę, kai iš dvejų mašinų padaro vieną.

 

Tai kaip tik, šis įstatymas ir priimtas dėl saugumo. Jeigu keistas stogas, tu manai, ši mašina avarijoje bus tokia pat saugi, kaip nelipdyta? Aiškiai gi parašyta, jeigu taip viskas gerai padaryta, ir saugiai, išsikvieti ekspertą iš Vokietijos ir viskas bus čiki piki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip tik, šis įstatymas ir priimtas dėl saugumo. Jeigu keistas stogas, tu manai, ši mašina avarijoje bus tokia pat saugi, kaip nelipdyta? Aiškiai gi parašyta, jeigu taip viskas gerai padaryta, ir saugiai, išsikvieti ekspertą iš Vokietijos ir viskas bus čiki piki.

 

Ir mokėt 3000lt už tai , kad galėtum dar sumokėt 1000lt jeigu praeis tavo mašina jam pro akis? tai prie mašinos kainos +4000lt mažiausiai neskaitant atgabenimo, tai bendrai viską sudėjus gaunas kad jeigu perki mašiną iš Amerikos tai turi mokėt Mašinos kaina+ 7000lt.

 

 

Ir vistiek Lietuvos valdžia apgailėtina, Išleido įstatyma, negalvodami , kad betkuriuo atveju jis jiems bus nepalankus, kadangi dabar pristojo, bet vėliau vėl pradės tos mašinos eit, tik muitą ir viską mokės ne Lietuvai, o tarkim Kaimynei Latvijai, ten viska susitvarko, atsivaro mašina į lietuvą ir perregistruoja kaip į Lietuvišką. Taigi pasekmės tik tokios kad bus kaip yra, tik Lietuva prašiks daug pinigų nuo mašinų muito ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir mokėt 3000lt už tai , kad galėtum dar sumokėt 1000lt jeigu praeis tavo mašina jam pro akis? tai prie mašinos kainos +4000lt mažiausiai neskaitant atgabenimo, tai bendrai viską sudėjus gaunas kad jeigu perki mašiną iš Amerikos tai turi mokėt Mašinos kaina+ 7000lt.

Tai kam tada išvis prasidėti su tom daužtom? Ar net ir su +7000Lt ji vis tiek pigiau gaunasi?

 

Ir vistiek Lietuvos valdžia apgailėtina, Išleido įstatyma, negalvodami , kad betkuriuo atveju jis jiems bus nepalankus, kadangi dabar pristojo, bet vėliau vėl pradės tos mašinos eit, tik muitą ir viską mokės ne Lietuvai, o tarkim Kaimynei Latvijai, ten viska susitvarko, atsivaro mašina į lietuvą ir perregistruoja kaip į Lietuvišką. Taigi pasekmės tik tokios kad bus kaip yra, tik Lietuva prašiks daug pinigų nuo mašinų muito ;)

Tai ir tegul gauna latviai tuos pinigus. Gaudavo jau ir iš krovininių magiškai paverčiant į keleivines įvairius minivenus anksčiau.

Tiesa, pas juos su mirtimis kelyje statistika, regis, stipriai geresni reikalai nei pas mus? Mano akimis, daužta mašina yra daužta ir tiek, niekas 100% jai nesugrąžins struktūrinio vientisumo ir tvirtumo, koks buvo jai išvykus iš gamyklos lyginant po remontų "šalinant" avarijos pasekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kam tada išvis prasidėti su tom daužtom? Ar net ir su +7000Lt ji vis tiek pigiau gaunasi?

 

 

Tai ir tegul gauna latviai tuos pinigus. Gaudavo jau ir iš krovininių magiškai paverčiant į keleivines įvairius minivenus anksčiau.

Tiesa, pas juos su mirtimis kelyje statistika, regis, stipriai geresni reikalai nei pas mus? Mano akimis, daužta mašina yra daužta ir tiek, niekas 100% jai nesugrąžins struktūrinio vientisumo ir tvirtumo, koks buvo jai išvykus iš gamyklos lyginant po remontų "šalinant" avarijos pasekmes.

 

Na tai pagal jus kaip suprantu, tai jūs už tai kad mašinos būtų tik iš salonų naujos, ir jeigu bent kaip įdauži mašina, meti ją į savartyna ir perki kitą iš SALONO. Patys apie tai pagalvojat kaip taip kalbat? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...