Pereiti prie turinio

Individuali veikla pagal pažymą: D.U.K


Rekomenduojami pranešimai

1)Jei asmuo nebeapmoka išrašytos sąskaitos, ka man daryti su tos sąskaitos eiliškumo numeriu? Į priekį jau yra išrašytos naujos sąskaitos.

 

2)Noriu padovanoti, išdalinti keletą prekių, išbandyti pats ir panašiai. Kaip tai parodyti buhalteriškai, jog prekės buvo neparduotos bet panaudotos?

Redagavo AudriusN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1)Jei asmuo nebeapmoka išrašytos sąskaitos, ka man daryti su tos sąskaitos eiliškumo numeriu? Į priekį jau yra išrašytos naujos sąskaitos.

 

Jeigu sąskaitos faktūros neapmoka ir ji naikinama tai tiesiog ją anuliuoti ir palikti su numeriu kaip anuliuota. Tuo pat numeriu nepatartina rašyti naujam klientui kad nesusidubliuotų.

2)Noriu padovanoti, išdalinti keletą prekių, išbandyti pats ir panašiai. Kaip tai parodyti buhalteriškai, jog prekės buvo neparduotos bet panaudotos?

 

Tiesiog netraukti tų prekių į išlaidų skiltį. Tarkim gaunam 100vnt prekių, 5 vnt. norim sau pasilikt tada į apskaitos išlaidų skiltį traukiam 95vnt. ir atitinkamai sumą tenkančią tam kiekiui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi vmi skambučių centras nebedirba, tai klausiu čia:

 

1) Ar galima el. parduotuvėje prekių užsakymo etape pridėti laukelį "Reikalinga sąskaita faktūra", kad galėtų pirkėjas pažymėti varnele, jeigu ji jam reikalinga. Skelbiu.lt taip daro, kai perki iš jų skelbimus ar pan. Klausiu ne tam, kad būtų galima išvis neišrašyti jam sąskaitos, bet tam, kad nereikėtų jos išrašytos atskirai siųsti klientui, o tik išrašyti ir naudoti savoms reikmėms. Trumpai tariant, susimažinti sau darbo. Tad klausimas, ar viskas čia ok su tokio klausimo įterpimu el. parduotuvėje ir SF nesiuntimu klientui, jeigu varnelės neuždeda?

 

Daro juk taip Skytechas savo el. parduotuvėje. Kitas dalykas, kad sąskaitą faktūrą, PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą šiaip ar taip privalai išduoti. Tad jei faktūros neduodi, tada lieka čekis, kurį turi pirkėjui duoti, o el. parduotuvėje palieki opciją reikalinga / nereikalinga s/f.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Daro juk taip Skytechas savo el. parduotuvėje. Kitas dalykas, kad sąskaitą faktūrą, PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą šiaip ar taip privalai išduoti. Tad jei faktūros neduodi, tada lieka čekis, kurį turi pirkėjui duoti, o el. parduotuvėje palieki opciją reikalinga / nereikalinga s/f.

 

Nesąmonę čia visišką atsakei, koks dar čekis? kasos aparato? Šiuo atveju pirkėjui sąs. fakt. nesiunti, tiesiog sau išsirašai ir viskas. Kitas dalykas būtų jei būtų atsiskaitymas grynaisiais, tada pirkėjui atsisakius faktūros galėtum tik užsipildyti sau pinigų priėmimo kvitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesąmonę čia visišką atsakei, koks dar čekis? kasos aparato? Šiuo atveju pirkėjui sąs. fakt. nesiunti, tiesiog sau išsirašai ir viskas. Kitas dalykas būtų jei būtų atsiskaitymas grynaisiais, tada pirkėjui atsisakius faktūros galėtum tik užsipildyti sau pinigų priėmimo kvitą.

 

Šitaip ir VMI atsakytum? Nesiruošiu čia ginčytis, tiesiog skaitau įstatymus, o pagal juos jei jokio kvito ar faktūros nepaduosiu ar neišsiųsiu pirkėjui / klientui - bus blogai, įstatymo pažeidimas, už tai mane klientas visai pagrįstai gali paskųsti ir bus visiškai teisus pagal įstatymą. Paklausk gal kitų žmonių, kurie tuo užsiima, o gal pats pabandyk neduoti / neišsiųsti jokio dokumento klientams - įdomu, kiek ilgai taip verslininkausi.

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitaip ir VMI atsakytum? Nesiruošiu čia ginčytis, tiesiog skaitau įstatymus, o pagal juos jei jokio kvito ar faktūros nepaduosiu ar neišsiųsiu pirkėjui / klientui - bus blogai, įstatymo pažeidimas, už tai mane klientas visai pagrįstai gali paskųsti ir bus visiškai teisus pagal įstatymą. Paklausk gal kitų žmonių, kurie tuo užsiima, o gal pats pabandyk neduoti / neišsiųsti jokio dokumento klientams - įdomu, kiek ilgai taip verslininkausi.

 

Nu tai gerai, perku aš paslaugas iš skelbiu.lt kaip fizinis asmuo, kodėl aš negaunu sąs. faktūros?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai gerai, perku aš paslaugas iš skelbiu.lt kaip fizinis asmuo, kodėl aš negaunu sąs. faktūros?

 

Jei atsiskaitai su jais banko pavedimu, tada pinigų sumokėjimo dokumentu laikomas banko dokumentas:

http://www.bznstart.lt/klausimai/mokesciai/237/Kokius-pinigus-patvirtinancius-dokumentus-privalo-isduoti-e-komercija-vykdantis-fizinis-juridinis-asmuo

Nuoroda sena, bet nemačiau dar, kad kas labai pasikeitė, tai, ko gero, būsiu suklydęs. smile.gif Šiap ar taip, pareikalavęs turėtum gauti s /f, net jei mokėjai SMS.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei atsiskaitai su jais banko pavedimu, tada pinigų sumokėjimo dokumentu laikomas banko dokumentas:

http://www.bznstart.lt/klausimai/mokesciai/237/Kokius-pinigus-patvirtinancius-dokumentus-privalo-isduoti-e-komercija-vykdantis-fizinis-juridinis-asmuo

Nuoroda sena, bet nemačiau dar, kad kas labai pasikeitė, tai, ko gero, būsiu suklydęs. smile.gif Šiap ar taip, pareikalavęs turėtum gauti s /f, net jei mokėjai SMS.

 

Tai, kad tu pats sau prieštarauji, iš pradžių teigei, kad privalau išduoti sąskaitą faktūrą, PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą arba čekį. Dabar sakai, kad sumokėjimo dokumentu laikomas banko dokumentas. Aš tau pateikiau konkretų pavyzdį Skelbiu.lt atveju, jokio pirkimo dokumento aš pirkdamas kaip fiz. asmuo negaunu tai kodėl tu tvirtini, jog tas kitas forumo dalyvis privalo išsiūsti tą sąskaitą faktūrą? Dažniausiai jie išrašo sąs. faktūra tik jei esi juridinis asmuo, kitu atveju neįrašęs juridinio asmens kodo esi laikomas fiziniu asmeniu ir negauni jokio pirkimo dokumento.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad tu pats sau prieštarauji, iš pradžių teigei, kad privalau išduoti sąskaitą faktūrą, PVM sąskaitą faktūrą arba kasos aparato kvitą arba čekį. Dabar sakai, kad sumokėjimo dokumentu laikomas banko dokumentas. Aš tau pateikiau konkretų pavyzdį Skelbiu.lt atveju, jokio pirkimo dokumento aš pirkdamas kaip fiz. asmuo negaunu tai kodėl tu tvirtini, jog tas kitas forumo dalyvis privalo išsiūsti tą sąskaitą faktūrą? Dažniausiai jie išrašo sąs. faktūra tik jei esi juridinis asmuo, kitu atveju neįrašęs juridinio asmens kodo esi laikomas fiziniu asmeniu ir negauni jokio pirkimo dokumento.

 

Nesvarbu, juridinis ar fizinis. Aš kaip fiznis asmuo iš Skytecho be problemų gaunu s / f, pažymėjęs, kad man jos reikės, darydamas užsakymą. Kaip fizinis asmuo gaunu s / f ir iš Ermitažo, Senukų, Maximos, kai man reikia - reikia tik nurodyti asmens kodą. Mane dabar nuteisi, kad suklydau, nes apsižioplinau, neatkreipęs dėmesio, kad banko išrašas / dokumentas irgi laikomas sumokėjimo dokumentu? smile.gif VMI yra, yra trumpasis numeris, pakonsultuos, jei reikia, o kam čia ant manęs užsipulti?

Redagavo Auksinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesvarbu, juridinis ar fizinis. Aš kaip fiznis asmuo iš Skytecho be problemų gaunu s / f, pažymėjęs, kad man jos reikės, darydamas užsakymą. Kaip fizinis asmuo gaunu s / f ir iš Ermitažo, Senukų, Maximos, kai man reikia - reikia tik nurodyti asmens kodą. Mane dabar nuteisi, kad suklydau, nes apsižioplinau, neatkreipęs dėmesio, kad banko išrašas / dokumentas irgi laikomas sumokėjimo dokumentu? smile.gif VMI yra, yra trumpasis numeris, pakonsultuos, jei reikia, o kam čia ant manęs užsipulti?

 

Nėra čia jokio puolimo, viskas vardan teisingos info, beje ta tavo nuoroda iš bzn start pasenus, jau yra nauja įstatymo redakcija ir aš ten nieko nerandu apie banko pavedimą. https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.93C3137C99BF/QLIrLfUaha

Vis dėl to privaloma išsiūsti faktūrą, tik va tas skelbiu.lt atvejis man įdomus buvo ir iki šiol neaiškus, tikriausiai juridiniams asmenims kiti įstatymai galioja jeigu jie leidžia sau neišsiūsti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu eshopą, ~10 pardavimų per dieną, tai man saugoti kiekvieną sąskaitą ir rašyti į žurnalą? Ar galiu tarkim dienos ar savaitės pajamas rašyti į vieną laukelį?

 

Deja pagal kiekvieną dokumentą daromi įrašai.

Tai pasidarykite, kad generuojant sąskaitas, susiformuotų ir tų sąskaitų sąrašas su sumomis. Tai bus jūsų pajamų suvestinė atitinkanti pajamų - išlaidų žurnalo "pajamos" dalį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Sveiki,

turint IV 620000 (Kompiuterių programavimo, konsultacinė ir susijusi veikla) pažymėjimą bei teikiant konsultacines IT paslaugas,

Kokie šiuo metu būtų taikomi mokesčiai?

 

Iš OP:

 

PSD: 9 proc. nuo minimalios mėnesinės algos arba 9 procentai nuo pusės pelno.

VSD (valstybinis socialinis draudimas): 29.7 proc. nuo pusės pelno.

GPM (gyventojų pajamų mokestis): 5 arba 15%

 

 

Darbdavys žada x valandinį mokestį jau atskaičiavus IV mokesčius ( t.y. žada mokėti x sumą + visi reikalingi IV mokesčiai).

 

Na tai sudarinėjant darbų atlikimo aktą bei sąsk faktūrą dabar klausimas kiek čia prirašyti mokesčių...

 

visų pirma dėl PSD: ar 9% skaičiuojami nuo minimalios mėn algos tuomet kai pusė pelno viršija minimalią algą ar atvirškiai?

VSD: 29.7% nuo pusės pelno - visdar aktualus skaičius?

GPM: 5 ar 15%? (IV 620000)

 

Na ir kas liečia darbų atlikimo aktus bei faktūras...

Faktūros numeris - ar jam taikomi reikalavimai ar gali būti bet kokia nesikartojanti raidžių/skaičių kombinacija?

Ar privalomi vykdytojo ir užsakovo parašai ant darbų atlikimo akto bei faktūros?

Šiuo atveju ar darbų atlikimo akte kaina turėtų būti nurodoma jau su visais IV mokesčiais?

Redagavo DominykasT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kilo kvailas klausimas. Jei aš tarkim dalį prekių gaunu nemokamai be jokių įsigijimo dokumentų. Aš jas parduodu, savaime aišku mokesčius susimoku nuo visos prekės kainos, nes nėra ką įtraukt į išlaidas. Kaip ir viskas gerai turėtų būti, tik ar VMI negali kilti klausimų kodėl parduodu daugiau nei esu nupirkęs? Ar viskas čia gerai šitoj vietoj?

 

Sekantis klausimas. Nuperku didelį kiekį įvairių naudotų daiktų, sąskaitą man išrašo, bet bendrai visam tam kiekiui. Nėra detalizuota kiek koks daiktas kainavo. Kažkiek parduosiu, kažkiek liks kitiems metams. Ir kaip man tada nustatyt kokią dalį įtraukt į išlaidas, o kokią perkelt kitiems metams? Ir kaip tą padaryt? Ar čia savo nuožiūra kaip man atrodo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip gaunasi jei tarkim užsiimi dropshippingu, pirma iš tavęs nusiperka prekę o tik tada tu ją perki iš tiekėjo. Tarkim perkama iš alliexpress'o. Kaip tada gauti sąskaita-faktūra ? :)

 

p.s žinau gali kvailai klausimas skambėt, bet būtų įdomu sužinoti.

 

print order details

 

o ar naudoji aliexpress susigrazinimo sistema? ar kitu el shopu?

http://ali.mine.lt/

http://bonus.mine.lt/

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta prasme, paprastai atsiprintinti orderio langą?

O kaip tokiu atveju užvadinti dokumentą žurnale? Įrašyti orderio numerį?

Orderio langas su preke ir suma. Gali dar prikabinti apmokėjimo kopiją. O į pavadinimą gali rašyti orderio ID.

Yra chrome papildiniai, kurie printina jau paruošta sąskaitą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Kilo kvailas klausimas. Jei aš tarkim dalį prekių gaunu nemokamai be jokių įsigijimo dokumentų. Aš jas parduodu, savaime aišku mokesčius susimoku nuo visos prekės kainos, nes nėra ką įtraukt į išlaidas. Kaip ir viskas gerai turėtų būti, tik ar VMI negali kilti klausimų kodėl parduodu daugiau nei esu nupirkęs? Ar viskas čia gerai šitoj vietoj?

 

Viskas gerai vmi dar apsidziaugs kad mokesciu daugiau bus. Problema butu jei atvirksciai nuperki daug parduodi mazai ir likucio neturi.

 

Sekantis klausimas. Nuperku didelį kiekį įvairių naudotų daiktų, sąskaitą man išrašo, bet bendrai visam tam kiekiui. Nėra detalizuota kiek koks daiktas kainavo. Kažkiek parduosiu, kažkiek liks kitiems metams. Ir kaip man tada nustatyt kokią dalį įtraukt į išlaidas, o kokią perkelt kitiems metams? Ir kaip tą padaryt? Ar čia savo nuožiūra kaip man atrodo?

 

Detalizavimui reikia paciam rasyti akta kur isvardint prekes ir savo nuoziura issiskaiciuot savikainas prekiu ir jomis vadovaujantis traukt i islaidas. Del perkelimo i kitus metus tai metu gale daroma inventorizacija ir isminusuojama is islaidu neparduotos prekes ir jos perkeliamos i kitu metu islaidu skilti.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...