Pereiti prie turinio

Kokios kainos automobilį galiu sau leisti?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

 

Pastebėjau kelias panašias temas. Šiuo momentu ieškau automobilio ir man įdomu ar aš nepevertinu savo finansų.

 

Apie mano situaciją: Vilnius, 22 metai.

 

Pajamos:

Alga į rankas: 900 ( Greitu metu turėtų kilti +100~)

Išlaidos: Vienintelės už butą apie 200 + pragyvenimui.

Balansas banke: 4000.

 

 

Tai dabar man įdomu kokios kainos automobilį galiu sau leisti?

Šiuo momentu dairausi į visokius variantus. Nuo 4000 iki 10000. Dalis manęs mąsto, kad geriau nelysti į paskolas ir pirkti kažką už turimas santaupas, bet tada mąstau, kad metus pavažinėsiu, galbūt dar mažiau ir vėl turėsiu kokius 3000 ir norėsis geresnio automobilio, plius galbūt už taisymą dar sumokėsiu, gal pataikysiu ant "lavono".

 

Tada kitas sprendimas būtų pirkti automobilį už 8000-9000. Ir pasiimti paskolą apie 5000-6000 (Visada noriu banke turėti bent 1000 juodai dienai). Domėjaus ir paskaičiavus jei imčiau 6000, permokėčiau per 3-4 metus apie 1000 eurų(Bendrai reikėtų grąžinti 7000~). Įmoka žemiau negu 200 todėl visiškai nepajausčiau "smūgio" į finansus mėnesinius ir važinėčiau daug naujesniu automobiliu ( 2010-2012 ) tačiau permokėčiau apie 1000, kurie man šiuo atveju per 3-4 metus atrodo gan maža suma.

 

 

Galbūt yra žmonių su panašia finansine situacija? Galbūt kas turėjo panašią? Galbūt kas galit iš šono pateikti savo nuomonę iš finansinės pusės? Kad diskusija naudinga būtų ne tik man skatinu pasidalinti galbūt savo ir kitokia situacija, mąstymu.

 

Ačiū iš anksto už visų nuomones ir pasiūlymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi tema, tik nelabai suprantu ko iš mūsų tikėtis galima. Visi turime skirtingas nuomones, vienas uždirba labai daug ir perka maža pigią mašina, nes jam tai tik transportas, kitas uždirba labai mažai ima paskolas ir perka gerą, naują automobilį, nes tai jam antri namai. Asmeniškai galiu pasakyti tik tiek, jeigu tau patinka automobilis ir į jį žiūri daugiau nei į transporto priemonę imk paskolą pirk brangesnį, jeigu tau automobilis tik transporto priemonė ir tu jo net nesiruoši siurbti, pirkti aksesuarų ir panašiai, tai jau geriau pirk pigų ir ekonomišką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oficiali alga? Nes jei oficiali mažesnė, tai paskolą klausimas ar gausi, o kitas atvejis toks, kad jei ant popieriaus gauni 500 o važinėji su 2012m auto tai teisėsaugai gali kilt klausimų. :) Ypač jei tavo vardu dar bus registruota.

 

O apie išgalėjimą, tai čia jau tik nuo tavęs tepriklauso, niekas nepasakys. Pvž man imti paskolą automobiliui yra nesąmonė, net nežiūriu į tą pusę, todėl važinėju su 1998 volvo v70 kuris tikrai turi trūkumų, bet važiuoja ir neblogai, ko man ir užtenka. Kainavo 1250eur, keičiau diržus, rankinio trosą ir t.t. tai dabar ji man stovi ant 1600, artimiausiu metu reikės ir diskus su kaladėlėm pasikeisti tai sakykim per pusmetį mašina stovės ant 1800, o per metus turbūt gausis 2200, jei neatsitiks kokių didesnių bėdų, tfu tfu tfu. Man toks variantas patinka labiau, nei pirkti automobilį su paskola už 3000, kuris bus ir naujesnis ir komfortiškesnis, bet vien paskolos sumokėjimui išleisiu greičiausiai panašiai tiek, kiek papildomai reikės remontui, nes pripažinkim lietuvoj esančios net ir naujos mašinos yra daug pravažiavę arba daužtos, todėl problemų tikrai turės. O jei ir neturės, tai vis vien paskolai išleisiu tiek, kiek būtų kainavęs paprastesnės mašinos remontas.

 

Tai va, mano nuomone žiūrėk ko nori, ar mokėti už remontą ir važinėti su paprastesne mašina, ar mokėti už paskolą ir važinėti su naujesne auto, kuri gali pridaryti problemų turbūt dar daugiau, nei senas triperis. Dirbu šrote, naujų variklių parduodam daug daugiau, nei senų, ir manau ne tik todėl, kad senų mašinų jau neapsimoka tvarkyti... :) Vis tik seni motorai kainuoja po 100-400, o nauji dažnai kainuoja ir virš 1000.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3 metus dirbt kad galėtum per langą stebėt metalo laužą krūvą kuri akyse nuvertės? nejuokaujam..

 

Tai bus pirmas tavo automobilis? Jeigu taip pirk už kokius 3000-4000 tūkstančius paprastesnį automobilį arba jeigu mėgsti parizikuot kokį įdomesnį.. Išpurtyt normaliai servise prieš pirkdamas geram dar apžiūrėk su žmogum nusimanančiu apie automobilius ir +- daugiau bus šansų kad nusipirksi ne lavoną.. Už tokią kainą perkant bus labai mažas nuvertėjimas jeigu ne kokį citroena ar renault nusipirksi.. Tai paėmus pvz koki švedą ar vokietį tai parduosi po metų ar dviejų vos šimtu ar dviem eurų mažiau nei pirkai.. Jeigu kas suges tai ir dalys ne tiek daug kainuos kaip naujesnių modelių ir + turėsi didesnį rezervą remontams nes vistiek bus kažkokie einami remontai..

 

Jeigu su paskola pirksi, tai tave iškart slėgs ir paskola + kasko draudimo jau kokio reiks ir nuvertėjimas bus žiaurus automobilio.. Asmenine nuomone paskola verta imt nebent būsto bet tikrai ne automobiliui.. Nežinai kaip pasisuks tavo gyvenimas jeigu neteksi darbo ar kurį laiką nedirbsi tai patikėk kaip pasijaus ta paskola..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negalvok,kad jeigu imsi brangiai masina tai nebus lavonas ir nereikes kisti pinigu i ja,galima apsigauti ir su pigia masina ir su brangia,pvz nusipirkti koki nors modeli nepasidomkejus,kuris bus problematikas,tada turesi moket paskola,ir dar is savo turimu pinigu kiek lieka taisyti ta masina :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū visiems už atsakymus, tikrai verčia susimąstyti.

 

Suprantu, kad pasirinkimas galų gale bus mano, bet kaip ir minėjau iš šono kitų žmonių nuomonę išgirsti yra labai įdomu ir naudinga. Kaip matau daugelis atsakiusių išviso mano, kad daug pinigų leisti automobiliui, kuris tik iš taško A į B nuveža yra neprotinga.

Verčia susimąstyti. Tie 8000, kuriuos galbūt išleisčiau galėtų būti būsto paskolai pusė pradinio įnašo, tada iš kitos pusės žiūrint kas daugiau man suteiks "laimės"/ "gyvenimo kokybės" automobilis, kuriuo ir "pavaidint" galėsiu, į kurį malonu bus įsėst, žiūrėt, rūpintis juo ar išvis pirkt ekonominį variantą, kad "bele važiuotų".

Labai nesinori nusipirkt kažko kas man "nepatinka" ir tada graužt save metus ar dvejus, keikt, kad nepirkau kažko geresnio.

 

 

Taip pat @ChallengeR paminėjo apie nuvertėjimą automobilio, labai puikus patarimas, būtinai šį dabar dalyką įtrauksiu į ieškojimą, įdomu dabar kas nuverti greičiau ar "2011 passat CC" už 8000 ar kokia "2009 audi A4" už 9000.

 

 

O dėl lavono pirkimo tai žinoma, pilnas "apsisaugojimas" bus ir nepirksiu bet ko. Čia labiau klausimėlis kaip geriau daryt turint finansinę situaciją tokią, galbūt kažkas susidūrė su kažkuo panašaus ir po metų sudaužė, krito į visišką bankrotą ir panašiai.

 

@RockNotDead

 

Ir taip, alga oficiali, jau atskaičius visus mokesčius, pensijų kaupimą ir panašiai, ant popieriaus gaunas apie 1100~.

 

 

@IPaul

 

Esu girdėjęs šią ideologiją, kad jei per 3 metus nesugebi sumokėti už automobilį - tu jo įpirkti negali. Kaip įdomu dabar skaičiuojas. Jei aš maždaug galiu kiekvieną mėnesį atsidėti apie 400, na imkime 300, nežinai kas gali atsitikti; Tai 300*12*3=10,800. Tai logiškai įpirkti galiu, suteikia šiek tiek "užtikrinimo".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip sako, kad mašiną reiktų pirkti už pusės metų atlyginimą.

 

Kitas klausimas, kiek labai su ta brangesne mašiną nori prieš kitus pasirodyt? Jei turi atliekamų pinigų, tai nieko tokio ir brangesnę mašiną nusipirkti. Bet kai santaupų nedaug, tai imti kažką brangas ne itin protinga.

Redagavo wi_lius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš esu kategoriškai prieš paskolas automobiliui, nebent tai yra perkamas naujas ar apynaujis auto su ilga garantija. Daugelis galvoja "jei jau visi būsto paskolas ima, tai galiu ir automobiliui paimti, kuris kainuoja žymiai mažiau". Su auto yra kitaip, nes čia turi pasirinkimą ir gali pirkti pigesnį už grynus ir gyvent ramiai be įsipareigojimų. Be to, būstas nenuvertėja kaip automobilis. Senesnis pigesnis už grynus nupirktas auto kuo puikiausiai atliks savo funkciją. O jeigu mašinos reikia pasipuikavimui, tai geriau tuos pinigus investuok į save, į verslą ir po to galėsi tą patį naujesnį brangesnį nusipirkti jau už grynus.

Jeigu neturi pinigų nusipirkti, tai kažin ar turėsi pinigų ir išlaikyti, nes brangesnių naujesnių auto eksploatacija kainuoja irgi gerokai daugiau (aišku dar priklauso nuo klasės). O kur dar kasko, nuvertėjimas, paskolos palūkanos ir t.t.

Geriau nusipirkt pigesnį, kelis metus pataupyt, parduot ir nusipirkt brangesnį.

Svarbu nupirkti geros būklės, pastoviai prižiūrėti ir parduoti geros būklės, tada nuvertėjimas būna minimalus, kartais netgi į pliusą galima parduoti po kelių metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusipirk kaip ir pats sakei geriau bile važiuoja kokią ir gerai tą mašiną, turiu ne vieną pažįstamą/draugą kurie važinėja su "cėškėm" ar panašiom mašinom bet statosi namus Vilniuje/Kaune, ką tuo noriu pasakyti? Kad mašina ne tas daigtas kuriam kištum pinigus, nebent aišku turėtum šimtus tūkstančių tada jau kita kalba būtų.

 

mano nuomonė tokia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano asmeninė nuomonė.

Jeigu negali susitaupyti tam daiktui, tai a tikrai verta imti paskolą tam daiktui, jeigu jis nėra pirmos būtinybės?

 

Kaip jau minėjai, manau, kad geriau jau pasitaupyti pinigus būstui. Automobilyje juk negyvensi ir kažkokios išliekamos vertės jis neturės. Plius pasverk tokius rizikos faktorius kaip autoįvykis, vandalizmo išpuolis ar vagystė. Perkant automobilį už paskolą iškart ir KASKO tuomet reiktų, kad po to netektų graužtis nagų, jog kažkas nutiko/pavogė automobilį.

 

Tavo vietoje pirkčiau automobilį už tiek, kiek pats galiu iš savo kišenės jam skirti neimdamas paskolų.

 

Dėl noro „pavaidinti“ su prabangesniu (brangesniu automobiliu) - kažkaip vis dar nesugebu suvokti tokio žmonių noro, kuomet norima pavaidinti, jog turima daug pinigų bei perkant automobilį už XXXXX € (pasiskolinus pinigų), o „išgaišus“ akumuliatoriui ieškoti, kur jam nuolaida bent keli eurai, nes nebelieka pinigų...

Arba iš kitos serijos (čia aišku autoriui netaikoma) - nusipirkti brangų automobilį, susimontuoti dujas ir sutemus važiuoti prisipilti dujų, kad tik niekas nepamatytų, jog nėra pinigų benzinui :)

 

P.S. Jeigu tikrai nori pasipuokuoti, tuomet tiesiog išsinuomok automobilį. Vieną savaitgalį vieną, kitą savaitgalį kitą ir kitiems galėsi sakyti, kad auto gali sau leisti keisti kaip kojines :)

Redagavo gkanapinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat @ChallengeR paminėjo apie nuvertėjimą automobilio, labai puikus patarimas, būtinai šį dabar dalyką įtrauksiu į ieškojimą, įdomu dabar kas nuverti greičiau ar "2011 passat CC" už 8000 ar kokia "2009 audi A4" už 9000.

 

 

 

Nuvertėjimas realiai visoms procentaliai vienodas. Tai kuo brangesnis auto, tuo daugiau jis nuvertės. Aišku jei yra koks nors visiškai nevykęs modelis jis gali nuvertėt laabai sparčiai, arba koks nors pakankamai retas gali nuvertėt lėčiau. Bet tokie auto kaip tu įvardinai nuverės pakankamai panašiai. Bijau pameluot procentą, bet kažkur 10-15% auto vertės per metus. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tavo vietoje tikrai neimčiau paskolos. Skirčiau automobiliui iki 3k. Max 4. Pirkčiau auto už ~2k, pasikeiti tepalus, diržus, ir lieka dar pinigų, jeigu kas sugenda ar pan. Metus pavažiuoji, susitaupai dar pinigų, ir tada jau gali parduoti ir naujesnę pirkti.

 

Nepagaunu niekaip kaip žmonės gali imti paskolas automobiliui. Mokėti po to palūkanas, 1k eur sakai nedaug, bet pagalvoji, kad visą mėnesį turi dirbti dėl to 1k. Tai čia yra niekas? :D Kai galėtum juos geriau taupyti kitam daiktui, būstui, ar investuoti kažkur, iš ko gausi naudą.

 

Iš pažįstamų rato vienas nusipirko iš paskolų septintą bmw už 7k, sugedo, tai dabar stovi patvory, neturi net iš ko remontuoti, galvoja kaip pasiimti dar vieną paskolą ar ką ten. Remontas 2k, tai čia jo daugiau nei dviejų mėn alga. O dar juk ir valgyti reikia.

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Irgi smagi istorija: paprastas rajono vaikinukas gavo palikimą žemės, pardavė už ~40k Lt, nusipirko kažkokį prabangų laužą, pinigų tvarkymui aišku neturėjo, damušė iki galo, pardavė už 20k :D

 

Jeigu nenorit nuvertėjimo, tai reikia pirkti senas mašinas, kurių kainos kyla, ypač BMW, MB. Aišku tam reikia turėti garažą ir rankas, nes tokios mašinos nuolat reikalauja dėmesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusipirk kaip ir pats sakei geriau bile važiuoja kokią ir gerai tą mašiną, turiu ne vieną pažįstamą/draugą kurie važinėja su "cėškėm" ar panašiom mašinom bet statosi namus Vilniuje/Kaune, ką tuo noriu pasakyti? Kad mašina ne tas daigtas kuriam kištum pinigus, nebent aišku turėtum šimtus tūkstančių tada jau kita kalba būtų.

 

mano nuomonė tokia.

 

Ką turi prieš ceškes? :D žiauriai patvari, patogi, erdvi ir ekonomiška (6.5l/100km mišriam (50:50 miestas:užmiestis)). Pagal poreikius pasirenki pagal komplektaciją ir viskas. Bent jau mano poreikius pilnai patenkina ji ir neketinu imt kito modelio kaip daily car.

 

P.S. 2.5tdi 103kw quattro 6-iabėgės mechankės paskutinius kelis metus kainą stabiliai augina. Kai prie lito galėjai už 3k nupirkt, prie euro 1000-1500e padorią, o dabar 1500e ir nėra į ką žiūrėt, geresnės nuo 2000-2500e prasideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskusija be galo čia. Kaip kažkas rašė, žiūrėk kam tau bus reikalingas automobilis. Mano situacija buvo kitokia.

Tai buvo trečiasis automobilis mano, du pirmi buvo seni kledarai, kurie remonto beveik nereikalavo, bet ir važiuoti nebuvo didelio malonumo. Man automobilis nėra antri namai, bet jaučiu didelį potraukį jiems. Po praeitų automobilių jau norėjosi kažko "smagesnio", patrauklesnio, todėl paėmiau mb w203 fl 2006m. automobilio kaina buvo penki k., tuo metu mano pajamos siekė apie šešis šimtus, todėl truputi pasitaupęs ir pasiemęs paskolą nusipirkau šį. Kaip daugelis sako, kad w203 galima rasti ir už 1.5k., 2k. ir 3k., bet visų pirma FL modelis turi mažiau bėdų(ligų) negu pirmtakis ir apskritai apdaila žymiai gražesnė. Na, bet kaip gaila papuoliau aš su šitų automobilių pats pirmas remontas siekė 600 eurų. Per beveik 1.5m. viso investuota 1.3k. euro. Iki šiol nesijaučiu apgautas, važiuoja labai smagiai, netikėtumų su juo nėra, tik eksploataciniai remontai. Kadangi domėjausi tik MB, tai už 5k. aš E klasės jau nepaimčiau normalios.

Tai mano pasiūlymas, žiūrėti kam tau reikalingas automobilis, jei tik keliavimas nuo taško A iki taško B, tau tikrai nereikia brangios mašinos, o jei jau nori jaustis komfortiškiau, pirk brangesnę.

Paskolose nieko blogo nematau, jeigu esi užtikrintas savo pajamomis, kadangi mėgsti ir 1000 sąskaitoje turėti, tai tikrai bėdų nebus. Vakarų valstybėse žmonės taip ir gyvena, namai, automobiliai, verslai - viskas su paskolomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskusija be galo čia. Kaip kažkas rašė, žiūrėk kam tau bus reikalingas automobilis. Mano situacija buvo kitokia.

Tai buvo trečiasis automobilis mano, du pirmi buvo seni kledarai, kurie remonto beveik nereikalavo, bet ir važiuoti nebuvo didelio malonumo. Man automobilis nėra antri namai, bet jaučiu didelį potraukį jiems. Po praeitų automobilių jau norėjosi kažko "smagesnio", patrauklesnio, todėl paėmiau mb w203 fl 2006m. automobilio kaina buvo penki k., tuo metu mano pajamos siekė apie šešis šimtus, todėl truputi pasitaupęs ir pasiemęs paskolą nusipirkau šį. Kaip daugelis sako, kad w203 galima rasti ir už 1.5k., 2k. ir 3k., bet visų pirma FL modelis turi mažiau bėdų(ligų) negu pirmtakis ir apskritai apdaila žymiai gražesnė. Na, bet kaip gaila papuoliau aš su šitų automobilių pats pirmas remontas siekė 600 eurų. Per beveik 1.5m. viso investuota 1.3k. euro. Iki šiol nesijaučiu apgautas, važiuoja labai smagiai, netikėtumų su juo nėra, tik eksploataciniai remontai. Kadangi domėjausi tik MB, tai už 5k. aš E klasės jau nepaimčiau normalios.

Tai mano pasiūlymas, žiūrėti kam tau reikalingas automobilis, jei tik keliavimas nuo taško A iki taško B, tau tikrai nereikia brangios mašinos, o jei jau nori jaustis komfortiškiau, pirk brangesnę.

Paskolose nieko blogo nematau, jeigu esi užtikrintas savo pajamomis, kadangi mėgsti ir 1000 sąskaitoje turėti, tai tikrai bėdų nebus. Vakarų valstybėse žmonės taip ir gyvena, namai, automobiliai, verslai - viskas su paskolomis.

Vakarų valstybėse ir algos kitokios ir automobilių rinka kitokia. Žmogus pirkdamas naudotą auto net neturi prasmės tikrinti jo servise, kadangi gauna metų trukmės pardavėjo atsakomybę ir dažniausiai dar turi papildomą garantiją keliems metams. Todėl gyvena ramiai ir savo išlaidas apskaičiuoja cento tikslumu. Ir vakarų valstybėse žmonės stengiasi pirkti kuo praktiškesnes ir ekonomiškesnes mašinas.

O Lietuvoj pasiima paskolą, nusiperka kuo prabangesnį laužą turguj iš perekūpo, pasirašydamas kauferį. Būklės netikrina, juk pats ekspertas. Po to pradeda lysti užslėpti trūkumai, arba dar geriau - mašina būna areštuota, trūksta dokumentų ir t.t. Galiausiai lieka be mašinos, be pinigų ir dar bankui skolingas.

 

Taip kad iki vakarų mums dar toli, reikia prisitaikyti prie padėties Lietuvoje, o ne kopijuoti vakarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam tau reikalingas auto sako, tai visiems manau, kas ne lenktynėse dalyvauja nukeliauti iš taško A į tašką B, o komfortas turi būti pagal kišenę. Iš paskolų visko gali prisiimti, bet kas nors neplanuoto atsitinka ir lieki gatvėje ar leki į uk į fabrikus per naktis po 14h vergauti.

Redagavo ovsas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakarų valstybėse ir algos kitokios ir automobilių rinka kitokia. Žmogus pirkdamas naudotą auto net neturi prasmės tikrinti jo servise, kadangi gauna metų trukmės pardavėjo atsakomybę ir dažniausiai dar turi papildomą garantiją keliems metams. Todėl gyvena ramiai ir savo išlaidas apskaičiuoja cento tikslumu. Ir vakarų valstybėse žmonės stengiasi pirkti kuo praktiškesnes ir ekonomiškesnes mašinas.

O Lietuvoj pasiima paskolą, nusiperka kuo prabangesnį laužą turguj iš perekūpo, pasirašydamas kauferį. Būklės netikrina, juk pats ekspertas. Po to pradeda lysti užslėpti trūkumai, arba dar geriau - mašina būna areštuota, trūksta dokumentų ir t.t. Galiausiai lieka be mašinos, be pinigų ir dar bankui skolingas.

 

Taip kad iki vakarų mums dar toli, reikia prisitaikyti prie padėties Lietuvoje, o ne kopijuoti vakarus.

 

Labai idomu kokioj cia vakaru valstybeje pardavejas duoda metu trukmes atsakomybe ir dar papildoma garantija keliems metams? :D

Kam rasyti tokias pasakas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as ir prie tos nuomones kad jau jokiu budu paskolos masinai neimt.

 

Uzsikrauni nasta ant saves ir tiek. Bet siaip gerai kad tokiu zmoniu yra, kai atsirado P2P paskolos.

 

O pinigu reik turet bent 6 menesius kad galetu pragyvent netekus darbo.

 

Jei nori brangios masinos, tai siulau pradzoj pigia nusipirkt kad is tasko A i B nuvaziuot ir pasitaupyt pinigus. Pakentesi kelis menesius, bet galesi be jokiu paskolu pasiimt masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...