Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Noriu priduoti pirktą nešiojamą kompiuterį iš kilobaito garantiniui remontui. Bėda ta, kad nerandu jokio garantinio dokumento šalia pirkto kompiuterio, tik sąskaitą faktūrą. Klausimas, ar priimtų mano kompiuterį garantiniui taisymui? Nuo kompiuterio pirkimo nepraėjo nė metai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantinio lapo greičiausiai negavai,būna nebent paprastas lapas, kokiais atvejais garantinis taiso, o kuriais ne. Sąskaita faktūra yra dokumentas kuris įrodo, kad kompiuteris įsigytas pas juos, taigi jie privalo atlikti garantinį remontą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, forumiečiai,

Gal truputi nuklysiu nuo temos, bet norėčiau išgirsti Jūsų nuomonę apie priduotą remontuoti Asus kompiuterį į ServisaICT. Vieną rytą įjungus kompiuterį, jis pakibo ties windowsu logotipu, tada ekranas pasidarė mėlynas, kažką parašė ir atsijungė. Nunešiau į garantinį (ServisaICT), nustatė HDD gedimą, sakė pakeis į naują. Paprašius neišmesti ir atiduoti seną HDD (kad pabandyti išsitraukti viso gyvenimo nuotraukas) pradėjo pasakoti, kad tai yra neįmanoma, nebent norėsiu jį išsipirkti už 150eur... Kaip supratau iš jų kalbos, gamintojai reikalauja pristatyti sugedusį hdd.

Ar tai realu ką jie pasakoja, ar galima bandyti išsikovoti savo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogas detales jie grazina gamintojui ir teisingai elgiasi sakydami kad tai neimanoma. 1.Nes jie nezais su duomenu atstatymu kadangi tai sugaistas laikas uz kuri niekas nesumokes ir jie neprivalo to daryti pagal istatyma. 2. Vartojojo duomenys yra jo reikalas kaip kad pvz perkant usb flash, usb hdd ar siaip HDD, garantija taikoma aparatui be ne vartojojo duomenims. 3. Niekas tau to disko neduos paciam bandytis nes nes apskaitoj pas juos bus -1 detale... 4. Darykis back up :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu šiaip nesąmonė sakyčiau. Man kiek taisė HDD (du kartus Lietuvoje, kartą UK), tai visus kartus seną hardą leido pasilikti. Vėliau susiradau atitinkamą programinę įrangą ir svarbią informaciją išsitraukiau.

 

Tarp kitko, perspėju, kad Lietuvoje taip bando pasipinigaut siūlydami išsipirkti, man irgi duomenis siūlė už 500lt ištraukti, bet nesutikau ir vėliau pačiam viską pavyko padaryti. Siūlau kreiptis į vartotojų teises ir atsakys.

Redagavo G10
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu šiaip nesąmonė sakyčiau. Man kiek taisė HDD (du kartus Lietuvoje, kartą UK), tai visus kartus seną hardą leido pasilikti. Vėliau susiradau atitinkamą programinę įrangą ir svarbią informaciją išsitraukiau.

 

Tarp kitko, perspėju, kad Lietuvoje taip bando pasipinigaut siūlydami išsipirkti, man irgi duomenis siūlė už 500lt ištraukti, bet nesutikau ir vėliau pačiam viską pavyko padaryti. Siūlau kreiptis į vartotojų teises ir atsakys.

Nebalamutink žmogaus su tom vartotojo teisėm.

 

Bandyk pasiimti kompiuterį iš garantinio su senu disku (be naujo) ir išsitraukinėk duomenis, jeigu nėra fizinių pažeidimų.

 

Lietuvoj garantiniai servisai gali pasilikti tik tai, ką gamintojas leidžia. Lenovo, HP, Dell - HDD prašo grąžinti, nes juos jie remotuoja ir paleidžia kaip Refurbished.

 

Pakartosiu, ką jau rašė: BACKUP. Twice.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Kaip tik pirkau Asus nešiojamą kompiuterį iš kilobaitas.lt ir būtent naujam kompiuteriui pasitaikė HDD defektas (skleidė įvairius garsus), dar pamačiau ant pačio korpuso prie touchpad'o defektą. Nespėjau jo pasinaudot, teko vežt atgal. Norėjau, kad jis būtų pakeistas nauju, bet jie pasakė, kad autorizuotas servisas spręs viską. Pralaukiau 1 sav. galiausiai pranešė, kad sutvarkė ir pakeistas tas hard'as ir bus jau atsieit atvežtas į padalinį ir galėsiu jį atsiimt.

 

Visiškai nusispjaut jiems galvoju, kad prekė buvo nekokybišką, o lyg ir pirkėjas turi teise reikalaut kokybiškos, naujos prekės? Aš jį tik vos įsijungiau ir pamačiau, kad turi defektų, nespėjau pasinaudot.

 

Tikriausiai nekokybiškai ir neapdariai surinktas kompiuteris, tikrai nenoriu rizikuot, kad ateityje jis man ges. Tuo pačiu, kai korpuse nors ir nedidelis defektas, bet visgi yra ir matosi, normaliai naudojant, prieš akis...

 

Šiuo metu parašiau kilobaitas.lt direktoriui, įdomu ką gi jis pasakys. Jei jie toliau spyriosis, reiks kažkur rimčiau kreiptis.. Labai nusivylęs likau kilobaitu, žinau, kad visur pasitaiko tokių dalykų, bet visgi mes - pirkėjai turime teisę į kokybišką prekę. Tiesa sakant pirmas gyvenime atvejis toks, su kitom parduotuvėm tokių bėdų nebuvo.

Redagavo Eriss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Irgi klausimas dėl garantinio. Tuoj pirksiu naują laptopą ir hhd keisiu į ssd. Jeigu pats pasikeisiu, nejau tikrai garantinis nustoja galioti? Vieni sako, jog jei pamato, jog buvo atsukti varžtai, tai nutraukia garantiją, kiti sako, jog galima pačiam atsukinėti, tai kaip yra iš tiesų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik pirkau Asus nešiojamą kompiuterį iš kilobaitas.lt ir būtent naujam kompiuteriui pasitaikė HDD defektas (skleidė įvairius garsus), dar pamačiau ant pačio korpuso prie touchpad'o defektą. Nespėjau jo pasinaudot, teko vežt atgal. Norėjau, kad jis būtų pakeistas nauju, bet jie pasakė, kad autorizuotas servisas spręs viską. Pralaukiau 1 sav. galiausiai pranešė, kad sutvarkė ir pakeistas tas hard'as ir bus jau atsieit atvežtas į padalinį ir galėsiu jį atsiimt.

 

Visiškai nusispjaut jiems galvoju, kad prekė buvo nekokybišką, o lyg ir pirkėjas turi teise reikalaut kokybiškos, naujos prekės? Aš jį tik vos įsijungiau ir pamačiau, kad turi defektų, nespėjau pasinaudot.

 

Tikriausiai nekokybiškai ir neapdariai surinktas kompiuteris, tikrai nenoriu rizikuot, kad ateityje jis man ges. Tuo pačiu, kai korpuse nors ir nedidelis defektas, bet visgi yra ir matosi, normaliai naudojant, prieš akis...

 

Šiuo metu parašiau kilobaitas.lt direktoriui, įdomu ką gi jis pasakys. Jei jie toliau spyriosis, reiks kažkur rimčiau kreiptis.. Labai nusivylęs likau kilobaitu, žinau, kad visur pasitaiko tokių dalykų, bet visgi mes - pirkėjai turime teisę į kokybišką prekę. Tiesa sakant pirmas gyvenime atvejis toks, su kitom parduotuvėm tokių bėdų nebuvo.

 

Daug prirasei o esmes mazai, tokiais atvejais rasai PRETENZIJA rastiska su parasu, joje rasai kad atsisakai GARANTINIO remonto ir reikalauji preke pakeisti kokybiska be defektu (o tai reiskia nauja) arba reikalauji nutrauki pirkimo-pardavimo sutarti (jinai tesiasi tarp taves ir pardavejo kol yra garantinis laikotarpis) ir reikalauji atgauti pinigus. Ir butinai kalbant su pardaveju pamini vartojo teisesir kad kreipses i "Valstybinė ne maisto produktų inspekcija". Parasius pretenzija jei tau tie kategoriskai neatsako ir nevykdo isipareigojima kreipiesi i mineta inspekcija rastiskai pries tai pasiskambines ir jei sutvarkys tau reikalus.

 

 

ps. rasyk tu direktoriui ar dar kam nori ir kiek nori, kol nesenekesi istatymiskai tol ir ziuresi i ta savo defektuota kompiuteri dar ilgai :)

 

Irgi klausimas dėl garantinio. Tuoj pirksiu naują laptopą ir hhd keisiu į ssd. Jeigu pats pasikeisiu, nejau tikrai garantinis nustoja galioti? Vieni sako, jog jei pamato, jog buvo atsukti varžtai, tai nutraukia garantiją, kiti sako, jog galima pačiam atsukinėti, tai kaip yra iš tiesų?

 

 

I garantini galima atvezti kompa be kieto disko isvis, kadangi ten tavo SVARBI informacija kurio negali matyti PASALINIAI asmenys, na nabent gedimas butu kietajame diske.

 

Zmones sneka tam kad visokie peckeliai maziau lystu i kompu vidu ir su peiliais, zirklem ar tuom ka randa po ranka ardytu kompus...

Redagavo deep
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užtektų įdomu el. paštu viska padaryti? Arčiausias padalinys kilobaito mano atvėju yra Panevėžyje, o man nusigaut iki jų reikia visus 74 km važiuot. Ar visgi reikėtų pas juos man važiuoti?

 

Išsiūsk laišką registruotu paštu. Turėsi įrodymą, jog siuntei, jei kartais pradėtų aiškint, jog negavo laiško.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Irgi klausimas dėl garantinio. Tuoj pirksiu naują laptopą ir hhd keisiu į ssd. Jeigu pats pasikeisiu, nejau tikrai garantinis nustoja galioti? Vieni sako, jog jei pamato, jog buvo atsukti varžtai, tai nutraukia garantiją, kiti sako, jog galima pačiam atsukinėti, tai kaip yra iš tiesų?

Jeigu su tinkamu atsuktuvu atsuki varžtus - tai jokios žymės nelieka.

 

Beje, garantiniam NIEKAS su padidinamuoju stiklu neapžiūrinėja varžtelių, nes tam nėra laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...