Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Jeigu ir imanoma, nemanau, kad kasnors skelbiasi. Tiksliai zinau kad ipad'ai GSM galima nuimti tik su hardware editinimu. Senas ir gan aktualus klausimas daugeliui, pinigu atzvilgiu galima gerai papliusinti.

iPad'ams su 3G/4G nuėmimo procesas toks pat kaip iPhone telefonams, kainos, sąlygos ir laiko terminai tokie patys visiškai.

 

Kas dėl hardware čiupinėjimo ant iPad, tai 3G/4G funkcijos kaip ir nebeliks, man keista, jog Apple tos skylės iki šiol nesugeba užlopyti :|

 

Su įrenginiais, kurie turi tik serijinį numerį (įskaitant ir Macbook), šiuo metu gerokai paprastesnis nuėmimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iPad'ams su 3G/4G nuėmimo procesas toks pat kaip iPhone telefonams, kainos, sąlygos ir laiko terminai tokie patys visiškai.

 

Kas dėl hardware čiupinėjimo ant iPad, tai 3G/4G funkcijos kaip ir nebeliks, man keista, jog Apple tos skylės iki šiol nesugeba užlopyti :|

 

Su įrenginiais, kurie turi tik serijinį numerį (įskaitant ir Macbook), šiuo metu gerokai paprastesnis nuėmimas.

 

Cia turbut eina kalba apie vogtus ar pamestus :). Bet sitas tai neblogas "Svarbu! Jei išaiškės, jog jūsų telefonas/planšetinis kompiuteris duomenų bazėje yra laikomas pamestu arba pavogtu, paslauga jums nebus suteikta, o pinigai už ją nebus grąžinti" :D

 

Cia turbut eina kalba apie vogtus ar pamestus :). Bet sitas tai neblogas "Svarbu! Jei išaiškės, jog jūsų telefonas/planšetinis kompiuteris duomenų bazėje yra laikomas pamestu arba pavogtu, paslauga jums nebus suteikta, o pinigai už ją nebus grąžinti" :D

 

Nieko blogo pries jus neturiu, tiesiog nieztejo idet citata.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia turbut eina kalba apie vogtus ar pamestus :).

Kur konkrečiai tau atrodo, kad kalbama apie vogtus ar pamestus iš anksčiau?

Bet sitas tai neblogas "Svarbu! Jei išaiškės, jog jūsų telefonas/planšetinis kompiuteris duomenų bazėje yra laikomas pamestu arba pavogtu, paslauga jums nebus suteikta, o pinigai už ją nebus grąžinti" :D

BŪTENT TODĖL, pirmiausiai daromi iCloud statuso patikrinimai (tinklapyje vis neprisiruošiu šiek tiek atnaujinti informacijos) ir TIK jei švarus iCloud, tada ir pasakau klientui, kad nuėmimas galimas. Priešingu atveju, sorry, negaliu niekuo padėti.

Ta pastaba yra likusi iš anksčiau - tokiais atvejais tiekėjas man negrąžintų pinigų, o aš tuo labiau jų negrąžinčiau klientui, jei neskaito taisyklių, nors būna ne vieną kartą perspėjami. Dabar praktiškai VISAIS atvejais pirmiausiai daromas statuso tikrinimas (kuris irgi nėra nemokamas) ir tik po to aišku, ar yra galimybė, ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...