Pereiti prie turinio

Konkurentų tyrimai – vienintelis būdas tapti lyderiu


Rekomenduojami pranešimai

Konkurencinės verslo aplinkos ir konkurentų stebėjimas yra būtini bet kuriam verslui ir visiškai nesvarbu, ar ką tik pradėjote, ar jau esate rinkoje metų metus. Jeigu norite būti savo srities lyderiu – turite pastoviai matyti, ką veikia Jūsų konkurentai. Žemiau pateiksiu Jums kelis būdus, kaip tai padaryti.

 

Informacijos apimtis/kiekis

 

Visu pirma – reikia konkrečiai nuspręsti, kokia informacija Jums yra naudinga ir kaip ja pasinaudosite. Žinoma, labai gundo mintis ar noras gauti viską, kas tik įmanoma, tačiau tai tikrai bus tiek laiko, tiek pinigų švaistymas. Taip pat verta nepamiršti, kad yra ir tam tikri įstatymai, apribojantys informaciją, jos rinkimą (ir būdus) bei panaudojimą. Apie nelegalius dalykus čia nekalbėsime, tad VRM darbuotojai, esantys šiame portale darbo tikslais, gali spausti raudoną X viršutiniame dešiniame kampe. Visi kiti – skaito toliau.

 

Renkama informacija gali būti labai plati ir apimti daugelį Jus dominančių faktorių tiek apie Jūsų rinką (tikslinę auditoriją), tiek apie Jūsų konkurentus:

 

* prekių/paslaugų pasiūla (diapazonas)

* kainodara

* ateities planai

* pardavimų taktika

* konkurenciniai pranašumai

* marketinginė veikla

* klientų bazė

* klientų aptarnavimas

* partnerystės

* veikla internete

 

Kad ir kokios informacijos ieškote, siūlau įsitikinti, kad ji bus naudinga Jums ir padės gerinti Jūsų pačių verslą. Jeigu sugebėsite tai užsitikrinti – padėsite patys sau, nes surinkta informacija vers Jus neužsistovėti vietoje. Tyrimas gali būti laikomas vertingas tik tuomet, kai jis yra tęstinis, o ne vienkartinis. Turite pastoviai stebėti informaciją, jos pasikeitimus ir galutiniame rezultate matysite, kaip Jūsų konkurentai reaguoja į rinkos pokyčius ir kokių veiksmų imasi.

 

Likęs straipsnis - čia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu drasus pavadinimas, drasus.

 

Pirmiausia - visiskai nera jokiu priezasciu kuriem galam reikalinga informacija is konkurento portalo, ju klientu patirties bei paieskos internete ir ka daryt su visa ta informacija.

 

As konkurentus tyrineju paprastai tik kai neuztenka laiko galvot paciam. Mano nuomone toks koncentravimasis ties konkurentais koki cia rekomenduoji neisvengiamai ves prie ideju kopijavimo ir labai apribos orginalu mastyma.

 

Nezinau kokia auditorija bandai pasiekt su situo straipsniu, bet lyderiu tikrai netapsi zaisdamas savo konkurentu zaidima su ju taisyklem. Reikia koncentruotis i tuos, kurie atnesa verslui pinigus - klientus ir kurt savo taisykles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu drasus pavadinimas, drasus.

 

Pirmiausia - visiskai nera jokiu priezasciu kuriem galam reikalinga informacija is konkurento portalo, ju klientu patirties bei paieskos internete ir ka daryt su visa ta informacija.

 

As konkurentus tyrineju paprastai tik kai neuztenka laiko galvot paciam. Mano nuomone toks koncentravimasis ties konkurentais koki cia rekomenduoji neisvengiamai ves prie ideju kopijavimo ir labai apribos orginalu mastyma.

 

Nezinau kokia auditorija bandai pasiekt su situo straipsniu, bet lyderiu tikrai netapsi zaisdamas savo konkurentu zaidima su ju taisyklem. Reikia koncentruotis i tuos, kurie atnesa verslui pinigus - klientus ir kurt savo taisykles.

 

Labai dėkoju už pastabas, Justinai. Turiu keletą ir Tau:

 

1. Kai nežinai, ką daryti su informacija apie konkurentus - geriau iš viso nieko nedaryk. Ne tik kad nerink informacijos, bet iš viso nevystyk verslo.

2. Nei vienoje straipsnio vietoje nėra parašyta, kad viskas, ką reikia daryti - tai rinkti informaciją apie konkurentus. Užtenka tai daryti periodiškai (kas 2-3 mėnesius), tačiau pastoviai. Jeigu tik rinksi informaciją - daugiau nieko ir nepadarysi, tad verslas - žlugs. Elementaru, Vatsonai. ;)

3. Jeigu konkurentus tyrinėji tik tuomet, kai neturi laiko galvoti - tai Tu ne "tyrinėji" juos, o "kopijuoji". Todėl Tau pačiam ir kyla tokios asociacijos. Jeigu aš pažiūrėsiu į automobilių pardavėjų vystomą reklaminę kampaniją, kuri yra labai veiksminga ir rasiu, kaip ją pritaikyti savo gėlių pardavimo verslui - ar tai bus kopijavimas, ar sėkmingas idėjos pritaikymas?

4. Didžiam Tavo nusivylimui - lyderiais tampa būtent tie žmonės, kurie valdo informaciją. Reikia nepamiršti, kad informacija gali būti bet kokia ir kainos ji neturi. Viskas priklauso nuo to, kokia ta informacija, kiek patikima ir ką galima su ja nuveikti. Vėlgi - jeigu to nesupranti, tuomet labai gaila.

 

Su didžiausia pagarba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

1) Jei žmogus nežino kokią informaciją reikia rinkt, tai iš kur gali žinot ką su ja konkrečiai reikėtų daryt? Aš čia nekalbu apie save, aš kalbu apie tavo straipsnio auditoriją. Ne visi verslininkai visus sugebėjimus iš karto turi. Visko išmokstama po truputį. Tai jeigu tu juos mokai kokią informaciją rinkt, tai pagrįsk kodėl būtent tokią, o ne kokią nors kitokią rinkt reikia. Nes dabar tai straipsnio esmė "darykit taip, nes aš žinau geriausiai". Kokių nors realių pavyzdžių iš verslo pasaulio ar tyrimų šaltinių būtų malonu pamatyt.

 

 

2) "Konkurentų tyrimai - vienintelis būdas tapti lyderiu". Vis dar nematai problemos? Tai pagal tavo straipsnio pavadinimą ir tavo paaiškinimą užtenka daryt klientų tyrimus kas 2-3 mėnesius ir tai yra vienintelis būdas tapti lyderiu?

 

3) Jeigu tu pardavinėji gėles, bet tyrinėji automobilių gamintojus, tai aš nelabai turiu ką pakomentuot čia.

 

4) Nelabai suprantu apie ką tu čia išvis. Nu ok, tarkim lyderiais tampa tie kurie "valdo informaciją", kad ir ką tai reikštų konkrečiai ir nelabai suprantu kodėl tai mane turėtų nuvilt. Tačiau, kad jau prakalbai apie poreikį žinot, ką galima nuveikt su informacija, aš dar kartą klausiu - tai kodėl nepaaiškini savo skaitytojui, ką nuveikt su tavo straipsny siūloma rinkti informacija? Atrodo, kad ne padėt kažkam nori, bet parodyt kiek afigienai daug išmanai apie verslą naudodamas krūvą plačiai interpretuojamų terminų.

 

Nepriimk kaip asmeninės kritikos, nieko asmeniško prieš tave neturiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tačiau, kad jau prakalbai apie poreikį žinot, ką galima nuveikt su informacija, aš dar kartą klausiu - tai kodėl nepaaiškini savo skaitytojui, ką nuveikt su tavo straipsny siūloma rinkti informacija? Atrodo, kad ne padėt kažkam nori, bet parodyt kiek afigienai daug išmanai apie verslą naudodamas krūvą plačiai interpretuojamų terminų.

 

Manau, autorius norėjo pasakyti, jog žino kaip efektyviai rinkti ir valdyti informaciją, Justinai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Jei žmogus nežino kokią informaciją reikia rinkt, tai iš kur gali žinot ką su ja konkrečiai reikėtų daryt? Aš čia nekalbu apie save, aš kalbu apie tavo straipsnio auditoriją. Ne visi verslininkai visus sugebėjimus iš karto turi. Visko išmokstama po truputį. Tai jeigu tu juos mokai kokią informaciją rinkt, tai pagrįsk kodėl būtent tokią, o ne kokią nors kitokią rinkt reikia. Nes dabar tai straipsnio esmė "darykit taip, nes aš žinau geriausiai". Kokių nors realių pavyzdžių iš verslo pasaulio ar tyrimų šaltinių būtų malonu pamatyt.

 

Čia labai panaši situacija gaunasi, kai paprašai cigaretės, paskui dar žiebtuvėlio... Gal dar ir parūkyti už Tave reikia? :) Kaip jau minėjau aukščiau - jeigu nežinai, ką daryti su informacija apie konkurentus - geriau net nesiimk verslo. Tu, tuomet, ne "mastytojas", o "vykdytojas". T.y. - papuoli į kategoriją žmonių, kurie dirba, o ne kuriems dirba.

 

2) "Konkurentų tyrimai - vienintelis būdas tapti lyderiu". Vis dar nematai problemos? Tai pagal tavo straipsnio pavadinimą ir tavo paaiškinimą užtenka daryt klientų tyrimus kas 2-3 mėnesius ir tai yra vienintelis būdas tapti lyderiu?

 

Ne, vis dar nematau problemos.

 

3) Jeigu tu pardavinėji gėles, bet tyrinėji automobilių gamintojus, tai aš nelabai turiu ką pakomentuot čia.

 

O būtų labai malonu išgirsti komentarą :) Nes klausimas buvo užduotas, o atsakymo - nėra.

 

4) Nelabai suprantu apie ką tu čia išvis. Nu ok, tarkim lyderiais tampa tie kurie "valdo informaciją", kad ir ką tai reikštų konkrečiai ir nelabai suprantu kodėl tai mane turėtų nuvilt. Tačiau, kad jau prakalbai apie poreikį žinot, ką galima nuveikt su informacija, aš dar kartą klausiu - tai kodėl nepaaiškini savo skaitytojui, ką nuveikt su tavo straipsny siūloma rinkti informacija? Atrodo, kad ne padėt kažkam nori, bet parodyt kiek afigienai daug išmanai apie verslą naudodamas krūvą plačiai interpretuojamų terminų.

 

Atsakymą rasi šiek tiek aukščiau.

Nuėjau Tavo paraše esančia nuoroda. Radau apleistą blogą apie programavimą. Sveikinu su anglų kalbos žiniomis, bet dabar panagrinėsiu ne tai. Paimkime tokį scenarijų - ateina lankytojas į Tavo portalą, paskaito ten esančią informaciją (na, kad ir apie PHP programavimą) ir tada rašo Tau - "ei, žmogau, o kaip suprogramuoti puslapį?". Klausimas, kaip programuotojui, pasirodys (švelniai tariant) durnas, nes jis yra visiškai nekonkretus, o labiau generic (juk supranti angliškai, ane?). Taigi, atsakysi žmogui, kad reikia žinoti, koks portalas, kokia jo paskirtis, koks turi būti funkcionalumas ir t.t., ir pan., teisingai? Tik turėdamas konkrečius duomenis apie tai - gali pasakyti žmogui, ar gali padaryti tą darbą ir kiek jis kainuos. Bet čia tas žmogutis Tau sako - "ė, palauk... tau sunku pasakyti, koks būtų kodas? Tai Tu tik kalbi apie programavimą plačiai interpretuojamais terminais". Ar dabar - suprantama?

 

Nepriimk kaip asmeninės kritikos, nieko asmeniško prieš tave neturiu.

 

Jausmas abipusis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...