Pereiti prie turinio

Apie MB įsteigimą ir administravimą.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, taigi pradėsiu viską nuo pradžių.

 

Dviese su kolega planuojame pradėti vykdyti prekybos/tarpininkavimo veiklą. Rašau per brūkšnelį, nes man pačiam yra sunku tiksliai atsakyti, kaip įvardinti tokio pobūdžio veiklą. Pasiskaitęs, greitai supratau, kad MB šiuo metu yra pats patraukliausias ir prieinamiausias variantas, be viso to, mums būtinai reikia juridinio asmens statuso.

 

Mūsų veiklos veikimo principas yra maždaug toks:

Mes atidarome elektroninę parduotuvę, tačiau ji yra specifinė tuo, kad mes patys nieko nepardavinėjam. Mes tik sukuriam žmonėms platformą, į kurią leidžiam žmonėms dėti savo daiktų skelbimus. Žmogus patalpiną savo daikto skelbimą, daiktą atsiunčia mums. Tuomet, pirkėjas, kuris norės įsigyti daiktą, turės mūsų puslapyje pasipildyti balansą ir už tą balansą pirkti daiktus iš mūsų tinklapio. Žmogui nusipirkus daiktą, iš jo yra atemamas balansas ir pervedamas to daikto pardavėjui. Iš šio pardavėjo yra nuskaičiuojamas mažas mūsų komisinis už tarpininkavimą (daikto pardavimą, ar kaip pavadinsite, taip nepagadinsite). Pardavėjas, kai nori, tą balansą gali išsigryninti į savo banko sąskaitą. Praktiškai gaunasi, kad mes nieko neparduodame, mes esame tik tarpininkai, kurie padeda žmonėms lengvai, paprastai ir patikimai parduoti ir nusipirkti daiktus.

 

Vienas iš niuansų yra tas, kad mūsų pajamos gali būti tikrai didelės, dėl tos priežasties, kad žmones pirma turi įnešti pas mus pinigus, o ne juos vesti tiesiogiai daikto pardavėjui, todėl realus pelnas pas mus bus daug mažesnis nei pajamos.

 

Taigi, toliau išvardinsiu klausimus sunumeruotai, kad jie būtų konkretūs, struktūruoti ir aiškūs.

 

 

1. Kokio tipo(pobūdžio) verslui būtų priskiriama tokia veikla?

 

2. Ar nuo verslo pobūdžio, kas nors keičiasi? T.y mokesčių dydis, lengvatos ir t.t

 

3. Kaip reikėtu vedant buhalteriją apiforminti žmonių pinigų įnešimą į mūsų tinklapį ir jų išsigryninimą?

 

4. Ar MB yra būtina samdyti buhalterį? Manau, kad mūsų visa buhalterija, bus lengvai vykdoma ir generuojama automatiškai (t.y programiškai). Jeigu būtina, ką buhalteris turėtų daryti, kokios būtų jo pareigos, jeigu pas mus viskas būtų atliekama automatiškai?

 

5. Kokia situacija čia būtų su PVM? PVM būtų mokamas tik nuo pelno? (t.y pajamos - išlaidos = pelnas). PVM = Pelnas * 0.21%? Nes juk nemokėsime 21% PVM nuo pajamų, kai mano pelnas būtų tik keli procentai iš tų pajamų.

 

6. Kaip yra su dabartinėm MB lengvatom? Verslo konsultantai, man sakė, kad nors ir esame jauni (abiems mažiau nei 29 metai), ir verslas būtų tik katik įkurtas, vistiek reikėtų mokėti ir PSD, ir VSD. Nors kaip šioje temoje rašė žmonės, esant nors vienai iš šių salygu, šių mokesčių mokėti nereikia, tai kaip čia yra? Abu esame studentai. O esant studentams, mums turėtų nereikėti mokėti PSD.

 

7. Koks geriausias būdas sau išsimokėti pelną (t.y kad būtų kuo mažesnė mokestinė našta)? Verslo konsultantai, siūlė abiems mums dar išsiimti dar ir individualių veiklų pažymas ir pagal jas pasidaryti darbo sutartis, jog mes dirbame patys savo MB. Pasak jais, taip gautūsi sumokėti mažiau mokesčių. Ar tai yra logiška? Kokios alternatyvos?

 

8. Kaip dėl įmonės registracijos adreso? Ar galima išsinuomuoti pašto dežute (vadinamą P.O box) pašte? Ar būtinai nuomuotis "virtualią kontorą"? Nors kaip supratau, virtuali kontora ir yra ta pati P.O box, ar klystu?

 

 

Jeigų atsirastų žmogus, kuris galėtų skirti atsakyti į visus šiuos klausimus, be problemų galėčiau atsiskaityti!!! :rolleyes:

 

P.S Kalbėjau su vietiniais verslo konsultantais, bet susidarė įspūdis, kad jie nebuvo labai kompetetingi ir kartais nelabai patys suprato ką kalba.

Redagavo Varkovas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausiai nuo 3 reikia pradeti. Nes norint surinkti pinigus reikia tureti licenzija, o ji tikrai nepigi.. Todel teks susibendrauti su bankais, paysera arba Mistertango kurie turi tokia licenzija. Tik klausimas kaip toliau viska iforminti...

 

Nes turiu ta pacia problema... Vienas dalykas yra toks surenku pinigus ir jos visus bandau rasti budu kaip nurasyti, didinti sanaudas ir paskui moketi mokescius.

Sekantis budas isigyti licenzija, bet ne LT. LT berods 25keur kainuoja. Reiktu pasitikslinti LB.lt

Dar vienas budas, vesti apskaita ir iroineti skirtuma tarp pirkejo, pardavejo ir mokesciu tinklapio. Tam reikalui manau programiskai sudetinga padaryti. Teks samdyti Buhaltere ar UAB apskaitos tvarkimo.

 

1. E prekybai butu priskiriamas

2. Nesikeicia nes MB ir taip jau supaprastinta.

3. Atviras klausimas, nes nezinau kaip tai iforminti kad butu legalu be licenzijos.

4.Nebutina, tik rekomenduojama

5. PVM nebutinas, tol kol nevirsysite nustatyta suma

6.Taip, kol esate studentai tol moketi nereikia. Bet su lyg ta diena kai nebe studentai iskarto apmokestina.

7.Tai yra logikos, bet be buhalteres neapeisite jeigu noresite IV ir MB israsineti fakturas. per MB issiimsite su 20%

 

 

Idomu kas tie konsultantai?

Redagavo Vilkates
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau geri kabutėse tavo konsultantai. Kosmosų pripasakojo. Tikiuosi už dyką tokias nesamones pasakoja.

Verslo planas neveiks, nebent auksą ar unikalius daiktus pardavinėtumėt.

 

PS. Jei tiek klausimų kyla, tai dar anksti apie verslą galvot.

Redagavo Topas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausiai nuo 3 reikia pradeti. Nes norint surinkti pinigus reikia tureti licenzija, o ji tikrai nepigi.. Todel teks susibendrauti su bankais, paysera arba Mistertango kurie turi tokia licenzija. Tik klausimas kaip toliau viska iforminti...

 

Dėl pinigų surinkimo, ne problema. Šis klausimas jau yra išsprestas ir jam yra daug alternatyvų.

 

Niekur neskaičiau ir nemačiau, kad pinigų surinkimui reikėtų licenzijos? Kas čia per licenzija?

 

 

5. PVM nebutinas, tol kol nevirsysite nustatyta suma

 

Vistiek lieka klausimas, del PVM skaičiavimo. Tai PVM atskirai susimokėčiau tik nuo pelno?

 

 

Beto, ar mokesčiai mokami kasmet, kas mėnesį ar pasirenkamai? Žinau, kad yra galimybė mokėti kas metus, jeigu vygdai IV, todėl ir klausiu.

 

Matau geri kabutėse tavo konsultantai. Kosmosų pripasakojo. Tikiuosi už dyką tokias nesamones pasakoja.

Verslo planas neveiks, nebent auksą ar unikalius daiktus pardavinėtumėt.

 

PS. Jei tiek klausimų kyla, tai dar anksti apie verslą galvot.

 

 

Taip nemokami. Man irgi pasirodė, kad šiek tiek patys nesigaudo. Ir beje, kuri konkrečiai dalis čia yra "kosmosas"?

 

Galėtum argumentuoti, kodėl neveiks? Ir taip, unikalius, tai nėra įprasti daiktai. Galėtum apibrėžti, ka reiškia "unikalūs"?

 

Taip pat, pridedu klausimą:

 

8. Kaip dėl įmonės registracijos adreso? Ar galima išsinuomuoti pašto dežute (vadinamą P.O box) pašte? Ar būtinai nuomuotis "virtualią kontorą"? Nors kaip supratau, virtuali kontora ir yra ta pati P.O box, ar klystu?

Redagavo Varkovas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl pinigų surinkimo, ne problema. Šis klausimas jau yra išsprestas ir jam yra daug alternatyvų.

 

Niekur neskaičiau ir nemačiau, kad pinigų surinkimui reikėtų licenzijos? Kas čia per licenzija?

 

Cia vienas pvz: http://www.lb.lt/del_mokejimo_istaigos_licencijos_sollouab_isdavimo

 

 

 

 

Vistiek lieka klausimas, del PVM skaičiavimo. Tai PVM atskirai susimokėčiau tik nuo pelno?

 

PVM moketum jeigu virsytum 45 000 eur atlygi per 12 men.placiau cia : https://www.vmi.lt/cms/pridetines-vertes-mokestis

 

 

Beto, ar mokesčiai mokami kasmet, kas mėnesį ar pasirenkamai? Žinau, kad yra galimybė mokėti kas metus, jeigu vygdai IV, todėl ir klausiu.

 

Jeigu vykdai IV ir esi studentas tuomet moki visus mokescius sodra ir sveikatos iki deklaracijos pradzios. o vmi kai deklaruojamos pajamos.

 

 

 

 

Taip nemokami. Man irgi pasirodė, kad šiek tiek patys nesigaudo.

 

Galėtum argumentuoti, kodėl neveiks? Ir taip, unikalius, tai nėra įprasti daiktai. Galėtum apibrėžti, ka reiškia "unikalūs"?

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat, pridedu klausimą:

 

8. Kaip dėl įmonės registracijos adreso? Ar galima išsinuomuoti pašto dežute (vadinamą P.O box) pašte? Ar būtinai nuomuotis "virtualią kontorą"? Nors kaip supratau, virtuali kontora ir yra ta pati P.O box, ar klystu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Registruojant įmonę, įstatuose nusirodykit plačiai "visos veiklos, kurios leidžiamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus", o VMI jau užregistruoti teks tiksliau, tai pasirinksit EVRK kodus (galima nurodyti 3) susijusius su e- prekyba ir reklama.

2. Nuo verslo pobūdžio pagrindiniai mokesčiai nesikeičia. Na tik tokie smulkūs priklauso. Turėsit automobilį, pirksit kurą, reikės mokėti dar ir taršos mokestį, nuomosit NT ir fizinio asmens ar įsigysit savo įmonėje, mokėsite NT mokestį.

3. MB be jokių ribojimų dirba patys MB nariai, taigi jūs savaime ir būsite tie asmenys, kurie disponuoja įmonės pinigais (grynaisiais arba esančiais banko sąskaitoje).

4. MB buhalteris nėra privalomas pagal Buhalterinės apskaitos įstatymą. Jei neturėsite samdomų žmonių ir nebūsite PVM mokėtojais, jums pagrindinės bus dvi ataskaitos. VMI pateiksite pelno mokesčio deklaraciją (PLN204), o registrų centrui balansą ir pelno (nuostolio) ataskaitą. Jei šiek tiek susigaudote, kas tai, tai be problemų pateiksite patys.

5. PVM yra mokamas nuo pajamų. PVM mokėtojais galima registruotis arba savanoriškai (bet kada) arba privalomai, jei jūsų pajamos per 12 mėn. pasiekia 45 000 € arba jei iš ES įsigijote prekių už 14 000 €.

6. Visos MB nemoka PSD ir t.t. jei yra tokios sąlygos:

mažoji bendrija veikia pirmuosius metus;

mažosios bendrijos narys yra ne vyresnis nei 29 metų;

jam paskirta senatvės arba netekto darbingumo (invalidumo) pensija;

jeigu įmokos už narį jau sumokėtos (pvz., dirbant pagal darbo sutartį);

jei narys pats sumokėjo įmokas kaip individualia veikla užsiimantis asmuo (išskyrus dirbančius su verslo liudijimais).

Tačiau, jei išimsite pinigus asmeniniams poreikiams ir taip pradeklaruosite, tada jums nuo išimtos sumos atsiras ir PSD ir kiti mokesčiai sodrai, bei GMP (mokamas VMI).

7. Deja, jums pasiūlė labai brangų išsigryninimo būdą. Pasidomėkite plačiau apie MB steigimą registruojant MB vadovą ir MB vadovo darbo apmokėjimą. Ten yra šiek tiek veiksmų laisvės, bet iki tam tikros ribos. Kitas pigesnis išsigryninimas - pelno išsimokėjimas. Jei neperžengsit lengvatinio pelno ribos, tada bendra mokestinė našta 20 proc.

8. Pas mus kol kas teisės aktai nenumato virtualaus adreso. Registruojant bet kurį juridinį asmenį būtinas adresas, kuris priskirtas nekilnojamajam turtui. Galite įsisteigti sau arba artimiesiems priklausančiame bute, name. Adresas korespondencijai vėliau ir VMI ir visose reklamose, kontaktuose nurodomas, tas kur jūs realiai vykdote veiklą. Registracijos adresas ir adresas korespondencijai gali skirtis, ir tai visai normalu.

 

 

P.S. skaitydama jūsų tekstą supratau, kad jūs neskiriate kas yra pajamos ir kas yra įplaukos.

Įplaukos, tai fiziškai pas jus atsiradę pinigai: pervesti į banko sąskaitą arba sumokėti grynais, nepriklausomai nuo to ar jūs juos gaunate už išrašytą sąskaitą ar gaunate kaip avansą ar užstatą. Nuo įplaukų jokių mokesčių mokėti nereikia.

Pajamos - tai jūsų uždirbti pinigai. Pajamas reikia pagrįsti išrašomomis sąskaitomis. Pajamos nepriklauso nuo įplaukų. Išrašėte sąskaitą, nors dar negavote apmokėjimo, mokestiniu atžvilgiu tai jau laikoma jūsų pajamomis.

Pelno mokestis atsiranda nuo rezultato, t.y. skirtumo pajamos minus sąnaudos.

 

Ir vėl nemaišykite išlaidos ne visada yra sąnaudos, o sąnaudos jau gali būti jų dar neapmokėjus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Registruojant įmonę, įstatuose nusirodykit plačiai "visos veiklos, kurios leidžiamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus", o VMI jau užregistruoti teks tiksliau, tai pasirinksit EVRK kodus (galima nurodyti 3) susijusius su e- prekyba ir reklama.

2. Nuo verslo pobūdžio pagrindiniai mokesčiai nesikeičia. Na tik tokie smulkūs priklauso. Turėsit automobilį, pirksit kurą, reikės mokėti dar ir taršos mokestį, nuomosit NT ir fizinio asmens ar įsigysit savo įmonėje, mokėsite NT mokestį.

3. MB be jokių ribojimų dirba patys MB nariai, taigi jūs savaime ir būsite tie asmenys, kurie disponuoja įmonės pinigais (grynaisiais arba esančiais banko sąskaitoje).

4. MB buhalteris nėra privalomas pagal Buhalterinės apskaitos įstatymą. Jei neturėsite samdomų žmonių ir nebūsite PVM mokėtojais, jums pagrindinės bus dvi ataskaitos. VMI pateiksite pelno mokesčio deklaraciją (PLN204), o registrų centrui balansą ir pelno (nuostolio) ataskaitą. Jei šiek tiek susigaudote, kas tai, tai be problemų pateiksite patys.

5. PVM yra mokamas nuo pajamų. PVM mokėtojais galima registruotis arba savanoriškai (bet kada) arba privalomai, jei jūsų pajamos per 12 mėn. pasiekia 45 000 € arba jei iš ES įsigijote prekių už 14 000 €.

6. Visos MB nemoka PSD ir t.t. jei yra tokios sąlygos:

mažoji bendrija veikia pirmuosius metus;

mažosios bendrijos narys yra ne vyresnis nei 29 metų;

jam paskirta senatvės arba netekto darbingumo (invalidumo) pensija;

jeigu įmokos už narį jau sumokėtos (pvz., dirbant pagal darbo sutartį);

jei narys pats sumokėjo įmokas kaip individualia veikla užsiimantis asmuo (išskyrus dirbančius su verslo liudijimais).

Tačiau, jei išimsite pinigus asmeniniams poreikiams ir taip pradeklaruosite, tada jums nuo išimtos sumos atsiras ir PSD ir kiti mokesčiai sodrai, bei GMP (mokamas VMI).

7. Deja, jums pasiūlė labai brangų išsigryninimo būdą. Pasidomėkite plačiau apie MB steigimą registruojant MB vadovą ir MB vadovo darbo apmokėjimą. Ten yra šiek tiek veiksmų laisvės, bet iki tam tikros ribos. Kitas pigesnis išsigryninimas - pelno išsimokėjimas. Jei neperžengsit lengvatinio pelno ribos, tada bendra mokestinė našta 20 proc.

8. Pas mus kol kas teisės aktai nenumato virtualaus adreso. Registruojant bet kurį juridinį asmenį būtinas adresas, kuris priskirtas nekilnojamajam turtui. Galite įsisteigti sau arba artimiesiems priklausančiame bute, name. Adresas korespondencijai vėliau ir VMI ir visose reklamose, kontaktuose nurodomas, tas kur jūs realiai vykdote veiklą. Registracijos adresas ir adresas korespondencijai gali skirtis, ir tai visai normalu.

 

 

P.S. skaitydama jūsų tekstą supratau, kad jūs neskiriate kas yra pajamos ir kas yra įplaukos.

Įplaukos, tai fiziškai pas jus atsiradę pinigai: pervesti į banko sąskaitą arba sumokėti grynais, nepriklausomai nuo to ar jūs juos gaunate už išrašytą sąskaitą ar gaunate kaip avansą ar užstatą. Nuo įplaukų jokių mokesčių mokėti nereikia.

Pajamos - tai jūsų uždirbti pinigai. Pajamas reikia pagrįsti išrašomomis sąskaitomis. Pajamos nepriklauso nuo įplaukų. Išrašėte sąskaitą, nors dar negavote apmokėjimo, mokestiniu atžvilgiu tai jau laikoma jūsų pajamomis.

Pelno mokestis atsiranda nuo rezultato, t.y. skirtumo pajamos minus sąnaudos.

 

Ir vėl nemaišykite išlaidos ne visada yra sąnaudos, o sąnaudos jau gali būti jų dar neapmokėjus.

 

 

Labai nuoširdžiai jums dėkoju už tokį ilgą ir detalų atsakymą. <3

 

Norėčiau su jumis pakalbėti privačiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia prasmė pirkėjui pildyti balansą, o ne šiaip kaskart susimokėti perkant prekę? Jei užsiimat žmonių pinigų "kaupimu", tai iškart ir kyla reikalai su licencijomis... Reikės ten jų ar nereikės - neįsivaizduoju, bet kaip pirkėjui man nebūtų patrauklu... Ypač jei sumos didesnės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia prasmė pirkėjui pildyti balansą, o ne šiaip kaskart susimokėti perkant prekę? Jei užsiimat žmonių pinigų "kaupimu", tai iškart ir kyla reikalai su licencijomis... Reikės ten jų ar nereikės - neįsivaizduoju, bet kaip pirkėjui man nebūtų patrauklu... Ypač jei sumos didesnės

 

:D, tai jei įmonė paima avansą už prekę iš pirkėjo, reikia licencijos :) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokia prasmė pirkėjui pildyti balansą, o ne šiaip kaskart susimokėti perkant prekę? Jei užsiimat žmonių pinigų "kaupimu", tai iškart ir kyla reikalai su licencijomis... Reikės ten jų ar nereikės - neįsivaizduoju, bet kaip pirkėjui man nebūtų patrauklu... Ypač jei sumos didesnės

 

Tiesiog bus toks dalykas, kaip vidinis tinklapio balansas. Pirmiausia, prieš ka nors pirkdami klientai turės pasipildyti balansą tinklapyje ir tuomet tiesiog susidėti daiktus į krepšelį ir už juos sumokėti, jau iš tinklapio balanso.

 

3. MB be jokių ribojimų dirba patys MB nariai, taigi jūs savaime ir būsite tie asmenys, kurie disponuoja įmonės pinigais (grynaisiais arba esančiais banko sąskaitoje).

 

Trečiu klausimu, aš kalbėjau ne apie mūsų asmeninių pinigų inešima ar jų disponavimą, o mūsų klientų pinigų įnešima (balanso papildymą mūsų tinklapyje) ir jų išsigryninima (žmogui pardavus prekes ir gavus balansą mūsų tinklapyje ir jų išsivedimą į savo banko sąskaitą). Kaip tuomet būtų šiuo atveju?

 

6. Visos MB nemoka PSD ir t.t. jei yra tokios sąlygos

 

Galėtumėt sukonkretinti PSD ir t.t? Ar jūs turite omenyje PSD ir VSD ar dar kažkokius kitus mokesčius? Jeigu tik PSD ir VSD, tuomet PSD gaunasi ar MB lengvata, ar tiesiog lengvata taikoma, nes mes esame studentai?

 

 

8. Pas mus kol kas teisės aktai nenumato virtualaus adreso. Registruojant bet kurį juridinį asmenį būtinas adresas, kuris priskirtas nekilnojamajam turtui. Galite įsisteigti sau arba artimiesiems priklausančiame bute, name. Adresas korespondencijai vėliau ir VMI ir visose reklamose, kontaktuose nurodomas, tas kur jūs realiai vykdote veiklą. Registracijos adresas ir adresas korespondencijai gali skirtis, ir tai visai normalu.

 

Kai kalbėjau apie virtualų adresą, tai turėjau omenį maždaug va tokio tipo paslaugą: http://www.officeservice.lt/lt/

Bent jau jie skelbiasi, kad jų suteikiamas adresas tinka juridinės įmonės registracijai. Tai gaunasi, kad jie skelbia neteisingą informaciją savo tinklapyje?

 

:D, tai jei įmonė paima avansą už prekę iš pirkėjo, reikia licencijos :) :D

 

Ir tai nėra avansas, bent jau kaip aš įsivaizduoju. Nors galbūt teisiškai tai ir traktuojama kaip avansas, todėl ir noriu išsiaiškinti. Principas toks, kad pirkėjas, prieš pasipildydamas balansą, dar nežino kokias prekes jis norės pirkti. Galbūt, jis pasipildys savo balansą 1000 Eur ir vieną dieną sugalvos nusipirkti daiktą už 10 Eur, o kitą dieną už 500 Eur, poto padarys 3 mėnesių pertrauka ir vėl galbūt kažka nusipirks. O kiek aš suvokiu, avansas visados yra duodamas į priekį jau už konkrečią prekę, kurią ruošiesi įsigyti, o šiuo atveju čia tokios, KONKREČIOS, nėra. Na, tikiuosi principą gerai paaiškinau.

Redagavo Varkovas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D, tai jei įmonė paima avansą už prekę iš pirkėjo, reikia licencijos :) :D

Nu tiek tai suprantu, kad nereikia, bet čia autorius nori pirkėjams padaryti kažkokią "virtualią piniginę". Jei traktuosim tuos pinigus kaip kažkokį išankstinį apmokėjimą, tai tikrai nereikia niekuo rūpintis...

 

Ir vis tiek klausimas idėjos autoriui: kodėl pirkėjas gali norėti pasipildyti sąskaitą už 1000€, jei pirks kažką tik už 10, 100 ar 500€ ? Kodėl toks metodas yra patrauklesnis nei tiesiog krepšelio apmokėjimas kiekvieną kartą perkant? Aišku, tau susitaupo centai už bankines operacijas, bet jei aš būčiau pirkėjas, tikrai nelaikyčiau savo pinigų pas tave vien tam atvejui, kad "gal" sugalvosiu kažką pirkti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tiek tai suprantu, kad nereikia, bet čia autorius nori pirkėjams padaryti kažkokią "virtualią piniginę". Jei traktuosim tuos pinigus kaip kažkokį išankstinį apmokėjimą, tai tikrai nereikia niekuo rūpintis...

 

Ir vis tiek klausimas idėjos autoriui: kodėl pirkėjas gali norėti pasipildyti sąskaitą už 1000€, jei pirks kažką tik už 10, 100 ar 500€ ? Kodėl toks metodas yra patrauklesnis nei tiesiog krepšelio apmokėjimas kiekvieną kartą perkant? Aišku, tau susitaupo centai už bankines operacijas, bet jei aš būčiau pirkėjas, tikrai nelaikyčiau savo pinigų pas tave vien tam atvejui, kad "gal" sugalvosiu kažką pirkti...

 

 

Bus galimi abudu variantai - tiek tiesioginis prekių pirkimas, tiek balanso papildymas. Tam tikriems vartotojams, balanso papildymas gali būti daug patogesnis variantas dėl specifinių priežasčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog bus toks dalykas, kaip vidinis tinklapio balansas. Pirmiausia, prieš ka nors pirkdami klientai turės pasipildyti balansą tinklapyje ir tuomet tiesiog susidėti daiktus į krepšelį ir už juos sumokėti, jau iš tinklapio balanso.

 

 

Tai bus avansas.

 

 

 

Trečiu klausimu, aš kalbėjau ne apie mūsų asmeninių pinigų inešima ar jų disponavimą, o mūsų klientų pinigų įnešima (balanso papildymą mūsų tinklapyje) ir jų išsigryninima (žmogui pardavus prekes ir gavus balansą mūsų tinklapyje ir jų išsivedimą į savo banko sąskaitą). Kaip tuomet būtų šiuo atveju?

 

 

Bet koks grynųjų pinigų įnešimas yra įforminamas arba kasos pajamų orderiu, arba pinigų priėmimo kvitu arba išduodant kasos aparato kvitą.

Tokius veiksmus gali atlikti paskirtas įmonės darbuotojas, o MB atveju, kadangi MB nariai dirba be su tarties savo įmonėje, reikia MB nariai tai gali atlikti.

 

 

Galėtumėt sukonkretinti PSD ir t.t? Ar jūs turite omenyje PSD ir VSD ar dar kažkokius kitus mokesčius? Jeigu tik PSD ir VSD, tuomet PSD gaunasi ar MB lengvata, ar tiesiog lengvata taikoma, nes mes esame studentai?

 

 

 

PSD ir VSD. Lengvatos buvo pacituotos ankstesniame atsakyme.

 

 

Kai kalbėjau apie virtualų adresą, tai turėjau omenį maždaug va tokio tipo paslaugą: http://www.officeservice.lt/lt/

Bent jau jie skelbiasi, kad jų suteikiamas adresas tinka juridinės įmonės registracijai. Tai gaunasi, kad jie skelbia neteisingą informaciją savo tinklapyje?

 

Tai yra tik pavadinimas. Toks adresas yra susietas su konkrečiu nekilnojamojo turto adresu. Jums ten už atitinkamą mokestį duos sutikimą suteikti registracijos adresą, priims korespondencija ir pan. Tačiau veiklos vykdyti ten negalėsite.

 

 

Ir tai nėra avansas, bent jau kaip aš įsivaizduoju. Nors galbūt teisiškai tai ir traktuojama kaip avansas, todėl ir noriu išsiaiškinti. Principas toks, kad pirkėjas, prieš pasipildydamas balansą, dar nežino kokias prekes jis norės pirkti. Galbūt, jis pasipildys savo balansą 1000 Eur ir vieną dieną sugalvos nusipirkti daiktą už 10 Eur, o kitą dieną už 500 Eur, poto padarys 3 mėnesių pertrauka ir vėl galbūt kažka nusipirks. O kiek aš suvokiu, avansas visados yra duodamas į priekį jau už konkrečią prekę, kurią ruošiesi įsigyti, o šiuo atveju čia tokios, KONKREČIOS, nėra. Na, tikiuosi principą gerai paaiškinau.

 

Gerai, jei jūs nelaikote tai avansu, kaiP jūs įforminate tą 1000 €.? Paskola? Indeliu? (tada jau atsiranda finansinių paslaugų teikimas su tam tikromis pasekmėmis, t.sk ir licencija).

Ir jūs mane sumotyvuokit, kodėl aš jums turiu pervesti 10, 100, 1000 €, jei nesu apsisprendusi ką nors pirkti? :)

 

Aš suprantu, kad pažiūriu jūsų tinklapį, patiko man telefonas, batai ar dar kas nors. Tada pervedu jums avansą ir užsisakau prekę. Jei jos nėra, reiškia gaunu informaciją, kad tos prekės nėra, arba jos laukiu, arba užsakau kitą arba jūs man turite grąžinti sumokėtus pinigus.

Gali būti, kad jūsų tinklalapio sąlygos yra, kad jei prekė kainuoja 25,86 €, jūs nepriimate mažiau kaip 30 €. Bet tada čia pasikaustykite teisiškai, nes kas nors liks nepatenkintas tokiomis sąlygomis, ypač jei jūs nepanaudoto skirtumo (30-25,86) nenorėsit, nusimatysit, kad negrąžinat.

 

Nu tiek tai suprantu, kad nereikia, bet čia autorius nori pirkėjams padaryti kažkokią "virtualią piniginę". Jei traktuosim tuos pinigus kaip kažkokį išankstinį apmokėjimą, tai tikrai nereikia niekuo rūpintis...

 

Ir vis tiek klausimas idėjos autoriui: kodėl pirkėjas gali norėti pasipildyti sąskaitą už 1000€, jei pirks kažką tik už 10, 100 ar 500€ ? Kodėl toks metodas yra patrauklesnis nei tiesiog krepšelio apmokėjimas kiekvieną kartą perkant? Aišku, tau susitaupo centai už bankines operacijas, bet jei aš būčiau pirkėjas, tikrai nelaikyčiau savo pinigų pas tave vien tam atvejui, kad "gal" sugalvosiu kažką pirkti...

 

Teisingai. Ir man kyla klausimas, KAIP mane turi sumotyvuoti, kokią naudą aš turėsiu (apčiuopiamą) jei "įšaldysiu" ten kokią tai pinigų sumą.

 

Todėl iš tai kas pas kolegą parašyta, požymiai tai avanso, bet kokia man iš to nauda kaip potencialiam pirkėjui?

 

Bus galimi abudu variantai - tiek tiesioginis prekių pirkimas, tiek balanso papildymas. Tam tikriems vartotojams, balanso papildymas gali būti daug patogesnis variantas dėl specifinių priežasčių.

 

Jei specifinės priežastys bus palūkanų mokėjimas, jau atsiranda finansinės paslaugos, tokios kaip pinigų saugojimas, naudos suteikimas už naudojimąsi įdėtais pinigais (palūkanų mokėjimas).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai bus avansas.

 

Bet koks grynųjų pinigų įnešimas yra įforminamas arba kasos pajamų orderiu, arba pinigų priėmimo kvitu arba išduodant kasos aparato kvitą.

Tokius veiksmus gali atlikti paskirtas įmonės darbuotojas, o MB atveju, kadangi MB nariai dirba be su tarties savo įmonėje, reikia MB nariai tai gali atlikti.

 

 

 

PSD ir VSD. Lengvatos buvo pacituotos ankstesniame atsakyme.

 

 

 

Tai yra tik pavadinimas. Toks adresas yra susietas su konkrečiu nekilnojamojo turto adresu. Jums ten už atitinkamą mokestį duos sutikimą suteikti registracijos adresą, priims korespondencija ir pan. Tačiau veiklos vykdyti ten negalėsite.

 

 

 

Gerai, jei jūs nelaikote tai avansu, kaiP jūs įforminate tą 1000 €.? Paskola? Indeliu? (tada jau atsiranda finansinių paslaugų teikimas su tam tikromis pasekmėmis, t.sk ir licencija).

Ir jūs mane sumotyvuokit, kodėl aš jums turiu pervesti 10, 100, 1000 €, jei nesu apsisprendusi ką nors pirkti? :)

 

Aš suprantu, kad pažiūriu jūsų tinklapį, patiko man telefonas, batai ar dar kas nors. Tada pervedu jums avansą ir užsisakau prekę. Jei jos nėra, reiškia gaunu informaciją, kad tos prekės nėra, arba jos laukiu, arba užsakau kitą arba jūs man turite grąžinti sumokėtus pinigus.

Gali būti, kad jūsų tinklalapio sąlygos yra, kad jei prekė kainuoja 25,86 €, jūs nepriimate mažiau kaip 30 €. Bet tada čia pasikaustykite teisiškai, nes kas nors liks nepatenkintas tokiomis sąlygomis, ypač jei jūs nepanaudoto skirtumo (30-25,86) nenorėsit, nusimatysit, kad negrąžinat.

 

Jokie limitai nebus taikomi.

 

Teisingai. Ir man kyla klausimas, KAIP mane turi sumotyvuoti, kokią naudą aš turėsiu (apčiuopiamą) jei "įšaldysiu" ten kokią tai pinigų sumą.

 

Todėl iš tai kas pas kolegą parašyta, požymiai tai avanso, bet kokia man iš to nauda kaip potencialiam pirkėjui?

 

Supratau, tuomet, jeigu tai avansas, tai, kol žmogus neatliks jokių pirkimų, tai bus tiesiog įplaukos. Kadangi visa veikla vyks tik internetu, tai būtų išrašomas tiesiog pinigų priėmimo kvitas. Dėl naudos, tai čia bus aktualu "stambesnioms žuvims". Kurie norės turėti greičio (greičiau įsigyti prekes, nei kiti vartotojai) pranašumą prieš kitus vartotojus perkant prekes.

 

Jei specifinės priežastys bus palūkanų mokėjimas, jau atsiranda finansinės paslaugos, tokios kaip pinigų saugojimas, naudos suteikimas už naudojimąsi įdėtais pinigais (palūkanų mokėjimas).

 

Ne, tai nebus jokių palūkanų mokėjimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 11 mėnesių...

1. Registruojant įmonę, įstatuose nusirodykit plačiai "visos veiklos, kurios leidžiamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus", o VMI jau užregistruoti teks tiksliau, tai pasirinksit EVRK kodus (galima nurodyti 3) susijusius su e- prekyba ir reklama.

2. Nuo verslo pobūdžio pagrindiniai mokesčiai nesikeičia. Na tik tokie smulkūs priklauso. Turėsit automobilį, pirksit kurą, reikės mokėti dar ir taršos mokestį, nuomosit NT ir fizinio asmens ar įsigysit savo įmonėje, mokėsite NT mokestį.

3. MB be jokių ribojimų dirba patys MB nariai, taigi jūs savaime ir būsite tie asmenys, kurie disponuoja įmonės pinigais (grynaisiais arba esančiais banko sąskaitoje).

4. MB buhalteris nėra privalomas pagal Buhalterinės apskaitos įstatymą. Jei neturėsite samdomų žmonių ir nebūsite PVM mokėtojais, jums pagrindinės bus dvi ataskaitos. VMI pateiksite pelno mokesčio deklaraciją (PLN204), o registrų centrui balansą ir pelno (nuostolio) ataskaitą. Jei šiek tiek susigaudote, kas tai, tai be problemų pateiksite patys.

5. PVM yra mokamas nuo pajamų. PVM mokėtojais galima registruotis arba savanoriškai (bet kada) arba privalomai, jei jūsų pajamos per 12 mėn. pasiekia 45 000 € arba jei iš ES įsigijote prekių už 14 000 €.

6. Visos MB nemoka PSD ir t.t. jei yra tokios sąlygos:

mažoji bendrija veikia pirmuosius metus;

mažosios bendrijos narys yra ne vyresnis nei 29 metų;

jam paskirta senatvės arba netekto darbingumo (invalidumo) pensija;

jeigu įmokos už narį jau sumokėtos (pvz., dirbant pagal darbo sutartį);

jei narys pats sumokėjo įmokas kaip individualia veikla užsiimantis asmuo (išskyrus dirbančius su verslo liudijimais).

Tačiau, jei išimsite pinigus asmeniniams poreikiams ir taip pradeklaruosite, tada jums nuo išimtos sumos atsiras ir PSD ir kiti mokesčiai sodrai, bei GMP (mokamas VMI).

7. Deja, jums pasiūlė labai brangų išsigryninimo būdą. Pasidomėkite plačiau apie MB steigimą registruojant MB vadovą ir MB vadovo darbo apmokėjimą. Ten yra šiek tiek veiksmų laisvės, bet iki tam tikros ribos. Kitas pigesnis išsigryninimas - pelno išsimokėjimas. Jei neperžengsit lengvatinio pelno ribos, tada bendra mokestinė našta 20 proc.

8. Pas mus kol kas teisės aktai nenumato virtualaus adreso. Registruojant bet kurį juridinį asmenį būtinas adresas, kuris priskirtas nekilnojamajam turtui. Galite įsisteigti sau arba artimiesiems priklausančiame bute, name. Adresas korespondencijai vėliau ir VMI ir visose reklamose, kontaktuose nurodomas, tas kur jūs realiai vykdote veiklą. Registracijos adresas ir adresas korespondencijai gali skirtis, ir tai visai normalu.

 

 

P.S. skaitydama jūsų tekstą supratau, kad jūs neskiriate kas yra pajamos ir kas yra įplaukos.

Įplaukos, tai fiziškai pas jus atsiradę pinigai: pervesti į banko sąskaitą arba sumokėti grynais, nepriklausomai nuo to ar jūs juos gaunate už išrašytą sąskaitą ar gaunate kaip avansą ar užstatą. Nuo įplaukų jokių mokesčių mokėti nereikia.

Pajamos - tai jūsų uždirbti pinigai. Pajamas reikia pagrįsti išrašomomis sąskaitomis. Pajamos nepriklauso nuo įplaukų. Išrašėte sąskaitą, nors dar negavote apmokėjimo, mokestiniu atžvilgiu tai jau laikoma jūsų pajamomis.

Pelno mokestis atsiranda nuo rezultato, t.y. skirtumo pajamos minus sąnaudos.

 

Ir vėl nemaišykite išlaidos ne visada yra sąnaudos, o sąnaudos jau gali būti jų dar neapmokėjus.

 

Sveiki, ar teisingai supratau, kad MB pirmus metus nemoka VSD ir PSD mokesčių, kai tuo tarpu IV privalo mokėti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Taip. Tik jei nemokėsite PSD įmokų niekur, tai nebūsite draustas sveikatos draudimu.

Gal galite paaiškinti tiksliau dėl VSD kada yra mokama? Jei yra atidaryta MB ir jokia veikla nevykdoma dar vis, jokių nei pajamų nei išlaidų nėra, MB įsteigta tik apie 2 mėn. Ar reikia mokėti VSD? MB yra direktorius ir 1 narys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite paaiškinti tiksliau dėl VSD kada yra mokama? Jei yra atidaryta MB ir jokia veikla nevykdoma dar vis, jokių nei pajamų nei išlaidų nėra, MB įsteigta tik apie 2 mėn. Ar reikia mokėti VSD? MB yra direktorius ir 1 narys.

 

Jei pažiūrėsite ankstesnes diskusijas, tai atsakymą rasite ten. Už pirmus veiklos metus VSD yra nemokamas, nebent jūs išsiimsite pinigų asmeniniams poreikiams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...