Uždarbis.lt: Email marketingo pradžiamokslis - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Apklausa: Email marketingo pradžiamokslis (26 nariai(-ių) jau balsavo)

Ar naudojatės email marketingo privalumais?

  1. Taip (10 balsai(-ų) [38.46%])

    Balso procentinis santykis: 38.46%

  2. Ne (7 balsai(-ų) [26.92%])

    Balso procentinis santykis: 26.92%

  3. Tikrai pradėsiu dabar (1 balsai(-ų) [3.85%])

    Balso procentinis santykis: 3.85%

  4. Noriu sužinoti daugiau (8 balsai(-ų) [30.77%])

    Balso procentinis santykis: 30.77%

Balsuoti Svečiai balsuoti negali

Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2016-07-16 02:53 (#1)

Email marketingo pradžiamokslis


kaip pradėti ir kam to reikia
Sveiki visi, esu uždarbyje jau nemažai laiko, bet daugiau skaitau nei rašau, pamaniau, kodėl neparašius: kuo aš laisvalaikiu domiuosi...

Email marketingo pradžiamokslis

Kuo man patinka email marketingas:Pilna kontrolė mano rankose,- t.y. nesu priklausomas nuo tokių faktorių kaip SEO, mokamos reklamos, socialinių tinklų.

  • Taip, jei turite svetainę SEO labai svarbu, nes per natūralią paiešką atėję lankytojai ilgiau užsibūna ir labiau linkę pirkti. Bet tai ilgas procesas: gero turinio kūrimas, svetainės optimizavimas, atgalinės nuorodos ir t.t. (tikrai nespjaunu ir toliau domiuosi SEO)
  • Mokama reklama taip pat svarbu- jei sakykim rašote blogą daugiau „akių“ gali pamatyti jūsų turinį, kuris vėliau gali daug kam patikti ir būti paskleistas per media, išsaugotas naršyklės atmintinėje „bookmarks“ ir t.t. Iš kitos pusės, tai mokama ir kai kurių ranktažodžių kainos tikrai pervertintos mano nuomone (tiesa,- nesu mokamos reklamos ekspertas)
  • Socialiniai tinklai ir grupės- turbūt kiekviena firmelė Lietuvoje dabar turi Facebook fanų puslapį, į kurį kelia naujienas. Problema tame, kad tokios kompanijos kaip Facebook tikrai nori, kad jūs mokėtumėte už tą reklamą, nes fan page postai visi neparodomi (nesvarbu kad lankytojas paspaudė patinka)
  • Email marketingas. Na čia jau kontrolė jūsų rankose. Realiai vienu mygtuko paspaudimu pasiekiate savo klientą ar lankytoją. (kolkas, man labiausiai „konvertuojasi“)


Sakykim turite el. Parduotuvę: norite informuoti savo lankytojus apie naujai gautas ar parduodamas prekes-- sukuriate naujienlaiškį ir pasiekiate savo klientus akimirksniu.
Turite blogą, parašėte naują straipsnį- siunčiate savo prenumeratoriams ir gaunate savo lankytojų srautą.

Email marketingas turbūt pigiausia ir efektyviausia reklamos forma, naudojama visų gigantiškų kompanijų, tokių kaip Amazon, Ebay ir kitų(na jei jos naudoja, kodėl aš turėčiau jų nesekti ir pabandyti atkartoti sėkmingos marketingo kombinacijos). Kai tik jūs gaunate prenumeratorių, tas lankytojų srautas gali kartotis ir kartotis. Ir jeigu jūs nerenkate elektroninio pašto adresų, kaip sakoma „you are leaving money on the table“,- paliekate pinigus ant stalo.

Tai kaip gi pradėti rinkti tuos email adresus:
  • Galite susikurti paprastą „optin form“- prenumeratos formą, kurią patalpinsite savo tinklapio šone „sidebar“. Ps. Žinoma tokią formą galima naudoti ir atskiruose straipniuose.
  • Kitas variantas „pop up“ arba iššokanti forma. Dažniausiai tai forma, iššokanti po tam tikro laiko tarpo (popup optin) arba bandant uždaryti puslapį (exit popup).
  • „Scroll optin“ forma- Dažniausiai išlendanti po tam tikro laiko arba prasukus puslapį žemyn pagal nustatymą (sakykim nustatote po 50 procentų perskaityto straipsnio).
  • „Hello bar“- Tik atėjus į tinklapį viršuje išlendanti juosta, raginanti užsiprenumeruoti
  • Squeeze page arba Landing page (atsiprašau, bet Lietuvišai neišverčiu)- Tai specialus/dedikuotas puslapis jūsų prenumeratorių rinkimui.

Kodėl lankytojas norės prenumeruoti:
Tam kad lankytojas užsiprenumeruotų, duokite jam priežastį. Tiesiog pasakykite ką jis gaus (kokią naudą).
Pvz prekiaujate rūbais, tada galite parašyti paprastai: „Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir gauk naujienas pirmas.“
Arba
„Užsiprenumeruok naujienlaiškį šiandien, nes šį mėnesį 10-čiai išrinktųjų pagaminsime bei padovanosime būtent tavo dydžio marškinėlius su norimu logo.“
Arba
„Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir gauk naujienas apie mūsų skelbiamas akcijas pirmas. „
Kartais priežasties (bent jau man) nelabai ir reikia, nes turinys svetainėje toks geras, jog norisi pačiam gaut naujienas, tiesiog, tai aktualu ir atitinka mano „ateinančius“ poreikius (aš noriu sužinoti daugiau...).
Šiame žingsnyje man patinka naudotis vadinamu A/B testing, kitaip sakant: kuris tekstas ar vizualizacijos geriau konvertuojasi, sutikite juk patrauklesnis akiai vaizdas geriau jus nuteikia, tekstas taip pat.
Sakykim prekiaujate auto dalimis: Tada galima parašyti „užsiprenumeruok naujienlaiškį ir parodysime video- kaip mes keičiame stabdžių trinkeles“-Štai čia jau turėtų būt dedikuota specialiam puslapiui, kur parduodamos stabdžių trinkelės (keistas žodis bet..)

Email rinkti galima pradėti net neturint jokio produkto ar paslaugos
Sakykim: jūs organizuojate seminarą- kaip pradėti verslą, kuris prasidės tik po mėnesio laiko, nesvarbu ar tai bus gyvas seminaras su patalpomis ir žmonėmis ar internetu. Sukuriate squeeze page su laikmačiu ir pradedat reklamuoti, traukti lankytojų srautą į šitą vieną puslapį. Diena prieš bei tą pačią dieną (priklausomai nuo to, kada prasidės) Surinktiems kontaktams siunčiate žinutę: kad „mes jau startuojame“. Sakykim po pusmečio vėl rengiate kitą seminarą/webinarą, o kontaktus galite panaudoti vėl ir vėl savoms reikmėms... Angliškai tai vadinama „prelaunch“.

Keli patarimai pradedančiajam:
  • Turėkite savo „privatumo politika“ puslapį
  • Neerzinkite prenumeratorių per dažnais naujienlaiškiais- jei rašote bloge kasdien, tai geriau jau siųskite savaitinę santrauką.
  • Nepardavinėkite kontaktų trečiosioms šalims
  • Leiskite prenumeratoriui pasirinkti gauti naujienas html formatu ar teksto pavidalo (tarp kitko tekstiniai, žymiai rečiau nukeliauja į šlamšto/spam katalogą)
  • Visada atsakykite savo prenumeratoriui, taip kuriami ilgalaikiai santykiai.
  • Net nepatariu siųsti naujienlaiškių iš to pačio serverio, kur talpinama jūsų svetainė. Kodėl? Nes kaskart, kai/jei vartotojas paspaus: pažymėti kaip šlamštas/spam, jūsų serverio IP tampa vis „juodesnis“, o laiškai nepasiekia prenumeratoriaus/nepraeina pro google ir kitų email dėžučių „spam“ filtrus. Naudokite tam skirtus paslaugų tiekėjus!

Kaip aš pradėjau? Nemokamai pradėjau rinkti per populiarūjį mailchimp (Ir ne, jie man nesumokėjo už reklamą... ). Galima turėt iki 2000 prenumeratorių, bei išsiųsti iki 10000 laiškų per mėnesį. Dabar perėjau prie mokamos versijos, nes nepakanka funkcionalumo. Dirbant su pasauline rinka galima segmentuoti vartotojus, kas labai patogu man, užsiimant affiliate marketingu: sakykim turiu produktą skirtą/naudingą tik Anglijos rinkai,- išskiri segmentą ir siunti tik tiems, kam „reikia“. Galima matyti, kada vartotų pikas, t.y. kada daugiausia vartotojų atidaro laišką ir paspaudžia nuorodą. Jei laiške kelios nuorodos taip pat tai matome, plius dar X informacijos. Ta informacija man naudinga, nes geriau pažinsiu savo prenumeratorius/lankytojus/klientus.
Ko man trūko nemokamoje versijoje?- A/B testing, bei veiksmų automatizacijos po to, kai ateina naujas email adresas į mano sarašą/listą.

Wordpress pluginai


Aš, kaip wordpress vartotojas, galiu rekomenduoti kelis nemokamus pluginus, kurie padės jums pradėti:


Tai kaip gi galima pritaukt daugiau prenumeratorių:

  • Sakykim jūs turite youtube paskyrą susietą su jūsų svetaine. Tada galima video metu pasakyti, kad vartotojas gaus naujienas+kažką papildomo arba gaus bonusą iškart, jei užsiprenumeruos naujienlaiškį. Galima palikti nuorodą video aprašyme/description į jūsų blog post su optin forma/landing page/ arba pačiame video kaip video annotation.
  • Galima pirkti vadinamus solo ads- t.y. surasti žmogų, kuris jau turi didelį email list jums tinkama tema. Tada jis siunčia naujienlaiškį savo prenumeratoriams. Tokiame naujienlaiškyje dažniausiai reiktų panaudot nuorodą į landing page. Mokama dažniausiai už paspaudimus t.y. paspaudimų skaičius į jūsų landing page. (nesumaišykit su optin) Jei esate IM (internet marketing nišoje) turbūt pats populiariausias portalas yra Udimi
  • Galima pasinaudoti ad swaps- t.y. kai yra du žmonės, su tam tikru/+- vienodu prenumeratorių skaičiumi, jie tiesiog apsikeičia naujienlaiškiais. Čia taipogi nuoroda turėtų vesti į landing page arba bent jau puslapį su optin forma.
  • Jei turite Facebook fan page galima paprasčiausiai panaudoti action button
  • Galite palikti nuorodą į jūsų landing page forume, bet prieš tai, bent keliais žodžiais apibūdinkite kur veda nuoroda ir ką vartotojas pamatys/gaus.
  • Galima parašyti ebook jums tinkama tema ir platint nemokamai. Sakykim aš šio ebook apačioje galėčiau parašyt: jei nori gauti daugiau informacijos, kaip ši,- spausk čia “nuoroda į landing/squeeze page”.
  • Galima prenumeratorius rinkti ir per mokamus produktus, štai šie prenumeratoriai yra dar labiau vertinami ir dažniausiai kaupiami atskirame saraše. Nesvarbu, kad vartotojas nusipirko produktą už 1 eurą, jei jau jis pirko vieną kart yra žymiai didesnė tikimybė jam parduoti ateityje.



Prašom nekopijuot autorinės teisės mantas666
Specialiai tik http://www.uzdarbis.lt lankytojams!!!


Žinau, kad daug kas užimti, arba negali dabar skaityti, tad paliksiu šitą mažą straipsniuką, kaip mini ebook pdf formate.

Pridėtas failas(-ai)



Šį pranešimą redagavo mantas666: 2016-07-21 13:59

4


Narys yra atsijungęs Sumvision 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +39 -0
  • Pranešimai: 143
  • Kartu nuo: 2013-06-10
  • Vardas:X

2016-07-16 10:40 (#2)

Nepaminejai daugybes kitu budu rinkti email'us , kurie yra ganetinai populiarus pvz: Solo ads.
Bet siaip straipsniukas draugiskas paskaicius atrodo viskas labai lengva. Taciau realybe yra kitokia :D
:rolleyes:

0


Narys yra atsijungęs JamesB 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +12 -0
  • Pranešimai: 1.367
  • Kartu nuo: 2012-11-11
  • Miestas:South Park

2016-07-16 13:12 (#3)

Geriausias budas rinkti emailus yra dovana (ebook, prieiga prie seminaro ir t.t.) arba pop up su konkursu ar nuolaida.

Paveiksliukas
Žiurkių niekas nemėgsta. Bet ežiukas - tai ta pati žiurkė, tik su spygliais ir trumpa uodega. Voverė - pūkuota žiurkė, pūkuota uodega. Išvada: svarbiausia dizainas ir marketingas.
0


Narys yra atsijungęs KristinaBar 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 22
  • Kartu nuo: 2016-07-19
  • Vardas:Kristina

2016-07-20 14:52 (#4)

Rodyti pranešimąJamesB, 2016-07-16 13:12, pasakė:

Geriausias budas rinkti emailus yra dovana (ebook, prieiga prie seminaro ir t.t.) arba pop up su konkursu ar nuolaida.


Nemokama e-book dabar yra ir labai populiaru. Įdomių sprendimų esu mačiusi, vienas iš įdomesnių - geriausių pasaulyje logo rinkinys, kuriame tiesiog kompanijų logai abėcėlės tvarka.
Rinkating - Partner Driven Marketing
0


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2016-07-21 12:06 (#5)

updated ebooke ikėliau screenshots, tam kad butu lengviau naujiems žmonėms suprasti kaip kas atrodo

Šį pranešimą redagavo mantas666: 2016-07-21 13:45

0


Narys yra atsijungęs Gintaute Ezerskyte 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 6
  • Kartu nuo: 2016-08-01

2016-08-02 08:02 (#6)

Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti.

Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.

Jei žmogus vis skatinamas pirkti, nors tuo metu jam produktas nereikalingas, tai gali įtakoti mažą laiškų atidaromumą. Turinio naujienlaiškiai primins apie paslaugą netiesiogiai. Tuo pačiu, jei bus kalbama apie sritį, kuri susijusi, kad ir netiesiogiai su parduodamu produktu, leis sukurti eksperto įvaizdį.

Vertėtų atsiminti ir tai, kad pirmieji laiškai gali būti dažnesni ir labiau orientuoti į pardavimus. Pradžioje žmonės tikisi gauti daugiau laiškų, tad šia proga privalote pasinaudoti. Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad didžiausia tikimybė iš potencialaus kliento paversti pirkėjų yra per pirmas 30-60 dienų.

Geras naujienlaiškių atidarymo rodiklis yra tarp 12-18 %, paspaudimų – 4-6%. Jei rodiklis mažesnis naujienlaiškiai nėra pakankamai efektyvūs. Reiktų pravalyti duomenų bazę nuo neaktyvių gavėjų. Jei rodiklis didesnis, reiškia, kad duomenų bazė yra per maža, joje tik lojalūs klientai/skaitytojai.

Daugiausiai laiko derėtų praleisti prie subject line kūrimo. Būkite tikri, kad jūsų subject lines nėra tik smalsumą sužadinančios, tačiau visiškai neinformatyvios. Gal atidaromumas nebus toks didelis, tačiau jos patrauks dėmesį tų, kuriems įdomus jūsų pasiūlymas ar turinys.

Daugiau apie email marketingą
2


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2016-08-03 00:13 (#7)

Rodyti pranešimąGintaute Ezerskyte, 2016-08-02 08:02, pasakė:

Vienas pagrindinių dalykų tikriausiai – sužinoti kuo daugiau apie žmones, kurie užsiprenumeravo naujienlaiškį. Suformuoti jų lūkesčius reikia nuo pačių pradžių. Todėl pirmieji laiškai patys svarbiausi. Tai kaip pirmas įspūdis, kurį veliau bus labai sunku pakeisti.

Naujienlaiskiai Taip pat svarbu žinoti per kur ateina jūsų prenumeratoriai? Kiek jie žino apie jūsų siūlomas paslaugas? Koks yra pirkimo ciklas? Jei didžiajai daliai jūsų prenumeratorių tikriausiai nereikia produkto dabar, vertėtų pagalvoti apie įdomaus turinio naujienlaiškius labiau nei koncentruotis tik į tiesioginius pardavimus.

Jei žmogus vis skatinamas pirkti, nors tuo metu jam produktas nereikalingas, tai gali įtakoti mažą laiškų atidaromumą. Turinio naujienlaiškiai primins apie paslaugą netiesiogiai. Tuo pačiu, jei bus kalbama apie sritį, kuri susijusi, kad ir netiesiogiai su parduodamu produktu, leis sukurti eksperto įvaizdį.

Vertėtų atsiminti ir tai, kad pirmieji laiškai gali būti dažnesni ir labiau orientuoti į pardavimus. Pradžioje žmonės tikisi gauti daugiau laiškų, tad šia proga privalote pasinaudoti. Daugybės tyrimu metu įrodyta, kad didžiausia tikimybė iš potencialaus kliento paversti pirkėjų yra per pirmas 30-60 dienų.

Geras naujienlaiškių atidarymo rodiklis yra tarp 12-18 %, paspaudimų – 4-6%. Jei rodiklis mažesnis naujienlaiškiai nėra pakankamai efektyvūs. Reiktų pravalyti duomenų bazę nuo neaktyvių gavėjų. Jei rodiklis didesnis, reiškia, kad duomenų bazė yra per maža, joje tik lojalūs klientai/skaitytojai.

Daugiausiai laiko derėtų praleisti prie subject line kūrimo. Būkite tikri, kad jūsų subject lines nėra tik smalsumą sužadinančios, tačiau visiškai neinformatyvios. Gal atidaromumas nebus toks didelis, tačiau jos patrauks dėmesį tų, kuriems įdomus jūsų pasiūlymas ar turinys.

Daugiau apie email marketingą


@Gintaute kas čia per content syndication?- chaising for backlinks and traffic? :D
0


Narys yra prisijungęs OutCOME 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +112 -0
  • Pranešimai: 4.493
  • Kartu nuo: 2006-11-16
  • Miestas:Vilnius

2019-03-22 14:37 (#8)

Aš vis pagalvoju apie tam tikros srities "newsletter" kurimą, pvz. "newsletter", kuriame butų visokios su žaidimais susijusios naujienos, akcijos ir panašiai. Bet kiek žiūriu tai visur metodai reikalauja jau turėti puslapį savo su nemažu lankomumu, kad savo lankytojus paversti į subscriberius. Man įdomu, ar nėra kažkokio būdo kaip būtų galima sudominti žmones subscribinti tiesiog "newsletter" neturint jokio tinklalapio savo?

Galvoju, kad gal suveiktų reklamavimas tiesiog paprasto subscription landing page per Google? Gal kas esat mėginę taip daryt?
0


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2019-03-22 20:24 (#9)

Rodyti pranešimąOutCOME, 2019-03-22 14:37, pasakė:

Aš vis pagalvoju apie tam tikros srities "newsletter" kurimą, pvz. "newsletter", kuriame butų visokios su žaidimais susijusios naujienos, akcijos ir panašiai. Bet kiek žiūriu tai visur metodai reikalauja jau turėti puslapį savo su nemažu lankomumu, kad savo lankytojus paversti į subscriberius. Man įdomu, ar nėra kažkokio būdo kaip būtų galima sudominti žmones subscribinti tiesiog "newsletter" neturint jokio tinklalapio savo?

Galvoju, kad gal suveiktų reklamavimas tiesiog paprasto subscription landing page per Google? Gal kas esat mėginę taip daryt?

Žinoma galima, bet reikia sukurti lead magnet, kuris tiktų ir patiktų tavo auditorijai į kurią tu oreantuojiesi.
pvz Galima susikurti facebook lead ads forma ir paleisti reklamą. Kai žmogus taps kontaktu tavo liste, tada nusiųsti lead magnet su pirmu email automatiškai.

Kai kurie autoresponderiai turi savo landing page kūrimo įrankius, tai galima paleisti srautą į landing page be svetainės. Aš naudoju GetResponse, kuris turi šitą funkciją ir yra daug dizainų iš kurių galima pasirinkti patinkantį.

Mano nuomone blogiausia tai, kad viskas, kas susija su žaidimais yra jaunesnei autorijai arba nepilnamečiams, tai toks kontaktų rinkimas negarantuos jokio pelno rekomenduojant produktus ar paslaugas, tada, kam man toks email list reikalingas? (aš nesu žaidimų nišoje ir tai tik mano nuomonė)

Šį pranešimą redagavo mantas666: 2019-03-22 20:34

0


Narys yra prisijungęs OutCOME 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +112 -0
  • Pranešimai: 4.493
  • Kartu nuo: 2006-11-16
  • Miestas:Vilnius

2019-03-23 12:24 (#10)

Rodyti pranešimąmantas666, 2019-03-22 20:24, pasakė:

Žinoma galima, bet reikia sukurti lead magnet, kuris tiktų ir patiktų tavo auditorijai į kurią tu oreantuojiesi.
pvz Galima susikurti facebook lead ads forma ir paleisti reklamą. Kai žmogus taps kontaktu tavo liste, tada nusiųsti lead magnet su pirmu email automatiškai.

Kai kurie autoresponderiai turi savo landing page kūrimo įrankius, tai galima paleisti srautą į landing page be svetainės. Aš naudoju GetResponse, kuris turi šitą funkciją ir yra daug dizainų iš kurių galima pasirinkti patinkantį.

Mano nuomone blogiausia tai, kad viskas, kas susija su žaidimais yra jaunesnei autorijai arba nepilnamečiams, tai toks kontaktų rinkimas negarantuos jokio pelno rekomenduojant produktus ar paslaugas, tada, kam man toks email list reikalingas? (aš nesu žaidimų nišoje ir tai tik mano nuomonė)


Ačiū už nuorodas :)

Aš čia žaidimus kaip pavyzdį tik pateikiau. Bet šiaip tie patys žaidimai yra tikrai nemažai pelno galinti nešti niša. "Gaming gear" kažkokius reklamuot galima, ar kažką panašaus. Tik aišku turbūt reikėtų kažkokį labai išskirtinį naujienlaiškį pasiūlyt, kad galima būtų sudomint žmones prenumeruot.

Šį pranešimą redagavo OutCOME: 2019-03-23 12:24

0


Narys yra atsijungęs wan2o 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 110
  • Kartu nuo: 2004-11-14

2019-03-26 19:27 (#11)

Senai norejau ko nors ismanancio paklausti ir man rodos cia gera vieta :)
Visur kalbama apie ta pati - rinkite emailus, rinkite emailus ir viskas bus nuostabu. Bet ar tikrai? Pvz as jau daug metu nesu atidares jokio ne asmeninio emailo. Naudojantis Gmail paslaugomis, visi komerciniai/pasiulymu mailai automatiskai keliauja i tam skirtus tabus ir man idomu kiek realiai zmoniu eina ten ir juo visus atidarineja? Kitas momentas, net jei tu prenumeruoji naujienas is tave dominancio puslapio ar kleiu, tai ju srautas greitai pasidaro toks didelis, kad siustas emailas lengvai pasiklista tarp x1000 panasiu. Tai is kur tada tos kosmines konversijos apie kurias sneka visi emal marketingo specialistai...ar cia as vienas neskaitineju emailu su visokiausiais pasiulymais :)
0


Narys yra atsijungęs BigBug 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +11 -0
  • Pranešimai: 1.767
  • Kartu nuo: 2013-03-30

2019-03-26 22:48 (#12)

Surinkti emailai yra vienas iš pigiausių traffic būdų. Kam tu juos iš vis užsisakai, jeigu niekada neskaitai? :)

Kartais net papuolus į google promotion tab'ą pavyksta gauti beveik 30proc. open rate. Beto galima ne vien reklamas siuntinėti. Taip pat galima siųsti patarimus, naujienas ar kažką panašaus.
0


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2019-03-27 19:33 (#13)

Rodyti pranešimąwan2o, 2019-03-26 19:27, pasakė:

Senai norejau ko nors ismanancio paklausti ir man rodos cia gera vieta :)
Visur kalbama apie ta pati - rinkite emailus, rinkite emailus ir viskas bus nuostabu. Bet ar tikrai? Pvz as jau daug metu nesu atidares jokio ne asmeninio emailo. Naudojantis Gmail paslaugomis, visi komerciniai/pasiulymu mailai automatiskai keliauja i tam skirtus tabus ir man idomu kiek realiai zmoniu eina ten ir juo visus atidarineja? Kitas momentas, net jei tu prenumeruoji naujienas is tave dominancio puslapio ar kleiu, tai ju srautas greitai pasidaro toks didelis, kad siustas emailas lengvai pasiklista tarp x1000 panasiu. Tai is kur tada tos kosmines konversijos apie kurias sneka visi emal marketingo specialistai...ar cia as vienas neskaitineju emailu su visokiausiais pasiulymais :)


Kodėl email:
Nes tavo svetainė gali nulūžti, būti nulaužta.
Tavo facebook acc ir visi kiti soc. tinklai gali netekt populiarumo ir followeriai taps beverčiais.
Tavo seo gali numirti per naktį ir nebus lankytojų ateinančių iš organinio srauto.
Email yra ir liks, nes savo kontaktus gali išsaugoti ne tik autoresponder, bet ir turėti kopiją kompiuteryje ar cloud talpykloje.
Ant viso to kontaktus galima panaudoti kuriant retargeting reklamas sukuriant specifinę auditoriją.
Galima siunčiant naujienlaiškius pasididinti gryžtančius lankytojus į svetainę,- kas yra gerai žiūrint iš Google pozicijos ir kalbant apie SEO.

Tu keistas: nesuprantu, kam tu prenumeruoji naujienas, kurios tau neįdomios, kodėl tu neatsisakai jų? Spėju, kad nežiūri rimtai i email marketingą, dėl to tau ir kilo šitas klausimas...

Taip tų super kosminių konversijų tikrai nėra, kaip prieš 10 metų ar daugiau ir tikrai nėra lengva kažką parduoti ar parodyti prenumeratoriui, kuris tiesiog perkrautas informacija iš visų informacijos šaltinių bei gyvenimo tempo.

Apačioj prisegu vieno iš mano listų autoresponder statstiką metų laiko.

Pridėtas failas(-ai)


0


Narys yra atsijungęs wan2o 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 110
  • Kartu nuo: 2004-11-14

2019-03-28 01:42 (#14)

Rodyti pranešimąmantas666, 2019-03-27 19:33, pasakė:


Tu keistas: nesuprantu, kam tu prenumeruoji naujienas, kurios tau neįdomios, kodėl tu neatsisakai jų? Spėju, kad nežiūri rimtai i email marketingą, dėl to tau ir kilo šitas klausimas...



Na gal as ne taip issireiskiau. As pats neinu ir ne prenumeruoju naujienu emailu. Niekada. Ir visada unsuscraibinu kai galiu. Tesiog per daug metu kazkur buvo emeilas ivestas, veliau kazkam gal parduotas tas mano adresas, kazkur gal varnele palikau per skubejima ir gaunu tuos emeilus kruvomis....tesiog as asmeniskai niekada ju neatidarineju ir man kilo klausimas ar aplamai kas juos atidarineja. Kiek tarkime realiai zmoniu eina i Gmail promotion taba tikrinti ten gautu emeilu. Nes jei dar emeilas issoka i inbox'a gal as dar ji atidarysiu, bet tikrai neisiu skaityti visu komerciniu laisku kuriu atkeliauja po 100 i diena :)
0


Narys yra atsijungęs mantas666 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 1.407
  • Kartu nuo: 2010-06-14
  • Vardas:Mantas

2019-03-28 18:56 (#15)

Rodyti pranešimąwan2o, 2019-03-28 01:42, pasakė:

Na gal as ne taip issireiskiau. As pats neinu ir ne prenumeruoju naujienu emailu. Niekada. Ir visada unsuscraibinu kai galiu. Tesiog per daug metu kazkur buvo emeilas ivestas, veliau kazkam gal parduotas tas mano adresas, kazkur gal varnele palikau per skubejima ir gaunu tuos emeilus kruvomis....tesiog as asmeniskai niekada ju neatidarineju ir man kilo klausimas ar aplamai kas juos atidarineja. Kiek tarkime realiai zmoniu eina i Gmail promotion taba tikrinti ten gautu emeilu. Nes jei dar emeilas issoka i inbox'a gal as dar ji atidarysiu, bet tikrai neisiu skaityti visu komerciniu laisku kuriu atkeliauja po 100 i diena :)

Žinoma spamo niekas neatidarinėja. Pagal visas GDPR taisykles tau tirėjo būti atsiųstas dar vienas laiškas, kuriame turėjai sutikti su įsigaliojusiais pasikeitimais(čia kalbu apie tą varnelę kažkur paliktą). Jeigu tu nesutikai ir toliau gauni nenorimą informaciją turi imtis veiksmų:
  • atsidarai tokį/ius emailus
  • surandi,kas tokie reklamuojasi
  • tada susisieki su jais ir paklausi ar jie nori turėti reikalų su teisėsauga


Aš asmeniškai nevisada tuo gmail ir naudojuosi.- kompiuteryje naudoju mozilla thunderbird, nes turiu ne vieną emailą, kurį turiu patikrinti per dieną. O čia jau reikia susikurti filtrus, kai visi emailai ateina į inbox, visa promo matau visada...
0


Pasidalinti šia tema:


Puslapis 1 iš 1
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-08-18 15:09

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai