Pereiti prie turinio

Auto apie 2000eu


Rekomenduojami pranešimai

Reikia auto hecbeko arba gali būti universalas už maždaug 2000eu, už tikrai gerą variantą galėčiau dar pridėt iki 800eu (įskaitant tech'ą, kitas pagrindines islaidas nusipirkus naudota auto). Skaičiau internete namažai apie įvairius modelius, tačiau kažko konkretaus taip ir negaliu nuspresti, sakau gal iš uždarbiečių kas normaliai patartų. Suma suprantu, kad palyginti kukli, tačiau ir noriu paklausti ką už šią sumą galėčiau išspausti max.

Iš auto interjero kažko įspūdingo nesitikiu, visgi tai auto daugiau skirtas darbo reikalais važinėt.

Kas iš reikalavimų tai būtų tokie:

  • Universalas arba hecbekas
  • Dyzelis
  • Nebijantis prastos būklės kelių, žvyrkelių ar miško keliukų, kuriais teks dažnai važinėti.
  • Pakankamai ekonomiškas (geras galios - ekonomiškumo santykis)
  • Didelis pliusas jei remontas nebūtų sudėtingas ir brangus
  • Patikimas

P.s. per metus auto nuvažiuos apie 40 tūkst km.

 

Šiuo metu pats didžiausią prioritetą teikiu VW GOLF IV, taip pat keleta kitų auto į ką žvalgausi - VW PASSAT B5, Opel VECTRA, Seat LEON.

Beje jei neklystu tai passatą su aliumine važiuokle pagal mano poreikius galbūt ir nereiktų svarstyt, nors jei klystu pataisykit...

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyota Avensis T22, su 2.0 D-4D 81kw motoru. 2001 metų egzempliorių šeimoj eksploatavom beveik 13 metų, jokių rimtų remontų visą tą laiką nereikėjo, mašina visko matė :). Aišku, mašina ne pagal panetkes, bet kad kantri - faktas. Svarbu, kad nebūtų baisiai užpultas rūdžių.

Arba jei nereikia tokio dydžio, paieškojus įmanoma ir Corolla panašių metų rasti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori seno, gero, patikimo, pigiai islaikomo ir zmoniskai atrodancio, bei vaziuojancio varianto mano pasiulymai butu: A6 C5 senuoju 1.9tdi arba 1.8/2.4/2.8 benz/dujos. Arba Volvo V70/V80 2.5tdi 103kw senuoju Audi varikliu. Gan seni, bet zmoniskai atrodantys, vaziuojantys ir gan patiki modeliai. C5 1.9 81kw sucipavus galios/sanaudu santykis gan neblogas gaunas, jei rinktis benzini varianta su dujomis irgi vaziuosi labai nebrangiai. Volvo siektiek brangiau vaziuos, bet tuos papildomus pora litru simtui atperka didesne galia, bei sukimo momentas. Pasatas, golfas, seat'as pagal mane yra vargo vakariene, pirkciau viena is siu tik is bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už pasiūlymus. Iš jūsų pasiūlytų sudomino Opel SIGNUM, nors aišku norėčiau dar išgirsti komentarų argumentuotų. Volvo V70 buvau anksčiau numatęs kaip vieną iš variantų, tačiau pasidomėjus plačiau pamačiau kad nepigi jo eksplotacija gautųsi, nebent kažką klystu, pataisykit...

A6 irgi variantas, tik kaip su jo eksplotacijos išlaidom? Pirkimo kaina pagal metus tai lygi su tų pačių metų Golf tik abejoju dėl tolesnių išlaidų, kadangi prioritetai yra kuo mažesnė eksplotavimo kaina. Komforto didelio neieškau. Tad jeigu galima apie A6 taip pat norėčiau daugiau info iš asmeninės patirties.

Avensį 99m turiu ir dabar, tad būtent jį ir noriu keisti. Tiesiog pabodo. Patikimumas tai tikrai geras, per pravažiuotus su ja 60 000km nieko taisyti neprireikė, tačiau atėjo metas atsinaujinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už pasiūlymus. Iš jūsų pasiūlytų sudomino Opel SIGNUM, nors aišku norėčiau dar išgirsti komentarų argumentuotų. Volvo V70 buvau anksčiau numatęs kaip vieną iš variantų, tačiau pasidomėjus plačiau pamačiau kad nepigi jo eksplotacija gautųsi, nebent kažką klystu, pataisykit...

A6 irgi variantas, tik kaip su jo eksplotacijos išlaidom? Pirkimo kaina pagal metus tai lygi su tų pačių metų Golf tik abejoju dėl tolesnių išlaidų, kadangi prioritetai yra kuo mažesnė eksplotavimo kaina. Komforto didelio neieškau. Tad jeigu galima apie A6 taip pat norėčiau daugiau info iš asmeninės patirties.

Avensį 99m turiu ir dabar, tad būtent jį ir noriu keisti. Tiesiog pabodo. Patikimumas tai tikrai geras, per pravažiuotus su ja 60 000km nieko taisyti neprireikė, tačiau atėjo metas atsinaujinti.

 

Signumas ir miško keliukas? Matei kokiame aukštyje nuo žemės yra jo priekis?

Už turima toyotą nieko geresnio nerasi.

 

O jei žiūri į golfą ar leoną, dar pažiūrėk į octavią, tokios pat mašinos ir techninės pusės.

Redagavo Fakktas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Signumas ir miško keliukas? Matei kokiame aukštyje nuo žemės yra jo priekis?

Už turima toyotą nieko geresnio nerasi.

 

O jei žiūri į golfą ar leoną, dar pažiūrėk į octavią, tokios pat mašinos ir techninės pusės.

Dėkui už patarimą dėl signumo. Įdėmiai visko jame nesu apžiūrinėjęs, tad ir neatkreipiau dėmesio dėl aukščio.

Dėkui ir už Octavia pasiūlymą. Galbūt pats važinėji su ja ar taip plačiau kažką pakomentuot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal koks dzipukas butu geriausiai? Labai sunku suprasti ka tu turi omeni sakydamas misko keliukai. Nes miskeli kartais keliukai buna geresni nei zvirkeliai

 

Džipuko nereikia, bekele nesiruošiu važinėti kad 4 ratu reiktu varanciu. Tiesiog auto kasdienybė bus važinėti nelygiais keliukais, kasdien po 30km gaunasi tokio tipo keliais. Čia tai paminėjau todėl kad nesinori jog subyrėtų greit po važinėjimo tokiais keliais, važiuoklė ir pan. ar taip pakibčiau ant kokio nelygumo lengvai.

http://img.photobucket.com/albums/v193/romas/LT%20gamta/IMG_9443.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už patarimą dėl signumo. Įdėmiai visko jame nesu apžiūrinėjęs, tad ir neatkreipiau dėmesio dėl aukščio.

Dėkui ir už Octavia pasiūlymą. Galbūt pats važinėji su ja ar taip plačiau kažką pakomentuot?

 

Važinėju su octavia jau virš metų, tiesa benzinine. Kas patinka, tai nors ir golfo klasės, bet gana talpi (pvz leonas, žiauriai mažas, nėra vietos nei salone, nei bagažinėje). Pas mane universalas, tai bagažinėje vietos sočiai (beje octavia universalas apie 10 cm ilgesnis ir turi didesnę bagažinę už golf).

 

Važiuoklė nei pati patvariausia, nei pati lepiausia.

Visi agregatai puikiai pažįstami meistreliams. Aišku kiekvieno lietuvio svajonė 66 ir 81 kw dyzeliniai varikliai, ekonomiški ir gana patvarūs. Tik kiek teko girdėti, jų karteriai labai žemai ir tad pramuša juos.

 

Šiaip ar taip, pats rinkausi tarp avensio ir octavijos universalų ir ėmiau tą, kuris pirmesnis geresnės būklės papuolė. Jei ne baisi išvaizda, būčiau žiūrėjęs tik avensį...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su octavia jau virš metų, tiesa benzinine. Kas patinka, tai nors ir golfo klasės, bet gana talpi (pvz leonas, žiauriai mažas, nėra vietos nei salone, nei bagažinėje). Pas mane universalas, tai bagažinėje vietos sočiai (beje octavia universalas apie 10 cm ilgesnis ir turi didesnę bagažinę už golf).

 

Važiuoklė nei pati patvariausia, nei pati lepiausia.

Visi agregatai puikiai pažįstami meistreliams. Aišku kiekvieno lietuvio svajonė 66 ir 81 kw dyzeliniai varikliai, ekonomiški ir gana patvarūs. Tik kiek teko girdėti, jų karteriai labai žemai ir tad pramuša juos.

 

Šiaip ar taip, pats rinkausi tarp avensio ir octavijos universalų ir ėmiau tą, kuris pirmesnis geresnės būklės papuolė. Jei ne baisi išvaizda, būčiau žiūrėjęs tik avensį...

Dėkui, pravers info galutiniam sprendimui.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinėju su octavia jau virš metų, tiesa benzinine. Kas patinka, tai nors ir golfo klasės, bet gana talpi (pvz leonas, žiauriai mažas, nėra vietos nei salone, nei bagažinėje). Pas mane universalas, tai bagažinėje vietos sočiai (beje octavia universalas apie 10 cm ilgesnis ir turi didesnę bagažinę už golf).

 

Važiuoklė nei pati patvariausia, nei pati lepiausia.

Visi agregatai puikiai pažįstami meistreliams. Aišku kiekvieno lietuvio svajonė 66 ir 81 kw dyzeliniai varikliai, ekonomiški ir gana patvarūs. Tik kiek teko girdėti, jų karteriai labai žemai ir tad pramuša juos.

 

Šiaip ar taip, pats rinkausi tarp avensio ir octavijos universalų ir ėmiau tą, kuris pirmesnis geresnės būklės papuolė. Jei ne baisi išvaizda, būčiau žiūrėjęs tik avensį...

 

Tai ka tu lygini Octavia ir Leon, tu lygink Octavia su Toledo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug apie masinas nezinau, bet tikrai labai ilgai turim audi a6 1996 metu, universala, 2.5 dyzelis, tai ir ekonomiska ir vaziuokle tvirta. Kiek girdejau tokiu metu audinem dar ejo metalines vaziuokles, o veliau jau aliumines, todel tokiems keliukams gerai tiktu. Kaime visada ja naudodavom, masina auksta, vaziuojam kur tik reikia ir zvirkeliais ir kada reikia ant pro darza pilna bagazine bulviu maisu prisikrove :D

 

Nezinau, gal cia ka papasakojau ne viskas tiesa, tiesiog viskas is asmenines patirties :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Signumas ir miško keliukas? Matei kokiame aukštyje nuo žemės yra jo priekis?

Už turima toyotą nieko geresnio nerasi.

 

O jei žiūri į golfą ar leoną, dar pažiūrėk į octavią, tokios pat mašinos ir techninės pusės.

 

Su opel vectra gts(žeminta pakaba) nuvažiuoti į mišką pagrybauti ar prie ežero pažuvauti ne problema. Kaip kažkas minėjo kelias keliui nelygus, tai jeigu signum kažkur jau nepravažiuotų dėl savo aukščio, manau jokia mašina nepravažiuotų, nebent awd.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ka tu lygini Octavia ir Leon, tu lygink Octavia su Toledo

 

Lyginu tą, ką nusižiūrėjęs temos autorius. O leonas nuo toledo tik bagažine tesiskiria, salone nuo to vietos tikrai nepadaugėja. Pagal salono erdvę, kiek teko sedėti visose vertinčiau taip: golf ir octavia apyligiai (pakankamai kaip tokios klasės auto), toledo ir leonas vietos išvis nėra.

 

O dėl bagažinės, kaip pažiūrėsi leono mažesnė, bet nusilenkus sėdynes ir išnaudojus hetčbeko bagažinės privalumą gali vežti didesnių gabaritų krovinius.

Toledo didesnė bagažinė, bet didesnių gabaritų krovinio neįkiši.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su opel vectra gts(žeminta pakaba) nuvažiuoti į mišką pagrybauti ar prie ežero pažuvauti ne problema. Kaip kažkas minėjo kelias keliui nelygus, tai jeigu signum kažkur jau nepravažiuotų dėl savo aukščio, manau jokia mašina nepravažiuotų, nebent awd.

 

Prie ko ko čia awd išvis? Nori pasakyti duobėtu mišku keliu geriau važiuos sužemintas subaru nes 4 varomi nors nuo žemės iki buferio 5 cm? biggrin.gif

Nes aš tai manau, kur signum nepravažiuotų (kad liktu sveiku buferiu su lūpa), pravažiuotų bet koks kitas automobilis automobilis, kuris nuo žemės stovi šiek tiek aukščiau.

 

Turėjau žemintą auto prieš škodą, priekis buvo ~9-10cm nuo žemės (signumo kažkas panašaus originaliai, gal koks 13 bus nežinau, nes nematavau), nesakau, kad nenuvažiuodavau į mišką, bet reikėdavo žiūrėti nepapult į gilias provežas, duobes, ne visur buvo įmanoma nepadarant žalos nuvažiuot nuo sutvarkyto ir iškelto miško keliuko į nuošalesnį esantį žemiau. Mieste irgi net tų trikampių stovėjimo aikštelių bortelių bijot reikėdavo. biggrin.gif

Dabar škoda ~15cm nuo žemės žemiausioje vietoje - purvasargiai, priekinio buferio žemiausia vieta ~17cm, ties mašinos viduriu ~25cm, galinio buferio žemiausia vieta ~27cm tai baisūs tik ypač blogi, provežuoti keliai. biggrin.gif Ir sakyk ką nori, abi mašinos priekiu varomos, bet octavia daugiau kur gali pravažiuot.biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...