Pereiti prie turinio

Elekroninių parduotuvių kūrimo platforma (UK / LT rinkoms)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Parduodama el. parduotuvių kųrimo platforma. Sprendimas vartotojams leidžia automatiškai kurti e-parduotuves, jas valdyti, priimti mokėjimus ir tvarkyti užsakymus. Parduotuvė lengvai randama google / bing paieškose (neinvestavus į marketingą). Trumpą aprašymą rasite žemiau. Kilus, bet kokiems klausimams galiu atsakyti asmenine žinute arba tiesiog komentaruose.

 

1. Elektroninių parduotuvių kūrimo platforma – kas tai?

 

E. parduotuvių kūrimo platforma įgalina kiekvieną prekybininką savarankiškai susikurti elektroninę parduotuvę ir pradėti savo verslą internetinėje erdvėje. Specialūs prekybininkų įgūdžiai ar žinios informacinių technologijų srityje nėra reikalingi, nes visas procesas yra automatizuotas. Ši platforma yra efektyvus e. komercijos įrankis, kuriuo siekiama kiek įmanoma supaprastinti internetinių parduotuvių kūrimo procesus, sutaupant tiek finansinių, tiek laiko sąnaudų. E. parduotuvė sukūriama vos kelių žingsnių pagalba, su visomis būtiniausiomis funkcijomis, tokiomis kaip užsakymų stebėjimas bei valdymas, atiskaitymas internetu ar inventoriaus kontrolė (žr. 2 skyrių). Taip pat norime pabrėžti, kad ši sistema yra pritaikyta dviem rinkoms – Lietuvos ir Didžiosios Britanijos, todėl šioje platformoje lygiavertiškai yra integruotos dvi kalbos – tiek lietuvių, tiek anglų.

 

2. Platformos sandara

 

Siekiant apibūdinti sukuriamą produktą, galime šią platformą išskirti į tris pagrindines dalis: registracija/pradinis parduotuvės sukūrimas, parduotuvės valdymas bei vartotojui matoma parduotuvė.

 

2.1. Registracija/pradinis parduotuvės sukūrimas

 

Pirmasis žingsnis, norint sukurti e. parduotuvę šios platformos pagalba, yra registracija. Prekybininkas Jūsų tinklalapyje turi užpildyti elementarią registracijos formą, pateikiant tik svarbiausius duomenis - norimą parduotuvės vardą, el. pašto adresą ir paskyros administratoriaus vardą bei slaptažodį. Sėkminga registracija yra patvirtinama ir prisijungimo duomenys prekybinkui siunčiami el. pašto adresu, kurį jis nurodė registracijos formoje.

 

2.2. Parduotuvių valdymas

 

Prekybininkas, prisijungęs prie savo paskyros, nustatymuose gali įvesti parduotuvės rekvizitus, pateikti trumpą parduotuvės aprašymą, įkelti logotipą ar pridėti socialinių tinklų paskyras.

Vienas iš pagrindinių e-parduotuvės kūrimo etapų yra produktų kūrimas. Šiame etape prekybinkas į sistemą sukelia visus pardavinėjamus produktus, kiekvienam iš jų priskiriant pristatymo krepšelį, kategoriją, subkategoriją, gamintoją, modelį bei pavadinimą. Tokiu būdu platforma įgalina prekybininką kurti visas įmanomas produktų variacijas. Platformoje taip pat yra integruota produkto atvaizdavimo funkcija, įkeliant ne tik nuotrauką, bet ir trumpą video (iš www.youtube.com). Suvedus šiuos duomenis ir baigiant produkto sukūrimo procesą, sistema atveria naują skirtuką „Inventoriaus kontrolė“, kuriame prekybininkas nurodo turimą produkto kiekį bei jo kainą. Išsaugojus sukurtą produktą, jis kelių sekundžių bėgyje pasirodo internetinėje parduotuvėje.

Prekybininkai taip pat gali sukurti pardavinėjamų produktų pristatymo sąlygas, nustatant pristatymo zonas, paslaugų teikėją, pristatymo laiką ir kitą pristatymo informaciją. Pristatymo sąlygos gali būti grupuojamos sukuriant „Pristatymo krepšelius“. Tai reiškia, kad sukūrus pristatymo krepšelį „Smulkios prekės“ ir priskyrus jam atitinkamus produktus, galios vienos pristatymo sąlygos, o, pavyzdžiui, sukūrus krepšelį „Stambios prekės“, pristatymo sąlygos keisis ir galios tik šiam krepšeliui priskirtų prekių pristatymui.

Taip pat labai svarbi šios platformos dalis yra apmokėjimo sistema. Platforma suteikia prekybininkui galimybę pasirinkti jam priimtiną apmokėjimo būdą(us) – PayPal (tiek Lietuvos, tiek Didžiosios Britanijos rinkai), PaySera (tiek Lietuvos, tiek Didžiosios Britanijos rinkai), „Stripe“ (mokėjimai banko kortelėmis, tik Didžiosios Britanijos rinkai) arba bankinį pavedimą (tik Lietuvos rinkai). Renkantis „Stripe“ apmokėjimo būdą, platforma suteikia galimybę integruoti SSL sertifikatą, kuris užtikrina saugaus apmokėjimo funkciją.

 

2.3. Vartotojui matoma parduotuvė

 

Prekybininkas gali pats pasirinkti norimą parduotuvės dizainą, kurį matys pirkėjai/vartotojai, o esant poreikiui, platforma suteikia galimybę lengvai papildyti dizainų asortimentą. Šiuo metu platformoje yra integruotas vieno dizaino šablonas (funkcinių mygtukų išdėstymas), tačiau suteikiama galimybė varijuoti 8 spalvomis pagal prekybininko poreikį. Spalvų spektrą taip pat galima lengvai papildyti ar pakeisti esant poreikiui. Norime pabrėžti, kad kūriamų parduotuvių dizainas yra „Mobile Friendly“, taip užtikrinant aukštą kuriamos e. parduotuvės kokybę.

Apibendrinant, ši platforma apjungia pačias svarbiausias e. prekybos funkcijas bei procesus, juos supaprastinus iki tokio lygio, kad prekybininkas, neturintis gebėjimų IT srityje, galėtų savarankiškai susikurti savo parduotuvę ir pradėti vykdyti verslą internetu. Platforma beveik 100% atitinka SEO standartus, todėl galimybės atsidurti pirmuosiuose Google puslapiuose išties didelės. Su programuotjo pagalba naujos funkcijos bus lengvai įgyvendinamos, o esamos, kilus poreikiui, pakeičiamos. Šios platformos pagalba, galima išpildyti įvairiausius prekybininkų poreikius arba kurti šablonines e. parduotuves – tai Jūsų pasirinkimas.

 

P.S. Platformos panaudojimo būdai (mano nuomone)

 

1. Amazon affiliate

 

Pliusai: Greitas parduotuvių 'kepimas' ir jų konfigūravimas. Priklausant nuo produktų, galimas nemažas kiekis lankytoju - tuo pačiu ir užsakymų skaičius. Keliant blog'o tipo straipsnius (viena iš platformos funkcijų tai leidžia) galimybė iškelti puslapį aukštai paieškos rezultatuose. Parduotuvės visiškai nereikalauja jokio dėmesio ir priežiūros.

 

Minusai: Tokio tipo parduotuvės buvo naudojamos tik UK rinkai (nors ir įmanomas pritaikymas kitoms). Taip pat turėčiau paminėti, jog pradedant su Amazon affiliate, reikia būti 'patvirtintam' pačios Amazon, priklausant nuo to ką darot, tai gali įvykti, arba ne (aišku jei su viena parduotuve nepasisekė, visada galite padaryti kitą). Prekiaujant su Amazon, komisiniai svyruoja nuo 1% iki 10% - asmeniškai manau, kad tai yra gan mažokai.

 

2. Parduotuvių 'nuomos' platforma

 

Pliusai: Klientai patys kuria ir valdo parduotuves, jums nejudinant nei piršto. Platformą teoriškai gali išlaikyti apie ~86k (Microsoft IIS limitas) parduotuvių, todėl imant mažą mėnesinę įmoka iš kiekvieno kliento - nemaža pinigų grąža yra tikėtina.

 

Minusai: Dažnas verslininkas norintis turėti parduotuvę, nelabai supranta kas tai yra ir su kuo tai valgoma. Reikia investuoti į apmokymus, reklamą, bei marketingą.

 

3. Parduotuvės sau / Drop-shipping

 

Pliusai: Kiekvienas pardavėjas turi priėjimą prie daugybės prekių - todėl sistemą galima naudoti vidinėms parduotuvėms ar drop-shipping'ui pardavinėjant savo produktus. Taip galima darbuotis už labai mažą procentą - nes IT išlaidų nebelieka.

 

Minusai: Už visų parduotuvių valdymą / reklamą / marketingą / pardavimus / užsakymus / klientus esate atsakingas Jūs.

 

Jei susidomėjote ar turite klausimų – kreipkitės asmenine žinute arba [email protected]

Redagavo nope
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galima demo?

Ar platforma realiai veikia, ar tik sukurta?

Kokia kalba skriptas, opensource ar bus koduota, kas prižiūrės, ar galėsiu pakeisti pats reikalingas funkcijas?

Domeno kaip suprantu nebus, projektas tai tik skriptas.

Kokia kaina?

Redagavo Allis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demo duomenis parašiau asmenine žinute.

 

Platforma pilnai veikė metus laiko (įskaitant kelias UK ir LT e-parduotuves). Šiuo metu ji yra patalpinta demo serveryje - todėl funkcionalumas išjungtas (neveikia tik registracija).

 

Parduodamas pilnas sprendimas su pajungimu Jūsų serveryje. Ty. Kodas, kurį galėsite pritaikyti verslo reikalavimams.

 

Kodas parašytas su .NET MVC 5 (C#), jQuery, SendGrid ir MS SQL. Platformos architektūra yra Multi-tennant su izoliuotomis duomenų bazėmis.

 

Į sprendimą įeina 3 web puslapiai, 2 pagalbiniai projektai ir 2 duomenų bazės ( startui, vėliau tos duomenų bazės yra dauginamos automatiškai, po kiekvieną parduotuvei).

 

Platformos klientui užsiregistravus - jo parduotuvei išduodamas subdomenas (pvz. klientas.platforma.com). Tai pačiai parduotuvei, esant poreikiui, galima priskirti bet kokį domeną (pvz. www.parduotuve.lt) ir pridėti SSL sertifikatus (pvz. https://www.parduotuve.lt).

 

Platformoje taip pat yra integruota amazon affiliate programa - suvedus reikiamus duomenis ir nurodžius raktažodžius parduotuvė pati užsipildo prekėmis už kuriuos gaunate komisinius (su viena iš tokių parduotuvių UK maksimalus apsilankymu skaičius per mėnesį buvo apie 20 000).

 

Pačios parduotuvės Lietuvoje, neinvestuojant į marketingą ar reklamą, atvesdavo 300-2000 apsilankymų per mėnesį (priklauso nuo prekių asortimento).

 

Nustatytos pardavimo kainos neturiu, todėl laukiu pasiūlymų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Sukurti naują...