Pereiti prie turinio

Automobilio ziemines padangos


Rekomenduojami pranešimai

Keista, bet pastaruoju metu labai daug žmonių bando įrodyti, kad geresnės kokybės padangos turi būti ant galo. Matomai tikrai paskutiniu metu teises čipsų pakeliuose randa...

 

1. Priekiniai ratai stabdo >80%. Blogos padangos ant priekio - stabdymo kelias ilgėja. Avarija is comming :D

2. Priekiniai ratai vairuoja. Blogos padangos ant priekio - sėdėsi griovį. Geriausiu atveju.

3. Priekiniai ratai iš esmės turi žymiai daugiau sukibimo, nes variklis sėdi ant priekinių ratų. Geros padangos ant priekio - win win.

4. Važiuojant didesniu greičiu per balą kurie ratai pirmiau „pramuša" vandens plievelę? Teisingai, priekiniai. Jei bus xujovos padangos ant priekio - 0 valdymo, o galas seks priekį = mašina važiuoja kur nori.

And so on...

 

Suvaldyti slystantį galą reikia tik šiek tiek praktikos ir reakcijos, bei nepasimesti situacijoje. Suvaldyti slystantį priekį dažnu atveju prireikia ir ketvirtojo kintamojo - sėkmės. Žemiau prisegu nuotrauką, apie ką aš čia belevyzgavoju:

 

CxfXe59WgAEMHFu.jpg

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prelude kartais ne su galiniais vairuojamaisiais ratais? :) Ratų geometrija sureguliuota? Pats su Honda kartą buvau užsisukęs ant žiedo dideliu greičiu, po to išaiškėjo, kad suvedimo gale nebuvo. Ir šiaip Hondos mažiausiai understeer'ina iš visų FWD auto, dėl ko jos man ir patinka :)

 

Aplamai panašios diskusijos neturi prasmės, nes geros padangos turi būti ant abiejų ašių, o jei neturi pinigų padangoms, tai pirk pigesnę auto arba važiuok autobusu :)

 

 

Tokios diskusijos turi labai didele prasme del bendro saugumo keliuose ir zinoma del kamsciu.

Matosi zmogus tikriausiai nesenai issilaikes teises, kaskiek domisi auto. Bet cia dabar isdeste tokias mintis, uz kurias reiketu jam atimti vairuotojo pazymejima. Negi to nemoke teorijoj? Zmogus net is praktikos nepakirto kaip cia kas. Tokie susiklaidine zmones dazniausiai ismoksta skaudziausiais metodais.

Prieku varomam auto uznese gala ir zmogus spaudzia stabdi. Del tokios vaikiskos klaidos yra zuve desimtys tukstanciu zmoniu, tikriausiai dabar statistikoj ir simtas tukstanciu butu.

As speciau, kad Lietuvoj daugiau nei puse vairuotoju taip pat darytu tokia pacia klaida ivykus tokiai situacijai. Gal stabdi nespausti visi, bet gazo taip pat nespaustu.

 

 

Kas del padangu svarbos, pats praeita ziema turejau gal 8 metu senumo ziemines padangas su kokiais 70% likuciu. Rudeni dar atrode minkstos buvo, bet kai pasalo, tai pasimate, kad jos jau medines. Nu viskas ok, suvaldyt galima ant betkokio greicio, kad ir 5 pavara driftinant. Prie perejos uzkirto iki dugno ant pradejusio ledet slapio kelio, o as rikiavaus i ta juosta greitedamas. Buvau 100% isitikines, kad sustosiu. Susidejo 2 faktoriai, neaisku ledejimas ir blogos padangos. Viena is 2 buciau ivertines, tureciaus geras padangas ar buciau pamates ledejima, nebuciau ikales. 1 is 2. Zinau kokios padangos, todel nerizikuociau kur nereikia, bet kai nespeji ivertint salygu, pvz geros padangos gelbeja. Bet turedamas geras padangas ir darydamas vaikiskas klaidas rezultatas bus tas pats.

Cia pamastymams.

 

Visada reikia rinktis optimalu varianta. Kiniskos geriau uz naudotas senas premium. Restauruotos geriau uz devetas. Premium nedaug devetos geriau uz kiniskas ir restauruotas. Senos padangos 6metai+ visada bus blogis, kad ir premium ir t.t. Minkstos sudeties visada bus geriau, nesvarbu, kad blogiau ant sauso asfalto, svarbiausia kad prie blogiausiu salygu padarys geriausia.

 

Esnyper, visiskai teisingai.

Daugybe drifteriu del understeero yra nuzude savo bolidus.

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka, teisiu atemėjai. Jūsų hipotezės aišku gal ir tinka, kai dedi viena ašį su 30% protektoriaus 10m padangas, o kitas šių metų naujas. Aš tokių pievų nepraktikuoju ir nepraktikuosiu, ir man klausimas tekyla iš dviejų gerų porų, GERESNES dėt į galą ar į priekį.

 

O aš pradėjau domėtis, ir kaip matau, dauguma auto gamintojų, absoliuti dauguma padangų gamintojų rekomenduoja dėti geresnes padangas į galą. Keliose valstijose USA yra net uždrausta dėt (kaip suprantu servisams) naujas padangas į priekį. Neapsimetinėsiu kad daug laiko tai truko, basicaly 1 minutė kol radau šitą reddit thread:

 

Ir taip, nors bukai mastant Jūs skambat teisingai, realybėje, viskas yra kur kas sudėtingiau. Rekomenduoju paskaityti, nes rašliava pateiktuose šaltiniuose yra visai įdomi, ir prieš atimant teisęs galėtų būti naudinga :).

 

Tai tiek, ačiū, geros dienos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esnyper - viską 100% gerai parašė.

 

bundis - viskas gerai, tik dėl padangų kokybės klysti. Nėra konkretaus skaičiaus metais po kiek padanga pasensta ir netenka savybių. Viskas priklauso nuo gumos mišinio ir saugojimo. Esu matęs 4m. senumo padangas visiškai sudžiuvusias, suskilinėjusias ir tinkamas tik išmetimui, nors protektoriaus dar buvo labai daug. Taip pat esu pirkęs ~14m. senumo naujas Toyo Proxes, tai buvo geriausios vasarinės padangos kokias esu bandęs, važiuoji kaip prikaltas prie asfalto netgi ant šlapio, padangos neturėjo jokių senėjimo požymių.

Restauruotos padangos yra pats blogiausias pasirinkimas. Sukibimas blogas, ūžia, nestabilios, o jeigu pasitaikys nekokybiška restauracija, tai gali ir protektorius nukristi, sprogti, iššokti guzai ir t.t. Dažnai būna, kad viena sunkesnė už kitą. Nors jos ir pigesnės, bet kainoje praloši, nes jos susidėvi gerokai greičiau nei normalios.

Iš dėvėtų dabar labai daug brokuotų padangų, reikia labai atidžiai rinktis, nes prekybininkai bando įkišti šlamštą už kosminę kainą. Pilna visokių pasenusių, klijuotų, išgilintų ir t.t. Šiais laikais geros premium dėvėtos kainuoja brangiau nei naujos ekonom klasės.

Sudėties minkštumas neįtakoja važiavimo savybių, gyvai įsitikinau nekartą.

 

Tekstai - nepainiok USA rinkos, jų pikapai net tiesiai nesugeba normaliai važiuot, vos gazą paspaudi ir užsisuka galas, tokiems jau tikiu, kad reikia geresnių gale.

Dar vienas punktas kodėl geresnes reikia dėti į priekį - priekinės padangos dėvisi greičiau. Taigi po kažkiek laiko jos taps vienodos. O jeigu uždėsi prastesnes į priekį - jos dils dar greičiau ir kuo toliau, tuo skirtumas tarp ašių bus dar didesnis, kas tikrai ne į naudą saugumui.

Ir tai, kad priekinės dyla greičiau tik įrodo, kad jos dirba daugiau už galines.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku su pastebejimais. ;) JAV tikrai gali buti tokie patarimai. Juk geriau medis, nei oversteeras ir mirtinas susidurimas islekus i priespriesa. Ir ten pasjuos juk dominuoja galiniai varomi ir pikapai.

Sitas video viska paaiskina netgi mini, kad gamintojai patys nesistengia mazinti understeero del saugumo. Kai trumpos bazes, uzmetimas staigus, norint suvaldyt reikia daug galios, aukstos pavaros, ir greitos reakcijos, o visa tai buna tik varzybose. Ziedinese varzybose, gali kasnors trenkti i bolido sona ir net masinai uzsinesus iki 90 laipsniu kampu, geras vairuotojas visada istraukia su priekiniais ratais jeigu yra vietos. Bet galas varoma su priekiu, tai nesulyginami dalykai, todel ir vengiamas fwd oversteeras.

 

Bet yra vienas esminis dalykas, mes kalbam apie ziema, apie sniega.

Cia viskas vyksta kaip suletintam filme, tad ka lenktyninkai daro lenktyniu trasose, ta reguliarus vairuotojas ant sniego turetu daryti kaip sakoma atsiputes, net telefonu kalbedamas jis turetu sugebeti uzmetus masinai, pasukti vaira ir paekseleruoti. Toks veiksmas turi iaugti lygiai taip pat, kaip iauga vaziavimas dviraciu.

 

O ka mes matom? Jau kartojuosi, bet neretas uzmetus masina griebtusi stabdzio. Ta instruktoriai labai daznai akcentuoja. Teisiu uz tai gal ir neatims, kai mes rukom, mum sako, vezio rizika tau padides tiek ir tiek kartu, kai nemokam automobilio valdymo pagrindu, mes esam vaziuojanti juodoji deme, rizika padideja tiek ir tiek procentu. Valdzia isleidzia milijonus, kad pasalinti juodas demes infrastrukturiskai. O ziema kiek pastebiu mokosi tik bmw pilotai, kitiems matai tai nelygis. "Va, durnelis su bmw, mokosi, driftina imbicilas, butu protingas, tai moketu vaziuot kaip kiti, ant 30" :lol:

Jeigu gale bus geresnes padangos, greiciausiai vaziuojancios juodos demes neuzmes ir neivyks avarija, jeigu kelias peledes, tai tiesiog priekis nuslys ir zmogus atsidurs griovyje, bet bent jau neissitaskys viduri kelio. Kadangi tokie zmones lengvai sningant autostradoje vaziuoja ant 50, o tokiu yra 50% ir daugiau, tai jiem net nereikia prieki geru padangu net del stabdymo, nes nera kur stabdyt kai atsargiai vazineji. Vienintele maza beda, kaip sakiau, kamsciai.

 

Tad nera teisingo varianto, viskas pagal individualia situacija, kaip cia kaskas minejo.

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...