Uždarbis.lt: Auto/moto iš JAV/Kanados aukcionų nupirkimas ir pargabenimas - sutaupyk arba uždirbk. - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Dėmesio! Nuo šiol forume talpinti skelbimus ir į juos atsakyti gali tik savo tapatybę patvirtinę nariai
  • (5 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 3
  • 4
  • 5
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą
  • Išryškinti

Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-08-07 20:32 (#81)

Rodyti pranešimąStanley, 2019-08-07 18:01, pasakė:

Nu čia tai prikolas. Įdomu ar į Lietuvą irgi parvežtų su tais priedais :D


Manau, kad ne, nes jei su tokiu įdėtų į konteinerį ,tai visos mašinos tame konteineryje prasmirstų juodai ir nežinia kelintas cheminis padėtų.



Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-08-23 11:33 (#82)

Rekomenduoju Miroslavo teikiamas paslaugas, puikiai nusimano savo srityje, viską paaiškina nuo A iki Ž. Yra tekę naudotis kitų tarpininkų paslaugomis gabenant auto iš JAV, tačiau Miroslavas tarpininkavimo paslaugas pakelia į aukštesnį lygį.



Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-09-03 20:47 (#83)

Noriu prisidėti prie rekomendacijų! Labai didelis ačiū Miroslavui, kuris viską nuodugniai išaiškino ir padėjo nuo auto išsirinkimo aukcione iki pat pristatymo iki vietos. Viskas operatyviai, greitai bei suderinta. Ačiū labai tau!



Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-09-07 22:29 (#84)

Su Miroslavo pagalba teko isigyti ne viena ir ne du automobilius is JAV aukcionu. Zmogus puikiai ismano savo darba, bei visus su juo susijusius niuansus. Net ir nesuprantant viso pirkimo proceso jis maloniai ir draugiskai paaiskina, atsako i visus iskilusius klausimus, netgi pats pataria kaip geriau elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Taip pat, esant poreikiui padeda susirasti reikiamas dalis, rekomenduoja meistrus, su kuriais turi idirbi. Trumpai tariant tai Miroslavas teikia labai aukstos kokybes paslaugas ir jei ieskote tarpininko, taciau dvejojate, tai galiu uztikrinti, kad pasirinke Miroslavo paslaugas nenusivilsite.


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-09-08 09:56 (#85)

Dėkui už teigiamus įvertinimus, stengiuosi, kad kiekvienas klientas išeitų su teigiama patirtimi.

Jau gan ilgai nesidalinau sumedžiotų amerikonų skelbimais autopliuse, tačiau šį kartą turiu kai ką įdomesnio pasiskaitymui.

Su kliento leidimu, pasidalinu nupirkimo ir remonto istorija:

Turime tokį variantą: https://www.copart.com/lot/29515309

Pats smūgis neatrodo labai baisus, tačiau šis variantas įdomus tuom, kad jau iš pradžių buvo pastebėtas neįprastas momentas, jog priekinės sėdynės ir ratai neatitinka pačio automobilio komplektacijos. Jos turėtų būti Competition stiliaus:

Priedas  sedynes.jpg (78,54K)
Parsiųsta kartų: 6

Bei ratai:

Priedas  ratai.jpg (81,52K)
Parsiųsta kartų: 6

Tačiau matome, kad ratai ir salonas nuo paprasto f32.

Tai gali byloti, jog automobilį greičiausiai parduoda dealeris ir automobilis bus su paslėptais defektais, tačiau patikrinus per tam tikrą duomenų bazę, paaiškėjo, jog automobilį parduoda patikima draudimo kompanija, taip pat, atsargumo dėlei buvo užsakyta Carfax ataskaita, kurioje aiškiai matosi, jog paskutinis šio automobilio savininkas po avarijos yra draudimo kompanija.

Paaiškinti prieš tai buvusio savininko veiksmus sudėtinga, galime tik spėlioti, jog žmogus specialiai planavo sudaužyti automobilį ir mėgino išpešti kuo daugiau naudos, tačiau tuomet pagal viską būtų keičiamos ir galinės sėdynės, o jos paliktos pagal automobilio komplektaciją. Arba žmogus pralošė lažybas arba tiesiog pardavė jas.
Įvertinus visas galimas rizikas, buvo nuspręsta atlikti statymą statant gyvai aukcione. Nugalėtojas paaiškėjo jau iki ateinant šio lot‘o eilei dalyvauti aukcione (copart‘e galima statyti taip pat kai uždaromi išankstiniai statymai ir iškart matai, ar tavo statymas permuša kito žmogaus statymą).

Automobilis buvo nupirktas už 25750$ (tuometinis dolerio kursas 1,105) = 23300€

Laukti reikėjo 3 mėnesius, nes automobilis išplaukė pakrautas į konteinerį iš vakarų pakrantės (Los Angeles).

Pargabenimas, aukciono mokesčiai, tarpininkavimo mokestis, muito mokesčiai (visi lietuviški mokesčiai) = 6200€

Pargabenimas iš Klaipėdos į Vilnių = 150€

Sutvarkius visus muitinės formalumus sumoje turime = 29650€

Prasideda įdomioji dalis, ar automobilis yra su paslėptais defektais ar ne?

Pradėjus apžiūrinėti automobilį, nesimatė daugiau ženklų, jog automobiliui kažko trūktų ar būtų kokių nors paslėptų defektų, dar džiugino tas faktas, jog automobilis nuvažiavo pats nuo tralo, kitaip sakant run&drive.

Valio, tiek klientas, tiek ir mes galime pasidžiaugti, nes šį kartą rizika atsipirko!

Servise buvo atlikta defektacija ir pateiktas dalių sąrašas, ką reikia užsakyti. Didžioji dalis dalių buvo užsakoma naujų su gan didelė didmenininko nuolaida (visiems savo klientams suteikiu galimybę įsigyti naujas originalias detales didmeninėmis kainomis). Kai kurios detalės buvo užsakomos iš Lenkijos (pvz. priekiniai žibintai, nes būtent tokių Lietuvoje už padorią kainą nesisekė rasti).

Po defektacijos ir detalių supirkimo prasidėjo kėbuliniai darbai. Nuo smūgio buvo linkęs keleivio pusės priekinis lonžeronas, tačiau jį pavyko ištiesinti be didesnių pastangų.

Po kėbulinių darbų, automobilis nuvežtas į dažymą.

Daugelis pagalvotų, jog po dažymo viskas eisis kur kas greičiau, tačiau reikia žinoti, jog galutinis surinkimas atima daugiausiai laiko, nes labai dažnai trūksta kažkokios smulkios detalės, tačiau dėl jos gali stoti visi darbai, nes jei tęsti surinkimą, tiesiog paskui nebus priėjimo tai detalei įdėti, tačiau tai jau toks malonus niuansas, nes prireikus smulkmenas galima rasti šrotuose.

Kai jau surinkimas atliktas, uždedami ratai bei pakeičiamas salonas. Tam, kad automobilis galėtų būti registruojamas ir važinėti Europos keliais, būtina atlikti sueuropinimą (įeina skydelio cyberflatų pakeitimas (nebūtinas), radio dažnių sukodavimas (nebūtinas, tačiau be jo manau neapsieisim), priekinių žibintų sukodavimas, kad nešviestų posūkiai, o įjungus mirksėtų (būtina), perlituojami galiniai žibintai (120€) arba įdedamos LED lemputės(40€), kad oranžinė posūkių spalva peršviestų raudoną plastiką, bei pratiesiamas laidas prie jungiklio (pats jungiklis arba keičiamas, arba graviruojamas mygtukas. Graviracija tinka tik kai kuriems variantams, tai išlaidos nuo 20€ iki 50€), jog veiktų galiniai priešrūkiniai žibintai (būtina). Sueuropinami navigacijos žemėlapiai. Bendrai sueuropinimas apsiėjo 250€.

Kad ir kokie meistrai atsargūs, vis vien po surinkimo liks smulkūs įbrėžimai kuriuos reikės poliruoti, todėl automobilis užrašomas į cheminį valymą bei poliravimą.

Galiausiai klientas gauna visiškai naują automobilį už velniškai gerą kainą.

Iki pilnos laimės uždedamas m performance komplektas padengtas karbono imitacija (hydrostyling) na ir automobilis pasiruošęs skrydžiui.

Bendros išlaidos:
Automobilis ir kiti mokesčiai: 29650€
Remonto išlaidos: 2130€
Detalės: 8800€
Parduotos sėdynės, ratai bei vienas sveikas žibintas, kuris buvo įdėtas į bagažinę: 1500€
Sumoje turime: 39080€

Dabartinėmis rinkos sąlygomis automobilis gali būti parduotas už 52000€

Vadinasi žmogus sutaupė (jei norėtų, galėtų uždirbti): 12920€.

Jei automobilį pardavinėtų Vokietijos rinkoje per mobile.de, galėtų gauti ir iki 57000€, tačiau tokiu atveju reiktų vežti automobilį į Vokietijos aikštelę pas autodealerį arba mėginti laimę pardavinėjant iš Lietuvos.

Priedas  1.jpg (491,12K)
Parsiųsta kartų: 5Priedas  2.jpg (540,69K)
Parsiųsta kartų: 4
Priedas  3.jpg (464,87K)
Parsiųsta kartų: 4Priedas  4.jpg (173,33K)
Parsiųsta kartų: 4Priedas  5.jpg (525,99K)
Parsiųsta kartų: 4


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-09-09 09:31 (#86)

Rodyti pranešimąMiratas, 2019-09-08 09:56, pasakė:

Dėkui už teigiamus įvertinimus, stengiuosi, kad kiekvienas klientas išeitų su teigiama patirtimi.

Jau gan ilgai nesidalinau sumedžiotų amerikonų skelbimais autopliuse, tačiau šį kartą turiu kai ką įdomesnio pasiskaitymui.

Su kliento leidimu, pasidalinu nupirkimo ir remonto istorija:

Turime tokį variantą: https://www.copart.com/lot/29515309

Pats smūgis neatrodo labai baisus, tačiau šis variantas įdomus tuom, kad jau iš pradžių buvo pastebėtas neįprastas momentas, jog priekinės sėdynės ir ratai neatitinka pačio automobilio komplektacijos. Jos turėtų būti Competition stiliaus:

Priedas sedynes.jpg

Bei ratai:

Priedas ratai.jpg

Tačiau matome, kad ratai ir salonas nuo paprasto f32.

Tai gali byloti, jog automobilį greičiausiai parduoda dealeris ir automobilis bus su paslėptais defektais, tačiau patikrinus per tam tikrą duomenų bazę, paaiškėjo, jog automobilį parduoda patikima draudimo kompanija, taip pat, atsargumo dėlei buvo užsakyta Carfax ataskaita, kurioje aiškiai matosi, jog paskutinis šio automobilio savininkas po avarijos yra draudimo kompanija.

Paaiškinti prieš tai buvusio savininko veiksmus sudėtinga, galime tik spėlioti, jog žmogus specialiai planavo sudaužyti automobilį ir mėgino išpešti kuo daugiau naudos, tačiau tuomet pagal viską būtų keičiamos ir galinės sėdynės, o jos paliktos pagal automobilio komplektaciją. Arba žmogus pralošė lažybas arba tiesiog pardavė jas.
Įvertinus visas galimas rizikas, buvo nuspręsta atlikti statymą statant gyvai aukcione. Nugalėtojas paaiškėjo jau iki ateinant šio lot‘o eilei dalyvauti aukcione (copart‘e galima statyti taip pat kai uždaromi išankstiniai statymai ir iškart matai, ar tavo statymas permuša kito žmogaus statymą).

Automobilis buvo nupirktas už 25750$ (tuometinis dolerio kursas 1,105) = 23300€

Laukti reikėjo 3 mėnesius, nes automobilis išplaukė pakrautas į konteinerį iš vakarų pakrantės (Los Angeles).

Pargabenimas, aukciono mokesčiai, tarpininkavimo mokestis, muito mokesčiai (visi lietuviški mokesčiai) = 6200€

Pargabenimas iš Klaipėdos į Vilnių = 150€

Sutvarkius visus muitinės formalumus sumoje turime = 29650€

Prasideda įdomioji dalis, ar automobilis yra su paslėptais defektais ar ne?

Pradėjus apžiūrinėti automobilį, nesimatė daugiau ženklų, jog automobiliui kažko trūktų ar būtų kokių nors paslėptų defektų, dar džiugino tas faktas, jog automobilis nuvažiavo pats nuo tralo, kitaip sakant run&drive.

Valio, tiek klientas, tiek ir mes galime pasidžiaugti, nes šį kartą rizika atsipirko!

Servise buvo atlikta defektacija ir pateiktas dalių sąrašas, ką reikia užsakyti. Didžioji dalis dalių buvo užsakoma naujų su gan didelė didmenininko nuolaida (visiems savo klientams suteikiu galimybę įsigyti naujas originalias detales didmeninėmis kainomis). Kai kurios detalės buvo užsakomos iš Lenkijos (pvz. priekiniai žibintai, nes būtent tokių Lietuvoje už padorią kainą nesisekė rasti).

Po defektacijos ir detalių supirkimo prasidėjo kėbuliniai darbai. Nuo smūgio buvo linkęs keleivio pusės priekinis lonžeronas, tačiau jį pavyko ištiesinti be didesnių pastangų.

Po kėbulinių darbų, automobilis nuvežtas į dažymą.

Daugelis pagalvotų, jog po dažymo viskas eisis kur kas greičiau, tačiau reikia žinoti, jog galutinis surinkimas atima daugiausiai laiko, nes labai dažnai trūksta kažkokios smulkios detalės, tačiau dėl jos gali stoti visi darbai, nes jei tęsti surinkimą, tiesiog paskui nebus priėjimo tai detalei įdėti, tačiau tai jau toks malonus niuansas, nes prireikus smulkmenas galima rasti šrotuose.

Kai jau surinkimas atliktas, uždedami ratai bei pakeičiamas salonas. Tam, kad automobilis galėtų būti registruojamas ir važinėti Europos keliais, būtina atlikti sueuropinimą (įeina skydelio cyberflatų pakeitimas (nebūtinas), radio dažnių sukodavimas (nebūtinas, tačiau be jo manau neapsieisim), priekinių žibintų sukodavimas, kad nešviestų posūkiai, o įjungus mirksėtų (būtina), perlituojami galiniai žibintai (120€) arba įdedamos LED lemputės(40€), kad oranžinė posūkių spalva peršviestų raudoną plastiką, bei pratiesiamas laidas prie jungiklio (pats jungiklis arba keičiamas, arba graviruojamas mygtukas. Graviracija tinka tik kai kuriems variantams, tai išlaidos nuo 20€ iki 50€), jog veiktų galiniai priešrūkiniai žibintai (būtina). Sueuropinami navigacijos žemėlapiai. Bendrai sueuropinimas apsiėjo 250€.

Kad ir kokie meistrai atsargūs, vis vien po surinkimo liks smulkūs įbrėžimai kuriuos reikės poliruoti, todėl automobilis užrašomas į cheminį valymą bei poliravimą.

Galiausiai klientas gauna visiškai naują automobilį už velniškai gerą kainą.

Iki pilnos laimės uždedamas m performance komplektas padengtas karbono imitacija (hydrostyling) na ir automobilis pasiruošęs skrydžiui.

Bendros išlaidos:
Automobilis ir kiti mokesčiai: 29650€
Remonto išlaidos: 2130€
Detalės: 8800€
Parduotos sėdynės, ratai bei vienas sveikas žibintas, kuris buvo įdėtas į bagažinę: 1500€
Sumoje turime: 39080€

Dabartinėmis rinkos sąlygomis automobilis gali būti parduotas už 52000€

Vadinasi žmogus sutaupė (jei norėtų, galėtų uždirbti): 12920€.

Jei automobilį pardavinėtų Vokietijos rinkoje per mobile.de, galėtų gauti ir iki 57000€, tačiau tokiu atveju reiktų vežti automobilį į Vokietijos aikštelę pas autodealerį arba mėginti laimę pardavinėjant iš Lietuvos.

Priedas 1.jpgPriedas 2.jpg
Priedas 3.jpgPriedas 4.jpgPriedas 5.jpg


Galeciau tokius skaityti ir skaityti. Va cia tai skaitau uzdarbis, saunuoliai! :)


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-10-25 12:33 (#87)

kiek kainuoja medžiojimas pas tave?
kai atsiunčiu ko noriu ir iki tam tikros sumos bet ne autobideriu o normaliai kaip priklauso?


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-10-25 15:54 (#88)

Rodyti pranešimąSAULIUS888, 2019-10-25 12:33, pasakė:

kiek kainuoja medžiojimas pas tave?
kai atsiunčiu ko noriu ir iki tam tikros sumos bet ne autobideriu o normaliai kaip priklauso?


Žiūrint ant kiek realu pagauti tai ko nori. Parašyk man PM, parašyk biudžetą, bei modelį, matysim ant kiek realu.


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-10-30 18:07 (#89)

Turiu ginčą. Kaip durniui trumpai paaiškint, kodėl jis pats (be tarpininkų) nenusipirks ir neparsiveš auto iš USA? :)


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-10-31 10:41 (#90)

Rodyti pranešimąPlay4Money, 2019-10-30 18:07, pasakė:

Turiu ginčą. Kaip durniui trumpai paaiškint, kodėl jis pats (be tarpininkų) nenusipirks ir neparsiveš auto iš USA? :)

As manau, kad nusipirkti jis gali, bet tai uzsipis rupintis logistika ir kitais reikalais.


Dėl narių saugumo, forume sandorius gali atlikti ir skelbimų autorių informaciją matyti tik tapatybę patvirtinę nariai.

Patvirtinti tapatybę dabar

2019-10-31 21:00 (#91)

Rodyti pranešimąPlay4Money, 2019-10-30 18:07, pasakė:

Turiu ginčą. Kaip durniui trumpai paaiškint, kodėl jis pats (be tarpininkų) nenusipirks ir neparsiveš auto iš USA? :)


Nes tarpininkai jau turi patikimus vežėjus, kas atveš automobilį iš aukciono, kas nufotografuos aikštelėje prieš pakrovimą, kad padarytų draudimą, paskui jau žino su kuo kontaktuoti dėl pačio konteinerio užsakymo... Dar reikia nepamiršti, kad jei nepasiimi laiku automobilio iš aukciono eina prastovos, o jei viską pats darysi, tos prastovos tikrai bus, todėl daugiau sumokėsi už tas pačias prastovas, nei sumokėtum tarpininkui :)

Turėjau neseniai realų pavyzdį, klientas nusprendė iš pradžių nusipirkti automobilį ant savo acc, o tik paskui rūpintis atgabenimu, ko pasekoje vis tiek kreipėsi į mane, pradėjau viską organizuoti, tačiau dėl to, kad buvo kelių dienų lag'as nuo nupirkimo, atsirado prastovos, tai buvo ir tos pačios prastovos ir tas pats tarpininkavimo mokestis, o jei būtų pirkęs iškart per mane, jokių prastovų nebūtų. Neminėsiu jau to, kiek reiktų praeiti su pačia muitine visą procedūrą, ten nemokant tiesiog užsikasi popieriais ir reiktų ieškoti visų invoice ir kitokių dokumentų...


Pasidalinti šia tema:


  • (5 Puslapiai)
  • +
  • « Pirmas
  • 3
  • 4
  • 5
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-11-12 08:23

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai