Pereiti prie turinio

Ieškomas klientų aptarnavimo vadybininkas


Rekomenduojami pranešimai

Ieškomas klientų aptarnavimo vadybininkas

 

Siekti klientų pasitenkinimo tiekiant paslaugas.

 

Darbo pobūdis:

 

* klientų konsultavimas telefonu, elektroniniu paštu, laiškais ir gyvai (padėti ir patarti klientams naudojantis įmonės paslaugomis)

 

* iškilusių problemų sprendimas

 

* sutarčių rengimas

 

Reikalavimai:

 

* pageidautina darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje

 

* taisyklinga lietuvių kalba

 

* anglų kalbos žinios

 

* gebėjimas suprasti ko pageidaujama ir greita, mandagi reakcija į klientų poreikius

 

* geri darbo kompiuteriu įgūdžiai

 

* puikūs laiko planavimo ir organizaciniai įgūdžiai

 

* asmeninės savybės ― kantrybė, geri bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, iniciatyvumas, tikslo siekimas, gebėjimas valdyti stresines situacijas.

 

Papildoma informacija: garantuojame konfidencialumą, informuosime atrinktus kandidatus. Jei iškiltų klausimų, mielai į juos atsakysime (susitarus).

 

CV ir motyvacinį laišką siųsti el. paštu iki rugpjūčio 1 dienos (pratęsta - l.) – [email protected]

__________________________________________________________________________________________________

 

P.S. Diskutuokime ir temoje!

post-57359-0-72976300-1436444324_thumb.jpg

Redagavo louth
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...
  • po 3 savaičių...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.