Pereiti prie turinio

Užsakymų valdymo sistema (OMS)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Prieš pusmetį pradėjome kurti prekių užsakymų valdymo sistemą. Norėčiau sužinoti jūsų nuomones apie mūsų kuriama produktą. Ar jis būtų naudingas jūsų verslui.

 

Apie projektą trumpai:

Tai cloud based principu paremta užsakymų valdymo sistema. Šiuo metu mūsų kuriamas produktas integruojasi su populiariausiais el.komercijos sprendimais: prestashop, OpenCart, Magento, laikui bėgant bus kuriami moduliai ir kitoms sistemoms.

Integraciniai moduliai skirti sujungti mūsų platformą ir jūsų elektroninę parduotuvę. (Tarsi sukuriamas virtualus tunelis)

 

Užsakymų valdymo sistemos tikslas padėti Jums sutaupyti laiką ir financines išlaidas bandant suvaldyti ateinančius užsakymus. Sistema orientuota į ne vieną pardavimų kanalą turinčius klientus. (2 ir daugiau el.parduotuvių sujungimas į vieną bendrą visumą, užsakymai ir prekių valdymas ebay, amazo, etsy). Žinoma tinka ir žmonėms turintiems vieną pardavimų kanalą tačiau norintiems sparčiai valdyti pardavimus.

 

Mūsų sistemos esminiai funkcionalumai:

 

Prekių XML eksportavimas / importavimas:

Sukūrėme lanksčiai valdomą prekių importavimą ir eksportavimą.

Turėsite galimybę susikurti bet kokį XML šabloną naudodamiesi "drag'n drop" principu. Mes paruošėme populiariausius šablonus tačiau esant reikalui jūs turėsite galimybę šabloną modeliuoti taip kaip Jums reikia.

Prekių importavimas vykdomas reguliariai. Kiekvienas klientas susikūręs prekių importavimo šabloną gali nurodyti kas kiek laiko yra būtinybė atnaujinti prekes Jūsų parduotuvėje.

Prekių eksportavimo atveju. Sugeneruotam šablonui jūs galite priskirti unikalų pavadinimą ir duoti prekes integruotis kitoms el.parduotuvėms.

 

B2B klientų valdymas:

Sistemoje taip pat yra galimybė kurti B2B klientus ir jiems priskirinėti jau sukurtus XML prekių eksportavimo šablonus. Priskyrę jūs kiekvieną dieną galėsite matyti kokie klientai ir kada atsinaujino prekes pagal jūsų pateiktą XML. Taip pat galite sudarinėti sutartis su jais ir visą tai valdyti mūsų sistemoje.

 

Užsakymų valdymas:

Užsakymai gali būti skirstomi pagal kanalus arba bendrus užsakymus. Užsakymų sąrašas pateikiamas tokiu formatu, kad jūs visą pagrindinę informaciją matytumėte viename lange.

Vieno mygtuko paspaudimu galėtumėte sugeneruoti sąskaitas pažymėtiems užsakymams, išsiųsti juos per kurjerį, LP Express terminalus arba kitais būdais.

Išsiunčiant siuntas per mūsų sistemą prekėms automatiškai bus priskiriami siuntos kodai.

Siuntos kurios atsiimamos sandėlyje (arba parduotuvėje) greitai užfiksuojamos mūsų sistemoje. Yra prijungti ir barcodų, QR kodų skaitytuvus.

Taip pat kiekvienas jūsų klientas bus informuotas SMS žinute apie prekės išsiuntimą į namus. (SMS žinučių tekstai lengvai koreguojami)

 

Personalo valdymas:

Galite kurti darbuotojus priskirdami jiems jų pareigybių roles.

 

Rinkodara:

Norėdami, kad mūsų sistema ne tik padėtų valdyti užsakymus, bet ir skatintu juos. Būtent tuo vadovaujantis į savo sistemą integruojame google analytics duomenis įvairiems skaičiavimams ir grafikų pateikimams.

Sukūrėme jūsų parduotuvės pozicijų sekimą paieškos sistemose pagal jūsų suvestus raktažodžius.

Integravome su naujienlaiškių siuntimų servisais tam,kad galėtumėte skatinti pardavimus. Naujienlaiškių siuntimui sukūrėme detalų gavėjų atrinkimą pagal įvairius filtrus: Pirkti produktai, prekių krepšelio suma, pristatymo miestas/šalis, nauji klientai ir t.t. tai jums leist siųsti tikslinius naujienlaiškius savo klientams.

 

Darbų planavimas:

Pagal sukurtas pareigybes yra automatiškai sugeneruojami dienos darbai.

Pvz.: Neišsiųstų prekių išsiuntimas, naujų užsakymų sutvarkymas, neišrašytų sąskaitų išrašymas ir kita.. Šie darbai dėliojami kiekvienai dienai.

 

CRM:

Paruošėme minimalų CRM įrankį bendravimui su b2b klientais, įmonėmis.

 

Taip pat mūsų pačių sandėlyje bus etikečių spausdinimo įrangą. Siuntas prieš perduodant kurjeriui yra galimybė kiekvienai siuntai atspausdinti privalomus duomenis prieš perduodant kurjeriui.

 

 

Tai tiek trumpai apie mūsų kuriama produktą. Nemaža dalis jau yra daryta ir testuojama ant kelių elektroninių parduotuvių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esame sukurę praktiškai įdentiško funkcionalumo verslo valdymo sistemą (EPR), šiuo metu naudoja/testuoja kelios realiai veikiančios įmonės. Dėl funkcijų gausos labai sunku tokią sistemą testuoti ir aptartnauti, todėl artimiausiu planuojame į rinką paleisti apriboto funkcionalumo sistemą, kuri apsiribos šiom funkcijom:

 


  •  
  • Sandėlio valdymo sistema (produktų importavimas iš tiekėjų, lankstus XML eksportavimas, prekių likučių organizavimas el. parduotuvėse, integracija su prestashop opencart ir magento)
  • Užsakymų integracija (importuojasi užsakymai iš kelių el. parduotuvių, galima tvarkyti ir administruoti vienoje vietoje, integracija su prestashop opencart ir magento)
  • Sąskaitų valdymas (patogus sąskaitų valdymas, sąskaitų integracija iš prestashop opencart ir magento, sistemos API autoamtizuotai integracijai su buhalterijos sistemomis)
  • Darbuotojų valdymas (darbų priskyrimas ir dienotvarkės planavimas)
  • CRM (klientų valdymo sistema)
  • Naujienlaikių platforma (patogiam email marketingui organizuoti)

 

TigSystem, nuoširdžiai linkiu sėkmės tokį produktą užbaigti, Lietuvoj tokių produktų labai trūksta :)

post-13131-0-84535100-1457426220_thumb.png

Redagavo brb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu matyti, kad panašus produktas taip pat yra vystomas. Manau tai tik skatins didesnių funkcionalumų integracijai į užsakymų valdymo sistemą.

 

Manau tikrai būtu smagu padiskutuoti prie puodelio kavos apie mūsų ir jūsų kuriama produktą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sunku nepabandžius įvertinti abi pateiktas sistemas, bet mane pirmiausia domintų paprastas klausimas:

Kokio lygio palaikymas ir kas atsitiks, jei nutrauksite palaikymą? Užsidarysite pavyzdžiui.

Kainos nuomos forma (moki kažkiek per mėn) ar turi viską pirkti iš karto?

 

Kitas dalykas - ar reikaliga užsakymų valdymo sistema - ji didžiulė, vargu ar pavyks integruoti į esamą sistemą.

Bus daug vargo vardan ko?

Ar ne geriau iš karto įsigyti (ar nuomoti) pilną Verslo valdymo sistemą ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...