Pereiti prie turinio

Uber.com jau veikia Vilniuje


Rekomenduojami pranešimai

Veiklos pradžios Vilniuje proga „Uber“ šį savaitgalį dovanoja iki 5 nemokamų kelionių. Kiekvienos kelionės kaina – iki 20 eurų, o bendra visų kelionių vertė siekia iki 100 eurų. Akcija galioja nuo lapkričio 19 d. 10:00 val. ryto iki 22 d. 23:59 val.

 

„Pirmąsias savaites galime susidurti su ribotų automobilių prieinamumu. Nesijaudinkite, mes papildomai dirbame tam, kad kuo daugiau „Uberių“ atsirastų keliuose“, – pranešė bendrovė.

 

JAV San Fransiske veiklą pradėjusi bendrovė „Uber“ kuria ir prižiūri programėlę, kuri leidžia išsikviesti laisvai samdomą vairuotoją su jo asmeniniu automobiliu. Vietoje tradicinio taksometro tokiuose automobiliuose kelionės kainą apskaičiuoja „Uber“ programėlė pagal palydovinės navigacijos duomenis. Bendrovė tikina kruopščiai atrenkanti vairuotojus siekdama užtikrinti maksimalų keleivių ir eismo saugumą.

 

Spalio pabaigoje pasitvirtino žinia, kad Vilniaus meras Remigijus Šimašius derasi dėl naujos keleivių vežimo paslaugos, pasitvirtino.

 

Sostinės savivaldybė paskelbė, kad R.Šimašius susitiko su didžiausios pasaulyje dalijimosi transportu platformos „Uber“ atstovu Alexanderiu Lobovu ir apsikeitė pasirašytu pasitikėjimo memorandumu. Susitarta, kad netrukus Vilniuje pradės veikti bandomoji dalijimosi automobiliais programa.

 

Premjeras Algirdas Butkevičius irgi palaiko „Uber“ atėjimą į Lietuvą bei ragina institucijas greičiau suderinti tokiai veiklai trukdančius teisės aktus.

 

„Būtina operatyviai spręsti klausimus, kurie leis kaip galima greičiau pradėti veiklą šalyje – suderinti teisės aktus, užtikrinti skaidrų mokesčių administravimą ir pajamų surinkimą, todėl pavedžiau Susisiekimo ministerijai bei Valstybinei mokesčių inspekcijai bendradarbiauti ir operatyviai spręsti šiuo klausimus“, – pranešime spaudai teigė premjeras po trečiadienį vykusio susitikimo su „Uber“ atstovais.

 

Bendrovės atstovai 15min.lt aiškino, kad vairuotojai-partneriai dirba pagal individualią veiklą.

 

„Mes neturime nei vairuotojų, nei automobilių. Jie vairuoja savo nuosavus automobilius tada, kada nori, kiek nori. Tai nėra taksi paslauga, tai yra pavėžėjimo paslauga. Tai nėra taksi automobiliai, jie nėra specialiai pažymėti, jie nevažiuoja taksi juostomis, jie neima žmonių iš gatvės“, – aiškino „Uber“ Operacijų ir logistikos vadovas Vilniuje Vytautas Černiauskas.

 

Daugiau:

 

http://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/uber-jau-vilniuje-663-543803

 

Jei kas norėtų papildomų 10€ kelionėm galite pasinaudoti mano nuoroda: https://www.uber.com/invite/7kkw5twdue

 

Jei kas norėtų tapti vairuotoju: http://ubr.to/20rRdWJ

Redagavo eXPy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo surasytos kainos Delfyje:

 

"Bus taikomas 0,8 eurų įsėdimo mokestis. Kelionės kaina susidės iš laiko ir atstumo tarifų: 0,1 euro/min. ir 0,4 euro/km. Mažiausia paslaugos kaina – 1,5 euro."

 

"Taksi bendrovės „Romerta“ puslapyje nurodoma, kad įsėdimo mokestis – 0,58 euro, 1 kilometro kaina – 0,66 euro, 5 minučių prastova – 0,87 euro."

 

Kazkaip tos kainos nera kad labai skirtusi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dalijimosi ekonomika paremta bendrovė teigia, kad taip yra atpiginama pavežėjimo kaina, tačiau pirmoji patirtis su „Uber“ rodo kitaip. Per 7 minutes ir 35 sekundes nuvažiavome 2,79 km. Iš viso tai buvo įkainota 4,99 Eur arba 1,79 Eur už kilometrą. Mažesniu tarifu tokį atstumą butų nuvežusios net ir brangiausios Vilniaus taksi įmonės. Jų 1 km. kaina paprastai svyruoja nuo 0,4 iki 0,8 Eur, tačiau prisideda ir įsėdimo mokestis, kuris gali siekti iki 1,5 Eur.

 

Vytautas Černiauskas, „Uber“ operacijų Lietuvoje vadovas, aiškina, kad tokia kaina buvo nurodyta dėl sistemos klaidos, kurių pasitaikė iki 11 val. ryto. Anot jo, reali kaina turėjo siekti 2,07 Eur. Kita vertus, mokestį būtų galima pateisinti klaida, bet klientui susimokėti tektų nurodytą sumą arba kreiptis į bendrovę dėl patirtų nuostolių.

 

Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2015/11/19/uber-jau-veza-bet-5-kartus-brangiau#ixzz3rw7HTfaS

Redagavo Dywaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas praktiskai pakomentuos:

Jei tai ne taksi, A juosta negalima?

Ar yra spusties koeficientas?

 

Kaip suprantu pliusas, jog nebusi apgautas ir galimybe patogiai atsiskaityti?

Spūsties koeficientas 1.3 (ar 1.5) /km

A juosta - tikrai ne (turbūt neskaitei pirmo temos pranešimo)

 

Nebūsi apgautas ir niekas neveš, jeigu UBER prijungtoje kortelėje bus 0€. Kortelė privalo būt galiojanti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.alfa.lt/straipsnis/49941568/vmi-turi-ziniu-uber-vairuotojams

 

O dabar paskaičiuojam:

Tarkim važiuojam nuo Santariškių iki oro uosto. 16km + 32min, gaunasi 9,6€, suapvalinam iki 10€.

2,5€ + PVM iš karto atiduodi uberiui.

Lieka 6,97€.

Iš jų atimam kurą, kuris per kamščius tarkim buvo 2€.

Lieka 4,97€.

Iš jų atimam 9% PSD ir 28,5% nuo pusės apmokestinamųjų pajamų.

Lieka 4,04€.

Iš jų atimam 5% pajamų mokestį.

Lieka 3,84€.

 

Iš jų dar reikia atimti eksploataciją, kuri naujesniam nei 10m. senumo auto tikrai nėra iš pigiausių.

 

Taigi realiai reikės džiaugtis jeigu kišenėje liks bent 20% nuo sumos kurią sumokėjo klientas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas nesusiveda tavo skaičiavime.

2e kuras / 16km? Tai su kokiu čia automobiliu važiuot reikia, kad rytų 16L dyzelio? Ok, dabar pasakyk, kad paminėjai 'per kamščius'.. bet tai tada kodėl 32min? :) Ar laiką paėmei ne per kamščius, o kurą per kamščius?

 

Apie PSD skaičiavimą net nepradėsiu :lol:

 

P.S. Tuo pačiu, siūlau pasižiūrėti ir iš kitos pusės. Literally, iš kitos pusės. Kiek sumokėsi su taxi važiuodamas nuo oro uosto iki Santariškių? Leisk informuosiu - 'defaultinė' kaina nuo oro uosto iki stoties (~4km, jei neklystu) yra 15e. Su Uberiu kiek, net ir labai grubiai primesdamas kainą, išvadas, manau, sugebėsi padaryti teisingas.

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, tegu būna dėl tavęs 1,2€ kurui. Ar tai ką nors smarkiai keičia?

Apie PSD pradėk, man irgi įdomu.

Nuo oro uosto iki stoties 15€? Tu sveikam prote? Aš nuo fabijoniškių iki oro uosto moku apie 7€ už normalų taxą. Online taxi skaičiuoklės rodo tuos pačius 10€ nuo Santariškių. Taip kad nepezėk nesąmonių.

 

Esmė tame, kad iš pradžių viskas atrodo gražu ir naujoviška, bet įsigilinus supranti, kad vairuotojui čia niekuo nesisikirs nuo įprasto taksisto darbo. Dar kaip tik mažiau uždirbs ir negalės prisidėt juodais. Vienintelis pliusas, kad galės pasibandyti taksisto darbą nedėdamas ant mašinos geltonų numerių ir nepirkdamas taksometro.

 

Keleiviams irgi nuo to nei šilta nei šalta, nes reali kaina gaunasi ta pati.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, tegu būna dėl tavęs 1,2€ kurui. Ar tai ką nors smarkiai keičia?

Apie PSD pradėk, man irgi įdomu.

Nuo oro uosto iki stoties 15€? Tu sveikam prote? Aš nuo fabijoniškių iki oro uosto moku apie 7€ už normalų taxą. Online taxi skaičiuoklės rodo tuos pačius 10€ nuo Santariškių. Taip kad nepezėk nesąmonių.

 

Esmė tame, kad iš pradžių viskas atrodo gražu ir naujoviška, bet įsigilinus supranti, kad vairuotojui čia niekuo nesisikirs nuo įprasto taksisto darbo. Dar kaip tik mažiau uždirbs ir negalės prisidėt juodais. Vienintelis pliusas, kad galės pasibandyti taksisto darbą nedėdamas ant mašinos geltonų numerių ir nepirkdamas taksometro.

 

Keleiviams irgi nuo to nei šilta nei šalta, nes reali kaina gaunasi ta pati.

Na kiek siandien portaluose paskaiciau ir kiek buvo imesta screenshotu su Uber programos kainomis, tai kaina praktiskai nesiskiria nuo taxi. Kai paskutini karta (pries menesi) buvau Vilniuje pas pazystamus Fabuose, tai is ten vaziavau su taksi i oro uosta, sumokejau 8 eur. Tai ir idomu, kiek realiai kainuos tas atstumas su Uber. Jei kaina skirsis 1 euru, tai tada simtas metu su kuo vaziuoti. Jei kaina bus bent 2 eurais pigiau, tada taip, rinkciausi Uber.

 

Nepezu, kalbu ne apie maršrutą Į ORO UOSTĄ, o IŠ ORO UOSTO. Ir patikėk - kainas labai gerai žinau, galiu garantuoti, kad išėjęs iš oro uosto, priėjęs prie oro uosto laukiančių taxi ir paklausęs kainos iki stoties, išgirsi '15 eurų'.

Tai cia atskira valstybe prie oro uosto stovintys dushmanai. Kam ten eiti? Pasiimdamas bagaza iskart paskambini i taksi ir kol islendi is oro uosto i gatve, jau stovi taksas, kuris nuves uz 8 eurus i kita miesto gala.

Redagavo finansai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sioje situacijoje man idomus toks dalykas. Lietuvos valdzia (ar Vilniaus anyway) kovojo kovojo su nelegaliais taksistais, su tais, kurie neturi licenzijos. Atsirado Uber, kuris skatina kiekviena, kuris turi automobili teikti taksi paslaugas. Ir cia jau ir simasiai, ir butkeviciai i eile stovi kaip paskatinti uber atejima, veikla, neturint licenzijos. Is esmes, tie uber vairuotojai daromi siokiais tokiais teises pazeidejais. Rytoj Jonas, Janas ir Ivanas is Vilniaus sugalvos Uber-2, ir ka, ju U2 veikla irgi bus teiseta?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo patogu, kai is darbo viename miesto gale vaziuoji namo kitame miesto gale, ir matai, kad kazkas nori vaziuoti kartu ir uz tai moka. Tokios ir panasios keliones turetu buti ju variklis, o ne dirbt taksistu po darbo ofise.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sioje situacijoje man idomus toks dalykas. Lietuvos valdzia (ar Vilniaus anyway) kovojo kovojo su nelegaliais taksistais, su tais, kurie neturi licenzijos. Atsirado Uber, kuris skatina kiekviena, kuris turi automobili teikti taksi paslaugas. Ir cia jau ir simasiai, ir butkeviciai i eile stovi kaip paskatinti uber atejima, veikla, neturint licenzijos. Is esmes, tie uber vairuotojai daromi siokiais tokiais teises pazeidejais. Rytoj Jonas, Janas ir Ivanas is Vilniaus sugalvos Uber-2, ir ka, ju U2 veikla irgi bus teiseta?

 

Pala, ar oficialiai Uber teikia 'taxi paslaugas'? Jei tu paskambini savo draugui ir paprašai, kad jis tave pavežtų kažkur - tavo draugas taksistas? :)

Pvz, aš mokiausi tame pačiame universitete su vienu iš savo vaikystės draugų. Jis kasdien važiuodavo automobiliu, tuo pačiu ir mane prigriebdavo, kai sutapdavo paskaitos ar panašiai. Ar jam reikėjo turėti licenciją mane vežioti? Ar jam reikėjo turėti atskirą draudimą keleiviams?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pala, ar oficialiai Uber teikia 'taxi paslaugas'? Jei tu paskambini savo draugui ir paprašai, kad jis tave pavežtų kažkur - tavo draugas taksistas? :)

Pvz, aš mokiausi tame pačiame universitete su vienu iš savo vaikystės draugų. Jis kasdien važiuodavo automobiliu, tuo pačiu ir mane prigriebdavo, kai sutapdavo paskaitos ar panašiai. Ar jam reikėjo turėti licenciją mane vežioti? Ar jam reikėjo turėti atskirą draudimą keleiviams?

 

Uber vairuotojas vezios tik tave? Uber vairuotojas, skirtingai nuo draugo, neims pinigu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uber vairuotojas vezios tik tave? Uber vairuotojas, skirtingai nuo draugo, neims pinigu?

 

O gal Uber vairuotojas daug draugų turi? :) O ir šiaip, aš irgi draugui duodavau babkių už kurą, jokios problemos ar kažko nepaaiškinamo čia nematau.

 

Tame ir visa esmė, kad Uber'is nėra TAXI PASLAUGŲ PROVIDERIS, Uber'is yra platforma 'susirasti pakeleiviui, kad suoptimizuot kelionės kaštus'. Uber nėra taxi, Uber vairuotojas nėra taksistas. Todėl jie negali važiuoti A juosta, todėl jiems ir licencijos nereikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gal Uber vairuotojas daug draugų turi? :) O ir šiaip, aš irgi draugui duodavau babkių už kurą, jokios problemos ar kažko nepaaiškinamo čia nematau.

 

Tame ir visa esmė, kad Uber'is nėra TAXI PASLAUGŲ PROVIDERIS, Uber'is yra platforma 'susirasti pakeleiviui, kad suoptimizuot kelionės kaštus'. Uber nėra taxi, Uber vairuotojas nėra taksistas. Todėl jie negali važiuoti A juosta, todėl jiems ir licencijos nereikia.

 

Jonas, Janas ir Ivanas irgi nebus taksistais (nuo rytdienos), bet kadangi jie labai draugiski ir jiems VISI yra draugai, tai vezios VISUS savo draugus, o draugai, aisku, duos "babkiu uz kura".

Jonas, Janas ir Ivanas gal net platformos nekurs, o tiesiog des skelbima, kad teikia pavezejimo paslauga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jonas, Janas ir Ivanas irgi nebus taksistais (nuo rytdienos), bet kadangi jie labai draugiski ir jiems VISI yra draugai, tai vezios VISUS savo draugus, o draugai, aisku, duos "babkiu uz kura".

Jonas, Janas ir Ivanas gal net platformos nekurs, o tiesiog des skelbima, kad teikia pavezejimo paslauga.

 

Nu tai prašom tegul teikia tą paslaugą, deda skelbimus į skelbiu.lt ar kur tik panori, tada nueina nusiklijuoja taxi lipdukus, nusiima plafoną, nepamiršta nevažinėti A juosta ir nu.. susimokėti mokesčių už pinigus gautus 'iš draugų'. Bus panašiai, kaip Uberis, tik tikėtina, kad ne tiek daug užsakymų 'pasivėžinti kartu' ateis iš to skelbiu.lt :)

 

Suprask vieną, licencija taksi veiklai reikalinga ne tam, kad su tavim žmonės galėtų važiuoti, o tam, kad galėtum turėti skiriamuosius taxi ženklus ir važinėti A juosta, bei naudotis dar kažkokiais kitais taxi providerio benefitais. Ar Uber automobiliai pažymėti skiriamaisiais taxi ženklais (lipdukai, plafonai, etc)? Ar Uber važinėja A juosta? Ne ir ne. Tai prie ko čia ta licencija. IV yra, veikla vykdoma, mokesčiai sumokami, ko dar norit? :)

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai prašom tegul teikia tą paslaugą, deda skelbimus į skelbiu.lt ar kur tik panori, tada nueina nusiklijuoja taxi lipdukus, nusiima plafoną, nepamiršta nevažinėti A juosta ir nu.. susimokėti mokesčių už pinigus gautus 'iš draugų'. Bus panašiai, kaip Uberis, tik tikėtina, kad ne tiek daug užsakymų 'pasivėžinti kartu' ateis iš to skelbiu.lt :)

 

Suprask vieną, licencija taksi veiklai reikalinga ne tam, kad su tavim žmonės galėtų važiuoti, o tam, kad galėtum turėti skiriamuosius taxi ženklus ir važinėti A juosta, bei naudotis dar kažkokiais kitais taxi providerio benefitais. Ar Uber automobiliai pažymėti skiriamaisiais taxi ženklais (lipdukai, plafonai, etc)? Ar Uber važinėja A juosta? Ne ir ne. Tai prie ko čia ta licencija. IV yra, veikla vykdoma, mokesčiai sumokami, ko dar norit? :)

 

Suprask viena, taksi paslaugos yra licencijuojamos. Negali būti taip, kad per uberi vairuotojai gales vezti zmones be licenzijos, o kitu atveju - bus gaudomi valdžios kaip nelegalus taksistai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...