Pereiti prie turinio

Ieškomas klientų aptarnavimo vadybininkas


Rekomenduojami pranešimai

Ieškomas klientų aptarnavimo vadybininkas

 

Siekti klientų pasitenkinimo tiekiant paslaugas.

 

Darbo pobūdis:

 

* klientų konsultavimas telefonu, elektroniniu paštu, laiškais ir gyvai (padėti ir patarti klientams naudojantis įmonės paslaugomis)

 

* iškilusių problemų sprendimas

 

* sutarčių rengimas

 

Reikalavimai:

 

* pageidautina darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje

 

* taisyklinga lietuvių kalba

 

* anglų kalbos žinios

 

* gebėjimas suprasti ko pageidaujama ir greita, mandagi reakcija į klientų poreikius

 

* geri darbo kompiuteriu įgūdžiai

 

* puikūs laiko planavimo ir organizaciniai įgūdžiai

 

* asmeninės savybės ― kantrybė, geri bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, iniciatyvumas, tikslo siekimas, gebėjimas valdyti stresines situacijas.

 

Papildoma informacija: garantuojame konfidencialumą, informuosime atrinktus kandidatus. Jei iškiltų klausimų, mielai į juos atsakysime (susitarus).

 

CV ir motyvacinį laišką siųsti el. paštu iki rugpjūčio 1 dienos (pratęsta - l.) – [email protected]

__________________________________________________________________________________________________

 

P.S. Diskutuokime ir temoje!

post-57359-0-72976300-1436444324_thumb.jpg

Redagavo louth
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...
  • po 3 savaičių...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...