Pereiti prie turinio

Ruošiuosi pirkti ekonomišką automobilį, gal kas turite patarimų ar net pasiūlymų?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Ruošiuosi pirkti nedidelį, ekonomišką (5-7l./ 100 km.) automobiliuką už maždaug 2000 - 3000 EUR.

 

Kiek teko domėtis, galiu rinktis +/- iš šių:

VW Golf 4, Bora (1.9 TDI 66 arba 81 kW)

Audi A3, galbūt A4.

Skoda Fabia, Octavia (tie patys VW, forumietis rekomenduoja 1.9TDI iki 2001 metų dairytis).

 

Prioritetai:

  • Kuro sąnaudos mieste 5-7l.
  • Manevringas, mažas automobilis (nėra poreikio dideliam)
  • Dyzelis
  • Durų skaičius 4/5
  • Sąlyginai pigus remontas
  • Kaina

 

Būtų gerai:

  • Automatas (95% laiko važinėsiu mieste)
  • Odinis salonas (Dėl komforto), Recaro sėdynės

 

 

Nedomina galiniais varomi. Taip pat Italai bei Prancūzai ;)

 

Gal kas turite kokių pastabų, komentarų? Gal galėčiau rinktis ir iš ko daugiau? Arba gal net turite pasiūlymą? ;)

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas/dujos geriau?

Piltis dujas ne kiek vienam patogu, o ir gali rankas apsišaldyti, o prie užkurto auto, net lauke smirdi tos dujos.

Vienareikšmiškai tik dyzelis! :)

Duju ims apie 11-13l/100km mieste, kaip dyzeliu gali net prasisukti su 5l/100km, tėvo dyzelis, kaip nepilnas miestas, telpa net į 4.7/5l, o spaudžiant pastoviai 12-13 išlaiko 4.5l/100km. Sakyk ką nori, dujom taip neprasisuksi.

Redagavo Neh
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Odinis salonas komforto nesuteikia, priešingai, žiemą šalta sėdėt, vasarą prakaituoji + reikalauja kruopščios ir ganėtinai brangios priežiūros. Tai tik prabangos ženklas, kažkiek didinantis automobilio vertę. Jei nori komforto, ieškok pusiau Recaro/Recaro sėdynėmis, sėdėsi patogiai ir stabiliai posūkiuose.

Jei jau ieškai VAG automobilių ir dyzelio, rekomenduočiau 66KW varikliu, pvz. Golf MK4/Bora 1,9TDI (tik ne PD: 77,85KW). Kodėl 66, ne 81KW? 1) Ekonomiškesnis variklis 2) Pigesnis išlaikymas 3) Čipavus galima išgauti tuos pačius 81KW ir šiek tiek sumažinti kuro sąnaudas.

Pats turiu 81KW Golf MK4. Kuro sąnaudos užmiestyje, priklausomai nuo gabenamo svorio ir kelionės distancijos 4,5-6 l/100km. Mieste 6-8.

Jei jau nuspręstum ieškoti Golf/Bora, keli patarimai (visų Golf/Bora problemos) ką turėtum prieš perkant patikrinti kad vėliau nereiktų papildomų investicijų:

1) susirasti nusimanantį žmogų su VAG diagnostikos įranga patikrinti variklio parametrus

2) visos durys turi rakintis tiek iš išorės, tiek iš vidaus (vairuotojo durelių). Jei iš vidaus užrakinus durys užsirakina ir iškart atsirakina, turėsi būdų su galinių durelių spynomis

3) Jei nešviečia atidarytų priekinių durelių lemputės apačioje, turėsi problemų su priekinių durelių spynomis

4) Jei į bagažinės spynelę raktas nelenda ir atidarius neveikia bagažinės apšvietimas, problemos su bagažinės spyna

5) Galinio lango apiplovimas turi veikti, jei ne, papildomos investicijos keičiant galinio lango valytuvo mechanizmą

6) dar visokių niuansų, kurių dabar neprisimenu bet turėtum patikrinti :)

Redagavo gamtosvaikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Odinis salonas komforto nesuteikia, priešingai, žiemą šalta sėdėt, vasarą prakaituoji + reikalauja kruopščios ir ganėtinai brangios priežiūros. Tai tik prabangos ženklas, kažkiek didinantis automobilio vertę. Jei nori komforto, ieškok pusiau Recaro/Recaro sėdynėmis, sėdėsi patogiai ir stabiliai posūkiuose.

Jei jau ieškai VAG automobilių ir dyzelio, rekomenduočiau 66KW varikliu, pvz. Golf MK4/Bora 1,9TDI (tik ne PD: 77,85KW). Kodėl 66, ne 81KW? 1) Ekonomiškesnis variklis 2) Pigesnis išlaikymas 3) Čipavus galima išgauti tuos pačius 81KW ir šiek tiek sumažinti kuro sąnaudas.

Pats turiu 81KW Golf MK4. Kuro sąnaudos užmiestyje, priklausomai nuo gabenamo svorio ir kelionės distancijos 4,5-6 l/100km. Mieste 6-8.

Jei jau nuspręstum ieškoti Golf/Bora, keli patarimai (visų Golf/Bora problemos) ką turėtum prieš perkant patikrinti kad vėliau nereiktų papildomų investicijų:

1) susirasti nusimanantį žmogų su VAG diagnostikos įranga patikrinti variklio parametrus

2) visos durys turi rakintis tiek iš išorės, tiek iš vidaus (vairuotojo durelių). Jei iš vidaus užrakinus durys užsirakina ir iškart atsirakina, turėsi būdų su galinių durelių spynomis

3) Jei nešviečia atidarytų priekinių durelių lemputės apačioje, turėsi problemų su priekinių durelių spynomis

4) Jei į bagažinės spynelę raktas nelenda ir atidarius neveikia bagažinės apšvietimas, problemos su bagažinės spyna

5) Galinio lango apiplovimas turi veikti, jei ne, papildomos investicijos keičiant galinio lango valytuvo mechanizmą

6) dar visokių niuansų, kurių dabar neprisimenu bet turėtum patikrinti :)

 

Gera pastaba dėl odinio salono - pasižymėjau :) Tai kaip supratau, pats turi 81kW, bet siūlai imt 66kW? Apie Audi A3 pastabų jokių neturi? Tiesa, kaip manai, kokia optimali kaina VW Golf 4 ir Audi A3? Kad turėčiau orientyrą.

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dujos praktiskai tas pats kas dyzelis. Visos auto rija panasiai duju kaip benzino, o dyzeliai dvigubai maziau, tik tiek kad kaina skiriasi dvigubai ir vos ne tas pats gaunas dujoms/dyzeliui ant kuro sanaudu. Cia kiekvienam sprest kas geriau :) Beje as geriau imciau dyzeli, del tu papildomi reikalavimai dujoms, ir kai nusipirksi neaisku kokia bus sudeta iranga. Ir Panevezy teko skaityt sprogo pora masinu neseniai del duju.

Redagavo kaunomanas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas normaliai su tom dujom, sprogsta tik vienetai, kur netvarkingai ir nesąmoningai eksploatuojama, bei sumontuota.

 

Bėda dyzeliam, kad brangi eksploatacija, o bendrai reiktų išvis žinot kiek nuvažiuojama per metus, gal net neapsimoka..

 

Kaip minėjo, kad pigiau benzinas/dujos, nepasakyčiau, jei normalus stovis, tai ten tik labai nežymiai skirsis, tik tiek, kad neaišku, kiek jau su dujom nuvažiuota, bet kad didesnė rida bus dyzelio, jau savaime aišku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiems tiems, kad diskutuoja apie dujas. Aš ieškau dyzelio! ;) Suvokiu, kad benzinas/dujos ir dyzelis ekonomijos atžvilgiu yra gan tolygus. Tačiau tai yra mano pirmoji mašina ir tikrai nenoriu papildomos (galimos) problemos su dujomis (žaist irgi nenoriu su jomis). Taip pat ir skelbimų nėra daug su benzinu/dujomis iš tos aibės, kurios aš renkuosi, tai man nelabai aktualu.

 

Man atrodo racionalu pirkti kokią galingą mašiną su dujomis, nes tada sutaupai išties. Dažniausiai tokios mašinos būna ir gan didelės/erdvios. O kai perki mažą automobiliuką, tai kam to reikia.

 

Čia mano asmeninė nuomonė.

 

Viskas normaliai su tom dujom, sprogsta tik vienetai, kur netvarkingai ir nesąmoningai eksploatuojama, bei sumontuota.

 

Bėda dyzeliam, kad brangi eksploatacija, o bendrai reiktų išvis žinot kiek nuvažiuojama per metus, gal net neapsimoka..

 

Kaip minėjo, kad pigiau benzinas/dujos, nepasakyčiau, jei normalus stovis, tai ten tik labai nežymiai skirsis, tik tiek, kad neaišku, kiek jau su dujom nuvažiuota, bet kad didesnė rida bus dyzelio, jau savaime aišku.

 

Sveikas forumieti,

 

Malonu, kad prisijungei :) Gal galėtum plačiau pakomentuoti šį savo teiginį:

Bėda dyzeliam, kad brangi eksploatacija, o bendrai reiktų išvis žinot kiek nuvažiuojama per metus, gal net neapsimoka..

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Benzinas/dujos geriau?

Piltis dujas ne kiek vienam patogu, o ir gali rankas apsišaldyti, o prie užkurto auto, net lauke smirdi tos dujos.

Vienareikšmiškai tik dyzelis! :)

Duju ims apie 11-13l/100km mieste, kaip dyzeliu gali net prasisukti su 5l/100km, tėvo dyzelis, kaip nepilnas miestas, telpa net į 4.7/5l, o spaudžiant pastoviai 12-13 išlaiko 4.5l/100km. Sakyk ką nori, dujom taip neprasisuksi.

 

Deje prasisuksi. Jeigu i 5l mieste dyzelio telpi tai ten 1.9 variklis geriausiu atveju mano 3.0l benzinas mieste ima 15l duju ir galia ir ekonomika, taip kad nereikia :) Beto dujos nesmirda nereikia cia svaigt :) dyzelis smirda ir tai visi zino, kamsti stovi dyzelis prieki stovi tai jau jauti kaip i salona ta dyzelio smarve eina. Del ranku nusiplikimo tai reikia pirstines naudot, o beto dabar duju pildymas padarytas toje pacioje vietoje kur ir benzino/dyzelio taip kad jokio vargo lygiai tas pats. Sakyk ka nori, bet visi zino kad su dujom vazineji pigiai :) Tiek kad nepatogu dujus piltis pirstines ir t.t beto dar ir benzino isivarvint reikia nes masina kuriasi ant benzo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ir issirinkai pirk 1.9 66kw arba 81kw ir galesi drost kol atsibos, pats turiu 66kw , pirkau kova, nieko nereikejo keist , dirba kaip bitute, apsizvelk katros nori ir vaziuok ziurinet, a6 , a4 , golfas 4 , a3 , octavia , bora. Uz tokia suma ieskociau a6 , atrodo neblogai , o motoras irgi bus neprastas, gali bandytis is vokieciu vestis , nu nzn tau spresti :D bet 66kw ganetinai silpnas , tad gerai pagalvok , man kai teises tik issilaikiau jau per silpnas buvo , tad galios trukumas didelis, ieskokis 81kw, as jai pirkciau imciau kazka tokio http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-1-9-l-sedanas-1999-dyzelinas-4031009.html

Redagavo Razr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gera pastaba dėl odinio salono - pasižymėjau :) Tai kaip supratau, pats turi 81kW, bet siūlai imt 66kW? Apie Audi A3 pastabų jokių neturi? Tiesa, kaip manai, kokia optimali kaina VW Golf 4 ir Audi A3? Kad turėčiau orientyrą.

Taip, turiu 81kW, todėl susidūręs su eksploatacijos kainomis ir siūlau imti 66kW. Kodėl- jau minėjau. Kodėl ne 81kW - priklausomai ką nusipirksi. Aš pirkau pigiai (prieš ~2 metus mokėjau 5200lt). Didžiausios 81kW problemos, reikalaujančios didelių investicijų yra kintamos geometrijos turbina (66kW variklyje ne kintamos geometrijos) ir plaukiojanti sankaba su dvimasiu smagračiu (66kW sankaba ne plaukiojanti). 81kw turbinos remontas kainuoja tikrai daug + priklausomai nuo kitų variklio komponentų darbo (ypač purkštukų) daug kam stringa turbinos geometrija. Geometrijos valymas 200-300lt (jau teko valyti saviškę 2 kartus). 66kW dėl paprastos turbinos su šia problema nesusiduria. Toliau, plaukiojanti sankaba. Kai pirkau, sankaba jau buvo gerokai padėvėta, jautėsi drebėjimas, auto buvo pravažiavus nemažai ir diržai neaišku kada keisti. Todėl metus pavažinėjus keisdamas variklio diržus (įtempėjus, pompą ir kt.) keičiau ir sankabos komplektą bei smagratį (ir vistiek viską gėdau nuo 66kW). Viskas su darbu kainavo 1500Lt. Tada piniginiai skaudėjo :(

Audi A3 man nepatinka dėl: 1) stogas gale yra žemesnis nei Golfe, todėl gale sėdinčiam žmogui kartais nelabai patogu (priklausomai nuo ūgio :D) 2) beveik visos yra dvidurės, kas man išvis nepatinka, o 4durę surasti beveik neįmanoma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip ir issirinkai pirk 1.9 66kw arba 81kw ir galesi drost kol atsibos, pats turiu 66kw , pirkau kova, nieko nereikejo keist , dirba kaip bitute, apsizvelk katros nori ir vaziuok ziurinet, a6 , a4 , golfas 4 , a3 , octavia , bora. Uz tokia suma ieskociau a6 , atrodo neblogai , o motoras irgi bus neprastas, gali bandytis is vokieciu vestis , nu nzn tau spresti :D bet 66kw ganetinai silpnas , tad gerai pagalvok , man kai teises tik issilaikiau jau per silpnas buvo , tad galios trukumas didelis, ieskokis 81kw, as jai pirkciau imciau kazka tokio http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a6-1-9-l-sedanas-1999-dyzelinas-4031009.html

 

Audi A4 bei A6 atkrenta dėl dydžio. Kuro sąnaudos gal ir panašios. Taip pat dauguma jų būna universalai, ko man nereikia.

 

Atsakymas į tavo teiginį - "bet 66kw ganetinai silpnas , tad gerai pagalvok".

 

Aš nelakstau, tai nemanau, kad man bus baisi problema. Taip pat gi galima cipuoti iš bėdos ir su 81 iš nuogirdų žinau, kad kyla daugiau problemų.

 

Prieš perkant nepagailėk pinigų diagnostikai, nes aš su tėvu paskubėjau pirkdamas, tai baigėsi tuom ,kad po dviejų metų reikėjo variklį keisti :)

 

Turiu pažįstamą, kuris turi diagnostikos įrangą :) Sakė pagelbės :)

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, turiu 81kW, todėl susidūręs su eksploatacijos kainomis ir siūlau imti 66kW. Kodėl- jau minėjau. Kodėl ne 81kW - priklausomai ką nusipirksi. Aš pirkau pigiai (prieš ~2 metus mokėjau 5200lt). Didžiausios 81kW problemos, reikalaujančios didelių investicijų yra kintamos geometrijos turbina (66kW variklyje ne kintamos geometrijos) ir plaukiojanti sankaba su dvimasiu smagračiu (66kW sankaba ne plaukiojanti). 81kw turbinos remontas kainuoja tikrai daug + priklausomai nuo kitų variklio komponentų darbo (ypač purkštukų) daug kam stringa turbinos geometrija. Geometrijos valymas 200-300lt (jau teko valyti saviškę 2 kartus). 66kW dėl paprastos turbinos su šia problema nesusiduria. Toliau, plaukiojanti sankaba. Kai pirkau, sankaba jau buvo gerokai padėvėta, jautėsi drebėjimas, auto buvo pravažiavus nemažai ir diržai neaišku kada keisti. Todėl metus pavažinėjus keisdamas variklio diržus (įtempėjus, pompą ir kt.) keičiau ir sankabos komplektą bei smagratį (ir vistiek viską gėdau nuo 66kW). Viskas su darbu kainavo 1500Lt. Tada piniginiai skaudėjo :(

Audi A3 man nepatinka dėl: 1) stogas gale yra žemesnis nei Golfe, todėl gale sėdinčiam žmogui kartais nelabai patogu (priklausomai nuo ūgio :D) 2) beveik visos yra dvidurės, kas man išvis nepatinka, o 4durę surasti beveik neįmanoma.

 

Dėl Audi A3 - taip, surast 4/5 dūrų išties sunku. Dairausi jau apie mėnesį, bet nieko gero. Jau nekalbant kad vien dėl tų 4/5 kaina kylą 1.5-2k, kas mano požiūriu - nesąmonė. Pvz.: Golf'ą lygiai tokiais pat parametrais galėčiau paimt už ~7,5 tuo tarpu A3 jau kainuoja ~9k. Tai atmuša norą :) O šiaip, labai dėkingas už tavo pateiktą informaciją :) Gal turi kokių žinių apie automatus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tada imk benziną, isidėk dujas, ir važiuosi su 8litrais dujų šimtui.. + su benzininui varikliu mašina pigesnė, remontas pigesnis, turbuna užsilenks, ir vo tada mokėsi 300+eur, na jeigu žadi imt su turbina. Kad pirmas auto, tai nereiškia,jog reikia bijoti dujų. Kažkas labai perspaudė, nei jos smirdi nei jos ką, nebent dėsi pas vasę garaže tada jo. Dėl rankų apšalimo, tai tam yra skirtos pirštinės, jeigu nežino kažkas.

 

Prie to pačio užklausiu, gal turit pasiūlymų iki 1500 eur, ekonomiška auto? Pirma auto, nereik geros, svarbu pigiai važiuot, bet auto kurio negalima vadint auto ir nesinori.

Golf 3.. Bus kaip tik. Na gal 4 išeis..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tada imk benziną, isidėk dujas, ir važiuosi su 8litrais dujų šimtui.. + su benzininui varikliu mašina pigesnė, remontas pigesnis, turbuna užsilenks, ir vo tada mokėsi 300+eur, na jeigu žadi imt su turbina. Kad pirmas auto, tai nereiškia,jog reikia bijoti dujų. Kažkas labai perspaudė, nei jos smirdi nei jos ką, nebent dėsi pas vasę garaže tada jo. Dėl rankų apšalimo, tai tam yra skirtos pirštinės, jeigu nežino kažkas.

 

 

Golf 3.. Bus kaip tik. Na gal 4 išeis..

 

Kaip ir minėjau, rast su benzinu/dujomis iš mano pateiktos aibės yra gan keblu. O pats žaist nenoriu (įsidedinėt). Noriu iš serijos "Imi ir važiuoji" t.y. tikrai nenoriu gaišt savo laiko. Taip pat su tuo įsidėjimu jau reik paskaičiuot, nes gali būt, kad net neapsimokės. Priklausomai nuo to, kiek važinėsi ir kiek patį auto ketini turėti. O tai neturėjusiam automobilio jau keblus klausimas.

 

Manau, kad jis turi savo argumentų dėl to, kad vien tik dyzelis, bet įdomu, kiek planuoja nuriedėt per metus :)

 

Man tai ir dyzelis ir dujos savo niunasų turi :)

Dyzelio neromantiškas fonas, bei užšilimo laikas.. primena apie save visad :/

 

IPaul gal gali būti, kiek konkretesnis? Sunku suprast tokius teiginius kaip "Dyzelio neromantiškas fonas" ;)

Padėsiu tau - ką imtum, dujas/benziną ar dyzelį? Kodėl?

 

Patarciau imt Skoda octavia 1.9 tdi, iki 2001 metu, varikliai nenuzudomi, taisyt pigu, mieste ~5,5 ltr uzmiesti jeigu vaziuoji 90-100 tai 4,6 ltr . Zodziu - patikima masina tiek miestui tiek ilgoms kelionems, 4 metus atvazinejau ir problemu labai mazai turejau.

 

Sveikas. Matai, nenoriu universalo (gaunas gan didelis auto, o man nesinori), o be jų skelbimų praktiškai nebelieka t.y. stoka. Taip pat norėčiau pasiteirauti, ar 2001 metus nurodei imtinai ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pirkau A4 1.9 66kw. 1995m.

Išvaizda ledas. Per 2 metus pravažiavau 100 000km

Per tuos metus ką tvarkiau, galinius sanenblokus ir pečiuko varikliuką pasikeičiau.

Stabdžiu kaladėles pasikeičiau. Ir viskas.

Važiuodavau tikrai daug.

Turiu 3 mašinas, bet šitą būdavo pigiausias variantas važinėt, tilpdavau visada į tuos 5l dizelio.

Būčiau ir toliau važinėjęs, bet per kaimyno patarimą, atsisukus vakumo pompai iki serviso bandžiau nuvažiuoti jos neįstatęs, nes reikėjo sriegi padaryt nauja ir toliau būčiau važiavęs ir važiavęs.

Tai siūlyčiau tokį variantą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent man nėra nieko mielesnio už benziną automatą.

Jei trinsies mieste, pigiau dujos, bet jei rida bus iki 20k km/metus, tai su dyzeliu nelabai sutaupysi, užmiestyje, tai žymus skirtumas.

 

Pirmą pirkčiau benziną, nors iš esmės nematau skirtumo, pirma ar paskutinė, juk vistiek stengiesi vairuoti, o pamatęs kiek pravažiuoji, apsispręsi ar verta taupyti su atitinkamais nepatogumais. Dujų pylimas, šiokia tokia priežiūra, o dyzelio garsas, vibracija, nešilimas (nebent rūkai, tai dažniausiai nesudaro nepatogumų)

.

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pirkau A4 1.9 66kw. 1995m.

Išvaizda ledas. Per 2 metus pravažiavau 100 000km

Per tuos metus ką tvarkiau, galinius sanenblokus ir pečiuko varikliuką pasikeičiau.

Stabdžiu kaladėles pasikeičiau. Ir viskas.

Važiuodavau tikrai daug.

Turiu 3 mašinas, bet šitą būdavo pigiausias variantas važinėt, tilpdavau visada į tuos 5l dizelio.

Būčiau ir toliau važinėjęs, bet per kaimyno patarimą, atsisukus vakumo pompai iki serviso bandžiau nuvažiuoti jos neįstatęs, nes reikėjo sriegi padaryt nauja ir toliau būčiau važiavęs ir važiavęs.

Tai siūlyčiau tokį variantą.

 

Na, 1995 yra gan sena. Tokių metų šiais laikais jau daugiau problemų turėtų ;) Nežinai iki kelintų metų gamino lygiai tą patį modelį?

 

Bent man nėra nieko mielesnio už benziną automatą.

Jei trinsies mieste, pigiau dujos, bet jei rida bus iki 20k km/metus, tai su dyzeliu nelabai sutaupysi, užmiestyje, tai žymus skirtumas.

 

Pirmą pirkčiau benziną, nors iš esmės nematau skirtumo, pirma ar paskutinė, juk vistiek stengiesi vairuoti, o pamatęs kiek pravažiuoji, apsispręsi ar verta taupyti su atitinkamais nepatogumais. Dujų pylimas, šiokia tokia priežiūra, o dyzelio garsas, vibracija, nešilimas (nebent rūkai, tai dažniausiai nesudaro nepatogumų)

.

 

O kokia ta priežiūra benzino/dujų?

Redagavo GSoul
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu perki benziną/dujas tada jis lygiavertis dyzeliui, o žmogus už pusė golfo kainos nemanau ar dėsis dujas + kažin kada atsipirks :D O visa dyzelio eksplotacija priklauso nuo mašinos stovio. Aš savo per 4 metus, tik 2 pakaitinimo žvakes ir akumą keičiau. O dėl turbinos: Jei nemoki naudotis dyzeliu su turbo,pirk benziną :D Jei nupirksi su kintamos geometrijos turba( 81kw arba 66kw nuo "01 metų) Tai po visų smagesnių pasivažinėjimų prieš gesinant motorą, reikia leisti varikliui laisva eiga min 30s(priklauso kaip važinėjai) padirbt. Ir nebijot prapūst turbiną kartas nuo karto, t.y virš 4k apsukų pavažinėt. + Autorius minėjo, kad draugas su diagnostika padės, tai yra šansas nupirkti labai tvarkingą mašiną, nes golfe jau galima pažiūrėt ar turba nedapučia/perpučia ar veikia visi davikliai. Dar pasižiūrėk kaip pečiukas pučia, nes gali žiemą problemų turėt(pasikeisk salono oro filtrą).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...