Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

prieš 10 valandų, MINDAUGAS8 parašė:

Screenshot_20211014_192758.jpg

kaip matau ir pas tave neberodo minučių, nors ištikro neribotos minutės yra ? kažkokia bėda iš ežio pusės su atvaizdavimu.

taip pat dar kartą noriu paklausti, ar per paskutinę savaitę kažkas pildėte eži su automatiniu pildymu per kortele? Nes jau turbūt savaitę ar daugiau, kasdien rytais gaunu sms jog papildymas nepavyko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Tmaster parašė:

kaip matau ir pas tave neberodo minučių, nors ištikro neribotos minutės yra ? kažkokia bėda iš ežio pusės su atvaizdavimu.

taip pat dar kartą noriu paklausti, ar per paskutinę savaitę kažkas pildėte eži su automatiniu pildymu per kortele? Nes jau turbūt savaitę ar daugiau, kasdien rytais gaunu sms jog papildymas nepavyko

Spalio 10d.man pasipildė automatiškai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Tmaster parašė:

kaip matau ir pas tave neberodo minučių, nors ištikro neribotos minutės yra ? kažkokia bėda iš ežio pusės su atvaizdavimu.

taip pat dar kartą noriu paklausti, ar per paskutinę savaitę kažkas pildėte eži su automatiniu pildymu per kortele? Nes jau turbūt savaitę ar daugiau, kasdien rytais gaunu sms jog papildymas nepavyko

Pas mane irgi neberodo minučių, įdomu ar nuėmė nepranešę, ar tik vaizdavime problema.

Dėl automatinio pildymo, tai buvo man tas pats, rugsėjo gale spam'ino mane žinutėmis, kad nepavyko automatinis papildymas. Ištryniau kortelės duomenis ir pridėjau iš naujo, tai sėkmingai pasipildė (papildymų streak'o nepraradau)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi su Tele2 interneto SIM, kai brolis jas nutraukė likus mažiau kaip 30 d. tele2 kaip ir žadėjo netesybų netaikė, tai savo paskutinį abonentinį numerį Tele2 irgi šiąnakt iškeliu į ežį.

Skambino šįryt Tele2 klientų išlaikymo vadybininkas ir štai ką pasiūlė:

4 EUR/mėn neriboti pokalbiai ir SMS ir 5 GB duomenų ir papildomai 100 GB, kuriuos galima būtų išnaudoti per 12 mėn.

Na o kai pasakiau, nieko gero šitas, pas ežį geriau, tai bandė dar siūlyti ir tradicinį:

7,5 EUR/mėn neriboti pokalbiai ir SMS ir 40 GB.

Bandė gasdinti, jog ežio akcija gali bet kada pasibaigti, o aš jam atšoviau, kai pasibaigs tada ir žiūrėsim ką daryti. Nespręskim problemų, kol jų nėra ? 

Taigi, pasiunčiau jį gražiai toli toli, tas išlemeno "labai gaila", tai ir atsisveikinom. ? 
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

papildau.

info apie ežio standartinio plano mokestį čia https://www.ezys.lt/planai/standartiniai-tarifai

image.png.e6371b8533f893879d888b27f5114004.png

tikėkimės dar persigalvos. Dabar numerio išlaikymas kainuos ~1,5€/mėn, kai ankščiau už eurą prasitęsdavai numerio galiojimą plius tą patį eurą galėdavai prakalbėti.

Dar likę pas kurį operatorių išankstinių planų, kur nėra standartinio plano mokesčių?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Tmaster Nesutinku, nes kai tuščia sąskaita, tai jie to mokesčio neskaičiuoja, žinojai šitą ? ? Tai už 1 Eur pasipildžius, numeris 4 mėn tikrai nedings, aišku pats skambinti niekur negalėsi, bet jei tik išlaikyti numerį reikia - tada dzin. ? Ir šitoje vietoje ežys bus geriausias variantas vis tiek, kadangi leidžia už 1 EUR sąskaitą papildyti, kai labas ir pildyk minimum 2 EUR. 

Kam negaila investuoti į ateitį, galima imti teledemos laisvas planą (ten nėra jokio minimalaus mėnesinio mokesčio), svarbu kas 3 mėn bent SMS ar vieną minutę pakalbėti, tik yra esminis dalykas - 14,9 EUR vienkartinis SIM kortelės aktyvavimo mokestis, kuris atsiperka per 10 mėnesių ir po to realiai kas 3 mėnesius po 4 centus tereiks susimokėti. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 26 minutes, MartynasKu parašė:

@Tmaster Nesutinku, nes kai tuščia sąskaita, tai jie to mokesčio neskaičiuoja, žinojai šitą ? ? Tai už 1 Eur pasipildžius, numeris 4 mėn tikrai nedings, aišku pats skambinti niekur negalėsi, bet jei tik išlaikyti numerį reikia - tada dzin. ? Ir šitoje vietoje ežys bus geriausias variantas vis tiek, kadangi leidžia už 1 EUR sąskaitą papildyti, kai labas ir pildyk minimum 2 EUR. 

Kam negaila investuoti į ateitį, galima imti teledemos laisvas planą (ten nėra jokio minimalaus mėnesinio mokesčio), svarbu kas 3 mėn bent SMS ar vieną minutę pakalbėti, tik yra esminis dalykas - 14,9 EUR vienkartinis SIM kortelės aktyvavimo mokestis, kuris atsiperka per 10 mėnesių ir po to realiai kas 3 mėnesius po 4 centus tereiks susimokėti. ?

Pildyk kai padarė tą mokestį, aš numerį laikydavau su 0€ saskaitoj, o kai ateidavo laikas papildyti, kad nedingtu nr, tai isimesdavau 2€ į sąskaitą ir iškart už tuos 2€ skambindavau į perlo loterija ir isigydavau du loterijos bilietus ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-10-15 10:34, MartynasKu parašė:

Kadangi su Tele2 interneto SIM, kai brolis jas nutraukė likus mažiau kaip 30 d. tele2 kaip ir žadėjo netesybų netaikė, tai savo paskutinį abonentinį numerį Tele2 irgi šiąnakt iškeliu į ežį.

Skambino šįryt Tele2 klientų išlaikymo vadybininkas ir štai ką pasiūlė:

4 EUR/mėn neriboti pokalbiai ir SMS ir 5 GB duomenų ir papildomai 100 GB, kuriuos galima būtų išnaudoti per 12 mėn.

Na o kai pasakiau, nieko gero šitas, pas ežį geriau, tai bandė dar siūlyti ir tradicinį:

7,5 EUR/mėn neriboti pokalbiai ir SMS ir 40 GB.

Bandė gasdinti, jog ežio akcija gali bet kada pasibaigti, o aš jam atšoviau, kai pasibaigs tada ir žiūrėsim ką daryti. Nespręskim problemų, kol jų nėra ? 

Taigi, pasiunčiau jį gražiai toli toli, tas išlemeno "labai gaila", tai ir atsisveikinom. ? 
 

Šiandien ruošiaus iškelt tėtį iš Tele2 -> Telia, bet pasiskambinus į Tele2, pasakė nė nemėginti perkelti numerio be 11.15, kai sutartis baigias 11.20, tai kaip man suprasti tai? ?, kadangi nusprendžiau paimti šį planą keletai dienų, kol paskambins Tele2 dėl grįžimo pas juos. Manau tuo pačiu pagriebsiu ir Telia internetą pasimėginti, pasitestuoti ar pagerėjo situacija.

 

Screenshot_4.png

 

Screenshot_5.png

Redagavo e3ikaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Chebra, kaip Jums naujoji BITE "sutartėlė"? :DDD Prisegiau failą ir pabraukiau svarbiausius sutarties punktus.

Apipi**nėja klientus nesismulkindami:

1. Priešistorė iki sutarties pasirašymo - prieš kelias savaites darant abonento užsakymą, vadybininkas pasako, kad sutartys tik 24 mėn. Sakau juk ką tik buvo 12 mėn.? Sako dabar sutartys tik 24 mėn. ? Nu ok... Kitą dieną parašau į Bite livechat, pasiskambinu bendruoju telefonu - abi vadybininkės-konsultantės patvirtina, kad yra 12 mėn. sutartys tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims - vadybininkas ryškiai norėjo didesnio bonuso bet kokia kaina... ?

2. Sutartis (1, 2 punktai) - padarius naują užsakymą, niekuo nesusijusį su kitais abonentais, pagal sutartį visų turimų abonentų terminus pratęsia 24 mėn. - vadybininkas apie tai visiškai nieko neužsiminė, o į jį kreipiausi dėl abonento užsakymo. Kaip Jūs vertinat tokius bajeriukus? ?

3. Sutartis (5 punktas): "Jums nutraukus šį Susitarimą (ar jo dalį) anksčiau nei praeis nuo šio Susitarimo pasirašymo dienos, prašysime Jūsų atlyginti mūsų patirtus tiesioginius nuostolius, susijusius su šio Susitarimo (jo dalių) parengimo ir paslaugų pajungimo kaštais, kurie siekia 10 Eur/numeriui (ir kitų tiesioginių nuostolių atlyginimo)..." - negana to, kad sukčiauja su sutartim, bet po to dar nulups po 10 Eur už numerį, jei klientui nepatiks jaustis apipi**am ?

4. Sutartis (6, 7 punktai) - dar kartą primena, kad visiems abonentams po šio Susitarimo pasirašymo bus taikomos pratęstos ir atnaujintos Susitarimo sąlygos iki Susitarimo galiojimo pabaigos. Manipuliuoja dabartine pasauline situacija - faktas, kad prie skubančių kurjerių niekas neskaitys tų sutarčių, o didelė tikimybė, kad išvis didžioji dalis klientų jų neskaitys... ?

5. Sutartis (9 punktas) - negana to, kad visiškai užsiima scam'u BITE, bet dar ir gąsdina: "Šis susitarimas yra konfidencialus, todėl pasižadame patys ir prašome neplatinti informacijos apie jį tretiesiems asmenims ... Jums paviešinus konfidencialią informaciją, prašysime Jūsų atlyginti BITEI informacijos atskleidimu padarytą žalą" - NEAPIPI**SINĖKIT TUOMET KLIENTŲ IR PATYS SAU NESIDARYKIT ŽALOS... Iš kur atsirado išvis tokie..?

 

IMG-49293f484ad67834a70ba427074644e0-V.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Dzigitukas parašė:

Chebra, kaip Jums naujoji BITE "sutartėlė"? :DDD Prisegiau failą ir pabraukiau svarbiausius sutarties punktus.

Apipi**nėja klientus nesismulkindami:

1. Priešistorė iki sutarties pasirašymo - prieš kelias savaites darant abonento užsakymą, vadybininkas pasako, kad sutartys tik 24 mėn. Sakau juk ką tik buvo 12 mėn.? Sako dabar sutartys tik 24 mėn. ? Nu ok... Kitą dieną parašau į Bite livechat, pasiskambinu bendruoju telefonu - abi vadybininkės-konsultantės patvirtina, kad yra 12 mėn. sutartys tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims - vadybininkas ryškiai norėjo didesnio bonuso bet kokia kaina... ?

2. Sutartis (1, 2 punktai) - padarius naują užsakymą, niekuo nesusijusį su kitais abonentais, pagal sutartį visų turimų abonentų terminus pratęsia 24 mėn. - vadybininkas apie tai visiškai nieko neužsiminė, o į jį kreipiausi dėl abonento užsakymo. Kaip Jūs vertinat tokius bajeriukus? ?

3. Sutartis (5 punktas): "Jums nutraukus šį Susitarimą (ar jo dalį) anksčiau nei praeis nuo šio Susitarimo pasirašymo dienos, prašysime Jūsų atlyginti mūsų patirtus tiesioginius nuostolius, susijusius su šio Susitarimo (jo dalių) parengimo ir paslaugų pajungimo kaštais, kurie siekia 10 Eur/numeriui (ir kitų tiesioginių nuostolių atlyginimo)..." - negana to, kad sukčiauja su sutartim, bet po to dar nulups po 10 Eur už numerį, jei klientui nepatiks jaustis apipi**am ?

4. Sutartis (6, 7 punktai) - dar kartą primena, kad visiems abonentams po šio Susitarimo pasirašymo bus taikomos pratęstos ir atnaujintos Susitarimo sąlygos iki Susitarimo galiojimo pabaigos. Manipuliuoja dabartine pasauline situacija - faktas, kad prie skubančių kurjerių niekas neskaitys tų sutarčių, o didelė tikimybė, kad išvis didžioji dalis klientų jų neskaitys... ?

5. Sutartis (9 punktas) - negana to, kad visiškai užsiima scam'u BITE, bet dar ir gąsdina: "Šis susitarimas yra konfidencialus, todėl pasižadame patys ir prašome neplatinti informacijos apie jį tretiesiems asmenims ... Jums paviešinus konfidencialią informaciją, prašysime Jūsų atlyginti BITEI informacijos atskleidimu padarytą žalą" - NEAPIPI**SINĖKIT TUOMET KLIENTŲ IR PATYS SAU NESIDARYKIT ŽALOS... Iš kur atsirado išvis tokie..?

IMG-49293f484ad67834a70ba427074644e0-V.jpg

nieko naujo tikrai nepasakei, tik akivaizdu, kad nustebai, kad Bitė taip daro... kiekvienas operatorius stengiasi nugręžti savo esamą klientą ir jo išskaičiavimas ir yra būtent toks, kad 1000-iui klientų pabandys pasiūlyti tokias sąlygas - iš jų 100 klientų galbūt pastebės šį "kabliuką" - bet iš to 100 pastebėjusių manau tik 50% realiai nepasirašys pasiūlytos sutarties, taigi reziume: bitė iš 1000 klientų turės ~950 klientu su pratęstom sutartim, ir gali būti, kad iš to 1000 pirminių 50 klientų neprasitęs sutarties, ir kokie 25 pabėgs pas kitą operatorių nesusitaikę su tokiom primetamom sąlygom.

Matematiškai Bitė vistiek lieka pliuse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 17 minučių, Dzigitukas parašė:

2. Sutartis (1, 2 punktai) - padarius naują užsakymą, niekuo nesusijusį su kitais abonentais, pagal sutartį visų turimų abonentų terminus pratęsia 24 mėn.

šitas punktas yra visiškai legalus spjūvis klientui į veidą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, Tmaster parašė:

šitas punktas yra visiškai legalus spjūvis klientui į veidą.

būtent.

čia kaip automobilių turguje: pardavėjas "šauna" savo kainą, tu arba ją priimi, arba ne ir toliau deriesi. Jeigu nesusiderėsi arba jau užknis - parašyk man PM - padėsiu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, l781 parašė:

nieko naujo tikrai nepasakei, tik akivaizdu, kad nustebai, kad Bitė taip daro... kiekvienas operatorius stengiasi nugręžti savo esamą klientą ir jo išskaičiavimas ir yra būtent toks, kad 1000-iui klientų pabandys pasiūlyti tokias sąlygas - iš jų 100 klientų galbūt pastebės šį "kabliuką" - bet iš to 100 pastebėjusių manau tik 50% realiai nepasirašys pasiūlytos sutarties, taigi reziume: bitė iš 1000 klientų turės ~950 klientu su pratęstom sutartim, ir gali būti, kad iš to 1000 pirminių 50 klientų neprasitęs sutarties, ir kokie 25 pabėgs pas kitą operatorių nesusitaikę su tokiom primetamom sąlygom.

Matematiškai Bitė vistiek lieka pliuse.

Žinojau, kad Bite užsiima aferom smulkesnėm, bet kad tokiom žiauriom ir taip tiesiai šviesiai - naujiena...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 19 valandų, e3ikaz parašė:

Šiandien ruošiaus iškelt tėtį iš Tele2 -> Telia, bet pasiskambinus į Tele2, pasakė nė nemėginti perkelti numerio be 11.15, kai sutartis baigias 11.20, tai kaip man suprasti tai? ?, kadangi nusprendžiau paimti šį planą keletai dienų, kol paskambins Tele2 dėl grįžimo pas juos. Manau tuo pačiu pagriebsiu ir Telia internetą pasimėginti, pasitestuoti ar pagerėjo situacija.

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Telia gali geriau.  Man pasiūlė 32GB ir 8€/mėn. Planas tas pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, MuniGod parašė:

Telia gali geriau.  Man pasiūlė 32GB ir 8€/mėn. Planas tas pats.

Aš žinau, kad gali, galbūt dar pamėginsiu pasiderėt, bet esmė tokia, kad mano tikslas tiesiog perkelt į kitą tinklą, jog vėliau būtų galima perkelt į Tele2 su 40gb už 7,50eur. Man graudu dabar kai tėvas moka po 10gb, neriboti pokalbiai,sms 10eur

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-10-21 19:29, e3ikaz parašė:

Šiandien ruošiaus iškelt tėtį iš Tele2 -> Telia, bet pasiskambinus į Tele2, pasakė nė nemėginti perkelti numerio be 11.15, kai sutartis baigias 11.20, tai kaip man suprasti tai? ?, kadangi nusprendžiau paimti šį planą keletai dienų, kol paskambins Tele2 dėl grįžimo pas juos. Manau tuo pačiu pagriebsiu ir Telia internetą pasimėginti, pasitestuoti ar pagerėjo situacija.

Screenshot_4.png

Screenshot_5.png

Bando apgauti tave ir tiek, kad turi būtinai laukti 11.15. Nes brolis nutraukė anksčiau laiko ir viskas buvo ok. Kitas dalykas turiu chat'o screenshotus su tele2, kur konsultantė patvirtina, kad už sutarties nutraukimą likus mažiau kaip 30 d. nieko nebus (paieškok šitoj temoj kelis puslapius atgal).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Bando apgauti tave ir tiek, kad turi būtinai laukti 11.15. Nes brolis nutraukė anksčiau laiko ir viskas buvo ok. Kitas dalykas turiu chat'o screenshotus su tele2, kur konsultantė patvirtina, kad už sutarties nutraukimą likus mažiau kaip 30 d. nieko nebus (paieškok šitoj temoj kelis puslapius atgal).

Vat ir mačiau, tai galiu nesukt galvos ir perkelinėt jau tėvą į Telia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...