Pereiti prie turinio

Verslo idėja - elektrinis išmanus dviratis


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Užsimaniau nusipirkti elektroninį dviratį, daug skaitinėjausi apie juos, žiūrėjau įvairius video per kickstarter, ką sukūrė inžinieriai, tačiau dviračiai nėra tokie išmanūs. Tad kilo mintis sukurti prototipą.

Dviračio specifikacijos ir funkcionalumai:

1. Dviračio rėmas dengtas karbonu, tačiau ir yra kitokių minčių: dviračio rėmas būtų padengtas plevele (lipduku), kuris atitiktų ir patenkintų pirkėjo lūkesčius: jis galėtų išsirinkti dviračio rėmo dizainą, pagal kurį nesunkiai pagaminsime ir priklijuosime prie dviračio rėmo.

2. Dviračio rėmuose bus įmontuoti elementai, kurių pagalba dviratis bus varomas elektra.

3. Sėdynė būtų tokia, kad pasilenkus į priekį - dviratis pradėtų greičiau važiuoti, o pasilenkus atgal - lėčiau. Tam būtų panaudotas sensorius/daviklis, kuris reaguotų į kūno svorio pasiskirstymą ir atitaikytų naują greitį.

4. Ant dviračio vairo būtų pajungtas OLED didelis ekranas, kuris rodytų esamą vietą, sudaryti kelionės maršrutą, rodytų greitį, bei akumuliatoriaus baterijos veiksmingumą. Galėtų būti ir daugiau funkcionalumo. Išvardinau tik svarbiausias savybes, kurios tik dabar šovė į galvą.

5. Prie dviračio rėmo būtų taip pat įmontuota gertuvė.

6. Taip pat, dviračio rėme būtų įmontuoti garsiakalbiai iš abiejų pusių. Muziką paleisti būtų galima tiesiai iš kompiuterio, esančio ant vairo (OLED).

7. Dviračio priekyje būtų žibintas, kuris reguliuotųsi ant dviračio rėmo pritvirtinto pailgo ektranėlio, lietimui jautraus.

8. Dviračio priekyje būtų (šalia žibinto) mini-projektorius, per kurį būtų galima žiūrėti filmus, video, nuotraukas ir panašiai. Tai praverstų tamsiuoju paros metu.

9. Dviratyje būtų įmontuota sistema, kuri užblokuotų ratus (ty. kad nebūtų galima važiuoti kitiems, kai palieki dviratį mieste) wifi programėle.

10. Taip pat būtų įmontuotas daviklis, kuris per mobiliąją programėlę rodytų, kurioje vietoje yra dviratis. Tai būtų aktualu, jei paliktas dviratis būtų pavogtas, tad programėlė parodytų, kur jis yra.

11. Žinoma, dviračio rėmas būtų šviečiantis, o spalvas būtų galima reguliuoti ant dviračio rėmo esančio ekranėlio. Spalvos būtų RGB.

 

Tai tik pati mintis ir idėja. Ką jūs apie tai manote?

Kaip šią idėją realizuoti iki produkto, kurį, manau, būtų galima pristatyti kickstarter ir laukti investicijų.

Ar tai įgyvendinama?

 

Laukiu pastebėjimų. :)

Redagavo SavasLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pačių reikalavimų neskaičiau ir dviračio neturiu, bet iš verslo pusės kadangi seku rinką, siūlau paskaityti/pažiūrėti:

http://techcrunch.com/2015/03/04/vanhawks-raises-1-6m-to-help-put-the-valour-smartbike-on-the-road/

http://gavelis.lt/pokalbis-su-gediminu-nemaniu-apie-crowdfunding/ (apie Rubbee)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai cia panasiau i vazinejanti medijos/pramogu kambari. Jau vien tai, kiek cia yra irangos, tai dviratis kainuotu ne viena tukstanti. Viskas turetu buti is ypac mazu ir geru daliu, kas kainuoja daug, arba turesi dvirati, kuris svers kaip stanga. Na, tada turetu buti viskas apsaugota nuo vandens. Taip pat del tos sedynes, jei leis keisti nustatymus, kada jai reaguoti i ta davikli, tada ok, kitaip tai visiska nesamone. Cia pirmieji minusai, kuriuos sugalvoju. Ju tikrai yra daugiau. Mano nuomone :)

Redagavo Tomas0412
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dviračio svoris turi būti nr. 1 prioritetas, todėl visokie projektoriai, garsiakalbiai, sviečiantys rėmai, ekranai, sėdynės-reguliatoriai turi būti išmesti lauk net negalvojant. Čia visiška atgyvena ir jokios sėkmės toks projektas nesulauks.

 

Tik dviračio svoris, minimalistinis dizainas, naujausios elektronikos technologijos gali lemti projekto sėkmę. Visos išvardintos priežastys kainuoja LABAI daug.

 

Efektyviai elektros energiją naudojanti pavara būtų sudėtingiausias uždavinys, nes neefektyvių kontrolerių su sunkiais elektros varikliais ir jų schemų pilni kiniečių shopai jie beverčiai kuriant tokį projektą. Sukurti naują efektyvią elektros pavarą su mažu galingu varikliu kainuos labai didelius pinigus.

 

Lengvos tvirtos medžiagos kainuoja irgi neblogai pabandyk pagooglinti, pamatysi kainas, o ką jau kalbėti apie naujo karboninio rėmo projektavimą su integruotomis ličio polimero baterijomis nors baterijas reikėtų dėti atskirai į pakabinamą krepšį, kad būtų galima nusinešti pakrauti, taip būtų praktiškiau ir pigiau gaminti.

 

Vietoje ekrano reiktų padaryti, kad butų galima jungtis su išmaniuoju telefonu per aplikaciją ir viskas.

 

Šiaip labai įdomus projektas būtų pagalvočiau apie prisidėjimą prie projekto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

padarykit sedyne normalia, tos siolaikines sulenda i ##### nepadoru net vaziuot :D

mano megstamiausia buvau susirades vos ne kaip sitoj nuotraukoj, stora parolonine, nei amortizatoriu nereik, vaziuoji kaip su rolsroisu :D

 

post-99053-0-61458600-1427232996_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garsiakalbiai dviratyje? Pirmas dalykas, kurį padaryčiau - nuspirčiau nuo dviračio tą paauglį (nes normalus žmogus tokių š net negalvotų naudot). Kodėl aš turiu klausyti tavo muzikos? O kitas dalykas - ar neužtenka dviračių kvailių, kurie gatvėse su ausinėmis važinėja ir nesigaudo, kas vyksta aplink?

 

Projektorius? Kad naktį būtų galima filmus žiūrėt? SĖDINT ANT DVIRAČIO? :DDDD Homeless approves this.

 

Karboninių rėmų elektrinių dviračių jau yra. Tad ką tau lieka patobulinti - kainą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek panašus projektas:

 

Kaip ir sakiau lengvas, minimalistinis, gražaus dizaino ir surinko virš 800k USD iš kickstarter. Neįtikėtina to dviračio svoris 7kg! dabar to dviračio kaina apie 1600 EUR su visais "navarotais"

 

Tai pagalvok kiek turėtu kainuoti elektrinis tokio lygio dviratis? ir kokia jo savikaina?

Redagavo Game1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kostmosas kažkoks.

Nežinau ar čia prikolas, ar rimtai, bet ir mano pasvarstymai keli...

 

 

1. Tai iš ko gi bus tas rėmas padengtas karbonu? Kam jį dengti tokia brangia medžiaga kaip karbonas? Ir ne nuo dengimo reiktų pradėti, o nuo pačio rėmo gaminimo, kur, kas ir už kiek tau jį pagamins, kas suprojektuos?

2. Į vidų sumontavus nesunku būtų juos pakeisti? Kažkaip rėmas turėtų ardytis.. tvirtumo nepraras? Kaip vis gi tas rėmas atrodys?

3. Rimtai su ##### greitį norėtum reguliuoti? Kiek toks įrenginys kainuotų daugiau/mažiau, palyginus su paprasta greičio renkenėle(kaip moticikluose arba keturračiuose)?

4. Turbūt paprasčiausia detalė, kuriai reikės tik tiekėją surast... Arba... Telefono laikiklis su keičiamu dydžiu, kad kiekvienas galėtų savo išmanųjį įstatyt.

5. Gertuvė gerai, o kaip dėl pompos, sparnų?

6. Kam &%$%^& dviračiui garsiakalbiai? Papildomas svoris, o dar ir akumą iškrovinės. Ausinuką į komplektą geriau pridėk.

7. Kas reguliuotusi per tą ekranėlį? On/off? kodėl ne migtukas?

8. Visada pasigedau mini projektoriaus važinėdamas su dviračiu, ypač kai nusivėlinu ir žinau, kad nespėsiu namie grįžęs pažiūrėt filmo, tai pakeliui galėčiau.

9. .....................

 

Esi kada su dviračiu važinėjęs?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau jog tau reiketu kurti nauja dizaina ir pan. Galetum imti, kad ir is cia . Aisku, pirmiausia kils mintis "made in china" ir pan. Taciau jis yra testuotas, puikiai parduodamas bei sulaukia teigiamu ivertinimu. Apskritai Kinijoje elektriniu dviraciu (net ir karuciu) kultura yra plataus masto, kai vos ne kas trecias zmogus toki pritaisa turi. Pats taip pat vazinejau elektriniu dviraciu, tik aisku ne tokiu moderniu, turejau gerokai stambesni, malonu pasivazineti )

Pasirinkimo daug, o tau siuo atveju reiketu tobulinti pridedant norimus komponentus. Nuorodoje dviratis maksimaliai kainuoja apie 350 euru. Su didesniu kiekiu, kaina drastiskai krenta. Jo maksimalus greitis 35km/h (yra kitu greitesniu), o nurieda iki 40km atstuma. Minusus kuriuos matau siame dviratyje tai svoris - 21kg bei ilgas baterijos krovimo laikas iki 6 val.

Beto, Kinijoje prekes nera pigios, jos yra teisingos kainos, o pas mus brangios :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasaulyje dar nėra baterijų tinkamų vežiotis dviračiu.

 

Aš pradėčiau nuo to. Jei oponuojate

 

1. atsakykite, kokį atstumą galėsime nuvažiuoti nekraudami;

2. Ar įvertinate šalčio/šilumos įtaką ir baterijų įtaką baterijų ilgaamžiškumui? Nes ne kiekvienas gali gyvenamose [šildomose] patalpose laikyti dviratį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasaulyje dar nėra baterijų tinkamų vežiotis dviračiu.

 

 

Visiškai neteisingas teiginys.

 

pasiskaityk: http://www.dykai.eu/index.php/skaitiniai-mainmenu-47/17689-viskas-ka-reikia-zinoti-apie-lipo-baterijas

 

LiPo baterijos (ličio polimerų baterijos) - tai tokia pakraunamų baterijų rūšis, kuri įsiveržė į radijo bangomis valdomų modelių (nesvarbu kas tai bebūtų) pasaulį su trenksmu ir ten pasiliko. Jei atvirai, tai LiPo baterijos tikriausiai yra pagrindinė priežastis, kodėl elektriniai RC sraigtasparniai ar lėktuvai yra tokie populiarūs. Yra trys pagrindinės priežastys, kodėl šio tipo baterijos šiuo metu turi didžiausią pranašumą prieš senojo tipo baterijas, tokias kaip NiCad (nikelio-kadmio) ar NiMH (nikelio-metalo hibrido):

 

RC LiPo baterijos yra lengvos bei gali būti gaminamos bet kokios formos ar svorio.

LiPo baterijos turi didžiulę talpą.

LiPo baterijos turi didžiulį iškrovos koeficientą, dėl ko gali būti naudojami net stipriausiems elektros varikliams sukti.

 

Kitaip tariant LiPo baterijos talpos bei svorio santykis yra neįtikėtinai geras, be to gali būti įvairiausios formos ar dydžio.

Redagavo Game1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai neteisingas teiginys.

 

 

nėra visiškai neteisingas teiginys, nes tos lipo patareikos yra brangios ir trumpai tarnauja, tad dar tikrai yra kur tobulėti.

 

Kai bus sukurta gera batareika, tada tikrai nekils klausimų, nes visur rašys apie visokias naujas elektromašinas, kokia gera ta batareikia, pasikrauna per minutę ir važinėt visą mėnesį galį ir pan ir tt, imho.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nėra visiškai neteisingas teiginys, nes tos lipo patareikos yra brangios ir trumpai tarnauja, tad dar tikrai yra kur tobulėti.

 

Kai bus sukurta gera batareika, tada tikrai nekils klausimų, nes visur rašys apie visokias naujas elektromašinas, kokia gera ta batareikia, pasikrauna per minutę ir važinėt visą mėnesį galį ir pan ir tt, imho.

 

Na, viskas taip greit nepasikeis. Bet elektrines masinos jau nemazai nuvaziuot gali. Pvz Teslos maziausia baterija traukia 285 mylias (460km) per pakrovima. O ju superchargeriai pilnai baterija pakrauna per 75min. Su 30 min pakrovimu galima nuvaziuot iki 170 myliu (270km). Ir viskas ivyko su Elonu Musku, kuris teslos CEO tapo tik 2008. Galima tik isivaizduot kokie pokyciai sitoj industrijoj laukia per ateinancius 7 metus.

 

Kalbant apie dviracius, tiek nebloga baterija, tiek prie bet kokio dviracio montuojamas variklis su nuimama baterija jau egzistuoja: http://techcrunch.com/2015/03/24/karmic-koben/. Dauguma ideju, kurios buvo aptaros sioj temoj jau igyvendintos. Isskyrus koloneliu ir projektoriaus primontavima prie dviracio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turit iskart servisa daryt, kaip tesla masinom, privaziavai i degaline, sena palikai, isimetei pakrauta baterija, vaziuoji toliau :)

 

 

Tesla automobiliuose baterija paskirstyta per visą automobilio dugną pasigooglink, kad svorio centras būtų kuo žemiau, todėl nepasikeistum baterijos nors ir pažaliuotum iš norėjimo, nežinau iš kur traukiai informaciją ji neteisinga.

 

http://i62.tinypic.com/imqpnk.jpg

 

 

Ir jeigu jau tokiom baterijom varomi automobiliai gali važinėti tokiais greičiais ir tokiais atstumais tai manau į paprastą dviratį tikrai galima montuoti ir tokia baterija pateisina visus lūkesčius. Nėra ką čia diskutuoti apie baterijas daugiau, nes ši problema jau neaktuali kokius 5 metus.

Redagavo Game1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...