Pereiti prie turinio

Noriu kurti taksi imone (is ko uzdirbsiu)?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.Ateityje po 3-4 metu noreciau ikurti taksi imone,mieste kuriame gyvena apie 30tukst gyv, siuo metu mieste veikia keletas taksi imoniu,is viso vazineja apie 40taksi automobiliu.Zinau,kad galiu padaryti daug geriau,suteikti kokybiskesne ir pigesne paslauga,su savo sumanymais lengvai tureciau i bankrota nuvaryti visas mieste veikiancias taksi imones. Masinas vairuotojams planuoju nupirkti pats apie 20 visiskai nauju.Bet visgi istikruju galima sakyti nieko nezinau apie taksi versla,kaip viskas verda imones viduje ir apskritai is ko butent as kaip imones vadovas uzdirbciau? is anksto dekoju uz protingus atsakymus,klauskite jei neaiskiai kanors parasiau,patikslinsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš anksto pasiruošk, kad būsi kone prioritetinis VMI ir panašių institucijų taikinys. :) Tad buhalteriją reikia vesti labai skaidriai. Verslo planą sudarei, pasiskaičiavai? Nes 20 visiškai naujų mašinų nežinau, per kiek laiko tau atsipirks... o kur dar atlyginimai, draudimas, kuras, mokesčiai... dėl kitų įmonių nuvarymo į bankrotą - tai pagalvok, kad jos keršys, skųs VMI, o gal kurie turi ryšių savivaldybėj, tai bus tikrinimai po tikrinimų. Šiaip tai pačiam reiktų turėt pažįstamų valdžioj, kad konkrečiau galėtum žinoti, ar išvis apsimokės taksi verslas tavo mieste - o gal numatyta įvesti reikalavimą, kad mašinos būtų tik KIA, tarkim, dyzelis, o tu prisipirksi MAZDA ir visose įmontuosi dujų įrangą, arba visos mašinos privalo būti įsigytos per savivaldybės viešus pirkimus, o tu pirksi kitu keliu, gal eismas bus labai apribotas, nes statys tramvajaus liniją ar pėsčiųjų zonas įrengs ir t.t.... tai - tik pavyzdžiai, kas gali būti.

Be to, ateina, galimai, rimtas, konkurentas: http://kauno.diena.l...one-uber-648204

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Ateityje po 3-4 metu noreciau ikurti taksi imone,mieste kuriame gyvena apie 30tukst gyv, siuo metu mieste veikia keletas taksi imoniu,is viso vazineja apie 40taksi automobiliu.Zinau,kad galiu padaryti daug geriau,suteikti kokybiskesne ir pigesne paslauga,su savo sumanymais lengvai tureciau i bankrota nuvaryti visas mieste veikiancias taksi imones. Masinas vairuotojams planuoju nupirkti pats apie 20 visiskai nauju.Bet visgi istikruju galima sakyti nieko nezinau apie taksi versla,kaip viskas verda imones viduje ir apskritai is ko butent as kaip imones vadovas uzdirbciau? is anksto dekoju uz protingus atsakymus,klauskite jei neaiskiai kanors parasiau,patikslinsiu.

 

Jei kyla klausimas iš ko uždirbsi - atidėk šį verslo planą keletui metų. Kaip suprasi iš ko - tada vėl paskaičiuok ar tikrai verta...dabar šneki apie 20 nuajų automobilių. Tai reiškiasi, kad perkant žemos klasės auto, tarkim KIA tau dabar reikės 20×30 000=600 000lt. Pagal tavo klausimą iš ko uždirbsi, drąsiai galiu teikti, kad tu neturi tokių pinigų net pradėti verslui....

 

Pradėk nuo ko nors paprastesnio, čia auto buvo pats lengviausias paaiškinimas...neskaitant visų licencijų ir t.t.

Redagavo HOST321
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jokiu verslo planu dar nera,ideja netiketai gime sia savaite,esme kad mano nupirktos masinos butu elektromobiliai,mieste butu isigytas angaras kuriame butu taksi aikstele su greito ikrovimo stotelemis,taksistai butu su vienodomis aprangomis,tvarkingi,masinose butu visa reikalinga yranga,apsaugos sistemos taksistams,kameros, atsiskaitymas kortelemis. I viska reiketu investuoti apie 2.5 - 3mln litu (na apie 800tukst euru kadangi tai ateities planas) o del skaidrumo tai esu gal toks zmogus,jau geriau maziau isidesiu i kisene bet viska darysiu svariai.Dar vienas dalykas del elektromobiliu bateriju,tai zinoma jos ne amzinos ir keitimas kainuoto apie 30tukst vienam elektromobiliui kurio verte apie 100tukst litu (apytiksliai trecdalis automobilio kainos) taigi ar imanoma butu veikti siek tiek kitaip ir tarkim is taksisto per diena imti kokius 10euru,kas liktu butu jo,o is tu 10 euru butu mokama alga man,dispecerinei,visos komunalines islaidos,mokesciai ir tam tikra dalis atidedama i atskira saskaita elektromobilio baterijai pakeisti ateityje?

 

beja cia tik mano ateities svajone,tiesiog pamastymai, i tai neziurima super rimtai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesusilaikysiu ir aš nes jau truputį tas verslo darymas per rožinius akinius žiūrint juoką kelią...

Del buhalterijos, galvojat, kad iš gero gyvenimo ji vedama dviguba? Paprasčiausius paskaičiavimus pasidaryk ir pamatysi kiek gryno pelno gausi... Turbūt net neįsivaizduojat kur yra vedama ta dviguba buhalterija, nes ji praktiškai visur yra, tik vienur mąstai didesni, kitur mažesni.

Įsisamoninkit dar tokį dalyką, kad pradėjus savo verslą pinigų niekada nebebus užtektinai, jų visados trūks.

 

Šioje temoje apie 3milus šnekama kaip mėnesio algą, turbūt gerai tamsta gyvenat, kad ryžtatės kaime tokią riziką.

Apie konkurentus ir kainas - yra nerašyti susitarimai, niekas tau neleis savivaliaut, pradėsi savivaliaut su kainom ir grubiai konkuruot būsi greitai užtildytas, negalvok, kad vienas toks protingas esi ir kad kainas visi laiko šeipsau:)

 

Nusiimkit rožinius akinius biznis menai, pabandykit kąnors smulkaus padaryt, paskui šokit aukščiau bambos, nes pabandžius supranti, kad gyvenai svajuko dramblionėse, sekmės su taxi įmonę, bus įdomu po 5 metų paskaityt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesusilaikysiu ir aš nes jau truputį tas verslo darymas per rožinius akinius žiūrint juoką kelią...

Del buhalterijos, galvojat, kad iš gero gyvenimo ji vedama dviguba? Paprasčiausius paskaičiavimus pasidaryk ir pamatysi kiek gryno pelno gausi... Turbūt net neįsivaizduojat kur yra vedama ta dviguba buhalterija, nes ji praktiškai visur yra, tik vienur mąstai didesni, kitur mažesni.

Įsisamoninkit dar tokį dalyką, kad pradėjus savo verslą pinigų niekada nebebus užtektinai, jų visados trūks.

 

Šioje temoje apie 3milus šnekama kaip mėnesio algą, turbūt gerai tamsta gyvenat, kad ryžtatės kaime tokią riziką.

Apie konkurentus ir kainas - yra nerašyti susitarimai, niekas tau neleis savivaliaut, pradėsi savivaliaut su kainom ir grubiai konkuruot būsi greitai užtildytas, negalvok, kad vienas toks protingas esi ir kad kainas visi laiko šeipsau:)

 

Nusiimkit rožinius akinius biznis menai, pabandykit kąnors smulkaus padaryt, paskui šokit aukščiau bambos, nes pabandžius supranti, kad gyvenai svajuko dramblionėse, sekmės su taxi įmonę, bus įdomu po 5 metų paskaityt

 

 

 

aciu uz kritikavima,tik nesupratau sios vietos ,,Šioje temoje apie 3milus šnekama kaip mėnesio algą,,? kokia dar 3mln menesio alga? ar as ne taip ar jus ne taip kazka supratote?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai rišliai mintis išdėsčiau, bet trijų mln investicija tikrai yra svarūs pinigai visiem šiame forume, klaidinga galvot, kad jų užteks - nors skaičiai aišku irgi iš akies +- traukti :)

 

Siulyčiau pasigilint į povandenines sroves ir manau mintys greit atšoks :) Neįsižeisk, čia nevien tau konkrečiai taikoma, apskritai paskaitai forumą tai visi tokie optimistai, kad net nežinau ką galvot :)

 

Noras ir svajonės yra gerai ir nenoriu jų atmušti, tačiau realistiškiau reiktų galvot :)

Redagavo Lympopo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klaidinga manyt, kad jei pasiūlysi mažesnes kainas tavo verslas pasiseks.

Elektromobiliai - "ekologiška" transporto priemonė. Ekologija ant mados dabar, taip, kad reikėtų už ekologišką taksi ir kainas imt ne mažesnes nei konkurentų.

Ir tikrai 30 000 gyventojų miestas per mažas , nebus pakankamai žmonių norinčių ir galinčių mokėti už ekologiško taksi paslaugas. Vilniuj ar Kaune Galbūt.

Dar vienas klausimas ar yra gaminami taksi paslaugas teikti tinkami elektromobiliai? Kiek teko matyt tai visi elektormobiliai ne didesni už vw polo, kas visai netinka taksi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.Ateityje po 3-4 metu noreciau ikurti taksi imone,mieste kuriame gyvena apie 30tukst gyv, siuo metu mieste veikia keletas taksi imoniu,is viso vazineja apie 40taksi automobiliu.Zinau,kad galiu padaryti daug geriau,suteikti kokybiskesne ir pigesne paslauga,su savo sumanymais lengvai tureciau i bankrota nuvaryti visas mieste veikiancias taksi imones. Masinas vairuotojams planuoju nupirkti pats apie 20 visiskai nauju.Bet visgi istikruju galima sakyti nieko nezinau apie taksi versla,kaip viskas verda imones viduje ir apskritai is ko butent as kaip imones vadovas uzdirbciau? is anksto dekoju uz protingus atsakymus,klauskite jei neaiskiai kanors parasiau,patikslinsiu.

 

Pirmiausia užduok sau klausimą ar nori visą gyvenimą dirbti "juodai" ir drebėti, kad bet kuris inspektorius viso tavo verslo neuzlenktų. Realybė tokia, kad dirbant vien "baltai" išsilaikyti praktiškai neįmanoma. Jei pamėginsi konkuruoti su vietiniais dirbdamas "juodai" mažame miestelyje tave greitai suvalgys, nes jie taip dirba kur kas seniai ir, gali būti, maitina ir vieną kitą prižiūrinčią instituciją.

 

P.S. Nauji automobiliai Vilniuje nelabai atsiperka. 30 000 miestelyje artimiausią dešimtmetį juos gali pamiršti. Nebent planuoji skelbti ir asmeninį bankrotą, kad skolas nuspurtytum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pradžiai išsiimk patentą bei pavažinėk pats ir pažiūrėk ar sugebi rasti klientūros, jeigu matai, kad klientų yra ir nesuspėji visų aptarnauti pirk dar vieną automobilį ir samdyk žmogų ir t.t. Pirkti 20 autmobilių iškarto ? Beprotybė. Na žinoma nebent tu neturi kur dėti pinigų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista kad žmonės turintys pinigų įkurti įmonę su 20 naujų automobilių klausinėja patarimų forumuose..

Jau geriau 15 automobilių ir stipria finansu, ir visų kitų patarėju komanda nusisamdyt :) Nes atrodo kad laimėjai teleloto milijoną ir reik kažkur suinvestuot viską skubei :)

 

30 tukst gyventoju mieste, iš jų gal puse juda taip kad reiktu taxi, iš ju dar atimk.. Gal 1000 žmonių reiktu taxi paslaugų bent 1 kartą į mėnesi :)

Vilniui ,,vilnius veža, man regis tiek naujų mašinų nepirko kiek planuoji tu,

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane šiek tiek stebina "nuvaryčiau visus į bankrotą" požiūris, kai vėliau nuskamba "nežinau net iš ko uždirbsiu ir kaip tai veikia". Kiekvienas gatvėje sutiktas praeivis gali pasvaigti, kaip kažką darytų geriau: visus vairuotojus kostiumais rengtų, vėplinėti draustų, atrinktų tik su aukštu IQ, komunikabilius, protingus, ryžtingus darbuotojus, iškvietimas vyktų klientui tiesiog spragtelėjus pirštais ir oplia! Iš sraigtasparnio pamėtysim reklaminius lapelius, visus konkurentus žudysim su 0,75 LT / km tarifu, reklamos vietinėje televizijoje, laikraščiuose, parduotuvėse, kioskuose - marketingas irgi tvarkingas. Ir antai 30 000 žmonių miestelis turės naują milijonierių taxi-lordą transporto dievą. O finalas tas, kad viskas baigsis ties kita diena, kai važiuodamas metro pasvarstysi apie tarpplanetinių skrydžių bendrovę... Kitą kartą apie terminatorius gaminančią įmonę...

 

Tiesiog linkiu fantaziją atskirti nuo realybės. Lengva fantazuoti tam, kuris nieko nežino. Mat tada tų sapnų neriboja realybėje egzistuojantys rėmai, kurie dažnai būna labai siauri.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal pradzioje, per drasiai parasiau kad po 3 - 4metu noriu ikurti taxi imone,greiciau jau taip pasvajojau (beja 3mln as neturiu,nezinau kur kaikurie tai perskaite..) gerai,kad gavau iskart tiek kritikos,aciu:) Bet visgi pripazinkit,kad is tokiu fantaziju ir pasvajojimu,kartais isplaukia neblogu minciu ar verslo kabliuku uz kuriu galima uzsikabinti ir isvystyti padoria verlo ideja:) noreciau dabar ,kad issakytumet savo nuomone ir padiskutuotume siuo sukonkretintu klausimu: KA MANOTE APIE ELEKTROMOBILIU TAKSI VERLO ATEITY(tarkim po 5metu) ar tai jau butu imanoma Lietuvoje? kokie jusu nuomone pliusai ir minusai? tarkime uzsienyje tai jau po truputi vyksta tai vienoje tai kitoje salyje.Kai teko buti Osle ten maciau taksluojanciu netgi TESLA elektromobiliu kuriu kaina gerokai virs 300tukst lt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolega, nauji automobiliai naujame taksi versle be didelio pradinio kapitalo atsiranda tik nuomos pagalba, todėl apie elektromobilius galima būtų galvoti tik tuo atveju, jei kuri nors nuomos bendrovė sumąstytų tokius įsigyti. Kada tai bus sunku atspėti, tačiau galiu patikinti, kad ne vienas taksi verslu užsiimantis asmuo apie tokią idėją jau galvoja ir šią problemą sprendžia. Visgi manau, kad 5 metų tikrai neprireiks ir kas nors tokią naujovę pristatys anksčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš kur tokie šlamantys būtų? :) Reikia žiūrėti, ar lietuviai taip jau "pasinešę ant ekologijos", kaip kokie skandinavai ar vokiečiai? Lietuviai daugumoje nesivargina rūšiuoti atliekas - pats atlieku savo mažą tyrimą ir pasižiūriu į mūsų konteinerį - taigi, verčia viską iš eilės, net vaizduoklius. O kas jau sutiks mokėti brangiau už važiavimą ekologišku elektromobiliu? Manote, per 5 metus lietuviai taip pasikeis? :) Reiktų tada orientuotis į pasiturinčius užsieniečius, kurie čia varo verslus ir lietuvius, kurie mąsto kitaip... manau, klientų būtų, bet sukišti tiek pinigų į tokį verslą arba skolintis jam ir taip įsipareigoti - nerizikuočiau, turėdamas dar omenyje ir nuolatinius valdžios išmislus dėl transporto ir verslo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>o gal numatyta įvesti reikalavimą, kad mašinos būtų tik KIA, tarkim, dyzelis, o tu prisipirksi MAZDA ir visose įmontuosi dujų įrangą, arba visos mašinos privalo būti įsigytos per savivaldybės viešus pirkimus, o tu pirksi kitu keliu, <..>

Čia iš kurios planetos praktikos tokios neadekvačios mintys? Ar skiri kas viešąjį sektorių nuo privataus, jei čia užsimeni viešuosius pirkimus??

<..>

Del buhalterijos, galvojat, kad iš gero gyvenimo ji vedama dviguba? Paprasčiausius paskaičiavimus pasidaryk ir pamatysi kiek gryno pelno gausi... Turbūt net neįsivaizduojat kur yra vedama ta dviguba buhalterija, nes ji praktiškai visur yra, tik vienur mąstai didesni, kitur mažesni.

<..>

Čia iš runkelizmo ir aukos sindromo taip daroma. O dar ir reiktų atsargiau su tokiais nepagrįstais absoliutinimais.

<..>esme kad mano nupirktos masinos butu elektromobiliai<..>

Kol Lietuvoj nebus jokių lengvatų elektromobiliams (kaip pvz. Norvegijoje), tai nieko nebus. Teko domėtis kiek realiai dabar kainuoja naujas Nissan Leaf? Tų elektromobilių realus pasirinkimas kaip ir tuo baigiasi Lietuvoje.

beja cia tik mano ateities svajone,tiesiog pamastymai, i tai neziurima super rimtai

Atvirai - ir neatrodo super rimtai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia iš kurios planetos praktikos tokios neadekvačios mintys? Ar skiri kas viešąjį sektorių nuo privataus, jei čia užsimeni viešuosius pirkimus??

Nereikia pereiti prie asmeniškumų. Aš tik parodžiau, kad viskas gali būti žymiai sudėtingiau, negu temos autoriui gali atrodyti... o šiaip tai sutinku su Jūsų nuomone, išreikšta toliau. :)

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...