Email marketingo pradžiamokslis
kaip pradėti ir kam to reikia
Email marketingo pradžiamokslis
Kuo man patinka email marketingas:Pilna kontrolė mano rankose,- t.y. nesu priklausomas nuo tokių faktorių kaip SEO, mokamos reklamos, socialinių tinklų.
- Taip, jei turite svetainę SEO labai svarbu, nes per natūralią paiešką atėję lankytojai ilgiau užsibūna ir labiau linkę pirkti. Bet tai ilgas procesas: gero turinio kūrimas, svetainės optimizavimas, atgalinės nuorodos ir t.t. (tikrai nespjaunu ir toliau domiuosi SEO)
- Mokama reklama taip pat svarbu- jei sakykim rašote blogą daugiau akių gali pamatyti jūsų turinį, kuris vėliau gali daug kam patikti ir būti paskleistas per media, išsaugotas naršyklės atmintinėje bookmarks ir t.t. Iš kitos pusės, tai mokama ir kai kurių ranktažodžių kainos tikrai pervertintos mano nuomone (tiesa,- nesu mokamos reklamos ekspertas)
- Socialiniai tinklai ir grupės- turbūt kiekviena firmelė Lietuvoje dabar turi Facebook fanų puslapį, į kurį kelia naujienas. Problema tame, kad tokios kompanijos kaip Facebook tikrai nori, kad jūs mokėtumėte už tą reklamą, nes fan page postai visi neparodomi (nesvarbu kad lankytojas paspaudė patinka)
- Email marketingas. Na čia jau kontrolė jūsų rankose. Realiai vienu mygtuko paspaudimu pasiekiate savo klientą ar lankytoją. (kolkas, man labiausiai konvertuojasi)
Sakykim turite el. Parduotuvę: norite informuoti savo lankytojus apie naujai gautas ar parduodamas prekes-- sukuriate naujienlaiškį ir pasiekiate savo klientus akimirksniu.
Turite blogą, parašėte naują straipsnį- siunčiate savo prenumeratoriams ir gaunate savo lankytojų srautą.
Email marketingas turbūt pigiausia ir efektyviausia reklamos forma, naudojama visų gigantiškų kompanijų, tokių kaip Amazon, Ebay ir kitų(na jei jos naudoja, kodėl aš turėčiau jų nesekti ir pabandyti atkartoti sėkmingos marketingo kombinacijos). Kai tik jūs gaunate prenumeratorių, tas lankytojų srautas gali kartotis ir kartotis. Ir jeigu jūs nerenkate elektroninio pašto adresų, kaip sakoma you are leaving money on the table,- paliekate pinigus ant stalo.
Tai kaip gi pradėti rinkti tuos email adresus:
- Galite susikurti paprastą optin form- prenumeratos formą, kurią patalpinsite savo tinklapio šone sidebar. Ps. Žinoma tokią formą galima naudoti ir atskiruose straipniuose.
- Kitas variantas pop up arba iššokanti forma. Dažniausiai tai forma, iššokanti po tam tikro laiko tarpo (popup optin) arba bandant uždaryti puslapį (exit popup).
- Scroll optin forma- Dažniausiai išlendanti po tam tikro laiko arba prasukus puslapį žemyn pagal nustatymą (sakykim nustatote po 50 procentų perskaityto straipsnio).
- Hello bar- Tik atėjus į tinklapį viršuje išlendanti juosta, raginanti užsiprenumeruoti
- Squeeze page arba Landing page (atsiprašau, bet Lietuvišai neišverčiu)- Tai specialus/dedikuotas puslapis jūsų prenumeratorių rinkimui.
Kodėl lankytojas norės prenumeruoti:
Tam kad lankytojas užsiprenumeruotų, duokite jam priežastį. Tiesiog pasakykite ką jis gaus (kokią naudą).
Pvz prekiaujate rūbais, tada galite parašyti paprastai: Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir gauk naujienas pirmas.
Arba
Užsiprenumeruok naujienlaiškį šiandien, nes šį mėnesį 10-čiai išrinktųjų pagaminsime bei padovanosime būtent tavo dydžio marškinėlius su norimu logo.
Arba
Užsiprenumeruok naujienlaiškį ir gauk naujienas apie mūsų skelbiamas akcijas pirmas.
Kartais priežasties (bent jau man) nelabai ir reikia, nes turinys svetainėje toks geras, jog norisi pačiam gaut naujienas, tiesiog, tai aktualu ir atitinka mano ateinančius poreikius (aš noriu sužinoti daugiau...).
Šiame žingsnyje man patinka naudotis vadinamu A/B testing, kitaip sakant: kuris tekstas ar vizualizacijos geriau konvertuojasi, sutikite juk patrauklesnis akiai vaizdas geriau jus nuteikia, tekstas taip pat.
Sakykim prekiaujate auto dalimis: Tada galima parašyti užsiprenumeruok naujienlaiškį ir parodysime video- kaip mes keičiame stabdžių trinkeles-Štai čia jau turėtų būt dedikuota specialiam puslapiui, kur parduodamos stabdžių trinkelės (keistas žodis bet..)
Email rinkti galima pradėti net neturint jokio produkto ar paslaugos
Sakykim: jūs organizuojate seminarą- kaip pradėti verslą, kuris prasidės tik po mėnesio laiko, nesvarbu ar tai bus gyvas seminaras su patalpomis ir žmonėmis ar internetu. Sukuriate squeeze page su laikmačiu ir pradedat reklamuoti, traukti lankytojų srautą į šitą vieną puslapį. Diena prieš bei tą pačią dieną (priklausomai nuo to, kada prasidės) Surinktiems kontaktams siunčiate žinutę: kad mes jau startuojame. Sakykim po pusmečio vėl rengiate kitą seminarą/webinarą, o kontaktus galite panaudoti vėl ir vėl savoms reikmėms... Angliškai tai vadinama prelaunch.
Keli patarimai pradedančiajam:
- Turėkite savo privatumo politika puslapį
- Neerzinkite prenumeratorių per dažnais naujienlaiškiais- jei rašote bloge kasdien, tai geriau jau siųskite savaitinę santrauką.
- Nepardavinėkite kontaktų trečiosioms šalims
- Leiskite prenumeratoriui pasirinkti gauti naujienas html formatu ar teksto pavidalo (tarp kitko tekstiniai, žymiai rečiau nukeliauja į šlamšto/spam katalogą)
- Visada atsakykite savo prenumeratoriui, taip kuriami ilgalaikiai santykiai.
- Net nepatariu siųsti naujienlaiškių iš to pačio serverio, kur talpinama jūsų svetainė. Kodėl? Nes kaskart, kai/jei vartotojas paspaus: pažymėti kaip šlamštas/spam, jūsų serverio IP tampa vis juodesnis, o laiškai nepasiekia prenumeratoriaus/nepraeina pro google ir kitų email dėžučių spam filtrus. Naudokite tam skirtus paslaugų tiekėjus!
Kaip aš pradėjau? Nemokamai pradėjau rinkti per populiarūjį mailchimp (Ir ne, jie man nesumokėjo už reklamą... ). Galima turėt iki 2000 prenumeratorių, bei išsiųsti iki 10000 laiškų per mėnesį. Dabar perėjau prie mokamos versijos, nes nepakanka funkcionalumo. Dirbant su pasauline rinka galima segmentuoti vartotojus, kas labai patogu man, užsiimant affiliate marketingu: sakykim turiu produktą skirtą/naudingą tik Anglijos rinkai,- išskiri segmentą ir siunti tik tiems, kam reikia. Galima matyti, kada vartotų pikas, t.y. kada daugiausia vartotojų atidaro laišką ir paspaudžia nuorodą. Jei laiške kelios nuorodos taip pat tai matome, plius dar X informacijos. Ta informacija man naudinga, nes geriau pažinsiu savo prenumeratorius/lankytojus/klientus.
Ko man trūko nemokamoje versijoje?- A/B testing, bei veiksmų automatizacijos po to, kai ateina naujas email adresas į mano sarašą/listą.
Wordpress pluginai
Aš, kaip wordpress vartotojas, galiu rekomenduoti kelis nemokamus pluginus, kurie padės jums pradėti:
- https://wordpress.or...-triggered-box/
- https://en-gb.wordpr...gins/mailmunch/
- https://wordpress.org/plugins/sumome/
- https://wordpress.or...social-intents/
- https://wordpress.or.../landing-pages/
Tai kaip gi galima pritaukt daugiau prenumeratorių:
- Sakykim jūs turite youtube paskyrą susietą su jūsų svetaine. Tada galima video metu pasakyti, kad vartotojas gaus naujienas+kažką papildomo arba gaus bonusą iškart, jei užsiprenumeruos naujienlaiškį. Galima palikti nuorodą video aprašyme/description į jūsų blog post su optin forma/landing page/ arba pačiame video kaip video annotation.
- Galima pirkti vadinamus solo ads- t.y. surasti žmogų, kuris jau turi didelį email list jums tinkama tema. Tada jis siunčia naujienlaiškį savo prenumeratoriams. Tokiame naujienlaiškyje dažniausiai reiktų panaudot nuorodą į landing page. Mokama dažniausiai už paspaudimus t.y. paspaudimų skaičius į jūsų landing page. (nesumaišykit su optin) Jei esate IM (internet marketing nišoje) turbūt pats populiariausias portalas yra Udimi
- Galima pasinaudoti ad swaps- t.y. kai yra du žmonės, su tam tikru/+- vienodu prenumeratorių skaičiumi, jie tiesiog apsikeičia naujienlaiškiais. Čia taipogi nuoroda turėtų vesti į landing page arba bent jau puslapį su optin forma.
- Jei turite Facebook fan page galima paprasčiausiai panaudoti action button
- Galite palikti nuorodą į jūsų landing page forume, bet prieš tai, bent keliais žodžiais apibūdinkite kur veda nuoroda ir ką vartotojas pamatys/gaus.
- Galima parašyti ebook jums tinkama tema ir platint nemokamai. Sakykim aš šio ebook apačioje galėčiau parašyt: jei nori gauti daugiau informacijos, kaip ši,- spausk čia nuoroda į landing/squeeze page.
- Galima prenumeratorius rinkti ir per mokamus produktus, štai šie prenumeratoriai yra dar labiau vertinami ir dažniausiai kaupiami atskirame saraše. Nesvarbu, kad vartotojas nusipirko produktą už 1 eurą, jei jau jis pirko vieną kart yra žymiai didesnė tikimybė jam parduoti ateityje.
Prašom nekopijuot autorinės teisės mantas666
Specialiai tik http://www.uzdarbis.lt lankytojams!!!
Žinau, kad daug kas užimti, arba negali dabar skaityti, tad paliksiu šitą mažą straipsniuką, kaip mini ebook pdf formate.
Pridėtas failas(-ai)
-
email marketingo pradziamokslis.pdf (628,14K)
Parsiųsta kartų: 36
Šį pranešimą redagavo mantas666: 2016-07-21 13:59