Pereiti prie turinio

Klientas visada… užknisa?


Rekomenduojami pranešimai

Ką aš pastebėjau dėl aptarnavimo - tai jis vis labiau pereina iš gyvo žmogiško bendravimo į tiesiog šaltą robotišką informacijos suteikimą. Jeigu ankščiau buvo galima paplepėt, pajuokaut, pasiderėt ir pan., tai dabar dažniausiai bendravimui su klientais pasodintos atsiprašant bukos vištos, kurios apie parduodamą prekę ar paslaugą nieko neišmano, tik maloniai, su dirbtinėm šypsenom kalba iškaltą tekstą, o jeigu kažkas išeina už to teksto rėmų, tai jau niekuo padėt nebegali. Ir taip yra visose sferose. Tokiu aptarnavimu kaip ir negali skųstis, nes viskas buvo "taip kaip reikia", bet pabendravęs nejauti skirtumo tarp konsultantės ir autoatsakiklio ar internetinio katalogo.

Nesu gėjus, bet man daug maloniau šnekėti su konsultantais vyrais, dar apie pusė jų liko bendraujančių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomus kaip visada straipsniai, bet vėl, viskas ne tik žinoma bet ir praktikoje taikoma 2 metus.

 

Ir kam įdomu ar tikrai tai yra naudinga:

 

Atsakymas:

 

Mano paslaugos BRANGESNĖS nei kitų tiekėjų, bet KLIENTŲ NETRŪKSTA ir jų DAUGĖJA, vien dėl to, kad yra ne tik taikoma kas čia aprašyta, bet ir papildomai daugiau kriterijų:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai geras straipsnis ir daug teisingų minčių, priminė TopoCentro "konsultantus" kurie nežinojo kuo Galaxy S4 nuo S5 skiriasi išskyrus "naujesnis" ir "greitesnis".

 

Pridėsiu kad pastebiu tokią tendenciją: kol esi mažas, tol gali paskui kiekvieną klientą vaikščioti ir jam skirti dėmesio. Tai tikrai malonu ir pačiam. Bet kai verslas auga, išlaidos didėja, samdai daugiau darbuotojų ir jau nebegali perteikti tos įmonės kultūros kitiems darbuotojams, plius pajautęs didelius pinigus pradedi taupyti kad daugiau uždirbtum. Todėl toks šaltas aptarnavimas ir jaučiasi tose didelėse kompanijose - pavyzdys serveriai.lt, tas pats Topo Centras ar kokie Senukai. Bet kai užeini į kokią mažą krautuvėlę kuri per dieną turi 3 klientus, tave maloniai nustebins aptarnavimas. Nes ten žmonės "kovoja" dėl vieno kliento. O kai tu didelis ir turi vardą - kaip ir "nebereikia tiek stengtis", bent jau taip galvoja verslai. Ir po to "netikėtai" po 10 metų bankrutuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai puikus straipsnis ir pastebiu dabar vis gerėja konsultantai, senukose tikrai pagerėjo arba man sekas ar tikrai ten pagerėjo šiauliuose bent jau jei tas konsultantas nėra to skyriaus tai nukreipia pas atitinkama o tas atitinkamas tikrai išmano savo skyriu ir pataria ir šiltai bendrauja nekiša bet ko paaiškina kam tinkama pigesne kam tinkama brangesne preke ir duoda apsispresti o jei nežinai tai pasakai kam tau reik ir pataria kuris geriau :D

kituose irgi lemona irgi gerai nusimano konsultantai apie daug ka ir gali patarti ir t.t. daugiau tai aišku esu susidures su to šaltais konsultantais ipač hostingo srityje ( ka gali padaryti tikrai sunku rasti žmogu kuris daug nusimanytu ir dirbtu konsultantu). Ir esu pataikes imonese kur tikrai matos kad jau reikia didinti konsultantu kieki tai nebespėja konsultuoti ir tai užknisa :)

 

Geras straipsnis naudojama ir kelios įdėjos idėta į galva :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepritarčiau tik todėl, kad siūlai 'apklausas', kurios arba nieko neparodo (aišku, kad visi nori visko pigiau), arba jau vien tavo egzistavimu pop-up langais ir nepageidaujamais skambučiais užknisa klientus. O šiaip tai žmonės įpratę, kad su jais kaip su šiukšlėm elgtųsi, todėl tik vienetai yra su savo nuomone. Ir netiesa, kad pardavėjais dirba vidutiniokai - pardavėjais būna, deja, žemesnio lygio jaunuoliai (ne visada, bet dažnai, kai kalbam apie buitinės technikos parduotuves). Pvz. Marijampolės elektromarkte priskreto toks laisvės pirkėjui neduodantis konsultantas, kuris man ir apie plazminius telikus, ir apie belaidžių pc klaviatūrų ergonomiškumą pasakojo... Nors aš kelis kartus jam sakiau, kad pagalbos man nereikia, jis vistiek ėjo per du žingsnius man iš paskos, o svarbiausia - jis taip smirdėjo prakaitu, kaip po geros fizinės treniruotės. Aišku, aš greitai iš ten dingau.

Yra tokių parduotuvių, kur apskritai aptarnavimo kultūra neegzistuoja, pvz. Marijampolės Senukų pc. Ten džiaugiesi, jei kasininkė nutraukia sms rašymą ir padeda telefoną į šoną PRIEŠ pradėdama aptarnauti tave.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu nzn, ar ten turi zmogus mintinai moket visus parametrus kuo skirias galaxy s2 nuo s3. Tam yra internetas, svarbu kad jei kleintas pageidauja, nueitum prie kompo ir pasakytum ar parodytum kuo skirias. Man tai nebutu problema kaip klientui. O ir rinkdamasis telefona as namie pasiziureciau tuos parametrus ssiaip ar taip. Tai tas mokejimas mintinai neatnestu naudos. Ypac kad tos technikos taigi pilna. Ne sovietiniai laikai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš panašiai aiškinu visiems savo draugams ir pažįstamiems, kuriems išsprūsta frazė, kad verslo Lietuvoje nepadarys, kad niša užimta/užkimšta ir t.t.

 

Nesvarbu kokį tu verslą pradėsi, ar tai bus kavinė, ar tai bus auto dalių parduotuvė - jeigu klientui atsakysi greitai ir profesionaliai į jo užklausas, jeigu, kada jis kreipiasi, sutelksi į jį visą dėmesį, ir priversi jį jaustis svarbiu - su laiku tavo pelnas tik didės. Tik dauguma nesupranta, kad klientai - tai ne tik žmonės, kurie sumoka už galutinį gaminį, kurį jūs parduodate. Tai ir jūsų tiekėjai, patalpų nuomotojai, galų gale kitas skyrius toje pačioje įmonėje. Jeigu su visais elgsitės pagarbiai, kitais žodžiais sakant, kaip patys norėtumėte, kad su jumis elgtųsi, pamatysite, kaip jie pas jus grįš, ir dar pusę pažįstamų atsitemps.

 

Tačiau, Lietuvoje reikia keisti ne tik įmonių mąstymą, bet ir pačių darbuotojų. Kasininkas, dirbdamas už minimumą, piktas ant viso pasaulio, nesišypsos visą dieną klientams, jeigu jo nemotyvuosi. Klientai, kurių chamiškas elgesys išsilaikęs nuo gūdžių 80-jų ir jų palikuonys, išauklėti tokiu pat principu. Juk ne kiekvienas, kad ir koks stiprus ir išauklėtas būtų, atsilaikys prieš virtinę klientų - chamų. Todėl reikalingi ongoing darbuotojų mokymai, jų motyvacija rytinių susitikimų metu ir panašiai.

 

https://www.mailerlite.lt/startup-marketing

 

 

štai start-up'as sukurtas prieš gerą penkmetį, be jokių rizikos fondų (nors kol buvo jauni, vieną kartą dalyvavo konkurse), valdoma keletos jaunų žmonių. Kurie sukūrė produktą, ir išsikovojo vietą JAV rinkoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš panašiai aiškinu visiems savo draugams ir pažįstamiems, kuriems išsprūsta frazė, kad verslo Lietuvoje nepadarys, kad niša užimta/užkimšta ir t.t.

 

Nesvarbu kokį tu verslą pradėsi, ar tai bus kavinė, ar tai bus auto dalių parduotuvė - jeigu klientui atsakysi greitai ir profesionaliai į jo užklausas, jeigu, kada jis kreipiasi, sutelksi į jį visą dėmesį, ir priversi jį jaustis svarbiu - su laiku tavo pelnas tik didės. Tik dauguma nesupranta, kad klientai - tai ne tik žmonės, kurie sumoka už galutinį gaminį, kurį jūs parduodate. Tai ir jūsų tiekėjai, patalpų nuomotojai, galų gale kitas skyrius toje pačioje įmonėje. Jeigu su visais elgsitės pagarbiai, kitais žodžiais sakant, kaip patys norėtumėte, kad su jumis elgtųsi, pamatysite, kaip jie pas jus grįš, ir dar pusę pažįstamų atsitemps.

 

Tačiau, Lietuvoje reikia keisti ne tik įmonių mąstymą, bet ir pačių darbuotojų. Kasininkas, dirbdamas už minimumą, piktas ant viso pasaulio, nesišypsos visą dieną klientams, jeigu jo nemotyvuosi. Klientai, kurių chamiškas elgesys išsilaikęs nuo gūdžių 80-jų ir jų palikuonys, išauklėti tokiu pat principu. Juk ne kiekvienas, kad ir koks stiprus ir išauklėtas būtų, atsilaikys prieš virtinę klientų - chamų. Todėl reikalingi ongoing darbuotojų mokymai, jų motyvacija rytinių susitikimų metu ir panašiai.

 

https://www.mailerlite.lt/startup-marketing

 

 

štai start-up'as sukurtas prieš gerą penkmetį, be jokių rizikos fondų (nors kol buvo jauni, vieną kartą dalyvavo konkurse), valdoma keletos jaunų žmonių. Kurie sukūrė produktą, ir išsikovojo vietą JAV rinkoje.

 

Nesvarbu ar Lietuva ar UK ar kita pasaulio šalis - klientui reikia skirti labai didelį dėmesį....

 

Real-story:

 

Kaip daugelis žino, gyvenu Maskvoje, nuo SSRS laikų mažai kas pasikeitė, požiūris į žmogų ir t.t. liko tikriausiai tame pačiame lygmenyje...LABAI RETAI kur sutiksi pasikeitūsį požiūri.

 

Padarėme su viena įmonę 6mėn testą, per tuos 6mėn, buvo skirta labai didelis dėmesys klientams, atsakymai 1h bėgyje, dažniausiai 10min po užklausimo paštu. Užklausų registravimas, paslaugų teikimo įgyvendinimas ir t.t.

 

Be jokių papildomų reklamų, marketingų ir t.t. apyvartą pavyko pakelti 12 kartų, grynasis pelnas išaugo ~10 kartų.

 

Viskas kas buvo daroma šioje įmonėje - taikoma EU praktika:) Po 6mėn gavau pasiūlymą ten užimti labai aukštas pareigas, bet nutariau, kad man pakaks 10proc akcijų paketo ir dalinai prisidėjimo prie įmonės veiklos:)

 

Viskas ką reikia daryti - skirti labai didelį dėmesį klientams ir produktams.

 

P.S. Įmonės apyvarta per 2 metus išaugo nuo pradinės testacijos dienos iki 2014-06 daugiau nei 50 kartų (čia per 2 metus). Beje, kaina taip pat padidėjo ~30proc, nes jau nebespėjama buvo suteikti tam tikrų paslaugų ir prekių dėl didelio kiekio klientų:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...