Pereiti prie turinio

Dyzelis Ar Benzinas/Dujos ?


Rekomenduojami pranešimai

Klausimas toks pats kaip obuolys, bananas ar apelsinas?

 

Koki poreiki turi, ta ir rinkis.

 

Benzu mazesnes kainos, km maziau numyne, maza pasiula

 

Dyzeliu didele pasiula, puse pasaulio kai kurie mate, daug uzvaikytu, tinka minant daug km

 

Dujos? I civika ok, bet ne i gl ar s ar koki f10

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau priklauso nuo kai kurių faktorių:

 

- kiek km per mėnesį žadi pravažiuot

- kelintų metų pirksi auto

 

Tada būtų lengviau diskutuot :)

Dar pridėčiau, kokia automobilio markė ir koks variklis.

Vieni varikliai turi įgimtų ydų, kiti nedraugauja su dujom ir t.t.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas toks pats kaip obuolys, bananas ar apelsinas?

 

Koki poreiki turi, ta ir rinkis.

 

Benzu mazesnes kainos, km maziau numyne, maza pasiula

 

Dyzeliu didele pasiula, puse pasaulio kai kurie mate, daug uzvaikytu, tinka minant daug km

 

Dujos? I civika ok, bet ne i gl ar s ar koki f10

 

Kodel? Kuo f10 yra kazkoks stebuklas? Siai dienai jis dar nera visiems ikandamas, bet po keliu metu bus labai daznas gatvese ir tai tiesiog vidutines klases sedanas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik uz dyzeli, arba gryna benza, kaip kolega minejo, juokingai atrodo MB GL/ML/S BMW Fxx su dujom ... Pats su dyzeliu, bet turbut keisiu i benza ateity, del salciu, garso :)

 

 

jo kai brangią mašiną perka ir dujas deda tai juokinga :D

 

Ir kas čia juokingo?

Nereikia dėt dūjų pačių pigiausių. Jei pirkčiau brangesnę mašiną benzininę, tai dėčiaus dujas. Kam mokėti brangiau už kurą, jei gali mokėti mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dujų visus minusus apie kenkimą automobiliui panaikina arba vožtuvų lašelinė kuri tepa cilindrą ir vožtuvus arba 5 kartos dujos kurios tiesiai skystas purškia į cilindrą.

Kam ten kvapai kažkokie vaidenasi tai reiškia netvarkinga dujų įranga nes jokio kvapo išvis neturi būti.

Vienas minusas jeigu daug nuvažiuoji tai kad dažnai tenka piltis jų ypač jeigu vietoj atsarginio rato dedama..

Be to benzininiai variantai dažniausiai būna geresnių komplektacijų ir mažiau nujoti.

 

Dyzelis apsimoka vieninteliu atveju jeigu daug nuvažiuojama, gyvenama užmiestyje ir pan. Niekaip nesuprantu tos mados pirkti 3 litrų pvz e39 nuvaikyta dyzeli kur mieste ima 10L+ ir važinėt iki parduotuvės ir atgal, ekonomikos 0 gaunasi.. Dar prisičipuoja tai iš paskos dūmų kamuolius menkas malonumas važiuoti. O sugesti ten yra ten tikrai daugiau kam nei paprastam benzine.

 

 

Be to temos autoriau nurodyk kokį modelį žiūri, nes yra nevykusių tiek benzinų tiek dyzelių..

Redagavo ChallengeR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel? Kuo f10 yra kazkoks stebuklas? Siai dienai jis dar nera visiems ikandamas, bet po keliu metu bus labai daznas gatvese ir tai tiesiog vidutines klases sedanas.

F10 nera stebuklas, siai dienai jau jo likimas aiskus, po keliu metu bus kaip e60, vairuos visi.

Del ikandimo ar stebuklo tiek mineti gl, s ar, kad ir f01 irgi nera kazkas osom, bet duju nestatai ten.

 

Vien is patogumo kalbant apie f10, jei baliona desi i bagazine, tai sekmes. Bmw nepadare vietos zapaskei, tad arba perki teblete uz kelis simtus eur, kuri taip pat bagazinei metysis arba perki atsargini rata(min r17) ir veziojiesi, o jei nori dar ten baliona pastatyt, tada tikrai nuosirdziausios sekmes, gal sportiniai tasei uzteks vietos.

Sakysi vazinek su rft? Aciu, ne, du sezonus vazinejau, ne Vilniaus keliam jie.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel? Kuo f10 yra kazkoks stebuklas? Siai dienai jis dar nera visiems ikandamas, bet po keliu metu bus labai daznas gatvese ir tai tiesiog vidutines klases sedanas.

Pritariu. Lietuvoj tai ale prabangus automobilis, o užsienį, tai paprastas, spausdintuvų kasetėm prekiaujančio, vadybininko automobilis - Jeremy Clarkson (bendrai apie 5 series jis kalbėjo) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NA automobilis tai nežinau koks :D tsg svarstau pliusus minusus

Važinėsiu savaitgaliais po ~200km tikrai , o taip tai nzn per savaite gal susidarytų 400km nu kaip situacijos :D

 

Mašinos svarstau apie Opel Vectra B ,Opel Astra G , Seat Toledo , Golf 3-4 , Audi a3(bet už tokia kokia suma noriu nėr gerų :D )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas poziuris, kad brangi masina negali buti su dujom, yra tik tu zmoniu kurie neiperka tos brangios masinos, o dar geriau net duju sistemos jei neipirktu.

 

Nekalbekim apie milijonierius, bet tiesiog apie pasiturincius zmones. Nejau jis nenori vaziuoti uz puse kainos? Manot jiem rupi tas jaunimo pontas, kad brangioj masinoj duju negali but.

 

Tiek tas ML , F10 ar dar kazkas panasaus, tai nera stebuklai, nera isskirtiniai, reti ar dar kazkokie modeliai, kodel fortas sedanas uz ta pacia kaina gali buti su dujom, bet f10 kuris uz tuos pinigus bus dar ne vienais metais senesnis su dujom jau kelia juoka?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dyzelio pliusai:

*kažkiek ekonomiškiau už dujas, jei pili ne iš degalinės.

*labiau juntamas sukimo momentas, todėl galėsi mergom sakyt, kad mano 1.9tdi eina geriau nei jos buvusio 3.0 benzas.

 

dyzelio minusai:

*didesnė tos pačios auto kaina

*pilant iš kolonkės, važiuot brangiau už dujas. Pilant iš kanistro, rizikuoji sugadint brangią kuro sistemą.

*visi kuro sistemos mazgai brangesni nei benzino (turbina, siurbliai, purkštukai ir t.t.) skaičiuojami šimtais, kur benzinui viskas atitinkamai 5-10 kartų pigiau, o su dujom išvis nėr ko lygint, nes pilną 4 kartos dujų įrangą gali nupirkt už dyzelio turbinos restouravimo kainą.

*vargas prie šalčių, todėl vėl brangiau eksploatuot (reikia pastoviai naujo, gero akumuliatoriaus, keist žvakes, kitą kartą iš kanistro ne tokios salerkos būsi įsipylęs, neužkursi vėl...)

*negražus variklio garsas, vibracija salone ir t.t.

*smarvė ir juodi dūmai (be to dyzelis pripažintas kancerogenu - sukelia vėžį).

*daugumoj šalių didesni mokesčiai jiems, Lietuvoj irgi turėtų priimt greitu metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu paemus statistika 10 problematiskaiusiu varikliu,ten bus visi dyzeliai,aisku ir benzu yra blogu,bet ten viskas paprasciau,ir jeigu imsi masina iki 2002metu tai imk tik benza arba benzas/dujos,nes su dyzeliu bus daug pravaziuota nebent jau labai ilgai ieskosi gero varjanto gal ir surasi kazka,ir pavyzdiui 1.9 dyzelis kuris valgo 6-7 dyzelio uz ta pacia suma su dujom iseina ismaitinti daug galingesni varikli ir dar lieka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel kai visi skaiciuoja duju sanaudas pamirsta, kad iki ju auto dirba benzinu.

Ok jei vaziuojam tik tolimus atstumus, o jei mazam mieste? Ryte vaika nuvezam i darzeli, ten pravesta variklis, poto i parduotuve, poto namo. Vakare vel kartojam kelione. Ziurek taip puse ziemos ir benzu pravazineji :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didelis pliusas už DUJAS.

Turėjau 4 mašinas Benzinas / Dujos , dabartinė mašina pirmasis dyzelis.

Visos turėtos mašinos buvo su tvarkinga ir nepigia BRC dujų įranga. Dvi mašinas nuo pirkimo patys vežėme į firmą, jog įdėtų. Per VISAS mašinas, jokių problemų nekilo, apart po kažkiek metų pakeitė ar tai filtrus , ar kažkokius purkštukus (negaliu tiksliai pasakyti, nepamenu tikrai).

JOKIO dujų kvapo mašinoje nejusdavau, nebent čia tie žmonės kalba, kurie prie kolonėlės stovi ir uosto.

 

Vasarą nelabai rasdavau dyzelinę mašiną, kuri pigiau už mane važiuotų. Dar atsimenu, kai praeitą vasarą Kaune dujos po ~0,40 centų, tai pasaka. 100km / ~4 - 4,5e. Dabartinės dujų kainos irgi nesikandžioja, galima tikrai pigiai važiuoti kaip dyzelis, arba pigiau (ypač, jei kalbama apie važinėjimą mieste).

Žiemą taip, turbūt prie 100km prisidėdavo litras benzino, nes vistiek mašina pašyla ant benzino, o jei tolimas atstumas, tai galima to litro ir neskaičiuoti, čia kalbu apie miesto režimą, važinėjimą iki parduotuvių. Tačiau vistiek gaunasi PIGU.

 

Dėl dujų baliono tai taip, galima daug diskutuoti, tačiau visi mano balionai buvo atsarginio rato vietoje, tai man ten kažkokių ypač didelių pasikeitimų dėl vietos nepasikeitė. Tabletė neužima tiek daug vietos.

 

Visos mašinos vidutiniškai valgė 10-11l dujų (galingiausia buvo Audi 2,4l).

 

LABAI pritariu komentarams, kad čia galbūt liko nuo ankstesnių laikų, kad su DUJOMIS nemadinga važinėti. O kodėl nevažinėti pigiau? Kuras pigesnis, o ir kišenė pilnesnė. Man asmeniškai nėra skirtumo ar žmogus važiuojantis su X5 AR X6 važiuos su dujomis, senai pasenęs požiūris.

 

Lietuviams reikėtų atskratyti to mąstymo, kad tas dyzelis yra pigumo viršūnė. Vistiek pripažinkime, kad turbūt ~80proc žmonių važinėja mieste ir ten jokios ekonomijos tikrai nėra.

 

 

* Tikrai nesu prieš dyzelius, tik pasakiau savo nuomone. Esu patenkintas dabartine mašina.

 

* NESPJAUKITE Į DUJAS IR NEKREIPKIT DĖMESIO KAS KĄ SAKO. GALVOKIT SAVO GALVA. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel kai visi skaiciuoja duju sanaudas pamirsta, kad iki ju auto dirba benzinu.

Ok jei vaziuojam tik tolimus atstumus, o jei mazam mieste? Ryte vaika nuvezam i darzeli, ten pravesta variklis, poto i parduotuve, poto namo. Vakare vel kartojam kelione. Ziurek taip puse ziemos ir benzu pravazineji :)

Nezinau kaip pas kitus,turejau 5 masinas su dujom tiesioginem,uzvedi masina ant benzo,islipi langus prasivalai po 5min atsisedi buna jau dujos,kai buna -20 lauke reik palaukt ilgiau apie 10min.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesos ir sutarimo čia nerasime, nes visi turim skirtingus įsitikinimus ir patirtį.

 

Pasakysiu tik tiek, kad savo aplinkoje pastebiu didėjanti susidomėjimą benzais. Turiu įtarimą, kad ši tendencija ateityje tik ryškės. Žmonės pavargo nuo tų dyzelio bėdų, ypatingai tų "naujesnių" automobilių, kurie pas mus atvažiuoja jau nujoti.

 

Pats važinėju su 3.0 LPG. Jokių kvapų ar problemų su jomis neturėjau, nes dėjau naują ir brangią įrangą. Kas nepatogu tai žinoma pats užpylimas. Nepaisant to, kad atsarginio rato vietoj telpa gan didelis balionas (70 l) ir dažnai užpilinėti nereikia, pats dujų užpilymas nėra toks patogus kaip kokio benzo ar dyzelio.

 

Tik turiu asmeninę nuomonę, jei nori smagiai važinėti su benzu tai turi imti minimum 3L atmosferiką, arba mažesnio tūrio bet turbininį. Bet čia kiekvienam savo :)

Redagavo promind
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...