Pereiti prie turinio

Kodėl skūpus moka du kartus


Rekomenduojami pranešimai

Na man teko keletą kartų susidurti. Tai net turėdamas DAP aktą, niekaip negalėjau susigrąžinti pinigų iš Mobili linija, kreipiausi į vartotojų teises, jie atsakė, kad gedimas yra mažareikšmis. Paklausus, kokiais kriterijais buvo įvertinta, kad tai mažareikšmis - užtilo ir koks skirtumas, koks gedimas, jeigu yra aktas ir yra nurodyta išvada, kad reikia keisti įrenginį, tai savaime aišku, kad brokuotą įrenginį įsigijau...

 

Net ir turėdamas DAP aktą, pardavėjas gali pradėti "stumdytis" ir vartotojų teisės nepadės, nes atvirai pasakius - impotentinė institucija, kuri gali bandyti sutaikyti abi puses arba pateikti išvadas teismui, kur teismų karuselę reikėtų pačiam inicijuoti.

 

Su iDeal servisu niekada nebuvo problemų, paprašius, kad nustačius gedimą, išrašytų DAP aktą, be problemų. Dabar šiek tiek kebliau, nes jie patys neremontuoja, o siunčia į užsienį.

Su MTTC ir Mobili taisykla, tai reikia eiti kryžiaus kelius, kol su jais susišneki ir įrodai, nes ten tokie sėdi padarai, kad....

 

 

"kad dažnai kreipiasi žmonės, kurie nėra telefono savininkai. Jūs iš skelbimų nusiperkate naują telefoną su garantija. Bet jeigu jį išbrokuos, tai tiek atsiimti pinigus, tiek pasikeisti į kitą telefoną gali tik jo savininkas, t.y. žmogus, kuris pasirašė sutartį,"

 

Ar tikrai? Gi parašius prašymą, jame turi būti nurodytas banko sąskaitos numeris, į kurį bus pervesti pinigai arba netgi išmokama vietoje grynais (teko pačiam taip gauti).

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, perki mašiną sakykim pusės metų naudotą, jei ji buvo pirkta Lieutvoj ir visą laiką pagal gamintojo nurodymus remontuota (tepalai ir pan ką reikia keist, autorizuotam servise) garantija galioja. Perki televizorių iš elektromarkt, parduodi kitam - garantija galioja. Ir taip su VISAIS įrenginiais. Jei aš pirkau iš teisėto sąvininko telefoną jis yra mano, o nebe to žmogaus kuris jį priko Omnitel, TELE2 ar pan. O su telefonais kažkoks *******ėjimas, tai ką perkant telefoną iš skelbimų nuo šiol reikia Pirkimo - Pardavimo sutartį sudaryt ir tada jau mieli operatoriai sutiks kad jis mano, o ne Jono?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man teko keletą kartų susidurti. Tai net turėdamas DAP aktą, niekaip negalėjau susigrąžinti pinigų iš Mobili linija, kreipiausi į vartotojų teises, jie atsakė, kad gedimas yra mažareikšmis. Paklausus, kokiais kriterijais buvo įvertinta, kad tai mažareikšmis - užtilo ir koks skirtumas, koks gedimas, jeigu yra aktas ir yra nurodyta išvada, kad reikia keisti įrenginį, tai savaime aišku, kad brokuotą įrenginį įsigijau...

 

Net ir turėdamas DAP aktą, pardavėjas gali pradėti "stumdytis" ir vartotojų teisės nepadės, nes atvirai pasakius - impotentinė institucija, kuri gali bandyti sutaikyti abi puses arba pateikti išvadas teismui, kur teismų karuselę reikėtų pačiam inicijuoti.

 

Su iDeal servisu niekada nebuvo problemų, paprašius, kad nustačius gedimą, išrašytų DAP aktą, be problemų. Dabar šiek tiek kebliau, nes jie patys neremontuoja, o siunčia į užsienį.

Su MTTC ir Mobili taisykla, tai reikia eiti kryžiaus kelius, kol su jais susišneki ir įrodai, nes ten tokie sėdi padarai, kad....

 

 

"kad dažnai kreipiasi žmonės, kurie nėra telefono savininkai. Jūs iš skelbimų nusiperkate naują telefoną su garantija. Bet jeigu jį išbrokuos, tai tiek atsiimti pinigus, tiek pasikeisti į kitą telefoną gali tik jo savininkas, t.y. žmogus, kuris pasirašė sutartį,"

 

Ar tikrai? Gi parašius prašymą, jame turi būti nurodytas banko sąskaitos numeris, į kurį bus pervesti pinigai arba netgi išmokama vietoje grynais (teko pačiam taip gauti).

Telefono keitimo metu ant pinigų grąžinimo akto turi pasirašyti savininkas. Ir nesvarbu, kad netgi keičiamas į tokį patį už tokią pačią kainą. Bet gaunasi, kad jums gražinama sumokėta pradinė įmoka ir ji vėl yra sumokama. Ši praktika, kad keičia tik savininkas tikrai galioja tiek omnitel, tiek tele2. Dėl mobilios linijos įdomu, nes nežinau kaip jie tuos telefonus lizinguoja

Aišku jei telefonas pirktas už pilną kainą, tai gražinama žmogui, kuris ateina su broko aktu. Bet salonuose už pilną kainą pirkti telefoną. Vienetai tokių :)

 

Nesuprantu, perki mašiną sakykim pusės metų naudotą, jei ji buvo pirkta Lieutvoj ir visą laiką pagal gamintojo nurodymus remontuota (tepalai ir pan ką reikia keist, autorizuotam servise) garantija galioja. Perki televizorių iš elektromarkt, parduodi kitam - garantija galioja. Ir taip su VISAIS įrenginiais. Jei aš pirkau iš teisėto sąvininko telefoną jis yra mano, o nebe to žmogaus kuris jį priko Omnitel, TELE2 ar pan. O su telefonais kažkoks *******ėjimas, tai ką perkant telefoną iš skelbimų nuo šiol reikia Pirkimo - Pardavimo sutartį sudaryt ir tada jau mieli operatoriai sutiks kad jis mano, o ne Jono?

Telefonas fiziškai tavo, bet įsipareigojimas ir dviejų metų sutartis - ne. Dėl to ir jo keitimas, jei jis pirktas išsimokėtinai, galimas tik savininkui, kurio duomenys ant sutarties. Kaip ir minėjau, tai negalioja jei telefonas pirktas už pilną kainą. Tada jau keičiama bet kam, kas turi tą broko aktą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefono keitimo metu ant pinigų grąžinimo akto turi pasirašyti savininkas. Ir nesvarbu, kad netgi keičiamas į tokį patį už tokią pačią kainą. Bet gaunasi, kad jums gražinama sumokėta pradinė įmoka ir ji vėl yra sumokama. Ši praktika, kad keičia tik savininkas tikrai galioja tiek omnitel, tiek tele2. Dėl mobilios linijos įdomu, nes nežinau kaip jie tuos telefonus lizinguoja

Aišku jei telefonas pirktas už pilną kainą, tai gražinama žmogui, kuris ateina su broko aktu. Bet salonuose už pilną kainą pirkti telefoną. Vienetai tokių :)

Dėl mobilios linijos, tai pirkau pilna kaina, tiesiog norėjau akcentuoti, kad DAP aktas nereiškia, kad pardavėjas gražiuoju grąžins pinigus. :)

 

O jeigu aš sutinku pakeisti į tokį patį? Kam tas savininkas? Čia matomai reikia skaityti įstatymus ar operatoriai gali reikalauti savininko jeigu buvo pasirašyta pirkimo - pardavimo sutartis, kas yra labai retas dalykas šiuo metu :)

 

Beje klausimas, jeigu pateikiau telefoną į servisą, išorės pažeidimų nebuvo, atgaudamas įrenginį po remonto, matau, kad subraižytas ekranas. Ką tokiu atveju daryt? Atsisakyti priimti įrenginį ir surašinėti vietoje faktinį aktą?

 

Kadangi dirbi šioje srityje, galima būtų padiskutuoti :)

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl mobilios linijos, tai pirkau pilna kaina, tiesiog norėjau akcentuoti, kad DAP aktas nereiškia, kad pardavėjas gražiuoju grąžins pinigus. :)

keista. Kiek pačiam teko girdėti, tai tik iš to "pigiausio" operatoriaus pasitaiko atvejų, kai ateina atsiimti 200€ su broko aktu, o jie vis pinigų neturi ir į kitą saloną siunčia :D

 

Dėl mobilios linijos, tai pirkau pilna kaina, tiesiog norėjau akcentuoti, kad DAP aktas nereiškia, kad pardavėjas gražiuoju grąžins pinigus. :)

 

O jeigu aš sutinku pakeisti į tokį patį? Kam tas savininkas? Čia matomai reikia skaityti įstatymus ar operatoriai gali reikalauti savininko jeigu buvo pasirašyta pirkimo - pardavimo sutartis, kas yra labai retas dalykas šiuo metu :)

 

Beje klausimas, jeigu pateikiau telefoną į servisą, išorės pažeidimų nebuvo, atgaudamas įrenginį po remonto, matau, kad subraižytas ekranas. Ką tokiu atveju daryt? Atsisakyti priimti įrenginį ir surašinėti vietoje faktinį aktą?

 

Kadangi dirbi šioje srityje, galima būtų padiskutuoti :)

Jei nėra notariško įgaliojimo, kad gali pasirašinėti sutartis to asmens vardu, tai tokie popieriai irgi nepadės :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keista. Kiek pačiam teko girdėti, tai tik iš to "pigiausio" operatoriaus pasitaiko atvejų, kai ateina atsiimti 200€ su broko aktu, o jie vis pinigų neturi ir į kitą saloną siunčia :D

 

 

Jei nėra notariško įgaliojimo, kad gali pasirašinėti sutartis to asmens vardu, tai tokie popieriai irgi nepadės :)

Perkant iš žmogaus telefoną tarpusavyje pasirašo pirkimo-pardavimo sutartį, kaip perkant automobilį. Kokie dar notariški įgaliojimai? Ne už kitą pasirašo, o tarpusavyje parduodami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

keista. Kiek pačiam teko girdėti, tai tik iš to "pigiausio" operatoriaus pasitaiko atvejų, kai ateina atsiimti 200€ su broko aktu, o jie vis pinigų neturi ir į kitą saloną siunčia :D

 

Su Omnitel žinok tas pats būna, kiti ir po teismus tamposi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perkant iš žmogaus telefoną tarpusavyje pasirašo pirkimo-pardavimo sutartį, kaip perkant automobilį. Kokie dar notariški įgaliojimai? Ne už kitą pasirašo, o tarpusavyje parduodami.

O kai ateisi pas operatorių, tai švelniai tariant bus "dzin" ant to popieriuko, nes sutartis yra savininko vardu ir reikia savininko parašo. Jei notaras tavęs neįgaliojo pasirašinėti vietoj savininko, tai jūsų tos sutartys nelabai kam įdomios bus :)

 

Su Omnitel žinok tas pats būna, kiti ir po teismus tamposi ;)

Galima gal konkrečiais pavyzdžiais? Įdomu, kas per situacija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir aš dabar karčios patirties su remontais, nuo liepos 3 telefonas tvarkomas pagal draudimą, ir kaip minėjo taisymo įmonė vis siunčia detales, kaip tik paskambini taip detales tik užsakėm po poros savaičių bus. Ir eina pažadai jau taip gal 6 kartą, uždavė ten tą užklausą dėl nurašymo, nežinia kas ten bus, bet ką daugiau daryti jau nebeįsivaizduoju ;D

 

Eilinį kartą prieš savaitę sakė palaukti dar savaitę nes ateina detalės paskutinės (eilinį kartą) Omnitel, kaip ir žadėjo kompensuoti mokesčius, neaišku kaip viskas pasibaigs, bet gal kas kokių minčių kaip pagreitinti procesą? :D

 

 

P.s galbūt tas narys kur turi daug korumpuotų pažinčių galėtų padėti? aišku ne už dyka...

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir aš dabar karčios patirties su remontais, nuo liepos 3 telefonas tvarkomas pagal draudimą, ir kaip minėjo taisymo įmonė vis siunčia detales, kaip tik paskambini taip detales tik užsakėm po poros savaičių bus. Ir eina pažadai jau taip gal 6 kartą, uždavė ten tą užklausą dėl nurašymo, nežinia kas ten bus, bet ką daugiau daryti jau nebeįsivaizduoju ;D

 

Eilinį kartą prieš savaitę sakė palaukti dar savaitę nes ateina detalės paskutinės (eilinį kartą) Omnitel, kaip ir žadėjo kompensuoti mokesčius, neaišku kaip viskas pasibaigs, bet gal kas kokių minčių kaip pagreitinti procesą? :D

 

 

P.s galbūt tas narys kur turi daug korumpuotų pažinčių galėtų padėti? aišku ne už dyka...

Dėl mokesčių kompensavimo, tai dažniausiai tau tiesiog būtų kompensuota ta suma už telefono aparatą, kiek laiko jis buvo tvarkomas, bet lygiai tam pačiam laikotarpiui prasitęstų įsipareigojimas. Tai gaunasi, kad sumoki vis tiek tą pačią sumą, tik kad vėliau. Jei finansinė situacija leidžia mokėti, tai neapsimoka nieko keitinėti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl mokesčių kompensavimo, tai dažniausiai tau tiesiog būtų kompensuota ta suma už telefono aparatą, kiek laiko jis buvo tvarkomas, bet lygiai tam pačiam laikotarpiui prasitęstų įsipareigojimas. Tai gaunasi, kad sumoki vis tiek tą pačią sumą, tik kad vėliau. Jei finansinė situacija leidžia mokėti, tai neapsimoka nieko keitinėti :)

 

Na reiks klustelti, galvoju kad nurašys telefoną, paimti kitą, tuomet vėl dviems metams prasites viskas kaip suprantu, na žiūrėsim, reikia laukti kada duos žinių ;D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kai ateisi pas operatorių, tai švelniai tariant bus "dzin" ant to popieriuko, nes sutartis yra savininko vardu ir reikia savininko parašo. Jei notaras tavęs neįgaliojo pasirašinėti vietoj savininko, tai jūsų tos sutartys nelabai kam įdomios bus :)

 

 

Galima gal konkrečiais pavyzdžiais? Įdomu, kas per situacija :)

Yra atsiliepimų rekvizitai.lt ir keliems pažįstamiems teko kovot su vartotojų teisėmis su Omnitel, nes jie kategoriškai nenori grąžinti pinigų už įrenginį su DAP aktu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra atsiliepimų rekvizitai.lt ir keliems pažįstamiems teko kovot su vartotojų teisėmis su Omnitel, nes jie kategoriškai nenori grąžinti pinigų už įrenginį su DAP aktu.

Gražinama pradinė įmoka ir už įrenginį mokėti mėnesiniai mokesčiai. Kas nėra grąžinama-suteiktos nuolaidos, likusi telefono kaina. nes pinigų gražinimo metu nutraukiamas sutarties įsipareigojimas. Kaip pvz. Tavo telefonas kainuoja 500€. Sumoki pradinę įmoką 40€ ir kas mėnesį su planu moki 15€. Vadinasi per du metus iš viso sumokėsi 15x24+40=400€, o telefonas kainuoja 500€. Bet jei tarkime po metų tu jį subrokuosi, tai tau sumokės 40€ + 12 mėnx15€=220€. Ir daugiau nebebus jokių mėnesinių telefono mokesčių. Tai gal jie užsiplėšė kad jiems ir suteiktą nuolaidą gražintų, kas nėra daroma, tada jau gali po teismus bandyti laimę. O pagal tvarką viskas gražiai vyksta, tai jei konkrečių pavyzdžių neturite, prašyčiau nemėtyti klaidinančių nuomonių be faktų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus straipsniukas.

Tad faktiškai kai perki telefoną su garantija, turi laikyti pardavėją už "pavadėlio" nes jam dingus garantija netenka prasmės (DAP atveju)

Tai gerai jei pardavėjas ir būna savininkas, kartais pasitaiko kai telefonas su garantiniu praeina net kelias rankas, tada grandinės pradžią atsekti būna gana sunku.

 

O dėl lizinguojamo telefono teko susidurti pačiam, tai salone tiesiai šviesiai pasiūlė sumokėti svetimą skolą :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomus straipsniukas.

Tad faktiškai kai perki telefoną su garantija, turi laikyti pardavėją už "pavadėlio" nes jam dingus garantija netenka prasmės (DAP atveju)

Tai gerai jei pardavėjas ir būna savininkas, kartais pasitaiko kai telefonas su garantiniu praeina net kelias rankas, tada grandinės pradžią atsekti būna gana sunku.

 

O dėl lizinguojamo telefono teko susidurti pačiam, tai salone tiesiai šviesiai pasiūlė sumokėti svetimą skolą :)))

Tikrai taip. Realiai "iš rankų" esu pirkęs ir pats ne kartą. Kol nežinojau situacijos. Dabar nebent iš artimo draugo ar giminės geriausiu atveju tokiai avantiūrai pasirašyčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražinama pradinė įmoka ir už įrenginį mokėti mėnesiniai mokesčiai. Kas nėra grąžinama-suteiktos nuolaidos, likusi telefono kaina. nes pinigų gražinimo metu nutraukiamas sutarties įsipareigojimas. Kaip pvz. Tavo telefonas kainuoja 500€. Sumoki pradinę įmoką 40€ ir kas mėnesį su planu moki 15€. Vadinasi per du metus iš viso sumokėsi 15x24+40=400€, o telefonas kainuoja 500€. Bet jei tarkime po metų tu jį subrokuosi, tai tau sumokės 40€ + 12 mėnx15€=220€. Ir daugiau nebebus jokių mėnesinių telefono mokesčių. Tai gal jie užsiplėšė kad jiems ir suteiktą nuolaidą gražintų, kas nėra daroma, tada jau gali po teismus bandyti laimę. O pagal tvarką viskas gražiai vyksta, tai jei konkrečių pavyzdžių neturite, prašyčiau nemėtyti klaidinančių nuomonių be faktų :)

Mokėjo pilna kaina.

 

Tą patį galima pasakyti ir dėl:

"pačiam teko girdėti, tai tik iš to "pigiausio" operatoriaus pasitaiko atvejų, kai ateina atsiimti 200€ su broko aktu, o jie vis pinigų neturi ir į kitą saloną siunčia"

Tuo labiau, dirbi Omnitel, o ironizuoji konkurentus ;)

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip. Realiai "iš rankų" esu pirkęs ir pats ne kartą. Kol nežinojau situacijos. Dabar nebent iš artimo draugo ar giminės geriausiu atveju tokiai avantiūrai pasirašyčiau.

Aš ir patvirtintus uždarbiečius, su bent keliais teigiamais atsiliepimais, laikau savo "draugais" :D

Jei perku dėvėtą elektroniką, visada pirmiausia peržvelgiu uždarbio forumo pardavimo skiltis, per visą laiką neikart nenuvylė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mokėjo pilna kaina.

 

Tą patį galima pasakyti ir dėl:

"pačiam teko girdėti, tai tik iš to "pigiausio" operatoriaus pasitaiko atvejų, kai ateina atsiimti 200€ su broko aktu, o jie vis pinigų neturi ir į kitą saloną siunčia"

Tuo labiau, dirbi Omnitel, o ironizuoji konkurentus ;)

ironizavau konkretų atvejį, kuris mano draugui nutiko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašymas įdomus, bet temos pavadinimas galbūt turėtų būti ne apie skūpumą ir mokėjimą du kartus, o apie tai, kaip didžiajai daliai lietuvos įmonių yra nusispjauti ant jų klientų. Teko susidurti tiek su MTTC, tiek su Omnitel, tiek su Fortaku, tiek su dar keletu įstaigų su tokiu požiūriu į klientą. Kol iki management'o savo case'o nepradedi eskaluoti, tol su tavim, kaip su durnium elgiasi (AKA "palauk mėnesį, palauk dar du" ar "čia negalim pinigų grąžinti, nes negalim")...

 

Beje, kas dėl garantijų apskritai, rekomenduoju pasiskaityti ir žinoti savo teises į pirkinių garantiją ES.

Redagavo CR1M1N4L
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parašymas įdomus, bet temos pavadinimas galbūt turėtų būti ne apie skūpumą ir mokėjimą du kartus, o apie tai, kaip didžiajai daliai lietuvos įmonių yra nusispjauti ant jų klientų. Teko susidurti tiek su MTTC, tiek su Omnitel, tiek su Fortaku, tiek su dar keletu įstaigų su tokiu požiūriu į klientą. Kol iki management'o savo case'o nepradedi eskaluoti, tol su tavim, kaip su durnium elgiasi (AKA "palauk mėnesį, palauk dar du" ar "čia negalim pinigų grąžinti, nes negalim")...

 

Beje, kas dėl garantijų apskritai, rekomenduoju pasiskaityti ir žinoti savo teises į pirkinių garantiją ES.

Šita labai gera: "14 days to cancel and return purchases made outside shops"

Nesuprantantiems angliškai išversiu. 14 dienų grąžinimo garantija galioja perkant nuotoliniu būdu, o ne prekybos vietoje. Ir prekė turi būti pardaviminės būklės, o ne akivaizdžiai naudota. Nes dažnai žmonės ateina su savo teisėm ir rėkia, kad reikia priimti jo telefoną nes tokie įstatymai. Bet visai pamiršta jais detaliau pasidomėti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo užduotas įdomus klausimas, tačiau atsakymo nepastebėjau. Dar kartą pacituosiu nes irgi domina ką tokiu atveju turėtų žmogus daryti :)

 

Beje klausimas, jeigu pateikiau telefoną į servisą, išorės pažeidimų nebuvo, atgaudamas įrenginį po remonto, matau, kad subraižytas ekranas. Ką tokiu atveju daryt? Atsisakyti priimti įrenginį ir surašinėti vietoje faktinį aktą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo užduotas įdomus klausimas, tačiau atsakymo nepastebėjau. Dar kartą pacituosiu nes irgi domina ką tokiu atveju turėtų žmogus daryti :)

Kebli situacija, su kuria neteko susidurti. Čia glaiu tik samprotauti. Jei mttc priimdami nenurodė subraižymų, tai taip, nesutikti su gražinamu telefonu, neatsiimti telefono ir kreiptis tiesiai į vartotojų teises. Čia jau kaip fantazija leidžia. Bet jei priimant telefoną jie ant lapelio parašė "scratched", tai nelabai ką įrodysite. Juk Lietuvoje galioja nekaltumo prezumpcija-nekaltas, kol neįrodyta kaltė. O kaip jūs įrodysite, kad būtent MTTC jums subraižė telefoną, o ne jūs tokį jiems palikote?

Aš net kai į iDealą nešiau savo visą laiką dėkle laikytą ir su grūdintu stiklu apliupdytą telefoną jie prirašė, kad apibraižytas. Aš jo net paklausiau įdomumo dėlei KUR jis apibraižytas? Sako nu mes čia žymime taip. Tai va. Dėl to ir žymi, kad paskui neprisikabintum :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu klausimą kaip yra su telefonais iš užsienio, ne kartą esu pirkęs iš Ebay random žmonių telefoną tiek Sony, Apple it kitų kurie turi garantiją, tačiau būna be pirkimo dokumentų dažniausiai nebent paypal invoice kuris nieko neduoda. Kažkada idomumo dėlei užklausiau MTTC jie sakė kad tvarko ir šiuos telefonus, bet žmogus pirkęs iš manęs telefoną pradėjo skūstis ir mušti kainą dėl garantijos nes esą jie netvarko telefono kuris su tarptautinę garantija nes nėra telefono pirkimo čekio. Kaip yra ištikrūjų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...