Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, Turiu namą 3 aukštų, apie 300kvadratratų su visa didele aikštele, pirma norėčiau išnuomuoti patalpas ir už gautas lėšas vystyti taxi įmonę. Prie pastato galima laisvai sustatyti 10automobilių.Tad mane domina toks variantas, kaip taxi verslas veikia ? kokių leidimų reikia ir šiaip gal kas nors dirbo ir gali pasakyti ar daug užsakymų būna :) Čia viskas būtų Druskininkuose.

Dar vienas klausimas, kaip padaryti ir kaip veikia kuro apmokestinimas, kad nevažinėtų kur nori ir kada nori ? Mašina būtų ant įmonės (ar Įi) ar dar kažką... pradžiai. Tiesiog kaip apsisaugoti nuo sukčiavimo, pinigų isidėjimo į kišenę ir kokių leidimų reik ? nieko nerandu aš arba nemoku ieškoti, Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriausias patarimas būtų, pačiam padirbti ant saves taxi 1 ar 2 mėnesius, ir tikrai daugiau sužinosi, nei uždarbis.lt forume kur niekas taxi įmonių neturi.

 

O taxi dirbdamas geriausiai ir sužinosi apie ,,,Dar vienas klausimas, kaip padaryti ir kaip veikia kuro apmokestinimas, kad nevažinėtų kur nori ir kada nori ? ''

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas. Kiek galvoji uždirbti? Kokie tikslai? Priklausomai nuo to ir galima atsakyti ar verta dirbti tokiam mieste.

 

Automobiliai turi dirbti, o ne stovėti aikštelėje.

 

Patalpos nereikalingos. Savo servisą geriau turėti. Remontas didelės išlaidos.

Koks skirtumas ar įsideda į kišene ar ne. Pagrindas kiek tau lieka.

Dėl leidimų - http://www.vkti.gov.lt/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geriausias patarimas būtų, pačiam padirbti ant saves taxi 1 ar 2 mėnesius, ir tikrai daugiau sužinosi, nei uždarbis.lt forume kur niekas taxi įmonių neturi.

 

O taxi dirbdamas geriausiai ir sužinosi apie ,,,Dar vienas klausimas, kaip padaryti ir kaip veikia kuro apmokestinimas, kad nevažinėtų kur nori ir kada nori ? ''

Tam dedami GPS į automobilius ir lyginami taksomato parodymai, kiek buvo užmokėta, kiek KM ir bendrai žiūrės kiek prisuko ne ten kur reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau, gal kas zino kiek mazuose miestuose apytiksliai diena uzdirba vienas automobilis ? +- su dispeceriu ar be jo, jokio skirtumo. Nes tuoj man atrodo atsauksiu savo ideja ir kazka kita galvosiu, nes pasiziurejau nemazai taksi yra visur .... gal net neverta suktis, nes dispeceris kainuos , zmones.... :) Dar laikausi sios idejos, bet daug kas atkalbineja, nes tipo daug ju ir nieko neuzdirbsi .... :D

kaip jus manote ?buvo klausimas kiek noriu uzdirbt, tai y diena nuo vieno automobilio bent 30euru ... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siais laikas saziningai teikiant taksi paslaugas ir mokant mokescius veikla yra nuostolinga.Dar didziule problema tureti komandoje geru, negerianciu vairuotoju.

Vienas is variantu- pilnai paruosta taksi veiklai automobili isnuomoti vairuotojui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai reiskia kad yra nuolatines pajamos ir del verslo vystymo nera problemu , tik viskas po truputy aisku, nu dar darba turiu prie to pacio. O ten visiem suvaziuot ir isgert tai ir butu tokiem pobuviams, vis smagiau jeigu butu tokiu zmoniu draugisku. Nu as supratau, kad reik dar gerai apgalvot.... nes cia sudetinga situacija taip iseina su tuom taxi pas mus ..... :) Gal Vilniui ar Kaune pradet gerai.... bet del mazuju miestu kur uzsikariave visi tai ne kazka, ir buvo atsakymas, kad uz 1eura veza, kiek skaiciau tai tarifai buna nustatyta :) Arba kazka persiskaiciau ( atsiprasau kad be lt raidziu... is telefono rasau) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausi narių nuomonės kurie net neturėję nieko bendro su taxi veikla...

 

Jeigu pats esi pasimetęs ir nežinai ar tai gerai ar blogai, tai geriau net nedaryti iš tikro.

Tavo idėja nėra niekuo išskirtinė ar unikali, tai galėtu sugalvoti kiekvienas.

Ką aš turiu omeny tai sakydamas?

 

Kaip ir pats atsakei, konkurencija greičiausiai yra pakankamai didelė. Kaune/Vilniuje ji bus dar didesnė.

Vienas iš narių paminėjo, kad taxi verslas vos galą su galu suduria, kad būtu pelningas (Nežinau ar tai tiesa)

 

Sakyčiau reikėtu žiūrėti ne į standartinį verslo modulį, o kaip kažkas paminėjo.. Paruošk vietą taxistui ir imk tam tikrą mėnesinį mokestį už kurį tau būtu pliusas. :)

 

 

 

O geriausiai ką tavo vietoje galima būtu padaryti - skirti bent puse metų ir įsidarbinti ne vienoje taxi firmoje ir turėsi visus atsakymus į savo klausimus. :) Niekas nedraudžia ir su savininku pabendrauti ir jam užduoti iškilusius klausimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar verta kurti TAXI imone , kai šiuo metu TAXI išgyvena itin sunkius laikus dėl UBER ir TAXIFY ? :) Taip pat yra eTAXI - sėdi ir važiuoji su savo automobiliu. Arba perki ir nuomoni kitiems žmonėms, kurie kala pinigus ir tau moka už galimybę naudotis naujesniu automobiliui taksavimui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu supratau, aš apmaščiau visaip..... bet pirmas planas buvo, ne paprastas taxi. Pwz limuzintaxis, kaip pavadinsi taip nepagadinsi, daug skelbtis fb'e kaip kurorto taxi ir važinėt. Aš nežinau kaip su tuo tarifu dar, niekur info nerandu, aišku kol nepradėsiu dirbt, +- už poros mėnesių, tai ir neišsiaiškinsiu :D Manau jis kaip rašo, neina keist ... tai būtų liūdna, nes tada už kilometrą imčiau šiek tiek daugiau, o susidomėjimas tada būtų :) Mano tokia pagrindinė buvo su taxi, o ne su mašinom, nepasakiau tik dėl to, nes buvo įdomi ir šiaip reakcija apie taxi įmonę ar ją pačią reiktų daryt... Taip dabar jie išgyvena sunkius laikus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal Klaipėdos taksi rinką, gerai žinau. Aišku pagrindinis sezonas vasarą. Naujam visiškai žaliam žaidėjui įsilieti į rinką beveik neįmanoma, arba turi vežti už tokius tarifus už kuriuos neapsimoka, bet ir tai sunku.

 

Mažam miestelį visi taksiorai turi didelį savų klientų ratą todėl uždirba. yra savos vietos savos taisyklės ir sunku kažką padaryti mažam miestui.

 

patalpų nereikia, užtenka dispečeriai 12kv/m kambarėlio su telefonu ir racija.

 

Leidimai: tai pagrindinis iš miesto gauti licenzija tokiai veiklai.

 

Automobiliui: taksometro metrologija, TA kas puse metų (jei auto naujesnis nei 5 metai, tai kas metus), aišku ten tvarkingai su taksometrais nes VMI tikrina, keleivinis transportas gali patikrint...

 

Jei nenori, kad vairuotojai tave apgaudinėtų tai leisk jiems uždirbti, kaip jau ir anksčiau čia minėjo - nuomok automobilį ir eterį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu trumpai papasakoti kaip vykdoma Šiaulių mieste taxi verslas .

 

Šiauliuose turim privatininku (dirbančių be racijos su nežmoniškom kainom stovinčius tarkim prie stočių) iš keleta didelių įmonių liko tik 2 ,nes 1 gigantas supirkinėjo kitas ,o liko neparduota tik 1 :) .

 

Darbas su racija:

 

1. Dirbi nuosavu automobiliu ir moki už "racija" (apie 600lt /mėn) bei įsigyji savo taksometrą (~500-600 litų) ,flakoną bei lipdukus taksi ženklus (~100-150 litų). Dirbi pagal įmonės nustatytus grafikus kurių turi laikytis arba iš anksto derinti apie neatvykimus grafike laisvu laiku gali dirbti ,bet jau be racijos tiesiog stovėti ir laukti kol galbūt kas įsės tarkim prie stoties ar klubu , bet žinoma dirbi su skaitliuku pagal įmonės tarifus. Auto remontas , kuras, tech. apžiūra , draudimas , skaitliuko patikra iš savo paties lėšų .

 

2. Dirbi valdišku (įmonės) automobiliu kurį daliniesi su kolega . Baigęs darbą perduodi automobili tiesiogiai kolegai arba palieki įmonės aikštelėje švarų su pilnu baku (tokį ir gauni). + Remontas ir automobilio priežiūrą (draudimas ir tą)iš įmonės lėšų . Už automobilį moki į dieną ~95-100 litų .

 

Abiem variantais dirbi pagal įmonės nustatytus įkainius

 

 

Kainos nurodytais litais ,nes draugas dirbo kai šalyje buvo litas ,tad kiek žinojau iš jo pasakojimu tiek parašiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu trumpai papasakoti kaip vykdoma Šiaulių mieste taxi verslas .

 

Šiauliuose turim privatininku (dirbančių be racijos su nežmoniškom kainom stovinčius tarkim prie stočių) iš keleta didelių įmonių liko tik 2 ,nes 1 gigantas supirkinėjo kitas ,o liko neparduota tik 1 :) .

 

Darbas su racija:

 

1. Dirbi nuosavu automobiliu ir moki už "racija" (apie 600lt /mėn) bei įsigyji savo taksometrą (~500-600 litų) ,flakoną bei lipdukus taksi ženklus (~100-150 litų). Dirbi pagal įmonės nustatytus grafikus kurių turi laikytis arba iš anksto derinti apie neatvykimus grafike laisvu laiku gali dirbti ,bet jau be racijos tiesiog stovėti ir laukti kol galbūt kas įsės tarkim prie stoties ar klubu , bet žinoma dirbi su skaitliuku pagal įmonės tarifus. Auto remontas , kuras, tech. apžiūra , draudimas , skaitliuko patikra iš savo paties lėšų .

 

2. Dirbi valdišku (įmonės) automobiliu kurį daliniesi su kolega . Baigęs darbą perduodi automobili tiesiogiai kolegai arba palieki įmonės aikštelėje švarų su pilnu baku (tokį ir gauni). + Remontas ir automobilio priežiūrą (draudimas ir tą)iš įmonės lėšų . Už automobilį moki į dieną ~95-100 litų .

 

Abiem variantais dirbi pagal įmonės nustatytus įkainius

 

 

Kainos nurodytais litais ,nes draugas dirbo kai šalyje buvo litas ,tad kiek žinojau iš jo pasakojimu tiek parašiau :)

 

 

Rudenį teko šnekėti su vienu šiaulių taksistu. tai kaip suprantu situacija pasikeitusi kiek. šiauliuose dabar vyrauja e-taksi programėlė. bent jau NEO taksi taksistas sakė, kad kartais "centriuko" net nepanaudoji per dieną nes nėr ten užsakymų, taip kad į šiaulių taksi vežėjus įsilieti gan lengva su savo auto ir užsakymų turėti, išsiimi iš miesto licenziją, auto pasiruoši, tarifus pats nusistatai ir važinėji...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...