Pereiti prie turinio

Kaip kovoti su garantiniu aptarnavimu?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Ar yra kokie būdai, kaip kovoti su garantinį aptarnavimą teikiančiomis įmonėmis, kurios išsigalvoja įvairias nebūtas priežastis, kad netaisyti nemokamai prietaiso?

Vartotojų teisės, teismai nėra išeitis, kadangi dažnu atveju pats remontas tiek laiko, nervų ir pinigų atžvilgiu kainuoja pigiau, nei teisybės ieškojimas.

 

Kodėl nėra kažkokių specialistų (kaip žalų ekspertai, "įstatantys ragus" draudimo bendrovėms), kurie galėtų apžiūrėti įrenginį ir nustatyti, gedimo priežastį ir įpareigoti atlikti nemokamą garantinį taisymą?

 

Pažįstamui išvis papuolė situacija, nekrovė Samsung planšetės, nunešė garantiniam, po apžiūros paskambina ir sako, kad buvo smarkia sulietas, remontas 100€. Aišku ji nebuvo niekada sulieta, todėl liepė gražint atgal. Na ir ką manot, gražino išardytą dalimis. Tai tik sukėlus "vėją", šiaip ne taip sutiko surinkt atgal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...