Uždarbis.lt: Koks turi būti Autoservisas? - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Qtas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +18 -0
  • Pranešimai: 414
  • Kartu nuo: 2009-03-28
  • Miestas:Kaunas

2017-04-19 21:43 (#1)

Koks turi būti Autoservisas?


Sveiki,

taigi, turbut aplinkui yra daug zmoniu, kurie zino kaip turi veikti kiti verslai. Si karta klausiu apie autoservisus. Man idomios jusu mintys apie tai koks turi tobulas autoservisas? Kokios mazos smulkmenos ar kuriama pridetine verte sudaro ispudi ir sukelia geras emocijas klientui? Ka jus patys asmeniskai megstate? Ko nemegstate? Kas patinka? Nepatinka? Jusu naudojamo autoserviso pliusai, privalumai?

Aciu uz nuomones :)

0


Narys yra atsijungęs arman 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +21 -1
  • Pranešimai: 451
  • Kartu nuo: 2010-11-23
  • Vardas:Gedas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:HowL

2017-04-19 21:48 (#2)

  • Jog neisterliotu salono
  • Nepatinka kaip buna eiles, tarkim yra autoservizu kur kita diena arba maksimaliai uz dvieju dienu gali atvezti auto, nereik laukti savaites.
  • Lempu reguliavimas, tarkim as Vilniuje praejau gal 5 autoservizus kol radau.


1


Narys yra atsijungęs gavija 

  • Sudie, sudie!
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Išmesti
  • Atsiliepimai: +8 -1
  • Pranešimai: 430
  • Kartu nuo: 2015-03-14

2017-04-19 22:07 (#3)

Man patinka automobilio vedama istorija matai kada kas buvo keista. (Nedaugelis servisų tą sistemą turi).
Bet manau kablys yra tame ,jei žmogui patinka kainos ir kokybės santykis jis gryš atgal.
Bei aišku yra tos smulkmenos nemokama kava , vasarą kondicionierius .

O kas liečia patį remontą tai nervina kai vienoje vietoje visko netaiso - na aišku suprantu ,kad visus specialistus krūvoje išlaikyti sunkoka ,bet tikrai malonu kai pvz turi su važiuokle ,bei su elektronika problemų tai vienoje vietoje viską sutvarko nereikia po Vilniu trankytis iš serviso į servisą.
Bei aišku darbo estetika kažkokia turi būti , kaip ir minėjo "uždarbietis" nemalonu rasti saloną išteptą. Bent dabar kur remontuoju automobilį servise , prieš lipdami į automobilį ant sedynių vairo na vietas kurias liečia uždeda vienkartines apsaugas.

0


Narys yra atsijungęs HeyBoy 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 33
  • Kartu nuo: 2013-11-12
  • Vardas:Laimonas
  • Miestas:Šilutė

2017-04-19 22:12 (#4)

*
Mėgstamas

Svarbiausia kad katalizatoriaus neišpjautu :D
16


Narys yra atsijungęs bratkax 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +89 -0
  • Pranešimai: 3480
  • Kartu nuo: 2008-03-17
  • Vardas:Paulius
  • Miestas:Vilnius

2017-04-19 22:17 (#5)

Svarbiausia, kad dirbtų ne atmestinai konvejeriu, o kreiptų dėmesį į kokybę. Tokių servisų kur tik detalę pakeičia ir paskui dar kokį varžtą pamiršta priveržti ar šlangą užmauti per tą skubėjimą tai pilna. Bet norisi specialistų, kur palikęs būtum ramus, kad jie tavo auto prižiūrės kaip savo.

Man pvz. visai patinka specializuotų markių servisų idėja, teoriškai ten turėtų būti tos markės fanai ir gerai jas išmanyti. Bet praktikoj daugumoj dirba bet kas, tikriausiai dėl darbuotojų trūkumo arba taupymo, ir vėlgi galioja tas konvejerio principas.
1


Narys yra atsijungęs iPauL 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +362 -0
  • Pranešimai: 11782
  • Kartu nuo: 2010-01-17
  • Miestas:Kaunas
  • Buvęs:xixas

2017-04-19 22:21 (#6)

Prisėsti vieta yra gerai, kaip ir bendrai atskirta taisymo/priėmimo patalpos
Dėl istorijos irgi malonu, bent lapas kur surašyta, kas atlikta
Svarbiausia, tai kokybė... kad po pataisymo nereiktų peržiūrėti apsaugų, plastmasinių ar kitų dalių būvio vietoje ar veržimo
Elektros pusės remontas visada, o ne tada, kai elektrikas gali, bet per tai viskas stoja
Užsakau iš el. parduotuvių ir kitos tarpininkavimo paslaugos!
Azuon, Ebay, Amazon, DealExtreme, AliExpress, TheBodyShop, HumbleBundle, SportsDirect, PlatiRU ir kt..
1


Narys yra atsijungęs nerjok 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 384
  • Kartu nuo: 2012-01-27
  • Vardas:Jonas

2017-04-19 22:55 (#7)

Uzknisa kai pradeda aiskinti kaip, kas turi buti, kaip vazineti(sunkeliais nevazinet) - reikia tik sutvarkyto daikto, be komentaru.
Neterliotu salono, pas man sviesus tai po vieno taisymo iki dabar istepliotos dureles.


Gerai sutvarkyti, taisiau karta garazuos(rekomendavo pazistamas :D), po menesio ta pati taisiau servise, sailenblokus, kur tos "rankos" tvirtinas prie kebulo.
Šiandien mano gimtadienis, kaip ir vakar, bet bus ir rytoj.
1


Narys yra atsijungęs Margarita33 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 129
  • Kartu nuo: 2013-07-12

2017-04-19 23:18 (#8)

Nesuprantu koks skirtumas ar garazas ar servisas. Turiu drauga su auksinėm rankom, kuris ford centre dirba ir dar po darbo garaze :) ir ten ir ten daro super. Tai koks skirtumas garazas ar ford atstovybė :)

O siaip servisams su gerais meistrais yra tragedija. Visi geri anglijoj, norvegijoj sedi. Zodziu tema neissenkanti :)
2


Narys yra atsijungęs nerjok 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 384
  • Kartu nuo: 2012-01-27
  • Vardas:Jonas

2017-04-19 23:33 (#9)

Skirtumas tas, kad nuvares i garazus tu nezinai kiek Jonukas supranta apie auto ir gali uzsiraut ant elektriko/dazytojo/saktkalvio/mechaniko in one. Autoservisuose daugiau kontroles visom prasmem ir, ten salia Jonuko su minimaliom ziniom yra direktorius, o uz jo visos kontroliuojancios inspekcijos(aplinkosauga, vmi, darbo inspekcija, vartotoju teises etc.)
Šiandien mano gimtadienis, kaip ir vakar, bet bus ir rytoj.
0


Narys yra atsijungęs Demoxz 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 37
  • Kartu nuo: 2013-10-12
  • Vardas:Tomas
  • Miestas:Kaunas

2017-04-19 23:34 (#10)

Geriausia kai servise atlieka daug gerų, kokybiškų darbų. Atveži, pasakai kas yra, sutvarko ir pasiimi sutvarkytą. Žinoma, kaip jau kažkas minėjo dar ir neišpurvintą. O šiaip žmonės visada vertina gerą kokybę ir atitinkamą kainą.
0


Narys yra atsijungęs zajecas 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +18 -0
  • Pranešimai: 833
  • Kartu nuo: 2012-12-13
  • Vardas:Rolandas
  • Miestas:Akmenė.

2017-04-19 23:40 (#11)

Vairo neliečia su tepaluotom rankom B-)
сиськи это хорошо, но главное это душа
0


Narys yra prisijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +30 -0
  • Pranešimai: 3314
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2017-04-19 23:49 (#12)

*
Mėgstamas

Čia tas stereotipas apie garažus nežinia iš kur. Realybėje tikri auksarankiai meistrai dirba ne servisuose, o garažuose patys ant savęs, niekur nesireklamuoja nes ir taip turi eiles mėnesį į priekį.

Koks turi būti servisas:
Būtini dalykai:
>Kad neapgaudinėtų ir nežulikautų, neišgalvotų nereikalingų remontų, nevogtų dalių ir t.t. Iš asmeninės patirties pasakysiu, kad kokie 95% Vilniaus servisų yra daugiau ar mažiau nesąžiningi.
>Kad galėtų parūpinti reikiamas dalis bent jau už parduotuvės kainą. Nes jie detalę nuperka su nuolaida už ~50% kainos, o tau ją parduoda už 150% kainos.
>Kad laikytųsi terminų.
>Kad atsakytų už savo klaidas. Klaidas daryti žmogiška, visko pasitaiko, bet daugelis jų nepripažįsta, atsikalbinėja, bando įrodyti, kad tu pats kaltas.
>Kad visada paskambintų atsiradus papildomiem remontam, o ne pasakytų kaip staigmeną jau po visko, gal tau to visai nereikėjo.
>Kad visada paskambintų atsiradus papildomiem remontam, o ne pasakytų tik atsiimant mašiną ar išvis nepasakytų. Juk tau būtų patogiau, kad vienu metu visus gedimus pašalintų, kad po to vėl nevažinėt per servisus.
>Kad visiškai žaliems žmonėms nuoširdžiai patartų kaip daryti būtų protingiausia, o ne kad kuo daugiau pinigų kainuotų remontas. Nes dažnai atvažiuoja paprastas žmogus su sena mašina, jam padeda prieš nosį sąmatą įvairiausių remontų už trigubą pačios mašinos kainą ir jis net nežino ką daryt, dažnai tiesiog ją išmeta į sąvartyną. Nors ten galima buvo tiesiog kažkur pigesnes dalis įdėt, kažką kitaip suremontuot, kažko išvis neremontuot ir sėkmingai dar važinėt kelis metus. Šiuo klausimu pliusas garažams, nes kuo didesnis servisas - tuo šaltesnis ir labiau popierinis bendravimas su klientu.
>Kad nebūtų nemalonus, piktas, pasikėlęs bendravimas.
>Kad leistų būti šalia apžiūrint ir remontuojant auto. Nes yra tokių kurie neleidžia, tada iš karto apsisuku.
Nebūtini dalykai:
>Kad galėtų paimti automobilį iš namų arba nuvežt patį namo, nes dažnai servisai būna miesto pakrašty kur prastas susisiekimas viešuoju.
>Kad nerūkytų prie mašinos ir prie tavęs.
>Kavos aparatas, kur atsisėst ir tualetas būtų gerai :)
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt
13


Narys yra atsijungęs tuner 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +76 -0
  • Pranešimai: 1248
  • Kartu nuo: 2008-03-16
  • Miestas:Vilnius

2017-04-20 07:04 (#13)

Ko labiausiai nemėgstu servisuose (o dabar taip daro daugelis), kad neįleidžia kliento prie mašinos, patys įvaro/išvaro, kaip remontuoja nepažiūrėsi, liepia būti "laukimo zonoje". Nesakau, kad reikia 4 valandas meistrui už nugaros stovėt ir aiškint. Bet tarkim mano pavyzdys: keitė sankabą, priėmėjas sako - reikia keisti ir smagratį. Norėjau pats pažiūrėti kokia jo būklė ir ar tikrai jį reikia keisti. Namuose pats nepažiūrėsi, reikia pasinaudoti proga, kad pavarų dėžė nuimta. O ne - negalima įeiti, turi 100% pasitikėti meistro nuomone.

Antras dalykas, kad ir koks geras, žinomas ar didelis servisas būtų, dažniausiai priėmėjai bendrauja labai nemandagiai, ypač telefonu.
2


Narys yra atsijungęs SkylineDiT 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 177
  • Kartu nuo: 2015-03-13
  • Vardas:Dainius
  • Miestas:Klaipėda

2017-04-20 07:52 (#14)

  • Užknisa priėmėjų nebendravimas, kai savaitę taiso ir nesako kad detalių neranda.
  • Kokybiškas darbas
  • Serviso istorija, kas ties kokia rida buvo keista

www.manodekliukas.lt - Internetinė parduotuvė
0


Narys yra atsijungęs second 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 620
  • Kartu nuo: 2010-05-28
  • Miestas:Vilnius

2017-04-20 09:43 (#15)

Pagrindinius dalykus isvardino, savaime aisku, kokybe ir kaina.
Be jau isvardintu dalyku labai svarbu, kad:
- susitarus daryt, kad ir smagrati, atvaziavus nebutu saskaitoj, dapylem 1l tepalo, ausinimo, pakeitem lempute, nes kai palikot dege, bet paskui sudege magisku budu, visad pries kazka papildoma, kad paskambintu.
- daliu kaina, kuria jie gauna ir kuria siulo klientui, nes daznai pats tokia pacia dali gaut galiu pigiau.
- kad nebutu tokiu pasiteisinimu masinai stovint kelias dienas: "siandien motoristas susipyko su zmona, tai uzgere ir nedarys motoro tau". (reali situacija)
- kad butu malonus ir besiorentuojantis priemejas, jei pasakai jam, kad e90 ar e39, kad suprastu apie ka eina kalba.
- platesnio mastymo darbuotojai, jei gamintojas nustato pvz i RR pilt castroli(viena is labiausiai padirbinejimu tepalu), kad turetu ir alternatyvu, pvz, itin gerai tinka Motul, o ne kad nustatyta, ta ir pilam butinai.
- placius kontaktus, tarkim linko tregeris, kaip ir reiktu naujo, bet ana galima atitiesint, kad turetu kontaktu ne tik kas gali perdazyt detale, o ir kitokio tipazo darbus atlikt.


Kas is patirties patiko:
- stovejo auto kelias sav servise, del detaliu laukimo, visam savaitgaliui ivarydavo auto i vidu ir dazniausiai vakarais ivarydavo po darbo, kad nestovetu aiksteleje( truputi daugiau saugumo ).
- Konsultacijos ivairiais klausimais su pagristais argumentais
- Sukalbamumas. Situacija, pro filtro tarpine pradejo leist telepa(blogai keiciant uzdejo guma, bet kitoj vietoj keite), po keliu h turiu isskrist i uzsieni, paskambinau, susitariau, kad sutvarkytu ir dar pagalve motoro pakeistu, nuvaziavau, palikau, paskambino uzsieni, sako done, pasakiau, kad sestadieni vakare grisiu, paliko masina prie serviso, vakare su kitu raktu pasiimiau, pirmadieni atvazavau raktu ir atsiskaityt.
- Prie buvusios situacijos, kai palikau masina, dar pasisiule mane iki oro uosto nuvesti nemokamai.
- Paliekant daryt, paprasau, kad tam tikrus taskus perziuretu(dazniausiai smulkmenos buna), uz kurias neima pinigu ir duoda ataskaita kokia situacija.
- Servise esanti auto nuoma, palikai remontuot, iskart pasiemei pakaitine ir vaziuoji tvarkytis toliau.

Šį pranešimą redagavo second: 2017-04-20 09:47

3


Narys yra atsijungęs HeyBoy 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 33
  • Kartu nuo: 2013-11-12
  • Vardas:Laimonas
  • Miestas:Šilutė

2017-04-20 16:12 (#16)

Labai nervina kai atvaro mergina mašina i serviza kuri nieko nesupranta, mato kad nesigaudo tai kiša tuo ir kuo ir nereikia .

Šį pranešimą redagavo HeyBoy: 2017-04-20 16:12

1


Narys yra atsijungęs tuner 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +76 -0
  • Pranešimai: 1248
  • Kartu nuo: 2008-03-16
  • Miestas:Vilnius

2017-04-20 19:34 (#17)

Labai prašau nevadinkit autoserviso - servizu:)


servizas yra tai:
Paveiksliukas

Rodyti pranešimąHeyBoy, 2017-04-20 16:12, pasakė:

Labai nervina kai atvaro mergina mašina i serviza kuri nieko nesupranta, mato kad nesigaudo tai kiša tuo ir kuo ir nereikia .

Šį pranešimą redagavo tuner: 2017-04-20 19:35

9


Narys yra atsijungęs bratkax 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +89 -0
  • Pranešimai: 3480
  • Kartu nuo: 2008-03-17
  • Vardas:Paulius
  • Miestas:Vilnius

2017-04-20 21:45 (#18)

Dar kaip minėjo kiti - svarbu platūs kontaktai. Jei reikia kažkokio specifinio remonto, tai dažniausiai galima pas atskirą gerą tos srities specialistą varyti į kokį garažiuką (pvz. jei reikia pas elektriką). Bet kai varau mašiną į servisą, tai noriu, kad nuo jos pastatymo ji taptų serviso problema, o ne mano. T.y., kad sutvarkytų visus gedimus nuo A iki Z patys, be siuntinėjimų pas 100 kitų meistrų. Suprantama, kad vienam servise visų galų meistrų tikrai nebus, tai didelis partnerių tinklas tokiu atveju labai praverčia. Geriausia, kai servisas turi daug patikimų partnerių ir nereikia pvz. pačiam ieškoti kur kokią detalę restauruoti ar kad ir variklį nusiplauti po remonto, o servisas gali pats tai pasiūlyti padaryti pas partnerius (aišku, su mano sutikimu).
2


Narys yra atsijungęs Margarita33 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 129
  • Kartu nuo: 2013-07-12

2017-04-20 22:22 (#19)

Kaip jus manot kodel geriausi auto specai palieka šalį? Todėl kad lietuvis kai reikia susimokėti už remontą 100 eur sako, o gal nuolaidą? O gal 60 užteks? Ir kai tokie vienas po kito, tai kad ir sau ir garaze dirbantiems vemt varo ir jie... susirenka daiktus ir isvažiuoja, kur taip neissidirbineja kas antras. Kažkur gerą straipsnį skaičiau apie tai, kaip žmonės perka mašinas už paskutinius pinigus, o remontui nei kapeikos nepasilieka. O juk perka ne 3 golfą, visi rimtesni variklio gedimai kainuoja šimtais, vos tik pajudina servisas pirštą. Pvz aš žinau, kad jei pirksiu automobilį už 5000 eur, tai pas mane pirmiem metam dar turi buti padėta minimum 1000 remontui, kad dasivesti automobilį iki gero stovio. Juk gerų auto niekas neparduoda. Paieškosiu linko apie mašinos pirkimą ir remontą, galėsit paskaityti
2


Narys yra atsijungęs Creatium 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +7 -0
  • Pranešimai: 3180
  • Kartu nuo: 2008-09-06
  • Vardas:Edmundas
  • Miestas:Vilnius

2017-04-20 22:34 (#20)

IMO svarbu suprasti, kad dauguma žmonių nesidomi automobiliais ir nežino kas kur yra, kur ir kaip veikia. Servisas turėtų nuoširdžiai patarti ir parekomenduoti, o kai reikia - paaiškinti kas ir kaip yra geriausia. Labai dažnai servise yra žiūrima pašaipiai, kai ko nors "akivaizdaus" paklausi. Taip pat labai padeda gebėjimas nustatyti bent preliminarią remonto kainą. O šiltas bendravimas yra visada tiesus kelias į kliento širdį. Ne pirmumo eilėje, bet svarbu ir laukimo zona: kad būtų patogu atsisėsti, ne per karšta ir ne per šilta, kad būtų kokio vandens.
1


Pasidalinti šia tema:


  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2017-07-24 22:39

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai