Pereiti prie turinio

Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas


Rekomenduojami pranešimai

Pirmą kartą girdžiu.

 

Bendras nusidėvėjimo skaičiavimas:

https://www.draudimas.lt/pages/duk/detaliu-nusidevejimas

 

Pačio LD nusidėvėjimo skaičiavimas (4psl.):

https://www.ld.lt/sites/default/files/kasko_draudimo_taisykles_2016_03_01_-_2017_02_28_1.pdf

 

Nebent jeigu auto apynaujis tada gal pagal kitokias taisykles skaičiuoja.

Kaip ir atitinka ką parašei. Gal tada mano ekspertas nusišnekėjo, nors iš kalbos tai supratau, kad turi nemažai patirties. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmą kartą girdžiu.

 

Bendras nusidėvėjimo skaičiavimas:

https://www.draudimas.lt/pages/duk/detaliu-nusidevejimas

 

Pačio LD nusidėvėjimo skaičiavimas (4psl.):

https://www.ld.lt/sites/default/files/kasko_draudimo_taisykles_2016_03_01_-_2017_02_28_1.pdf

 

Nebent jeigu auto apynaujis tada gal pagal kitokias taisykles skaičiuoja.

 

 

Rida yra vienas iš duomenų, kuriuo remiantis gali būti nustatoma automobiliui padarytos žalos dydis/automobilio vertė iki eismo įvykio. Aktualus yra nuokrypis nuo statistinės vidutinės ridos (į didesnę arba mažesnę pusę) Pateiktose nuorodose informacija yra neteisinga. Nuo 2020 m. rugsėjo yra pasikeitusi tvarka, daugiau gali papasakoti turto vertintojas.

 

Jei norit gilintis: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.423436/asr (IV (I) skyrius) ir https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/2512e1f0fdd411eab72ddb4a109da1b5?positionInSearchResults=0&searchModelUUID=72e2944c-f231-434e-ab4c-c71f7ccade0f

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu idomu isgirsti jusu nuomone del Auto keitimo. Turiu ganetinai sena masina (A4 B5 FL). Ji pirkta tikrai priziureta, ja vairuoju astuonis metus ir pats ja priziuredavau. Tai per tuos astuonis metus jokio rimto variklio, dezes ar kitos brangios srities gedimo. Tik visokios smulkmenos nuo amziaus, kaip kapoto neatsidarymas, bedos su durelemis, valytuvo mechanizmas ir panasiai. Daugiausiai minuso dave stringantys stabdziu suportai, kai kartu suvaro kaladeles ir diskus. Bet pasitvarkai tas smulkmenas ir ok.

 

Tik dabar pradejau labai rimtai galvoti apie auto pakeitima. Dabartine manau parduociau uz 900 – 1k. Jos TA galioja dar vienerius metus. Visi dirzai keisti pries astuonis metus, man nusipirkus auto. Kaip ir sakiau, tuos pacius astuonis metus apsiejau be rimto variklio, dezes ir pns remontu. Tai pagalvojus, cia tik laiko klausimas iki rimto gedimo ir pinigines atverimo, plius ir dirzu keitimas nusimato manau. Ilgai nelaikys taip :D O tokios vertes masina jau butu gaila remontuoti uz kelis simtus ar net daugiau eurus. Plius ir moraliskai ji man jau pabodusi, yra noras atsinaujinti. Masinos rida kiek pamenu yra plius minus 400k, cia tikra.

 

Tai sudejus visus pliusus, minusus, geriausia butu jau ruostis masina deti pardavimui, nors siai dienai visiskai gedimu nesimato?

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu idomu isgirsti jusu nuomone del Auto keitimo. Turiu ganetinai sena masina (A4 B5 FL). Ji pirkta tikrai priziureta, ja vairuoju astuonis metus ir pats ja priziuredavau. Tai per tuos astuonis metus jokio rimto variklio, dezes ar kitos brangios srities gedimo. Tik visokios smulkmenos nuo amziaus, kaip kapoto neatsidarymas, bedos su durelemis, valytuvo mechanizmas ir panasiai. Daugiausiai minuso dave stringantys stabdziu suportai, kai kartu suvaro kaladeles ir diskus. Bet pasitvarkai tas smulkmenas ir ok.

 

Tik dabar pradejau labai rimtai galvoti apie auto pakeitima. Dabartine manau parduociau uz 900 – 1k. Jos TA galioja dar vienerius metus. Visi dirzai keisti pries astuonis metus, man nusipirkus auto. Kaip ir sakiau, tuos pacius astuonis metus apsiejau be rimto variklio, dezes ir pns remontu. Tai pagalvojus, cia tik laiko klausimas iki rimto gedimo ir pinigines atverimo, plius ir dirzu keitimas nusimato manau. Ilgai nelaikys taip :D O tokios vertes masina jau butu gaila remontuoti uz kelis simtus ar net daugiau eurus. Plius ir moraliskai ji man jau pabodusi, yra noras atsinaujinti. Masinos rida kiek pamenu yra plius minus 400k, cia tikra.

 

Tai sudejus visus pliusus, minusus, geriausia butu jau ruostis masina deti pardavimui, nors siai dienai visiskai gedimu nesimato?

 

Kai matysi gedimus, tai ir parduosi už gerokai mažiau nei be gedimų. O jei dabar gaila investuoti kelis šimtus, tai po didesnio gedimo išvis laiko ir pinigų gailėsi, į šrotą atiduosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu idomu isgirsti jusu nuomone del Auto keitimo. Turiu ganetinai sena masina (A4 B5 FL). Ji pirkta tikrai priziureta, ja vairuoju astuonis metus ir pats ja priziuredavau. Tai per tuos astuonis metus jokio rimto variklio, dezes ar kitos brangios srities gedimo. Tik visokios smulkmenos nuo amziaus, kaip kapoto neatsidarymas, bedos su durelemis, valytuvo mechanizmas ir panasiai. Daugiausiai minuso dave stringantys stabdziu suportai, kai kartu suvaro kaladeles ir diskus. Bet pasitvarkai tas smulkmenas ir ok.

 

Tik dabar pradejau labai rimtai galvoti apie auto pakeitima. Dabartine manau parduociau uz 900 – 1k. Jos TA galioja dar vienerius metus. Visi dirzai keisti pries astuonis metus, man nusipirkus auto. Kaip ir sakiau, tuos pacius astuonis metus apsiejau be rimto variklio, dezes ir pns remontu. Tai pagalvojus, cia tik laiko klausimas iki rimto gedimo ir pinigines atverimo, plius ir dirzu keitimas nusimato manau. Ilgai nelaikys taip :D O tokios vertes masina jau butu gaila remontuoti uz kelis simtus ar net daugiau eurus. Plius ir moraliskai ji man jau pabodusi, yra noras atsinaujinti. Masinos rida kiek pamenu yra plius minus 400k, cia tikra.

 

Tai sudejus visus pliusus, minusus, geriausia butu jau ruostis masina deti pardavimui, nors siai dienai visiskai gedimu nesimato?

O tai ko laukt? Kol prades matytis defektai tada parduot? Pats pirksi kita, nesinoretu turbut kad pardavejas kaip tu mastytu ir nusipirktum pries kazkam uzlinkstant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Passat GTE plug in hybridas, galima ant elektros pravažiuot 20-35km, o mersas tik hibridas. Jei yra kur kraut, tai pasatas mieste trintis patogiau. Aišku kur įmestas passatas tai jis jau bėgęs pakankamai, geriau paieškot mažesnės ridos, mažiau galvos skausmo bus. Jei nėra kur patogiai kraut, geriau turbūt benzo ieškot paprasto, sanaudos ne ką skiriasi.

Redagavo wiliuss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai galima paprašyti pardavėjo, kad dar ridos atsuktų, bus mažiau bėgęs :D :D :D

Būtent :) Pripratus tauta kad 200k bėgę būna tik 15m senumo mašinos, tai 5m senumo auto bėgus 200k atrodo kaip "daug bėgusi". :) O paskui skundžiasi, kodėl tas ridas taip sukioja.

Redagavo RockNotDead
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as kiek pastebejau litovcai aplamai aprasymu neskaito bile tik nuotraukas mato (dar bent tiek gerai). budavo vin koda parasydavau komentaruose ir gaunu sms "gal galite vin koda atsiust". tikrai ne viena karta. arba skambina ir klausia to kas jau skelbime parasyta (rida, pirmos registracijos salis, TA ir pan.). dabar irgi kabo pora auto detaliu skelbimu skambina ir klausia kainu, nors kainas visas komentaruose surases esu, kad tiem kam "brangu" net neskambintu. bet vistiek skambina kaip is medzio iskrite :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-universalas-2009-dyzelinas-13845611.html kas kokiu komentaru turite? iš esmės jau senai auto žiūrinėju, poreikio nėra bet gerą pigiai išlaikomą variantą nupirkčiau. Kas labiausiai uzkliuvo ziurinejant sita auto tai salonas, mano akimis žiūrint atrodo kaip naujas.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-universalas-2009-dyzelinas-13845611.html kas kokiu komentaru turite? iš esmės jau senai auto žiūrinėju, poreikio nėra bet gerą pigiai išlaikomą variantą nupirkčiau. Kas labiausiai uzkliuvo ziurinejant sita auto tai salonas, mano akimis žiūrint atrodo kaip naujas.

 

Viso skelbimo neziurejau, bet i salona atkreipiau demesi.

Pirma tai vairuotojo duru guma plisusi, zinoma visokiu atveju gali buti, bet daznu atveju butent pas bmw ji plisdavo tik pas dideles ridos auto.

Vairas ties 12h tikrai ne naujas,

Begiu svirtis patrinta,

Multimedijos ratukas taip pat.

 

Bendras salono vaizdas tikrai kaip naujas, bet kazkodel linkstu, kad labai pavyko nufotkinti, nors tikrai butu idomu realiai pamatyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pamiršau paklausti ar geriau tarkime 4.8 eur 2.0d mechanas ar 1k dasimesti ir 325d automatas kaip pvz https://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-325-3-0-l-universalas-2009-dyzelinas-13002473.html#gallery-photo-5

 

P. S. Panašių metu a6 ar e90 pigiau eksploatuoti?

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pamiršau paklausti ar geriau tarkime 4.8 eur 2.0d mechanas ar 1k dasimesti ir 325d automatas kaip pvz https://m.autoplius.lt/skelbimai/bmw-325-3-0-l-universalas-2009-dyzelinas-13002473.html#gallery-photo-5

 

P. S. Panašių metu a6 ar e90 pigiau eksploatuoti?

Svarbu ne kas geriau, o ko tau reikia. Kazkas renkasi mechana, kazkas automata. Vieni nori mazesniu sanaudu, kiti traukos ir gauna didesnes sanaudas.

6 cilindu variklis dirba maloniau, garsas, vibracija.

 

Jei ziuret identisko stovio, tai bus e90 pigiau. Bet reikia ziuret ka perki, nes tiek ta , tiek kita gali paimti pavargusi, o tada jau prasides...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://autoplius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-universalas-2009-dyzelinas-13845611.html kas kokiu komentaru turite? iš esmės jau senai auto žiūrinėju, poreikio nėra bet gerą pigiai išlaikomą variantą nupirkčiau. Kas labiausiai uzkliuvo ziurinejant sita auto tai salonas, mano akimis žiūrint atrodo kaip naujas.

 

Na šito stovis jeigu geras ir tenkina mechanas - tai visai neblogas variantas. Bet N47 varikliu pirkadamas būk pasiruošęs ir grandinių keitimui (praktiškai brangiausias remontas šitai auto. Apie +-600) taip pat su kuro sistema gali turėti bėdą ant +- 350, siurblys pridroš metalo smulkaus ir kartais nepastebimo net. O Ir šiaip su diagnostika pasižiūrėjus mažus kasiakus išsigaudyt dar gali kainuot, bet čia jau visoms auto taip.

Pats variklis smagus ir ekonomiškas, čipuotas (DPF off) mechanas vasara netaupant 6-6,5 (trasos 70%-miesto 30%) vien mieste į 8 telpi. Tepalu ir filttrų keitimas kas 8-10k. Ir dar aišku bandai save apgaudinėt, kad iki tavęs visi savininkai taip keitė :D

Sidabrinio komplektacija nebloga - jei pirktum pasižiūrėk panorama ar nestringa ir negirgžda. CIC’as didysis visų labai mėgstamas, tamsiam daugiabučio kieme gali greit iškomplektuot, daužia langą, kerpa laidus - galvos skausmo padaro.

Mėlynas irgi geras variantas, kaip kolega minėjo 6cyl tikrai maloniau dirba ir važiuoja, aišku eksplotacijos sąnaudos truputį didesnės, bet gal neturi plonos grandinės ir silpnos kuro sistemos, pataisykit jei klystu?

Apie abiejų ridas net nesivelsiu kalbėt :))

Esmė, kad apie 4500-6000 E9x tikrai geras pasirinkimas, aišku nežiūrėk ten tų FL modelių iki 4k, nes jie tikrai reikalaus pinigų. Jeigu yra galimybė važiuok žiūrėtis su išmanančiu žmogumi arba į kokį servizą kur BMW supranta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Impaler pakeitė pavadinimą į Įvairūs parduodamų automobilių skelbimai, jų aptarimas

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...