Pereiti prie turinio

Koks turi būti Autoservisas?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

taigi, turbut aplinkui yra daug zmoniu, kurie zino kaip turi veikti kiti verslai. Si karta klausiu apie autoservisus. Man idomios jusu mintys apie tai koks turi tobulas autoservisas? Kokios mazos smulkmenos ar kuriama pridetine verte sudaro ispudi ir sukelia geras emocijas klientui? Ka jus patys asmeniskai megstate? Ko nemegstate? Kas patinka? Nepatinka? Jusu naudojamo autoserviso pliusai, privalumai?

 

Aciu uz nuomones :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose


  •  
  • Jog neisterliotu salono
  • Nepatinka kaip buna eiles, tarkim yra autoservizu kur kita diena arba maksimaliai uz dvieju dienu gali atvezti auto, nereik laukti savaites.
  • Lempu reguliavimas, tarkim as Vilniuje praejau gal 5 autoservizus kol radau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man patinka automobilio vedama istorija matai kada kas buvo keista. (Nedaugelis servisų tą sistemą turi).

Bet manau kablys yra tame ,jei žmogui patinka kainos ir kokybės santykis jis gryš atgal.

Bei aišku yra tos smulkmenos nemokama kava , vasarą kondicionierius .

 

O kas liečia patį remontą tai nervina kai vienoje vietoje visko netaiso - na aišku suprantu ,kad visus specialistus krūvoje išlaikyti sunkoka ,bet tikrai malonu kai pvz turi su važiuokle ,bei su elektronika problemų tai vienoje vietoje viską sutvarko nereikia po Vilniu trankytis iš serviso į servisą.

Bei aišku darbo estetika kažkokia turi būti , kaip ir minėjo "uždarbietis" nemalonu rasti saloną išteptą. Bent dabar kur remontuoju automobilį servise , prieš lipdami į automobilį ant sedynių vairo na vietas kurias liečia uždeda vienkartines apsaugas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbiausia, kad dirbtų ne atmestinai konvejeriu, o kreiptų dėmesį į kokybę. Tokių servisų kur tik detalę pakeičia ir paskui dar kokį varžtą pamiršta priveržti ar šlangą užmauti per tą skubėjimą tai pilna. Bet norisi specialistų, kur palikęs būtum ramus, kad jie tavo auto prižiūrės kaip savo.

 

Man pvz. visai patinka specializuotų markių servisų idėja, teoriškai ten turėtų būti tos markės fanai ir gerai jas išmanyti. Bet praktikoj daugumoj dirba bet kas, tikriausiai dėl darbuotojų trūkumo arba taupymo, ir vėlgi galioja tas konvejerio principas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisėsti vieta yra gerai, kaip ir bendrai atskirta taisymo/priėmimo patalpos

Dėl istorijos irgi malonu, bent lapas kur surašyta, kas atlikta

Svarbiausia, tai kokybė... kad po pataisymo nereiktų peržiūrėti apsaugų, plastmasinių ar kitų dalių būvio vietoje ar veržimo

Elektros pusės remontas visada, o ne tada, kai elektrikas gali, bet per tai viskas stoja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzknisa kai pradeda aiskinti kaip, kas turi buti, kaip vazineti(sunkeliais nevazinet) - reikia tik sutvarkyto daikto, be komentaru.

Neterliotu salono, pas man sviesus tai po vieno taisymo iki dabar istepliotos dureles.

 

 

Gerai sutvarkyti, taisiau karta garazuos(rekomendavo pazistamas :D), po menesio ta pati taisiau servise, sailenblokus, kur tos "rankos" tvirtinas prie kebulo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu koks skirtumas ar garazas ar servisas. Turiu drauga su auksinėm rankom, kuris ford centre dirba ir dar po darbo garaze :) ir ten ir ten daro super. Tai koks skirtumas garazas ar ford atstovybė :)

 

O siaip servisams su gerais meistrais yra tragedija. Visi geri anglijoj, norvegijoj sedi. Zodziu tema neissenkanti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skirtumas tas, kad nuvares i garazus tu nezinai kiek Jonukas supranta apie auto ir gali uzsiraut ant elektriko/dazytojo/saktkalvio/mechaniko in one. Autoservisuose daugiau kontroles visom prasmem ir, ten salia Jonuko su minimaliom ziniom yra direktorius, o uz jo visos kontroliuojancios inspekcijos(aplinkosauga, vmi, darbo inspekcija, vartotoju teises etc.)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko labiausiai nemėgstu servisuose (o dabar taip daro daugelis), kad neįleidžia kliento prie mašinos, patys įvaro/išvaro, kaip remontuoja nepažiūrėsi, liepia būti "laukimo zonoje". Nesakau, kad reikia 4 valandas meistrui už nugaros stovėt ir aiškint. Bet tarkim mano pavyzdys: keitė sankabą, priėmėjas sako - reikia keisti ir smagratį. Norėjau pats pažiūrėti kokia jo būklė ir ar tikrai jį reikia keisti. Namuose pats nepažiūrėsi, reikia pasinaudoti proga, kad pavarų dėžė nuimta. O ne - negalima įeiti, turi 100% pasitikėti meistro nuomone.

 

Antras dalykas, kad ir koks geras, žinomas ar didelis servisas būtų, dažniausiai priėmėjai bendrauja labai nemandagiai, ypač telefonu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinius dalykus isvardino, savaime aisku, kokybe ir kaina.

Be jau isvardintu dalyku labai svarbu, kad:

- susitarus daryt, kad ir smagrati, atvaziavus nebutu saskaitoj, dapylem 1l tepalo, ausinimo, pakeitem lempute, nes kai palikot dege, bet paskui sudege magisku budu, visad pries kazka papildoma, kad paskambintu.

- daliu kaina, kuria jie gauna ir kuria siulo klientui, nes daznai pats tokia pacia dali gaut galiu pigiau.

- kad nebutu tokiu pasiteisinimu masinai stovint kelias dienas: "siandien motoristas susipyko su zmona, tai uzgere ir nedarys motoro tau". (reali situacija)

- kad butu malonus ir besiorentuojantis priemejas, jei pasakai jam, kad e90 ar e39, kad suprastu apie ka eina kalba.

- platesnio mastymo darbuotojai, jei gamintojas nustato pvz i RR pilt castroli(viena is labiausiai padirbinejimu tepalu), kad turetu ir alternatyvu, pvz, itin gerai tinka Motul, o ne kad nustatyta, ta ir pilam butinai.

- placius kontaktus, tarkim linko tregeris, kaip ir reiktu naujo, bet ana galima atitiesint, kad turetu kontaktu ne tik kas gali perdazyt detale, o ir kitokio tipazo darbus atlikt.

 

 

Kas is patirties patiko:

- stovejo auto kelias sav servise, del detaliu laukimo, visam savaitgaliui ivarydavo auto i vidu ir dazniausiai vakarais ivarydavo po darbo, kad nestovetu aiksteleje( truputi daugiau saugumo ).

- Konsultacijos ivairiais klausimais su pagristais argumentais

- Sukalbamumas. Situacija, pro filtro tarpine pradejo leist telepa(blogai keiciant uzdejo guma, bet kitoj vietoj keite), po keliu h turiu isskrist i uzsieni, paskambinau, susitariau, kad sutvarkytu ir dar pagalve motoro pakeistu, nuvaziavau, palikau, paskambino uzsieni, sako done, pasakiau, kad sestadieni vakare grisiu, paliko masina prie serviso, vakare su kitu raktu pasiimiau, pirmadieni atvazavau raktu ir atsiskaityt.

- Prie buvusios situacijos, kai palikau masina, dar pasisiule mane iki oro uosto nuvesti nemokamai.

- Paliekant daryt, paprasau, kad tam tikrus taskus perziuretu(dazniausiai smulkmenos buna), uz kurias neima pinigu ir duoda ataskaita kokia situacija.

- Servise esanti auto nuoma, palikai remontuot, iskart pasiemei pakaitine ir vaziuoji tvarkytis toliau.

Redagavo second
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai prašau nevadinkit autoserviso - servizu:)

 

 

servizas yra tai:

arbatos-kavos-servizas.jpg

 

Labai nervina kai atvaro mergina mašina i serviza kuri nieko nesupranta, mato kad nesigaudo tai kiša tuo ir kuo ir nereikia .

Redagavo tuner
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kaip minėjo kiti - svarbu platūs kontaktai. Jei reikia kažkokio specifinio remonto, tai dažniausiai galima pas atskirą gerą tos srities specialistą varyti į kokį garažiuką (pvz. jei reikia pas elektriką). Bet kai varau mašiną į servisą, tai noriu, kad nuo jos pastatymo ji taptų serviso problema, o ne mano. T.y., kad sutvarkytų visus gedimus nuo A iki Z patys, be siuntinėjimų pas 100 kitų meistrų. Suprantama, kad vienam servise visų galų meistrų tikrai nebus, tai didelis partnerių tinklas tokiu atveju labai praverčia. Geriausia, kai servisas turi daug patikimų partnerių ir nereikia pvz. pačiam ieškoti kur kokią detalę restauruoti ar kad ir variklį nusiplauti po remonto, o servisas gali pats tai pasiūlyti padaryti pas partnerius (aišku, su mano sutikimu).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jus manot kodel geriausi auto specai palieka šalį? Todėl kad lietuvis kai reikia susimokėti už remontą 100 eur sako, o gal nuolaidą? O gal 60 užteks? Ir kai tokie vienas po kito, tai kad ir sau ir garaze dirbantiems vemt varo ir jie... susirenka daiktus ir isvažiuoja, kur taip neissidirbineja kas antras. Kažkur gerą straipsnį skaičiau apie tai, kaip žmonės perka mašinas už paskutinius pinigus, o remontui nei kapeikos nepasilieka. O juk perka ne 3 golfą, visi rimtesni variklio gedimai kainuoja šimtais, vos tik pajudina servisas pirštą. Pvz aš žinau, kad jei pirksiu automobilį už 5000 eur, tai pas mane pirmiem metam dar turi buti padėta minimum 1000 remontui, kad dasivesti automobilį iki gero stovio. Juk gerų auto niekas neparduoda. Paieškosiu linko apie mašinos pirkimą ir remontą, galėsit paskaityti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

IMO svarbu suprasti, kad dauguma žmonių nesidomi automobiliais ir nežino kas kur yra, kur ir kaip veikia. Servisas turėtų nuoširdžiai patarti ir parekomenduoti, o kai reikia - paaiškinti kas ir kaip yra geriausia. Labai dažnai servise yra žiūrima pašaipiai, kai ko nors "akivaizdaus" paklausi. Taip pat labai padeda gebėjimas nustatyti bent preliminarią remonto kainą. O šiltas bendravimas yra visada tiesus kelias į kliento širdį. Ne pirmumo eilėje, bet svarbu ir laukimo zona: kad būtų patogu atsisėsti, ne per karšta ir ne per šilta, kad būtų kokio vandens.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu koks skirtumas ar garazas ar servisas. Turiu drauga su auksinėm rankom, kuris ford centre dirba ir dar po darbo garaze :) ir ten ir ten daro super. Tai koks skirtumas garazas ar ford atstovybė :)

 

O siaip servisams su gerais meistrais yra tragedija. Visi geri anglijoj, norvegijoj sedi. Zodziu tema neissenkanti :)

Geras meistras Lietuvoje ne maziau uzdirba negu Anglijoje ar Norvegijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jus manot kodel geriausi auto specai palieka šalį? Todėl kad lietuvis kai reikia susimokėti už remontą 100 eur sako, o gal nuolaidą? O gal 60 užteks? Ir kai tokie vienas po kito, tai kad ir sau ir garaze dirbantiems vemt varo ir jie... susirenka daiktus ir isvažiuoja, kur taip neissidirbineja kas antras. Kažkur gerą straipsnį skaičiau apie tai, kaip žmonės perka mašinas už paskutinius pinigus, o remontui nei kapeikos nepasilieka. O juk perka ne 3 golfą, visi rimtesni variklio gedimai kainuoja šimtais, vos tik pajudina servisas pirštą. Pvz aš žinau, kad jei pirksiu automobilį už 5000 eur, tai pas mane pirmiem metam dar turi buti padėta minimum 1000 remontui, kad dasivesti automobilį iki gero stovio. Juk gerų auto niekas neparduoda. Paieškosiu linko apie mašinos pirkimą ir remontą, galėsit paskaityti

 

Tai gal neveltui praso nuolaidos jei ant tiek isnagleje, kad uz pirsto pajudinima simtus lupa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne visi moka, turi laiko ar sąlygų. O servisai kai kurie tikrai per daug lupa.

 

Ne visi moka, turi laiko ar sąlygų? BŪTENT už tai ir susimoka pinigus :)

 

O kas ir kiek lupa, yra ne kliento, o paslaugos teikėjo reikalas. Nepatinka aptarnavimas, nepatinka kainodara, nepatinka dar kažkas - apsisuki ir eini ten, kur patinka.

 

Kas bus jei visi taip ims ir užsikels kainas iki kosmoso? Tuomet išmoksi, atrasi laiko ir sąlygas pasidaryt pats.

Redagavo wicked
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...