Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas žino kiek +/- kainuoja SAAB 9-3 II kartos europinimas?

 

Radau tokį įdomesnį variantą, bet panašu, kad jis buvęs anglas, kas man yra vienas iš didesnių minusiukų, bet dėl tokio variklio ir salono ir jeigu gera būklė, tai gal ir susitaikyčiau :rolleyes:

https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3-2-0-l-sedanas-2004-benzinas-dujos-12462979.html

 

Ant vairuotojo sparno panašu, kad rudelės būtų, bet rašo, kad nėr rudelių, tai gal šiaip kokie debesėliai atsispindi ten :D, dar galas kažkaip smarkiai susėdęs.

 

Į ką šiaip dar atkreipt dėmesį perkant buvusį anglą? O gal laikytis kuo atokiau nuo jų? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žino kiek +/- kainuoja SAAB 9-3 II kartos europinimas?

 

Radau tokį įdomesnį variantą, bet panašu, kad jis buvęs anglas, kas man yra vienas iš didesnių minusiukų, bet dėl tokio variklio ir salono ir jeigu gera būklė, tai gal ir susitaikyčiau :rolleyes:

https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3-2-0-l-sedanas-2004-benzinas-dujos-12462979.html

 

Ant vairuotojo sparno panašu, kad rudelės būtų, bet rašo, kad nėr rudelių, tai gal šiaip kokie debesėliai atsispindi ten :D, dar galas kažkaip smarkiai susėdęs.

 

Į ką šiaip dar atkreipt dėmesį perkant buvusį anglą? O gal laikytis kuo atokiau nuo jų? :)

 

gal is jav , o ne UK ? turiu toki tik is jav ir automatas buvo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas žino kiek +/- kainuoja SAAB 9-3 II kartos europinimas?

 

Radau tokį įdomesnį variantą, bet panašu, kad jis buvęs anglas, kas man yra vienas iš didesnių minusiukų, bet dėl tokio variklio ir salono ir jeigu gera būklė, tai gal ir susitaikyčiau :rolleyes:

https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3-2-0-l-sedanas-2004-benzinas-dujos-12462979.html

 

Ant vairuotojo sparno panašu, kad rudelės būtų, bet rašo, kad nėr rudelių, tai gal šiaip kokie debesėliai atsispindi ten :D, dar galas kažkaip smarkiai susėdęs.

 

Į ką šiaip dar atkreipt dėmesį perkant buvusį anglą? O gal laikytis kuo atokiau nuo jų? :)

Turėjau tokį tik kad 2003 ir automatas, be dujų. Aišku pas mane jis buvo absoliutus lavonas bet ir kaina buvo 250eur su turbinos defektu (ir dar daug kitų). Buvo iš usa.

 

Šiaip už tokią sumą nieko iš uk europinti neapsimoka, nebent kažkokį ten super duper variantą radai ir 10 metų su juo važinėsi.

 

Kas liečia jų kainas tai be dujako jų rinkos vidurkis manau 1000-1300. Su dujom gal 1200-1600, tai šitas toks į brangesnę pusę.

 

Dar vienas pastebėjimas kuris gal nelabai į temą, bet benzo tai ryja belekaip daug. Gal ten pas mane buvo gedimuose bėdos, bet mieste ima 14-15l per daug nesidrąskant. Net volvo turbavas 147kw mažiau ima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ieškausi BMW 3serijos (318/320) sedano apie 4k tarpe. Tiesa pasakius, tai nelabai ką ir nusimanau žiūrint į automobilių tech pusę. Situacija tokia, kad prisiskaičiau forumuose, kai žmonės įsigyja 'geros techninės būklės' automobilį ir po poros mėnesių tenka į jį investuoti dar pusė automobilio sumos. Kaip manot ar yra šansų už tokią sumą rasti variantą, kuriam nereikėtų per daug papildomų išlaidų?

Šiai dienai variantų nėra tiek jau daug, nes skelbimuose 3serijos BMW panašiam kainos spektre yra bent jau 70% universalai, tai iš 100skelbimų lieka tik 30. Pusė iš tų 30 yra tuščios komplektacijos, kas man netinka. Iš 15 likusių tik keli yra Vilniuje (kur aš ir ieškau), tad gaunasi kad pasirinkimo ne per daugiausiai.

Praeitą savaitę vienas perikupas iš Kauno buvo atvežęs aprodyt BMW 318 105kw 2006m už 3,8k benzas iš Suomijos (tiesa pats perikupas nė iš tolo nepanašus į tokį, o labiau panašus į iškalbų moksliuką - dėl ko vos nepasimoviau ant jo pasakų). Laimei, susiradau visai fainą servisą, kur vyrai specializuojasi tik BMW automobiliuose ir nuvarėm apžiūrai prieš įsigijant automobilį. Pasirodo, kad mašina kažkokia tragedija: tepalus leidžia net nesuprasi pro kur, reikia keist amortizatorius, kaladėles ir t.t. Patys meistrai buvo net nustebę kokį š jis čia bando prastumt. Nors perikupas gynesi, kad čia viską pigiai ir greit galima sutaisyt (vėliau vienam meistrų paspaudus beroc garso mygtuką šis tiesiog išlūžo ir perikupas pradėjo jį kaltinti neva sulaužius :D). Žodžiu, būtų tekę investuot vos ne dar pusę automobilio kainos, o prie kompo dar net nepajungė, nes pasakiau kad nebedomina. Situacija tokia, kad nusprendžiau benzų nežiūrėt daugiau, nes daug rija ir nekažką varikliai kaip patarė meistrai. Džiaugiuosi, ten nuvaręs, nes viskas ką pats sugebėčiau patikrint kėbulą ir prasukčiau kelis ratus mieste.

Nenoriu plėstis, tad turiu dar pora klausimų - girdėjau ir skaičiau apie N47 variklį, leistą nuo 2007m, kuris turi daug problemų su grandinėm. Vieni sako jo griežtai vengti, o pavyzdžiui minėto serviso meistrai, sakė kad nebūtinai, tiesa tų grandinių patikrint nelabai jie gali, nebent iš garso. Tad vėlgi gaunasi šioka tokia loterija.

Ryt/poryt planuoju apžiūrėt tokį variantą (aišku varysiu vėl į servisą): https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-sedanas-2008-dyzelinas-11975639.html (tiesa dar vakar kaina buvo 3,9k). Pardavėjas sako viskas tvarkinga, vairavo žmona, tik žieminių padangų nėra. Tiesa, dėl grandinių nieko nežino - pravaryta 280k km ir nekeistos nei karto.

Gal turit kokių pasiūlymų/ patarimų?

Kaip manot labiau verta žiūrėti automobilius ekploatuotus Lietuvoje ar parvarytus, kurie beveik visi yra net ne registruoti?

Jei pasirodys, kvaili klausimai - nepykit. Perkuosi pirmą automobilį (dabar jau 4m vairuoju seną 97m senelio dovanotą Nissan). Noriu išsirinkti gerą variantą, kuris nereikalautų papildomų investicijų artimiausiu metu ;) Ačiū už pagalbą.

Redagavo Fragger
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ar juoktis ar verkt kai žmonės nori auto be investicijų ir žiūri į senus BMW/MB/Audi. Šios markės turėtų būt sąrašo gale.

Antras dalykas - auto be investicijų nebūna. Nusipirkus net ir pačios geriausios būklės seną naudotą auto dar reikia palikt ~1k€ paruošimui eksploatuot. Skysčiai, filtrai, diržai, stabdžiai, padangos, draudimas. Čia su ta sąlyga, kad nieko remontuot nereikia, kas būna labai retai. Niekas neparduoda šviežiai aptarnauto auto, aišku skelbimuose perekūpai dažnai meluoja, kad viskas pakeista.

Trečias dalykas - kaip matau nori E90 FL su komplektacija ir iki 4k€, kas yra neįmanoma. Aš irgi galiu pasvajot apie Lambo už 1k€, deja taip nebūna.

N47 problema su grandinėm ant tiek populiari, kad jau pilna servisų, kurie specializuojasi būtent tuo. Tai tiesiog perkant auto reikia nusiteikti, kad iškart keisi grandines už 600€. Lygiai taip pat kaip ir smagratį, jei perki mechaną, nes daugiau ar mažiau jis barška pas visus, jo kaina irgi 600€. Taigi tokio modelio geros būklės kaina + aptarnavimai + gamyklinių ligų remontai = ~8k reik turėt kišenėj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, ieškausi BMW 3serijos (318/320) sedano apie 4k tarpe. Tiesa pasakius, tai nelabai ką ir nusimanau žiūrint į automobilių tech pusę. Situacija tokia, kad prisiskaičiau forumuose, kai žmonės įsigyja 'geros techninės būklės' automobilį ir po poros mėnesių tenka į jį investuoti dar pusė automobilio sumos. Kaip manot ar yra šansų už tokią sumą rasti variantą, kuriam nereikėtų per daug papildomų išlaidų?

Šiai dienai variantų nėra tiek jau daug, nes skelbimuose 3serijos BMW panašiam kainos spektre yra bent jau 70% universalai, tai iš 100skelbimų lieka tik 30. Pusė iš tų 30 yra tuščios komplektacijos, kas man netinka. Iš 15 likusių tik keli yra Vilniuje (kur aš ir ieškau), tad gaunasi kad pasirinkimo ne per daugiausiai.

Praeitą savaitę vienas perikupas iš Kauno buvo atvežęs aprodyt BMW 318 105kw 2006m už 3,8k benzas iš Suomijos (tiesa pats perikupas nė iš tolo nepanašus į tokį, o labiau panašus į iškalbų moksliuką - dėl ko vos nepasimoviau ant jo pasakų). Laimei, susiradau visai fainą servisą, kur vyrai specializuojasi tik BMW automobiliuose ir nuvarėm apžiūrai prieš įsigijant automobilį. Pasirodo, kad mašina kažkokia tragedija: tepalus leidžia net nesuprasi pro kur, reikia keist amortizatorius, kaladėles ir t.t. Patys meistrai buvo net nustebę kokį š jis čia bando prastumt. Nors perikupas gynesi, kad čia viską pigiai ir greit galima sutaisyt (vėliau vienam meistrų paspaudus beroc garso mygtuką šis tiesiog išlūžo ir perikupas pradėjo jį kaltinti neva sulaužius :D). Žodžiu, būtų tekę investuot vos ne dar pusę automobilio kainos, o prie kompo dar net nepajungė, nes pasakiau kad nebedomina. Situacija tokia, kad nusprendžiau benzų nežiūrėt daugiau, nes daug rija ir nekažką varikliai kaip patarė meistrai. Džiaugiuosi, ten nuvaręs, nes viskas ką pats sugebėčiau patikrint kėbulą ir prasukčiau kelis ratus mieste.

Nenoriu plėstis, tad turiu dar pora klausimų - girdėjau ir skaičiau apie N47 variklį, leistą nuo 2007m, kuris turi daug problemų su grandinėm. Vieni sako jo griežtai vengti, o pavyzdžiui minėto serviso meistrai, sakė kad nebūtinai, tiesa tų grandinių patikrint nelabai jie gali, nebent iš garso. Tad vėlgi gaunasi šioka tokia loterija.

Ryt/poryt planuoju apžiūrėt tokį variantą (aišku varysiu vėl į servisą): https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-sedanas-2008-dyzelinas-11975639.html (tiesa dar vakar kaina buvo 3,9k). Pardavėjas sako viskas tvarkinga, vairavo žmona, tik žieminių padangų nėra. Tiesa, dėl grandinių nieko nežino - pravaryta 280k km ir nekeistos nei karto.

Gal turit kokių pasiūlymų/ patarimų?

Kaip manot labiau verta žiūrėti automobilius ekploatuotus Lietuvoje ar parvarytus, kurie beveik visi yra net ne registruoti?

Jei pasirodys, kvaili klausimai - nepykit. Perkuosi pirmą automobilį (dabar jau 4m vairuoju seną 97m senelio dovanotą Nissan). Noriu išsirinkti gerą variantą, kuris nereikalautų papildomų investicijų artimiausiu metu ;) Ačiū už pagalbą.

 

 

Nera automobilio kuriam nereiketu jokiu islaidu, jei ne siandien, tai po menesio, triju, pusmecio. Nesakau, kad normalu nusipirktus padaryt kapitalini remonta, bet smulkmenu visada islys.

Kaip minejo jau, taip pat reikia atlikti aptarnavima, nesvarbu kokia marke.

Skelbimu nekomentuosiu, pats atmeti kas tau netinka. Bet e90 lci uz 4k galima nupirkti tik tuscia.

Nebent tu kalbi apie pereinama 2007m varianta kur ejo naujas variklis, bet visa kita liko sena.

Jei bijoti e90 lci del grandiniu, tai taip pat reikia bijoti visiskai visu BMW nuo ~2007m vidurio. Nes grandines reikia keisti iki pat siu dienu modeliu. Senam automobiliui jei uzkuri ant salto ir nebarska tai ir nekeiti ju. Taip deja buna atveju kai truksta, nors iki tol nebuvo jokio garso.

Taip 4x amortizatoriai yra islaidos, bet toks defektas kaip kaladesiu keitimas, tai nera defektas.

Ir tai dar klausimas ar tikrai visus 4 amortizatorius reikejo keisti. Del tepalu leidimo jau kita tema ir tai yra blogai. Nors velgi neaisku kur, kiek jo ten leidzia.

 

Uz 4k pirkt ne facelift modeli, tada galesi kazkokia komplektacija dar bandyt gaudyt.

Baik ziuret skelbimus tik Vilniuje, Lietuva maza salis, daznai uzkampiai turi puikius variantus iki kuriu "Vilnieciai" nedavaziuoja :)))

 

Automobili reikia rinktis atsakingai sutinku, bet cia prasilenkia norai ir galimybes :) Jei bus skelbimuose geras lci uz 4k patikek tu jo nespesi nupirkt, nes nupirksiu as pirmas :) O jei nespesiu as, nupirks kiti greitesni perekupai.

 

Apie tavo skelbima, tai ten pirmiausia yra 318d, ne 320d.

Keistai atrodo galine arka.

Priekis nusertas akmenuku, buferis braizytas, galinis buferis su defektu.

Kiniskas ryciago bumbulas nutrintas, vairas nutrintas, kiniski sparnu posukiai.

Nezavetu manes sitas variantas pagal bendra vaizda is foto, varikli ir kaina.

Su rida 280k niekaip nesutinku. Duru gumos ir tos suplyse.

E90 su tokia tikra rida atrodo praktiskai kaip nauju salonu (buna isimciu).

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Buvau su tikru savininku ji sutares uz 6900e.

Bet nespejau paimti :)

 

Realiai nesu mates, bet pagal savininka tvarkingas.

Kazkada senai jis buvo gerokai apspardytas, tvarkyta meninio lyginimo pagalba.

Idetos sedynes, bet nepakeite duru absyfkiu :)

 

Bet kaina verta demesio, gal neperekupint, bet kaip sau :)

Siuliau 7k neduoda, nori bent 7500e

 

O nepersiduoda vien del mechanines dezes, siam modeliui tai yra milzininkas minusas.

Visa kita su tokia kaina praeitu.

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mechanine nera suderinama su komfortu.

Mechanine netik Bmw minusas, bet visu auto kurie lygiuojasi i komforta.

2011m automatu veikimas jau yra nepriekaistingas. Kas galbut nebuvo 2000m, kai begiai jungdavosi per velai, variklio per aukstu sukiu reikalaudavo sekanti pavara, to pasekoje didesnis skirtumas ant sanaudu budavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-520-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-12608659.html kaip galvojate kodėl perikupai dar nenupirke? Ar čia normal kaina skaitosi?

Nes iš foto matosi, kad lavonas. Pacukai dar tokių neįperka, o žmonės turintys 8k€ mašinai matyt turi kažkiek smegenų galvoj ir geriau primokės daugiau už tvarkingesnę.

 

Kas dėl mechaninės, tai tokius BMW perka arba savo komfortui arba kad savo kaime prieš kitus pasirodyt. Ir vieniem ir kitiem reikia automatų. Aišku yra nedidelis procentas "draiverių", kurie būtent ieško mechano, kad jaust daugiau vairavimo malonumo, bet toks žmogus niekada nepirks 4cil dyzelio. Palyginimui senesnių BMW V8 mechanai yra labai reti ir brangiau vertinami nei automatai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nes iš foto matosi, kad lavonas. Pacukai dar tokių neįperka, o žmonės turintys 8k€ mašinai matyt turi kažkiek smegenų galvoj ir geriau primokės daugiau už tvarkingesnę.

 

Kas dėl mechaninės, tai tokius BMW perka arba savo komfortui arba kad savo kaime prieš kitus pasirodyt. Ir vieniem ir kitiem reikia automatų. Aišku yra nedidelis procentas "draiverių", kurie būtent ieško mechano, kad jaust daugiau vairavimo malonumo, bet toks žmogus niekada nepirks 4cil dyzelio. Palyginimui senesnių BMW V8 mechanai yra labai reti ir brangiau vertinami nei automatai.

Pakomentuok, pagal ką iš foto matai, kad lavonas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skirtingas perrinktas salonas. Suplyšus durų guma nuvažiavus tikrai daugiau nei standartiniai 200-300k. Kreivas slenkstis dažytas balionėliu. Remontuotos durys kreivarankių, nes net nesugubėjo nuimt apdailos juostų jų nesulaužius, o sulaužius nesugebėjo nupirkt naujų, sudėjo tas pačias atgal. Nulūžęs bamperio kampas. Skirtingi atspalviai. Kreivas priekis, sukiotas sparno varžtas. Purvinas salonas, iškleręs bardačiokas, apdailos klijuotos plėvele. Žieminės padangos vasarą. Iš patirties galiu pasakyt, kad jeigu jau tiek daug matosi iš foto, tai realybėje bus daug baisiau. Aišku kiekvienas iš šių trūkumų nėra kritinis ir važiuot netrukdo, bet tai rodo kaip mašina buvo "mylėta ir prižiūrėta".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...