Pereiti prie turinio

12 sėkmingo prekės ženklo formulių | Archetipai reklamoje


Rekomenduojami pranešimai

Geras pardavėjas žino, kad žinutė būtų paveiki, reikia pasiremti tuo, kas tavo pirkėjui jau yra žinoma: pažįstamomis situacijomis, prisiminimais arba jau egzistuojančia nuomone bei asociacijomis. Reklamoje tiesioginio kontakto su pirkėju nėra, bet principas išlieka labai panašus. Tik šį kartą sprendžiame ne vieno žmogaus, o žmonių grupės problemą ir su jais visais komunikuojame viena žinute.

 

Plačiau apie archetipus skaitykite

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...