Pereiti prie turinio

Kokia pirma masina rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

E46 (3 serijos) 320 pre fl (pre facelift) 100kW, gaminami iki 2001-09 neduok dieve (po šių metų 110kW geri varikliai) , kad ir ką pirktum, tik ne su šiuo varikliu šį modelį, jeigu jau nusipirksi tai iškart pirk du, vieno prireiks kaip donoro ant variklio dalių, genda greičiau nei greit, užtenka į e46 forumą įeiti, vien tik postai jog sugedo kažkas šiame variklyje.

 

Važinėju antrus metus su tuo 100kW. Variklis dirba puikiai keičiau tik kuro grįžtamas šlangutes (ir tai plyšo jos nuo senatvės) nuvažiavau jau virš 40k, pati auto nuvažiavus 400k, tik, kad vibracijų yra šiek tiek daugiau nei norėtūsi ant laisvų. Alkūniniiai velenai lūžta tiek 100kW tiek 110kW. Švyvai skrenda lauk irgi abiem. Vienintelė silpnoji vieta siurblio el. dalis, bet dabar ją tvarko už 80-90eur ir vėl važiuoji ilgai. 110kW ant pukrštukų lepesnis. Iš dyzelių neužmušamas e46 tik 135kW dyzelis. Šrotuose po 50Eur ir tai niekam nereikia. Nusipirkus lavoną tai realiai bet kurį tvarkyt reiks daug ir nuobodžiai. Tik, kad 110kW mažiau uždroštą lengviau rast, bet tik todėl, kad naujesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Subaru kuro sąnaudos lyginant su kitais japonais yra žymiai didesnės. Tačiau lyginant su kitais AWD automobiliais kaip Audi quattro, BMW Xdrive ir t.t. - jos yra mažesnės. Nėra ekonomiškiausia mašina, bet ir nėra bloga, kaip pirmą auto gali imt. Tačiau turėk omenyje, kad Subaru galima aptarnauti tik pas meistrus užsiimančius Subaru, tokių kiekvienam didmiesty yra vos po vieną - du.

Konkrečiai apie šitą skelbimą - už tokią kainą bus lavonas.

 

o uz kiek galima toki legacy paiimt nuo 2003 metu sedana geros bukles? ir ar su tais meistrais labai brangu bus tvarkyt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o uz kiek galima toki legacy paiimt nuo 2003 metu sedana geros bukles? ir ar su tais meistrais labai brangu bus tvarkyt?

 

Mano žiniom, 2003 Legacy paimtum už 4-5 tūkst. neblogą įmanoma rasti. O čia tame skelbime buvo mažesnė kaina už 2007 m., kas yra žiaurus skirtumas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos priklauso nuo variklio ir komplektacijos. Na ir nuo būklės aišku.

Pas meistrus tvarkyt dar žiūrint kokius. Kažkiek brangiau, bet galutiniam variante vistiek pigiau gausis nei eksperimentuot universaliuose servisuose. Pvz reikėjo Subarikui žvakes pakeist, nuvažiavau pas savo nuolatinį meistrą, aprinko, pabandė išimt, sako nieko nebus, žvakė į lonžeroną remiasi, reikia leisti variklį žemėn, kad ištraukt, net neužsiimsiu. Nuvažiavau pas subaristą, pakeitė per pusvalandį, tiesiog su laužtuvu pastūmė variklį į šoną ir ištraukė žvakę :)

Po to po amortikų keitimo buvo atsiradęs kažkoks barškėjimas garsus, vis galvojau, kad amortikas neprisuktas, meistras kuris keitė amortus kokius penkis kartus viską perdarinėjo, po to tiesiog nuleido rankas. Nuvažiavau dar į kitą servisą, irgi nieko nerado. Galiausiai papuoliau pas RSe, pasisodinau jį šalia, pavažiavau 10m. kol subarškėjo, sako viskas aišku :) Pasirodo tiesiog kai kėlė ant keltuvo užlenkė vieną skardą kuri lietėsi prie traukės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kainos priklauso nuo variklio ir komplektacijos. Na ir nuo būklės aišku.

Pas meistrus tvarkyt dar žiūrint kokius. Kažkiek brangiau, bet galutiniam variante vistiek pigiau gausis nei eksperimentuot universaliuose servisuose. Pvz reikėjo Subarikui žvakes pakeist, nuvažiavau pas savo nuolatinį meistrą, aprinko, pabandė išimt, sako nieko nebus, žvakė į lonžeroną remiasi, reikia leisti variklį žemėn, kad ištraukt, net neužsiimsiu. Nuvažiavau pas subaristą, pakeitė per pusvalandį, tiesiog su laužtuvu pastūmė variklį į šoną ir ištraukė žvakę :)

Po to po amortikų keitimo buvo atsiradęs kažkoks barškėjimas garsus, vis galvojau, kad amortikas neprisuktas, meistras kuris keitė amortus kokius penkis kartus viską perdarinėjo, po to tiesiog nuleido rankas. Nuvažiavau dar į kitą servisą, irgi nieko nerado. Galiausiai papuoliau pas RSe, pasisodinau jį šalia, pavažiavau 10m. kol subarškėjo, sako viskas aišku :) Pasirodo tiesiog kai kėlė ant keltuvo užlenkė vieną skardą kuri lietėsi prie traukės.

 

O ar verta legacy su irengtom dujom ieskot? kaip ten jas montuoja ir ar gali kazkas atsitikt su ta kazkokia brc iranga?

 

p.s kaip supratau ten irengtas ir mygtukas buna kai nori pasijungi benzina, kaip nori dujas, bet ar kenkia jos? seip pastebejau daug tu legacy su dujom yra

Redagavo laineris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu! :) Prie to pačio Integra, Civic coupe, CRX, Celica, Miata, Probe/Mx-6, Tiburon, (gal dar ką panašaus pamiršau) - gražios, stilingos, smagios, patikimos, nedaug valgančios, lengvai modifikuojamos mašinos, kurias išlaikyti kainuoja gerokai pigiau nei tas jau visiems atsibodusias audi a6 ar slyvas. Sakysit komforto mažai? O kam reikalingas komfortas pirmai mašinai? :)

Cia isvardinai kazkur 2006m studentu vadeliojamus modelius :D Ziuriu jauti nostalgija tiem laikam, ar klystu? :D

Redagavo emporio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Miata, crx, civic, integra. Turbut pacios smagiausios ir greiciausios, konkurencingiausios lenktyniu trasoi, o ir ekonomija ne lenktyniu trasoj turbut dar lenkia ir siandienines auto. Kitaip tariant, praeitis praejo ir nebesugrazinsi, nebent ta praeiti atsirestauruosi :) Situ auto skelbimuose mazuma arba isvis nera, o kainos kokios buvo pries 10-12 metu, dabar lygiai tokios pacios, tokiu paciu metu auto :) Tikru civic, crx, integru ir aisku tu miatu kaina tik augs, nes metai daro savo. Cia aisku kalbu apie ivt, vti ir panasiai :)

 

Kas cia minejo legacy pirmai masinai. Legacy siulyciau imti paskutine masina, o ne pirma :] Mokykites anglu, tai yra subaru paveldas. Toki brieda pirmai masina galima imti nebent jeigu tu klausais kapelas per duokim garo.

Zinoma, ne pirmai masinai, kai zinai, ka perki, tai puikus auto.

Aisku, o pirmai masinai, tai nebent atsibodo motoroerio variki perrinkinet kas menesi, tai galima subaru nusipirkt.

O jeigu kuro sanaudas skaiciuojat pvz taip: subaru aisku visi su dujom, duju ryna beveik 20 litru simtui km (cia gerai sureguliuotos tiek ima), tai dalinam is 2, gaunam apytiksliai 10 litru benzino kaina. Uz bmw ant benzo gaunasi pigiau, tai pirmai masina tinka, viskas okey.

Palyginimui, honda prie 9000rpm ant pilnos apkrovos ryna tuos 10 litru (cia vaizdziai tariant) :)

Kas turi turbo subaru, tas zino. Kas turi ne turbo subaru, wtf, ka jus sau galvojat?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Miata, crx, civic, integra. Turbut pacios smagiausios ir greiciausios, konkurencingiausios lenktyniu trasoi, o ir ekonomija ne lenktyniu trasoj turbut dar lenkia ir siandienines auto. Kitaip tariant, praeitis praejo ir nebesugrazinsi, nebent ta praeiti atsirestauruosi :) Situ auto skelbimuose mazuma arba isvis nera, o kainos kokios buvo pries 10-12 metu, dabar lygiai tokios pacios, tokiu paciu metu auto :) Tikru civic, crx, integru ir aisku tu miatu kaina tik augs, nes metai daro savo. Cia aisku kalbu apie ivt, vti ir panasiai :)

 

Kas cia minejo legacy pirmai masinai. Legacy siulyciau imti paskutine masina, o ne pirma :] Mokykites anglu, tai yra subaru paveldas. Toki brieda pirmai masina galima imti nebent jeigu tu klausais kapelas per duokim garo.

Zinoma, ne pirmai masinai, kai zinai, ka perki, tai puikus auto.

Aisku, o pirmai masinai, tai nebent atsibodo motoroerio variki perrinkinet kas menesi, tai galima subaru nusipirkt.

O jeigu kuro sanaudas skaiciuojat pvz taip: subaru aisku visi su dujom, duju ryna beveik 20 litru simtui km (cia gerai sureguliuotos tiek ima), tai dalinam is 2, gaunam apytiksliai 10 litru benzino kaina. Uz bmw ant benzo gaunasi pigiau, tai pirmai masina tinka, viskas okey.

Palyginimui, honda prie 9000rpm ant pilnos apkrovos ryna tuos 10 litru (cia vaizdziai tariant) :)

Kas turi turbo subaru, tas zino. Kas turi ne turbo subaru, wtf, ka jus sau galvojat?

 

gali gal aiskiau truputi kuo tiksliai tas subaru butu blogas kaip pirma masina? nekalbant apie sanaudas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ar verta legacy su irengtom dujom ieskot? kaip ten jas montuoja ir ar gali kazkas atsitikt su ta kazkokia brc iranga?

 

p.s kaip supratau ten irengtas ir mygtukas buna kai nori pasijungi benzina, kaip nori dujas, bet ar kenkia jos? seip pastebejau daug tu legacy su dujom yra

Jeigu perki ilgam, tai geriau imt be dujų ir dėtis pačiam. Ir mašina bus šviežesnė ir dujos bus 2m garantija. Nes niekas neparduoda mašinos su ką tik įdėtom dujom, o jau su gerai pavažinėtom. Ten žiūrėk jau reikės ir reduktorių su purkštukais pakeist, dujų balionui patikrą atlikt, tai faktiškai nusipirksi mašiną su užkelta kaina dėl dujų ir dar turėsi investuoti bene pusę įrangos kainos.

Tvarkingos dujos variklių negadina, netgi atvirkščiai resursą prailgina, bet jeigu buvo kreivarankių sudėtos ir blogai sureguliuotos, tai gali visko būt.

 

Cia isvardinai kazkur 2006m studentu vadeliojamus modelius :D Ziuriu jauti nostalgija tiem laikam, ar klystu? :D

2006m. daugelis važinėjo 2 golfais ir bulkom, o tokios mašinos buvo tik svajonės iš NFS ir F&F :) Populiarios jos pasidarė maždaug nuo 2010m., bet ir dabar jos lieka aktualios, nes realiai ką tu dar paimsi jaunatviško už kelis tūkstančius? Ir pliusas, kad tai dar ir investicija, nes jų kainos jau tik auga :)

 

Miata, crx, civic, integra. Turbut pacios smagiausios ir greiciausios, konkurencingiausios lenktyniu trasoi, o ir ekonomija ne lenktyniu trasoj turbut dar lenkia ir siandienines auto. Kitaip tariant, praeitis praejo ir nebesugrazinsi, nebent ta praeiti atsirestauruosi :) Situ auto skelbimuose mazuma arba isvis nera, o kainos kokios buvo pries 10-12 metu, dabar lygiai tokios pacios, tokiu paciu metu auto :) Tikru civic, crx, integru ir aisku tu miatu kaina tik augs, nes metai daro savo. Cia aisku kalbu apie ivt, vti ir panasiai :)

 

Kas cia minejo legacy pirmai masinai. Legacy siulyciau imti paskutine masina, o ne pirma :] Mokykites anglu, tai yra subaru paveldas. Toki brieda pirmai masina galima imti nebent jeigu tu klausais kapelas per duokim garo.

Zinoma, ne pirmai masinai, kai zinai, ka perki, tai puikus auto.

Aisku, o pirmai masinai, tai nebent atsibodo motoroerio variki perrinkinet kas menesi, tai galima subaru nusipirkt.

O jeigu kuro sanaudas skaiciuojat pvz taip: subaru aisku visi su dujom, duju ryna beveik 20 litru simtui km (cia gerai sureguliuotos tiek ima), tai dalinam is 2, gaunam apytiksliai 10 litru benzino kaina. Uz bmw ant benzo gaunasi pigiau, tai pirmai masina tinka, viskas okey.

Palyginimui, honda prie 9000rpm ant pilnos apkrovos ryna tuos 10 litru (cia vaizdziai tariant) :)

Kas turi turbo subaru, tas zino. Kas turi ne turbo subaru, wtf, ka jus sau galvojat?

Apie kuro sąnaudas gerokai perlenkei. Paprasta 2.0 Legacy valgys mieste 15l max, vidurkį 12-13, užmiesty ir į 10 galima tilpt. Aišku daugiau nei kokia Toyota ar Honda, bet kaip AWD mašinai vistiek nedaug. Ir kaip pirmai mašinai kodėl ne? Juk ne apie Imprezą STI šnekam :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, norėčiau nuomonių, už kelių dienų važiuosim pasižieti parvežto Nissan Primera 2002m 1.8 benzino, dar teisių nėra, bet gimtadienis jau čia ir mašina bus kaip dovana. Googlinau, bet perdaug neradau, kokios didžiausios jų ligos? Ką žiūrėti specifisko šiam modeliui? Ar išvis kaip pirmai mašinai ji netinkama?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...