Pereiti prie turinio

Verslo idėja - elektrinis išmanus dviratis


Rekomenduojami pranešimai

Esu dviratininkas, draugas turi elektrinį dviratį. Davė pavažinėti - ir iš kart pasimatė problemos.

1. Dviratis labai sunkus. Todėl sunku ne tik minti pedalus, bet ir valdyti, nes svorio centras gana aukštai.

2. Dviratis brangus, vienu pakrovimu nuvaziuoja iki 40 km, kraunasi ilgai ir nepatogiai.

3. Nežinau kaip būtų patekus į lietų - ar kas nors neužsitrumpintų.

4. Idėja dviračio yra judėjimas naudojant savo jėgą. Jei pritaisom variklį, tai jau mopedas ar motoroleris.

 

Visumoj šios technologijos jau stipriai išvystytos ir ten įkišti nosį BE ŠANSŲ.

Nes dviratis šiais laikais - tai aukščiausios technologijos. Su plaktuku ir atsuktuvo toli nenuvažiuosi, reikia ir elektroniką integruoti, ir medžiagas naudoti pačias pažangiausias, ir tikslumas ten mikroninis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskutuojat apie dviratį kaip apie super automobilį. Bet dviračio esmė ir slypi jo paprastume, atsisėdi ir važiuoji, jokių problemų.

Nėra problemų tada, kai viskas padaryta aukščiausiame lygyje. Nusipirk pigų dviratį ir daugiau taisysi negu važinėsi. O gal ir užsimuši.

Prieš 30 metų dviratis buvo paprastas suvirintų vamzdelių rinkinys su ratais. Dabar tai High-techas, kur naudojamos kosminio lygio technologijos ir medžiagos.

Užmeskite akį, ypač į specs:

http://www.giant-bicycles.com/en-us/bikes/model/propel.advanced.sl.0/18721/76087/#specifications

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dviratis aukščiausiame lygyje? Kosminis lygis? Užsimušti gali ir su brangiu dviračiu, proto neturėsi ir su tuo pačiu "kosminio lygio" dviračiu užsimuši. O dėl kokybės/kainos aš nieko nerašiau, paprasto kokybiško dviračio dažnai taisyti nereikia .

Redagavo morkis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsimušti galima nukritus nuo lovos, bet vienas dalykas, kai dviratininkas nukrenta pats, kitas - kai avarija atsitinka dėl techninių problemų, už kurias gamintojas atsakingas.

Žiauriai sudėtingas gaminys, jau nekalbu apie elektrinį dviratį, kur sudėtingumas dar didesnis.

Aišku, jei yra didelė patirties, laisvi pajėgumai ir kapitalo, kad ir raketas galima daryti - kaip tai įrodė Elon Musk. Bet ten Amerika ir jie švaistosi milijardais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra problemų tada, kai viskas padaryta aukščiausiame lygyje. Nusipirk pigų dviratį ir daugiau taisysi negu važinėsi. O gal ir užsimuši.

Prieš 30 metų dviratis buvo paprastas suvirintų vamzdelių rinkinys su ratais. Dabar tai High-techas, kur naudojamos kosminio lygio technologijos ir medžiagos.

Užmeskite akį, ypač į specs:

http://www.giant-bicycles.com/en-us/bikes/model/propel.advanced.sl.0/18721/76087/#specifications

 

 

Važinėju dvaračiu daug, sezonu 200-300km per savaitę, turiu seną aliuminį plentinuko rėmą su kai kuriom naujom dalim (stabdžiai, etc), rėmui gal 20 metų, visas dviratis sveria 11kg, hitech plentinukas su anglies pluošto rėmu ir ratais sveria apie 7-8kg, akivaizdu kad keli kilogramai visiškai nieko nekeičia, tai tik tuštybės, dviračiams visiškai nerikalingas anglies pluoštas, tačiau tai yra mada ir marketingas, brangios shimano stabdžių/pavarų sistemos pasiteisina tik labai ilgose kelionėse ar maratonuose, paprastas žmogus nuvažiuojantis 1000km per sezoną jokio skirtumo nepajaus, jei prižiūrės savo dviratį. Tad visa tai - bullshit, kaip ir kokia religija.

 

Kas kita yra kalnų dviračiuose, bet vėl gi mažas skaičius kalnų dviračius turinčių žmonių nuvažiuoja nuo asfalto. Tad visi brangūs amortizatoriai iš titano yra lygiai tas pats, kaip apple produkcija - brangūs, tačiau visiškai nereikalingi.

 

Aš Tau galiu duoti dviratį už 5000 eurų ir pats pasiimti seną rusiška dviratį be pavarų ir pažiūrėsime , kas greičiau 100km nuvažiuos :)

 

Kas liečia pilnai elektrinius dviračius - tai yra nesąmonė. Gera idėja yra, kai motoras palengvina kilimą į kalną, visais kitais atvejais daug geriau yra elektrinis motoroleris, nes jis turės daugiau vietos baterijoms ir elektronikai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dviračiams visiškai nerikalingas anglies pluoštas, tačiau tai yra mada ir marketingas, brangios shimano stabdžių/pavarų sistemos pasiteisina tik labai ilgose kelionėse ar maratonuose, paprastas žmogus nuvažiuojantis 1000km per sezoną jokio skirtumo nepajaus, jei prižiūrės savo dviratį. Tad visa tai - bullshit, kaip ir kokia religija.

Tad visi brangūs amortizatoriai iš titano yra lygiai tas pats, kaip apple produkcija - brangūs, tačiau visiškai nereikalingi.

Kalbi iš vulgariojo materialisto pozicijų, tiksliau, bandai save įtikinti, kad tai ko neturi ar negali turėti yra nereikalinga.

Realybė kur kas sudėtingesnė.

Žmogus tikrai gali pasitenkinti minimumu, ypač vyrai, jie nelabai reiklūs materialinėms gėrybėms. Tačiau kai pabandai aukštesnės lygos produktus, kas tai bebūtų, atgal grįžti labai sunku.

Nes yra toks dalykas kaip kokybė.

Kokybę labai sunku apibrėžti ir išmatuoti, tačiau ji egzistuoja ir yra suma daugelio dalykų.

Prestižas, patogumas, išskirtinumas, specifinės smulkmenos, grožis, ergonomika, aukščiausios klasės medžiagos, servisas ir tt.

Apple juk ne šiaip sau vertingiausia pasaulio korporacija - jų produktai atitinka daugelį aukščiau išvardintų požymių.

 

Kas liečia dviratį - viskas susiveda į pasamonę. Šiam sezonui rinkausi naują dviratį (jį gausiu balandžio mėn) ir labai ilgai galvojau, ko iš tiesų noriu. Buvau apsisprendęs imti kalnų ir plentinio dviračio hibridą pakankamai storomis padangomis, kuris mūsų sąlygom idealus variantas. Tačiau pardavėjas sako atvažiuok, duosim pravažiuoti keletu elitinių dvirračių, palyginsi kas ir kaip.

Na ir ką?

Pavažinėjau ir užsakiau grynai sportinį, plentinį, nors sveikas protas sako, jog su juo bus daug problemų, kad ir su padangų pradūrimu.

Nes pavažiavus toks kaifas, kad neina lyginti. Sakai bėgių perjungimas nesvarbu? Kai pajunginėji Ultegra arba bent Shimano 105 klasės mechanizmus, supranti kaip svarbu smulkmenos.

O juk gyveni vieną kartą, kodėl sau nepasidaryti dovanos? Važinėjimui per pievas galima turėti kitą dviratį, be išsiknisinėjimų.

Todėl moralė bus tokia:

Geri, brangūs daiktai turi aurą, kuri nebūtinai matuojama kilogramais ar centimentrais.

Aura matuojama džiaugsmo vienetais per valandą B-)

Redagavo iShark
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbi iš vulgariojo materialisto pozicijų, tiksliau, bandai save įtikinti, kad tai ko neturi ar negali turėti yra nereikalinga.

Realybė kur kas sudėtingesnė.

Žmogus tikrai gali pasitenkinti minimumu, ypač vyrai, jie nelabai reiklūs materialinėms gėrybėms. Tačiau kai pabandai aukštesnės lygos produktus, kas tai bebūtų, atgal grįžti labai sunku.

Nes yra toks dalykas kaip kokybė.

Kokybę labai sunku apibrėžti ir išmatuoti, tačiau ji egzistuoja ir yra suma daugelio dalykų.

Prestižas, patogumas, išskirtinumas, specifinės smulkmenos, grožis, ergonomika, aukščiausios klasės medžiagos, servisas ir tt.

Apple juk ne šiaip sau vertingiausia pasaulio korporacija - jų produktai atitinka daugelį aukščiau išvardintų požymių.

 

Kas liečia dviratį - viskas susiveda į pasamonę. Šiam sezonui rinkausi naują dviratį (jį gausiu balandžio mėn) ir labai ilgai galvojau, ko iš tiesų noriu. Buvau apsisprendęs imti kalnų ir plentinio dviračio hibridą pakankamai storomis padangomis, kuris mūsų sąlygom idealus variantas. Tačiau pardavėjas sako atvažiuok, duosim pravažiuoti keletu elitinių dvirračių, palyginsi kas ir kaip.

Na ir ką?

Pavažinėjau ir užsakiau grynai sportinį, plentinį, nors sveikas protas sako, jog su juo bus daug problemų, kad ir su padangų pradūrimu.

Nes pavažiavus toks kaifas, kad neina lyginti. Sakai bėgių perjungimas nesvarbu? Kai pajunginėji Ultegra arba bent Shimano 105 klasės mechanizmus, supranti kaip svarbu smulkmenos.

O juk gyveni vieną kartą, kodėl sau nepasidaryti dovanos? Važinėjimui per pievas galima turėti kitą dviratį, be išsiknisinėjimų.

Todėl moralė bus tokia:

Geri, brangūs daiktai turi aurą, kuri nebūtinai matuojama kilogramais ar centimentrais.

Aura matuojama džiaugsmo vienetais per valandą B-)

 

 

Pusę metų Anglijoje dirbau dviračių parduotuvėje ir čiupinėjau ir bandžiau visus įmanomus dviračius - vadovybės politika, kad galėtume nešališkai patarti klientams. Visada nusipirkus naują daiktą apima euforija, ypač jei daug sumokėjai, tada subjektyviai žiūri į tai ką turi, pateisini ir garbini savo daiktą, nes sumokėjai didelius pinigus, esmė ta, kad Tau iš to jokios realios naudos nebus. Nesakau, kad reikia pirkti fufliakus iš gariūnų, geras plentinis dviratis - min 1000 eurų, kalnų gali rasti nuo 800 arba jei rankos iš užpakalio neauga - susidedi viską ko tau reikia iš dalių, tokiu atveju turi dviratį niekuom neprastesnį už ~1500 eurų kainuojantį dviratį išleidęs ~500 eurų. Didžiąją dalį brangių dviračių kainos sudaro anglies pluoštas iš kurio nėra jokios naudos.. -3kg visiškai nieko nepakeis, o aliuminis dar ir standesnis bus, jei už anglies pluošto dviratį bent 2000 eurų nesumokėsi.

 

Galėčiau tam dviračiui skirti ir 3000 eurų, bet žinau, kad tai visiškai nieko nepakeis. Gali pilnai ultegros sistemas susidėti, bet jei jų neprižiūrėsi paprasčiausia prižiūrėta Tiagra viską atliks geriau, nei tavo išsiderinusi ultegra. Gal tu ir prižiūrėsi, tačiau 80% pinigus bet kur mėtančių individų net nepagalvos apie priežiūrą ar dbent nuvežimą i servisą.

 

Pats sakei, kad rinkaisi tarp road, cross ir MTB... Kam išleisti viską vienam, kai gali turėti 2? Tiek plentą, tiek mtb? Plentinukas yra labai ribotas, lygiai, kaip ir MTB, kam save riboti? Už 1500 eurų galima nusipirkti abu ir džiaugtis labai gera kokybe, jei tik prižiūri savo daiktus.

 

Lažkada brangūs daiktai buvo geri, dabar brangūs daiktai tėra marketingo triukas ir visi, kurie mano, kad išleidę 2x daugiau turės 2x geresnį daiktą - labai klysta.

 

Beje, kas liečia plentinį - suo juo daugiau problemų neturėsi. Vidutinės klasės ratlankiai su gatorskin padangom atlaikys viską - stiklus, mažus bordiūrus ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, kas liečia plentinį - suo juo daugiau problemų neturėsi. Vidutinės klasės ratlankiai su gatorskin padangom atlaikys viską - stiklus, mažus bordiūrus ir t.t.

Kalbi teisingai ir protingai, neturiu ko pridurti, matosi kad gaudaisi už mane geriau, aš dviračiuose tik vartotojas.

Tiksliai žiniosiu kas ir kaip kai atvažinėsiu sezoną, tiesiog man atsibodo traktoriaus tipo dviratis, kuris nera blogas, bet norisi kažkokių kitų potyrių.

Gyvenime visada kažkiek rizikuoji, bet kuriuo atveju dviratis palyginti su automobiliu yra pigu.

 

Gatorskin padangų nežinojau, turėsiu omeny, dėkui už info.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbi teisingai ir protingai, neturiu ko pridurti, matosi kad gaudaisi už mane geriau, aš dviračiuose tik vartotojas.

Tiksliai žiniosiu kas ir kaip kai atvažinėsiu sezoną, tiesiog man atsibodo traktoriaus tipo dviratis, kuris nera blogas, bet norisi kažkokių kitų potyrių.

Gyvenime visada kažkiek rizikuoji, bet kuriuo atveju dviratis palyginti su automobiliu yra pigu.

 

Gatorskin padangų nežinojau, turėsiu omeny, dėkui už info.

 

Visi turim savo įsitikinimus ir galiausiai neikas nėra teisus iki galo :)

 

Jei trumpai į temą - idėja prasta.

Pradedant su jau aptarta baterijų problema, kurios ne tik leis mažą atstumą nuvažiuoti bet ir svorio centras bus labai nekokioj padety.

Rėmą reikėtų kurti specialų šiam dviračiui, kad viską sudėlioti optimaliai, tam reikia inžinerinių sugebėjimų, elektroninei daliai reikėtų kelių visą tai labai gerai išmanančių žmonių, dar lieka programinė dalis, kuriai vėl gi reikalingi labai geri specialistai.

 

Tai jei savo komandoje neturi įvairių sričių inžinierių su kelių dešimntmečių patirtimi - pamiršk tai. Idėjos pagrindas geras, tačiau tam, kad tau pasisektų turi parodyti kažką inovatyvaus, dviratį iš naujo sukurti labai sunku, daug kas bandė, kol kas niekam nepavyko. Dviračius žmonės renkasi, kaip sporto/laisvalaikio priemonę - plentas, kalnų, kros tipo dviračiai. Tas kas nori keliauti neprakaituodamas ir patogiai - rinksis automobilį, nes tokio išmanaus elektrinio dviračio kaina būtų, kaip apynaujo automobilio, kadangi parduotum ir pagamintum mažai.

 

Tokias idėjas reikia rodyti žmonėms, kai jau turi prototipą pusiau veikiantį garaže.

Redagavo Saruncikas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...