Pereiti prie turinio

Logistika, ar dar butu vietos rinkoje?


Rekomenduojami pranešimai

Labas Vakaras kolegos, atsitiktinai radau jusu foruma google paieskos sistemoje. Paskaitinejau, kad cia dalinamasi idomiomis mintimis tai ir as noriu save issireiksti kitiems zmoniems, o ne tik savo aplinkai, draugu ratui. Juk idomi ir nepazystamu zmoniu nuomone.

 

Truputi apie save. Keleta metu gyvenau Italijoje, Padovos mieste. Dirbau su automobiliu aksesuarais, dalimis, komponentais. Deje, siuo metu visas biznis pasibaiges, nes esami tiekejai nebevykdo savo veiklos, o prieiti prie gamyklu siai dienai negaliu. Taigi anglu kalba sneku gerai, rusu suprantu ir susisneket galiu, per tuos metus ismokau dirbti su uzsienio/lietuvos klientais, budavo labai daug itemptu, stresiniu situaciju ir reikejo mokintis tai viska suvaldyti. Tekdavo daug is Italu atlaikyti, nes labai zmones karsto budo. Daug minuso ir daug pliuso. Visa tai buvo man neikainojama patirtis.

 

Taigi menesi leides savo galvai pailseti, buvau surades zmogu kuris parduoda dvieju pastatytu vejo jegainiu akciju paketa, viskas kaip ir buvo suderinta, bet atsirado zmogus kuris jam daugiau pasiule. Taigi ilgalaike investicija dingo.

 

 

Vis galvojau ir masciau ka butu galima veikti, sukosi mintys apie automobiliu importavima i Lietuva is vakaru, bet paziuriu rinka viskas perpildyta, o uzsieni sunku kaska nupirkti. Automobiliu nuomoje turiu pazinciu kas dirba ir nuomuoja 200 masinu, darosi sunku dirbti nes ateina i Lietuva uzsienio didieji nuomotojai. Masciau Kaune leisti taxi automobilius, bet bus kaip Vilniuje ateis ir uzsienio kapitalo taxi firmos.

 

 

Taigi mano akis krypsta prie logistikos verslo. Turiu pazinciu kas dirba logistikoje tai visi kaip susitare vezeju visad reikes, ypac patikimu.

 

Pradine mano vizija tokia: Atidaryti UAB su reikiamom licenzijom, issinuomoti arba nusipirkti 3 - 5 vilkikus su tentinem priekabom, pasamdyti vairuotojus, paleisti vilkikus per imones kurios iesko vezeju. Patirties tame visiskai neturiu, bet pradziui bandyciau rinktis paprasciausia varianta, nes bendrauciau su vadybininkais, vairuotojais, vezeju imones direktoriais ir igauciau patirties sioje karuseleje. Po to investuociau pinigus i Ekspedijavimo imone ir butu ieskomi kroviniai vadibininku.

 

Aisku reikia nepamirsti: licencijos, draudimai (kasko, cmr, civilinis), furistui alga, kuras, vilkiko laikymas, prieziura, bei eksploatacija ir visi kiti mokesciai.

 

 

Nesiekiu susikrauti turtu, pradziui noretusi, kad bent buciau ant savu pinigu ir iseitu pragyventi, bei matyciau visa verslo eiga kaip kas vyksta. Esu realistas.

 

 

Taigi kaip jums skamba mano ideja? Laukiu is suprantanciu komentaru..

 

 

 

Taip, pat jei kas turit kokiu nors ideju, pasiulymu ka butu galima nuveikti kartu parasykit, galesim susitikti ir pasneketi. Esu jaunas, energinas ir viskam pasiruoses, bei mates siokios tokios patirties rimtame versle.

 

 

 

Atsiprasau uz skiryba ir klaidas :)

Redagavo Balt123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na logistika tikrai sudetingas verslas, bet zinoma, kad pelningas, bet reikia nemazu investiciju jam pradeti, todel ne kiekvienas ryztasi tai padaryti. Logiska, kad kuo senesnis vilkikas, tuo didesni eksplotacijos kastai, gedimai ir kitos bedos kelyje, kas kainuoja nemazus pinigus, tad sitoi vietoje geriau netaupyti, naujas vilkiaks yra nuajas, bet ir kaina vel daro savo. Kas liecia vairutojus reikia irgi pasistengti surasti gerus, nes ju paklausa atrodo didesne uz pasiula ir siuo atveju jie renkasi o ne imones, bet uz gera atlygi viskas imanoma. Dar vienas svarbus dalykas kokiais marsrutais nori vaziuoti ? LT-EU-LT ? Ar tik Europje suktis ? Ir siaip sis verslas priklauso nuo labai daug ko ir didziosios imones gali is pradziu suvalyti. Pavyzdziui toks niuansas kaip vairuotojo 45val poilsio draudimas Belgijoje,todel jau turi suktis is padeties, nes bauda apie 3000 Eur. Daug vezeju dirbo su Rusija,dabar persiemete i Europa, kroviniu automatiskai vel maziau, emigrantu krize (jei kursuoji tarkim UK - FR - IT), eiles prie keltu, tuneliu, vilkikai vel stovi. Zodziu reika i viska atsizvelgti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siulyciau ieskotis rimto partnerio [berods ir cia tokiu, kurie uzsiima logistika maciau], nes si sritis tikrai labai konkurencinga, pilna tarpininku spekuliantu.

 

geriau rasti partneri bent su dvieju metu patirtimi, kartu kurti imone ir investuoti dalimis nedideles sumas, o ne iskart viska sukisti ir ziureti kas gausis, tai gresia pinigu praradimu.

 

pats pazistu viena vadybininka, kuris ilgai tame dirba ir nori kurti savo versla - galiu duoti kontaktus, taip pat reiketu jums vairuotoju, kurie irgi nesimeto ir administracijos zmogaus, kuris zino kas kur kaip pigiau.

Redagavo JamesB
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradziui mastau iki 5 vilkiku, bet iki 5 metu senumo ir 500 tukst. ridos tad ju resursas dar didelis.

 

Bet pradziui juos pirkti ar nuomotis? Nuomos privalumai galima sudaryti sutarti nuo 6 iki 12 men lanksciom salygom, vilkikas paruostas eksploatavimui, priziuretas autorizuotuose servisuose, draudimai (tik del kasko nezinau), visa pateikta vilkiko istorija, o jei nuomuojies nauja vilkika dar ir garantija jam duodama yra. Naujo vilkiko nuoma 1500 Eur su PVM. Aisku neatmetu vilkiko eksploatacijos, remontu, keliu mokesciu ir del tokiu dalyku geriau netaupyti.

 

Kaip ir sakiau pradziui vilkikus planuoju paleisti per tokias imones kaip darbas vilkikams, kamida, transekspedicija ar kitos imones, tos imones duotu vilkikams darbo ir pirmyn. Taip igauciau patirties bendraujant su vadybininkais, vairuotojais, imoniu direktoriais ir servisais ir po to atsidaryciau savo eskpedijavimo imone su vadybininkais ir tada jau butu paciu surasti kroviniai aisku ir didesni eurai uz kilometra.

 

Del vairuotojo kokia yra ju normali alga vazinejant po Europa? Kiek domejausi viena logistikos imone moka po 0.06 euro centa uz kilometra tai yra tiesa?

 

Aisku nepamirstu ir baudu kelyje, bet jei is imones puses tai yra imones problema, jei vairuotojas nesilaiko darbo taisykliu tai yra jo problemos.

 

Taigi tokie mano pamastymai.

 

 

Esu rimtai pasiruoses zvelgti i si versla, pradziui milijonu nesitikiu, svarbu bent ant savu buciau ir ant duonos iseitu. Kas noretu kartu pabendrauti rasykit :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Domintu ir kitos sritys, bet noretusi, kad butu ilgalaikes ir perspektyvios, bei galeciau atiduoti i tas sritis visa save. Nesinori imerkti investiciju ir ziureti kaip viskas kyla ar leidziasi, norisi kartu tuo dometis, analizuoti ir t.t

 

 

Ka esu dabar analizaves, bendraves su zmonemis, tos srities profesionalais na siai dienai atrodo geriausia sritis logistika, bet neatmetu ir kitu pasiulymu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas del baudu tai va didelem imonem lengviau konkuruoti, kurios gali rizikiuot ir tarkim vaziuot per apribojimus, ir sumoket 500 eur uz tai, o mazosios imones pataupys. Jei mokesi uz km patirsi spaudima nes privalesi vairuotojam duot daug km, galima moketi uz dienas, bet tada gali susidruti su tuom, kad vairuotojai tinginiaus. Zodziu cia tikrai niuansu lb lb daug. Jei uz diena 60-65 Eur, gali tiketis geru vairuotoju uz toki mokesti. Ir siulyciau vilkikus idarbinti ne lietuvos imonese, zinoma daug ka domina minimum 10 vilkiku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra tarpininku kurie apsims 1 - 2 vilkikus, toms imonems ir krenta pinigai uz vilkikus. Kokios butu uzsienio imones kurios idarbina vilkikus vezti krovinius?

 

Manau didziausia butu problema surasti vairuotojus - saziningus, patikimus, darbscius, bei be zalingiu iprociu. Lietuvos ekspedijavimo imones, ne maziau 10 tukst. km duoda. Kas vazineja i Skandinavija padaro max 14 tukst. km i menesi.

 

Dar yra mastimas pradziui nusipirkt sau iki 3.5 tonos tentinuka ir paciam pora menesiu pavazineti po europa ir paieskoti kroviniu per cargo.lt ir kitus saitus. Arba pripirkti iskarto nemazai ju, pasamdyti vairuotojus ir leisti per imone juos..

 

Aisku pradziui man reikia sitoje visoje sferoje daug patirties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tas 10.000 tukst km vel nekonkretu,ziurint ka toliau siulo. Kas apmokes keltus,prikalusomai nuo salies kelius,muitines deklaracijs,tuscius km ? Uzsienio tikrai yra labai nemazai, bet turi suktis tame reikale, kad juos rast,arba jie rastu tave, as atskleisti negaliu :) Cargo.lt bergzdzias reikalas.. Jei tikrai domina sitas verslas, idealiausia jei pats padirbtum vairuotoju, va tada butu kitas supratimas kas ir kaip, bet ne kiekvienam ryztis, as asmeniskai negaleciau. Kaip ir sakei gal su mazu tentuku, bet vel.. Sitas verslas gal ir pelningas, bet reikia ir patirties ir ypatingai daug finansu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su ekspedijavimo imonemis yra pasirasomos sutartis ir numatoma kiek KM as turesiu per menesi. As mokesiu arba ir vel pagal susitarima su ekspedijavimo imone.

 

Taip teisingai sakai, kad paciam padirbti, bet CE kategorijos deje neturiu.

 

Kaip ir sakiau viska isivaizduoju pradziui paprasciau nupirkti/isnuomoti furas, pasodinti vairus, ir priristi prie ekspedijavimo imones. Manau visa kita patirtis ateis su laiku kaip busiu sioje karuseleje.

 

 

Laukiu dar daugiau nuomoniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš pasiduodu, ir traukiuosi iš šito verslo. Nei viena ekspediavimo įmonė tau negarantuos kiek km tu pravaziuosi per menesi, jie tau tik kalnus žadės. Pas vieną pavažiuosi mėnesi, neišpildys pažadų, bandysi antrą mėnesį, bus tas pats, ieškosi kitos firmos, kuri krautų tau mašinas. Ir vėl tas pats bus, vieną žadės kitą gausi, užburtas ratas.

Atsisėks ir skaičiuok viską. Atlyginimas 0,12€ minimum, (europoj 60€ už dieną). Draudimai nemažai suvalgo pinigėliu, SODRA, mašinų eksplotacija, KURAS!, KELIAI (jie labai brangūs, LABAI. Jei ekspedicija pasiims masina ir pasisukios po Prancūziją, galėsi raudoti). Tada skaičiuok ką tau duoda ekspedicija? Gausi panašiai 0.7€-0.8€ Europoj. Vėl problemos, kurą pilsi europoj, PVM`o daug sumokėsi, reiks galvoti kada ir kaip susigražinti. Niuansų niuansai. Pirksi naujas mašinas, tada kažkiek pavažiuosi, bet uždirbsi trupinius, veši visokį brudą, tentus čigonai Prancuzijoj pjaustys ar tai naujas ar jis senas, padangos vinis gaudys nesvarbu ar jos ant naujos priekabos ar ant senos. "Saliarką" vogs ir čigonas belgijoj ir lietuvis kalvarijoj. Neturi žilų plaukų - lysk į transportą, nori džiaugtis gyvenimu, toliau ieškok investicinių projektų į vėjo jėgaines. Bet kokiu atveju, sėkmės :)

 

Jauciasi, kad zmogus tikrai su tuo susidures is arti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas Vakaras kolegos, atsitiktinai radau jusu foruma google paieskos sistemoje. Paskaitinejau, kad cia dalinamasi idomiomis mintimis tai ir as noriu save issireiksti kitiems zmoniems, o ne tik savo aplinkai, draugu ratui. Juk idomi ir nepazystamu zmoniu nuomone.

 

Truputi apie save. Keleta metu gyvenau Italijoje, Padovos mieste. Dirbau su automobiliu aksesuarais, dalimis, komponentais. Deje, siuo metu visas biznis pasibaiges, nes esami tiekejai nebevykdo savo veiklos, o prieiti prie gamyklu siai dienai negaliu. Taigi anglu kalba sneku gerai, rusu suprantu ir susisneket galiu, per tuos metus ismokau dirbti su uzsienio/lietuvos klientais, budavo labai daug itemptu, stresiniu situaciju ir reikejo mokintis tai viska suvaldyti. Tekdavo daug is Italu atlaikyti, nes labai zmones karsto budo. Daug minuso ir daug pliuso. Visa tai buvo man neikainojama patirtis.

 

Taigi menesi leides savo galvai pailseti, buvau surades zmogu kuris parduoda dvieju pastatytu vejo jegainiu akciju paketa, viskas kaip ir buvo suderinta, bet atsirado zmogus kuris jam daugiau pasiule. Taigi ilgalaike investicija dingo.

 

 

Vis galvojau ir masciau ka butu galima veikti, sukosi mintys apie automobiliu importavima i Lietuva is vakaru, bet paziuriu rinka viskas perpildyta, o uzsieni sunku kaska nupirkti. Automobiliu nuomoje turiu pazinciu kas dirba ir nuomuoja 200 masinu, darosi sunku dirbti nes ateina i Lietuva uzsienio didieji nuomotojai. Masciau Kaune leisti taxi automobilius, bet bus kaip Vilniuje ateis ir uzsienio kapitalo taxi firmos.

 

 

Taigi mano akis krypsta prie logistikos verslo. Turiu pazinciu kas dirba logistikoje tai visi kaip susitare vezeju visad reikes, ypac patikimu.

 

Pradine mano vizija tokia: Atidaryti UAB su reikiamom licenzijom, issinuomoti arba nusipirkti 3 - 5 vilkikus su tentinem priekabom, pasamdyti vairuotojus, paleisti vilkikus per imones kurios iesko vezeju. Patirties tame visiskai neturiu, bet pradziui bandyciau rinktis paprasciausia varianta, nes bendrauciau su vadybininkais, vairuotojais, vezeju imones direktoriais ir igauciau patirties sioje karuseleje. Po to investuociau pinigus i Ekspedijavimo imone ir butu ieskomi kroviniai vadibininku.

 

Aisku reikia nepamirsti: licencijos, draudimai (kasko, cmr, civilinis), furistui alga, kuras, vilkiko laikymas, prieziura, bei eksploatacija ir visi kiti mokesciai.

 

 

Nesiekiu susikrauti turtu, pradziui noretusi, kad bent buciau ant savu pinigu ir iseitu pragyventi, bei matyciau visa verslo eiga kaip kas vyksta. Esu realistas.

 

 

Taigi kaip jums skamba mano ideja? Laukiu is suprantanciu komentaru..

 

 

 

Taip, pat jei kas turit kokiu nors ideju, pasiulymu ka butu galima nuveikti kartu parasykit, galesim susitikti ir pasneketi. Esu jaunas, energinas ir viskam pasiruoses, bei mates siokios tokios patirties rimtame versle.

 

 

 

Atsiprasau uz skiryba ir klaidas :)

"patirties neturiu" - tuom viskas ir pasakyta.

As pats, ruosdamasis uzsiimti medienos pjovimu, viska buvo susiskaiciaves beveik iki centu - atlyginimus darbuotojams, mokescius, ikainius uz ispjovima, pjuklu, grandiniu resursus, visus teisinius niuansus (miskotvarkos projektai, darbo sauga, girininkiju reikalavimai ir t.t.), zinojau kokios galimybes NUOLAT gauti uzsakymu, kaip veikia visa logistikos sistema (ir kokie ikainiai) nuo medzio nuvertimo iki medienos nuvezimo i Klaipedos uosta. Ir dar daugybe svarbiu smulkmenu.

Tai tamstai siulyciau pradziai nors elementariai pasidaryti namu darbus: vaziuok, kalbekis su zmonem, kurie dirba toj srityje, rankiok informacija po truputi. Tai yra sunku, ne visi geranoriski, uzima daug laiko, daug vazinejimo, bet as butent taip dariau - kalbejau su imoniu savininkais, su darbuotojais, su urediju darbuotojais, su mediena gabenanciu imoniu vadybininkais, vaziuodavau i miskus, ziuredavau kaip zmones dirba, kaip organizuojamas brigados darbas, kaip sutvarkomas ispjautas plotas, kaip tvarkomi dokumentai ir t.t.

Redagavo ramunas77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš pasiduodu, ir traukiuosi iš šito verslo. Nei viena ekspediavimo įmonė tau negarantuos kiek km tu pravaziuosi per menesi, jie tau tik kalnus žadės. Pas vieną pavažiuosi mėnesi, neišpildys pažadų, bandysi antrą mėnesį, bus tas pats, ieškosi kitos firmos, kuri krautų tau mašinas. Ir vėl tas pats bus, vieną žadės kitą gausi, užburtas ratas.

Atsisėks ir skaičiuok viską. Atlyginimas 0,12€ minimum, (europoj 60€ už dieną). Draudimai nemažai suvalgo pinigėliu, SODRA, mašinų eksplotacija, KURAS!, KELIAI (jie labai brangūs, LABAI. Jei ekspedicija pasiims masina ir pasisukios po Prancūziją, galėsi raudoti). Tada skaičiuok ką tau duoda ekspedicija? Gausi panašiai 0.7€-0.8€ Europoj. Vėl problemos, kurą pilsi europoj, PVM`o daug sumokėsi, reiks galvoti kada ir kaip susigražinti. Niuansų niuansai. Pirksi naujas mašinas, tada kažkiek pavažiuosi, bet uždirbsi trupinius, veši visokį brudą, tentus čigonai Prancuzijoj pjaustys ar tai naujas ar jis senas, padangos vinis gaudys nesvarbu ar jos ant naujos priekabos ar ant senos. "Saliarką" vogs ir čigonas belgijoj ir lietuvis kalvarijoj. Neturi žilų plaukų - lysk į transportą, nori džiaugtis gyvenimu, toliau ieškok investicinių projektų į vėjo jėgaines. Bet kokiu atveju, sėkmės :)

 

 

Pats esi sitoje sferoje? Kiek laiko ir kodel traukiesi? Jei nenori cia gali placiau i PM parasyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"patirties neturiu" - tuom viskas ir pasakyta.

As pats, ruosdamasis uzsiimti medienos pjovimu, viska buvo susiskaiciaves beveik iki centu - atlyginimus darbuotojams, mokescius, ikainius uz ispjovima, pjuklu, grandiniu resursus, visus teisinius niuansus (miskotvarkos projektai, darbo sauga, girininkiju reikalavimai ir t.t.), zinojau kokios galimybes NUOLAT gauti uzsakymu, kaip veikia visa logistikos sistema (ir kokie ikainiai) nuo medzio nuvertimo iki medienos nuvezimo i Klaipedos uosta. Ir dar daugybe svarbiu smulkmenu.

Tai tamstai siulyciau pradziai nors elementariai pasidaryti namu darbus: vaziuok, kalbekis su zmonem, kurie dirba toj srityje, rankiok informacija po truputi. Tai yra sunku, ne visi geranoriski, uzima daug laiko, daug vazinejimo, bet as butent taip dariau - kalbejau su imoniu savininkais, su darbuotojais, su urediju darbuotojais, su mediena gabenanciu imoniu vadybininkais, vaziuodavau i miskus, ziuredavau kaip zmones dirba, kaip organizuojamas brigados darbas, kaip sutvarkomas ispjautas plotas, kaip tvarkomi dokumentai ir t.t.

 

Na vis del to pradziui galvoju nuomotis vilkika, tai bendrauju su imonemis kas nuomoja juos, su ekspedijavimo imonemis bendrauju ir laukiu ju pasiulymu tad po biski deduosi visa informacija. O kodel pats nepradejai su medienos bizniu ar pradejai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vis del to pradziui galvoju nuomotis vilkika, tai bendrauju su imonemis kas nuomoja juos, su ekspedijavimo imonemis bendrauju ir laukiu ju pasiulymu tad po biski deduosi visa informacija. O kodel pats nepradejai su medienos bizniu ar pradejai?

pirma kart girdziu apie vilkiku nuomas, apie priekabu esu mates, apie vilkikus pirma kart girdziu, kokie mazdaug ikainiai? kas atsako uz gedimus ir tt? gal galima informacijos gauti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autopliuse kur vilkiku nuoma yra skilti. Mazas pasirinkimas, adampolis ir dar kitos imones.

 

Na as kaip ir sakiau kolkas pasilieku prie savo vizijos: Isnuomot arba nupirkt pora vilkiku, pasamdyt vairuotojus ir pririst juos prie ekspediavimo imones iki kol suvoksiu visa verslo esme. Skambinausi keliom imonem tai uz kilometra moka po 0.9 cnt.

 

Belieka visa kita skaiciuotis (kuras, vairuotojo alga, imones steigimas, licencijos, furos eksploatavimas ir remontai, keliai, nenumatyti atvejai ir t.t).

 

 

Jei kas domites tokia veikla ir norit pradet ja igyvendinti ar reikia lesu esamai tai galit rasyt man gal ka kartu sugalvosime :) Taip pat domintu ir kitos idejos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vis del to pradziui galvoju nuomotis vilkika, tai bendrauju su imonemis kas nuomoja juos, su ekspedijavimo imonemis bendrauju ir laukiu ju pasiulymu tad po biski deduosi visa informacija. O kodel pats nepradejai su medienos bizniu ar pradejai?

as pats uzsiimu auto pirkimu is UK, ardymu bei detaliu pardavimu. taip pat remontuoju ir parduodu dauztas auto.

Jei dar noreciau uzsiimti medienos verslu, tam netureciau pinigu. Reikia pjuklus susipirkti, pradziai bent 8 zmones pasisamdyti (4 pjovejai, 4 padejejai), reikia mikroautobuso 8-viecio. Yra dar ir kitu smulkesniu islaidu. taip pat reikia tureti kazkiek laisvu pinigu, nes sitame versle su atsiskaitymu kartais veluojama, o darbininkams algas reikes moketi. Metinis pelnas gaunasi labai neblogas, bet reikia tureti pinigu pradziai bei pavargti kokius metus, kol atsirinksi normalius, maziau geriancius darbininkus. Cia yra geras, pelningas, bet gan sunkus verslas, reikia moketi suvaldyti zmones. Labai sunku rasti geru darbininku, be to darbas labai sunkus fiziskai, reikia vazineti po visa Lietuva.

Redagavo ramunas77
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, mano daug draugu su auto dalim eina i ebay is ten galima neblogai uzdirbti ir dar gyventi aisku ziurint kaip su mokesciais tvarkaisi :)

 

Seip, bendravau su vienu vadybininku dirbanciu logistikos sferoje tai kaip Lietuviams problemos su Rusais pagrinde Europa, dauguma kroviniu susislavus Girteka, na tokia krize yra jauciama logistikos sferoje, lyg ir netinkamas dabar metas pradeti si versla, bet vistiek duomiuosi, skaiciuojuosi nenoriu sitos idejos paleisti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autopliuse kur vilkiku nuoma yra skilti. Mazas pasirinkimas, adampolis ir dar kitos imones.

 

Na as kaip ir sakiau kolkas pasilieku prie savo vizijos: Isnuomot arba nupirkt pora vilkiku, pasamdyt vairuotojus ir pririst juos prie ekspediavimo imones iki kol suvoksiu visa verslo esme. Skambinausi keliom imonem tai uz kilometra moka po 0.9 cnt.

 

Belieka visa kita skaiciuotis (kuras, vairuotojo alga, imones steigimas, licencijos, furos eksploatavimas ir remontai, keliai, nenumatyti atvejai ir t.t).

 

 

Jei kas domites tokia veikla ir norit pradet ja igyvendinti ar reikia lesu esamai tai galit rasyt man gal ka kartu sugalvosime :) Taip pat domintu ir kitos idejos.

 

 

Patariu nelįsti į šį verslą. Dabar pats netinkamiausias laikas. Tas, kuris komentavo labai teisingai pasakė kiek reikės mokėti. Kilometrų nedarysi, nes krovinių nebus. Jei nedarysi kilometrų, vairuotojų neturėsi, arba mokėsi jiems nedirbant. Rinka šiuo metu perpildyta juodai.

 

Jei neturi patirties, suvalgys gigantai. Gausi baudą kokią dėl nežinojimo 5000-20000€ ir verslas stos. Arba dings krovinys. Arba dings vairuotojas su vilkiku. Pasiskaičiuok kiek kainuos keliai, kuras, DU, mokesčiai, sekimo, saugos sistemos, draudimai, baudos, žalos, pavogtos vairuotojų prekės, automobilių taisymas, techninė patikra, kiek tavo vilkikas stovės kol jam atlikinės įprastus remonto darbus, dėl netinkamų temperatūrinių rėžimų ir temperatūros sugadinti kroviniai ir kitas išlaidos.

 

Skaičiuokis pesimistinį variantą.

 

Nes dažniausiai būna taip, kad realybėje nesiekiamas net pesimistinis variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logistika pelningas biznis. Bet Lietuvoje labai jau didele konkurencija. Ir su 5 nenaujais vilkikais bus labai sudetinga prasimusti. Tuo labiau neturint patirties sioje srityje. As pats esu 10 metu logistikoje isdirbes, bet nerizikuociau savo asmeniniu santaupu investuoti i sita bizni. Jei noresi viska daryti legaliai, neslepti mokesciu, nevezti kontrabandos ar nelegalu ir t.t. tai tikrai bus labai sunku isitvirtinti.

Pradziai siulyciau pradeti nuo ekspedicines firmos. Jei sugebesi isitvirtinti tai tada bus galima pagalvoti ir apie savo masinu parka. O ekspedicijai praktiskai jokiu investiciju nereikia. Isinuomavai ofisiuka, nupirkai pora kompiuteriu, pasodinai pora studentu studijuojanciu logistika ir pirmyn:)

Rasai, kad gyvenai Italijoje, reiskia moki kalba. Galetum ten paieskoti terminalu ar kitu logistikos firmu daranciu pervezimus Europoje ar i Rusija. Jei turi Italijoje kokiu rysiu, galesiu parekomenduoti zmogu dirbanti Lietuvoje logistikos imoneje butent su italais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui visiems uz atsakymus, turiu drauga logistikos sferoje dirbanti nemazai laiko, jo nuomone visad vezeju reiks, bet dabar sako yra kroviniu vezimo krize, su Rusija dideles problemos, tai Europa visa uzpildyta, ir visus krovinius susikrove dideli gigantai. Taipogi draugas nenori su manim eiti i si versla, nes jo nuomone jis pats jei galetu neinvestuotu pinigu, per daug nervu ir problemu/

 

Skambinejau visoms ekspedijavimo imonems, tai visos zada, kad bent per menesi po 10 tukst. km padarysi, bet, kad pasirasytu sutarti, kad tikrai tuos km padarysiu nenori.

 

Del vilkiko visgi geriau butu imti savo, nes jei nuomotis (nuomotojas uz remontus, jo stovi nieko neatsako), koki issinuomavai toki ir turi grazinti.

 

Taigi tai yra didele matematika, visur skaiciavimai ir visur reikia skaiciuotis. Pabandyti tiesiog negalima, jei jau nerti i si versla tai nerti.

 

 

Dar galvoju uzsiimti su daliniu kroviniu gabenimima tentiniais mikriukais iki 3.5 tonos. Gal kazkas esat domejasi situo verslu? Kaimynas dirba su tentinuku tai pastoviai laksto i reisus, o sefas jam iesko kroviniu. Tai kaip suprantu darbo yra...

 

 

Arba gal kas turite kokiu ideju ir noretumete kartu jas realizuoti? Domintu viskas, bet noretusi kazkuom padeti, o ne tik suteikti investicija. Gali buti tikrai nemaza investicija.

Redagavo Balt123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu kodel taip uzsiciklinai ant tos logistikos. Pats sakei, kad esi visiskai zalias sitoje srityje, tai kodel nori rizikuoti savo pinigais.

Ziuriu Lietuvoje pats lengviausias kelias, jei turi kazkiek pinigu, tai varyti masinas is vakaru, arba nusipirkti vilkika ar pora mikriuku. Suprask, kad situose versluose nisos nebera. Megink kazka kita, toks mano patarimas.

Cia forume Ramunas snekejo apie medienos bizni. Gamyba visada yra pelninga. Nors ir reikalauja daug darbo. Pamegink su juo susisiekti. Man atrodo, kad jis rimtas vyrukas :)

Redagavo adas777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...