Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Reiktų nuomonių ir rekomendacijų. Ieškau automobilio merginai, hečbeko, dyzelio. Biudžetas 2000-3000 Eur. Dabar vairuoja toyota yaris 2003 m. Žiūrinėjam naujesnės kartos yaris (nuo 2006 m.) tačiau daugumos kėbulai labai nudrožti, daugumoje išrūdijusios arkos, slenksčiai ir pan. Taip pat ir interjeras labai kuklus ir paprastas, nelabai daug skiriasi nuo senesnio modelio. Žinoma didžiausias pliusas tai mechaninių mazgų patikimumas ir labai nedidelės eksplotacijos sąnaudos.

Taip pat jai patiko ford fiesta (nuo 2009 m.) mašinos kėbulas šiuolaikiškesnis, interjeras lyginant su yaris, žymiai geriau atrodo. Tačiau niekad neteko susidurt su fordais ir dyzeliniais jų varikliais. Reiktų nuomonių ar patikima transporto priemonė. Gal būt yra specifinių problemų su šiais modeliais, kurie gali labai daug kainuoti.

Trečias variantas tai Opel Corsa (nuo 2007 m.). Gan šiuolaikiškas dizainas pagal rinkos kainas. Opeliai lyg ir nebrangiai eksploatuojami, tačiau vėl gi, neteko susidurti su šiuo modeliu ir jo dyzeliniais varikliais.

Visi trys modeliai yra kibiriukai, tad kažkokio komforto panelė ir nesitiki. Svarbu, jog transporto priemonė nebūtų labai problematiška, eksploatacija nebūtų baisai brangi ir, kad atrodytu šiuolaikiškiau už dabartinį yarisą. Tad iš anksto dėkoju tiem kurie galėtų patarti į kurį modelį atkreipti dėmesį. Gal būt galite pasiūlyti dar kažkokį dyzelinį miesto variantą panelei.

 

P.S. iškart pakomentuoju, jog ieškom būtent dyzelinio, nes dyzelis gaunamas labai pigiai.

Redagavo Vileikis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, mixaz parašė:

Sveiki, ieškausi automobilio iki 4k euro, labiausiai traukia subaru outback, ką apie juos galit papasakot, ką labiausiai tikrint reikia?

Universali mašina, gera visur, bet nėra geriausia niekur. Rinkoje daug supuvusių, reikia gerai paieškoti, kad rasti su minimaliai rūdžių. Tikrinti reikia viską, tam samdyk tą kas tai išmano, pvz., mane. Juk neprašai daktaro, kad papasakotų tau kaip apendicitą išoperuot ?

Prieš 18 minučių, Vileikis parašė:

Reiktų nuomonių ir rekomendacijų. Ieškau automobilio merginai, hečbeko, dyzelio. Biudžetas 2000-3000 Eur. Dabar vairuoja toyota yaris 2003 m. Žiūrinėjam naujesnės kartos yaris (nuo 2006 m.) tačiau daugumos kėbulai labai nudrožti, daugumoje išrūdijusios arkos, slenksčiai ir pan. Taip pat ir interjeras labai kuklus ir paprastas, nelabai daug skiriasi nuo senesnio modelio. Žinoma didžiausias pliusas tai mechaninių mazgų patikimumas ir labai nedidelės eksplotacijos sąnaudos.

Taip pat jai patiko ford fiesta (nuo 2009 m.) mašinos kėbulas šiuolaikiškesnis, interjeras lyginant su yaris, žymiai geriau atrodo. Tačiau niekad neteko susidurt su fordais ir dyzeliniais jų varikliais. Reiktų nuomonių ar patikima transporto priemonė. Gal būt yra specifinių problemų su šiais modeliais, kurie gali labai daug kainuoti.

Trečias variantas tai Opel Corsa (nuo 2007 m.). Gan šiuolaikiškas dizainas pagal rinkos kainas. Opeliai lyg ir nebrangiai eksploatuojami, tačiau vėl gi, neteko susidurti su šiuo modeliu ir jo dyzeliniais varikliais.

Visi trys modeliai yra kibiriukai, tad kažkokio komforto panelė ir nesitiki. Svarbu, jog transporto priemonė nebūtų labai problematiška, eksploatacija nebūtų baisai brangi ir, kad atrodytu šiuolaikiškiau už dabartinį yarisą. Tad iš anksto dėkoju tiem kurie galėtų patarti į kurį modelį atkreipti dėmesį. Gal būt galite pasiūlyti dar kažkokį dyzelinį miesto variantą panelei.

 

P.S. iškart pakomentuoju, jog ieškom būtent dyzelinio, nes dyzelis gaunamas labai pigiai.

Važinėti tokios klasės dyzeline mašina man būtų kaip bausmė. Vien kratymasis ir triukšmas. Kadangi dyzelis gaunamas pigiai, reiškia sąnaudos nėra aktualu, gal tada verta paieškoti kažko bent kiek aukštesnės klasės, pvz, Auris?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Stanley parašė:

Universali mašina, gera visur, bet nėra geriausia niekur. Rinkoje daug supuvusių, reikia gerai paieškoti, kad rasti su minimaliai rūdžių. Tikrinti reikia viską, tam samdyk tą kas tai išmano, pvz., mane. Juk neprašai daktaro, kad papasakotų tau kaip apendicitą išoperuot ?

Važinėti tokios klasės dyzeline mašina man būtų kaip bausmė. Vien kratymasis ir triukšmas. Kadangi dyzelis gaunamas pigiai, reiškia sąnaudos nėra aktualu, gal tada verta paieškoti kažko bent kiek aukštesnės klasės, pvz, Auris?

Dėkui už atsakymą. Pilnai sutinku, kad komforto su tokiais dyzeliukais mažokai. Buvau siūlęs Auris, sakė, kad kažkodėl nepatinka, kad didoka. Bet tiek fiesta tiek corsa panašaus dydžio kaip Auris, tad reiks pakartotinai jai šį variantą pasiūlyt ? Matau, kad pagrinde eina 2l varikliai su 93kw ir 1,4 su 66kw (lyg ir toks pat kaip ir dabar turimo yariso). Ar šis 2l variklis problematiškesnis už 1,4?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolkas visi ahu.jelinam kalam kauferius ir sutartis atgaline data iki geguzes 1d.

Zmones nepyksta, viska supranta.

 

Kas mokejo mokescius iki tol, tai dabar ir su SDK problemu neturi.

 

 

Teko jau tiek uzsienio masinai, tiek Lietuviskom internetu trauktis SDK, jokiu problemu, viskas puikiai ir sklandziai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirktas automobilis ir pilna problemų su dėže, remontų kainos bent normaliame servise apie 2 - 3k, jei apskritai nereikės dėžę keisti. Mašina pirkta prieš dvi savaites, yra pirkimo sąskaita. Ką tokiu atveju daryti dėl pardavėjo apgaudinėjimų? Kiek realu grąžinti auto ir susigrąžinti pinigus?

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Paulius. parašė:

Gauti is serviso defektacija,

Kreiptis i teisininka kuris parasytu ir issiustu pretenzija pardavejui.

Jokiu budu paciam netvarkyti automobilio ir veliau nereikalauti kompensuoti tvarkyma, nebent pats pats pardavejas su tuo is anksto sutiks.

O nieko blogo, kad buvo keisti variklio tepalai ir dirzai? Del dezes, tai keistas jo tepalas, tikintis, kad pasalins problema. Tik jo keitimo metu meistrai rado daugiau problemu. 

 

Abydna tai, kad buvo pasamdytas zmogus apziureti kartu auto, bet kiek pamenu deze gana pavirsutiniskai jis tikrino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net PM pasiskaiciau ar man nebuvai rases, tai ne apie mane eina kalba.

 

Jei viskas spresis teismo keliu tai tik teisejas nuspres ar tie dirzai, tepalai itakos sprendima. Paprastai tariantis tai neitakos nieko. Jei pardave firma tai turetu graziuoju tartis jei tas defektas istikruju buvo, o nera isigalvojimas arba ieskojimas slieku lygioje vietoje.

 

Jei dezes tepalai nebuvo keisti autorizuotam servise, tai pardavejo vietoje naudociaus sita spraga. Nes pas mus tepala dauguma nemoka pakeist, dalis pila visiems ta pati ir panasiai. Tai sakyciau, kad nuvaziava pas kairiarankius, pripipe su.do, sugadino deze ir bandai melzt pardaveja.

 

Sita aplamai jei yra galimybe net nutylet reiketu, kad keitei dezeje tepalus, nebent vieta normali, su saskaitom ir turinti bent kazkoki lygi.

 

Jei deze turi defekta, kodel dvi savaites praejo ir tik tada ieskoma galu? Taip deze yra agregatas kuris buna defektu pasizymi tik prie tam tikru salygu, temperatura, vaziavimo rezimas, nuvaziuotas kilometrazas ir kita.

 

Redagavo Paulius.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 minutes, Paulius. parašė:

Net PM pasiskaiciau ar man nebuvai rases, tai ne apie mane eina kalba.

Jei viskas spresis teismo keliu tai tik teisejas nuspres ar tie dirzai, tepalai itakos sprendima. Paprastai tariantis tai neitakos nieko. Jei pardave firma tai turetu graziuoju tartis jei tas defektas istikruju buvo, o nera isigalvojimas arba ieskojimas slieku lygioje vietoje.

Ne tu tikrinai ? Defektai tokie, kad reikia keisti automato sankaba ir dezes viduje yra problemu. Tai per dvi savaites vargu ar jie gali islysti, tuolab nuvaziuota apie 800 km. 

Tai galbut pirma rasyti graziuoju pardavejui, jei nesileis i kalbas, tada ieskoti teisininko, kuris uzsiima tokiais dalykais? Aisku eiti iki teismo nenoreciau... 

Dar patikrinau pardavejo zinutes, tai kaip tycia nerase, kad deze be trukumu, gali buti apsidraudes tai praleisdamas ?

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nedelsk, susirasyk teksta, kad risliai paaiskintum situacija, su defektu, remonto samata ir pirmadieni skambini pardavejui.

Nekalba graziuoju, darai defektacija kuo rimtesniam servise, dar geriau specializuotam ir leki pas advokata. Sitam reikale laikas yra ne tavo naudai.

 

800km ir dvi savaites per didelis laiko tarpas pastebeti defekta, teisiskai tu esi teisus ir taip. Bet praktiskai tokius pirkejus dazniausiai siuncia toli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 34 minutes, Paulius. parašė:

Nedelsk, susirasyk teksta, kad risliai paaiskintum situacija, su defektu, remonto samata ir pirmadieni skambini pardavejui.

Nekalba graziuoju, darai defektacija kuo rimtesniam servise, dar geriau specializuotam ir leki pas advokata. Sitam reikale laikas yra ne tavo naudai.

800km ir dvi savaites per didelis laiko tarpas pastebeti defekta, teisiskai tu esi teisus ir taip. Bet praktiskai tokius pirkejus dazniausiai siuncia toli.

Tepalas keistas Daivanta servise, Lietuvos mastu jis tikrai zinomas. Is tu 800 km daugiau nei 500km nuvaziuota magistraleje ir vienas is gedimu jauciamas prie mazu apsuku ir tai ne visada. Masina i dezes servisa nuvezta daugiau nei savaite po pirkimo, sankabos defektas vaziuojant nejauciamas, ji pamate tik serviso darbuotojai ir veliau tas defektas netaisomas nauju problemu sudarytu. Tai va taip ir susidare dvi savaites. 

Pardavejui neparasiau, bet pasideliosiu teksta ir pirmadieni rasysiu.

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 49 minutes, Derosi parašė:

O nieko blogo, kad buvo keisti variklio tepalai ir dirzai? Del dezes, tai keistas jo tepalas, tikintis, kad pasalins problema. Tik jo keitimo metu meistrai rado daugiau problemu. 

Abydna tai, kad buvo pasamdytas zmogus apziureti kartu auto, bet kiek pamenu deze gana pavirsutiniskai jis tikrino.

tai gal šudmeistriai tepalus keitė, o su dėžė prieš keitimą viskas buvo gerai. reiktų ir tokį variantą apmąstyt ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

 

Nerasyk o tiesiog skambink ziurek ka sneka ir kaip reaguoja. Rastu pabendrausit kai jau nesikalbes.

O seip tai viskas sunkiai cia skamba. Defektas nejauciamas, bet meistrai pamate. Tai pardavejas sakys,kad jis irgi nezinojo ir pagal tave jis negalejo zinoti. Nes deziu neardo pries parduodant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 7 minutes, Paulius. parašė:

Nerasyk o tiesiog skambink ziurek ka sneka ir kaip reaguoja. Rastu pabendrausit kai jau nesikalbes.

O seip tai viskas sunkiai cia skamba. Defektas nejauciamas, bet meistrai pamate. Tai pardavejas sakys,kad jis irgi nezinojo ir pagal tave jis negalejo zinoti. Nes deziu neardo pries parduodant.

Vienas is defektu tai tas, jog riebokslis leidzia tepala. Tai cia didele tikimybe, kad bus nuejusi sankaba. Na vaziuojant to nejausi ir paprastos apziuros metu irgi nepastebesi. Kitas defektas yra apsuku sokinejimas ir masinos tampymas. Tampyma jauti letai vaziuojant kokioje aiksteleje, bet kartais turi pasistengti, kad pagautum ta tampyma, kartais ir pats islenda. 

Na is tikro gal ir galejo jis nezinoti tu bedu, cia tikrai labai sunku jau kazka pasakyti ? 

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-05-08 19:00, Derosi parašė:

Vienas is defektu tai tas, jog riebokslis leidzia tepala. Tai cia didele tikimybe, kad bus nuejusi sankaba. Na vaziuojant to nejausi ir paprastos apziuros metu irgi nepastebesi. Kitas defektas yra apsuku sokinejimas ir masinos tampymas. Tampyma jauti letai vaziuojant kokioje aiksteleje, bet kartais turi pasistengti, kad pagautum ta tampyma, kartais ir pats islenda. 

Na is tikro gal ir galejo jis nezinoti tu bedu, cia tikrai labai sunku jau kazka pasakyti ? 

Koks automobilis čia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip keistai man čia viskas skamba, matyt ne viską iki galo pasakoji. Dėžė važiuoja gerai, kad pajaust defektą reikia pasistengt, bet servise pasakė, kad dėžė išmetimui. Keičiant tepalus nei dėžės nei sankabos niekas neardo, tai neįsivaizduoju ką ir kaip jie ten galėjo pamatyti: https://vimeopro.com/completemedia/volvo-service/video/29488374 
2-3k man skamba kaip kosmosas, už tiek jaučiu naują dėžę iš atstovybės nupirktum, nebent čia kažkoks labai naujas modelis. 
Laimėt prieš pardavėją manau nėra šansų, nes teismų praktikoje yra plačiai naudojamas terminas "daikto naudojamas pagal tiesioginę paskirtį", tavo atveju pavaros jungiasi, klaidos skydelyje nedega, automobilis pilnai važiuojantis, taigi jį galima naudoti pagal tiesioginę paskirtį, o kad ten kažkur kažkiek susitampo tam tikrais momentais, tai čia nėra gedimas. Juolab jeigu ten sankabą susidėvėjus, tai čia susidėvinti dalis kaip stabdžių kaladėlės, tokioms dalims nėra jokių garantijų. Kiekvieną seną mašiną po pirkimo galima būtų nuvaryti į atstovybę ir priskaičiuoti remontų ant daug tūkstančių €. Vienintelis defektas dėl kuriuo galėtum skųstis yra riebokšlis ir jo keitimas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-05-13 20:15, Wetaidas parašė:

 

Esu vaziaves kaip keleivis su tokiu 3,0 dyzeliu, ilgesnems kelionems vienas is maloniausiu automobiliu, prie 150 km/h apsuku buvo kazkas apie 2000.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra Auto Vokietijoje pas broli. Be numeriu. Pasiimsiu pats, tai reiks imt tranzitinius Vokietijoje. O gal eina kazkaip is LT pasiimt raudonus numerius ir uzsimest ten? Nes manau kainos skirsis neblogai.

Ir isvis kaip cia veikia ta registracija? Kiek suprantu ji isregistruota dabar ir ten savininkas tas, kas turi ten ta pagrindini dokumenta. Tai vistiek pildom lietuviska pardavimo-pirkimo sutarti ir ja kelt, kad gaut SDK koda ir nesvarbu, kad neregistruota ji? Isims tranzitinius numerius kai nuvaziuosiu pasiimt. Nesinori po to sedet ir laukt kol regitra isduos SDK. Noriu iskart susitvarkyt viska ir tiesiog padaryt trumpa kelione iki vokieciu ir parsivaryt masina iskart.

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Raudonus jeigu turi omeny tranzitinius, tai niekas tau jų neišduos be mašinos. 
Jeigu turi omeny prekybinius, tai su jais negalima važiuoti į užsienį ir prie jų nėra jokių dokumentų. 

SDK ir registracija tai nesusiję dalykai. Kai bus sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis tavo vardu, nesvarbu ar vokiška ar lietuviška - prisijungsi prie regitros, supildysi duomenis, įkelsi tą sutartį ir gausi SDK. Gali tą padaryt ir jau grįžęs į LT, jei mašinos neparduodi tai SDK daugiau niekur nereikės, tik registruojant Lietuvoj. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...