Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Laba diena,

 

Gal esate susidure su tokia situacija. Pirkau DELL kompiuteri is Avitelos prekybos centro, po 10menesiu sugedo baterija, nebekrauna jos visai, tik istraukus pakroveja iskart issijungia, tad nuveziau i AVITELA, jog priduotu i garantini, ceki parodziau viskas gerai. Praejo 3sav, atvaziuoju i avitela sako, jog turejo su manimi susiekti is garantinio, nes del kazkokio dalyko netaiso kompiuterio. Pasiskambinus i serviza sako jog reikia pasikeisti garantini is amerikos regiono i europini, nes pagal juos kompiuteris pirktas JAV, o poto pardavinetas AVITELOS prekybos centre. Nuvaziavus i avitela papasakojus sia situacija, sako jog pirma karta tokius dalykus girdi. Gal esat susidure kas su sia situacija ir galetumete patarti? garantiniam nepraeje net metai dar, nes baterijai garantija 1metai yra. aciu uz atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DELL garantija eina pagal serijinį, jei pirkimo porpieriuose parašytas PC SN. gali knisti protą avitelai. Kad čia jų problemos, nes kompą su tokiu SN pirkai iš jų. Pasakyk kad apskūsi varototojų teisėm ir praneši žiniasklaidai. Visoje delfi ar 15min mėgsta tokias istorijas. O jei nepadės prašyk gražinti pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rasai prasyma avitelai kad nori atgauti pinigus ir viskas. Nusipirksi nauja

 

PRAŠYMAS UAB „Avitelos prekyba“

2017-06-06

 

Prašau gražinti pinigus už prekę ( DELL ) kompiuterį, kurį pirkau 2016-06-10 dieną. Kompiuterio serijinis numeris ....... Į garantinį remontą priduotas 2017-04-30 dieną. Remonto darbo akto numeris ........

 

II. NE MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI

 

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

 

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

 

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

 

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

 

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pats pirkėjas ar trečiųjų asmenų padedamas;

 

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus."

 

 

 

Pirkėjas PARDAVĖJAS/KASININKAS

Parašas Parašas

 

 

Ka dar prideti ar nieko?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia, daviau avitelos vadovui viena pasirasyta egzemplioriu, kita sau pasilikau su antspaudais ir parasu. 06-10 baigesi garantinis, kompiuterio neturiu. kaip elgtis,kad atgaut pinigus?

Pinigų negrąžins, tiesiog pakeis bateriją ir tiek. Ir iš vartotojų teisių nieko gero neišgirsi, kada pardavėjas jiems pasakys, kad jis sutinka pakeisti bateriją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei prasyme nurodei kad nori atgauti pinigus, o taisymas ir keitimas netinka, tai pinigus grazins.

Ne, turėjau analogišką situaciją, tai net vartotojų teisės nepadėjo ir pateikė atsakymą, kad pardavėjas sutinka suremontuoti įrenginį ir viskas tuom baigės, nes tu prašyme išreiški savo pageidavimą, o pardavėjas vadovaujasi pagal įstatyme išvardintais variantais ir viskas priklausys nuo pačio pardavėjo valios.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai blogai kazka padarei, nes istatyme aiskiai nurodyta kad PIRKEJAS renkasi ka jam daryti su sugedusiu daiktu garantiniu metu. Maniske daug metu vartotojuose pradirbo ir kai kas sugesdavo tai visada atsiimdavom pinigus.

Tai tau pasisekė. Ten ta tarnyba išvis jokių juridinių galių neturi, tik rekomendacinio pobūdžio pranešimus teikia ir bando sutaikyti abi puses, ne vienas atvejis spaudoje buvo aprašytas, kai pabrėžė tarnybos impotenciją. Jei koks naglas pardavėjas bus, tai tik per teismus ir galėsi atsiimti tuos pinigus :)

Man ta tarnyba įpaišė mažareikšmį gedimą - iPhone baterija vos laikė 1 valandą., jie argumentavo, kad telefonas įsijungia ir juo galima naudotis ir tuom baigės, kad pardavėjas pakeitė bateriją...

 

https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/pasityciojimas-is-pirkeju-lietuvoje-susigrazinti-pinigus-uz-brokuota-telefona-trunka-metus-663-448192

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ju sprendimai tik rekomendacinio pobudzio tas tiesa. Bet per teismus visada gali pasiekti savo, nes istatymas labai aiskiai nurodo vartotojo teise nutraukti sutarti ir atsiimti pinigus. Ir visi pardavejai tai zino, bet bando suktis. O teismas jiems yra papildomos islaidos ir 100% pralaimejimas imonei + tavo teisiniu islaidu padengimas, todel visada baigiasi taikos sutartimi t.y grazina pinigus :)

Ba bet cia reikia laiko ir nervu pakovoti uz savo teises.

P.S Kai mazareiksmis gedimas tai su ziebduvelio elektriniu tuo ziezirbuku per kontaktus paspraksi ir gedimas parimteja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Grazino po du men kompiuteri, ale sutvarke baterija, viena diena pakrove, antra diena nebekrauna vel tas pats. garantinis kaip ir pasibaiges 06-10d, nors ten pralaike 2 menesius, tai nebezinau net ka ir daryti, kaip cia tvarke jie.

 

ka daryti? kompa buvau pridaves 04-30diena, 2 men tampe, kol ale sutvarke, garantinis 06-10 baigesi. nifiga nieko nesutvarke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grazino po du men kompiuteri, ale sutvarke baterija, viena diena pakrove, antra diena nebekrauna vel tas pats. garantinis kaip ir pasibaiges 06-10d, nors ten pralaike 2 menesius, tai nebezinau net ka ir daryti, kaip cia tvarke jie.

 

ka daryti? kompa buvau pridaves 04-30diena, 2 men tampe, kol ale sutvarke, garantinis 06-10 baigesi. nifiga nieko nesutvarke.

Rašyk pretenziją, kad įrenginio taisymo darbai užtruko pernelyg ilgai ir įrenginys nebuvo sutvarkytas. Formuluok taip, kad jie sąmoningai užlaikė įrenginį servise, kad grąžinus tau garantija būtų pasibaigusi.

 

Šiaip jei gerai pamenu, tai kažkur yra parašyta, kad atsiėmus įrenginį iš garantinio, jam yra suteikiama 3 mėn. garantija.

 

P.S. nepagailėk laiko, parašyk straipsnelį ir nusiųsk 15min ar delfi, viešumas padeda tokiose situacijose.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 8 mėnesių...

Ar Lietuvoje būtų aptarnaujama lenovo garantinis, jei pagal serijini yra galiojanti garantija, bet pirkimo dokumentų neturiu?

 

 

Turetu. As bent veziau tai net neprase dokumentu, paziurejo serial numeri ant dugno patikrino kad galioja ir priime.

jo tas pats ir su dell garantiniu, užtenka kad pagal serijinį būtų galiojanti garantija, ir tvarko, nereikia jokių dokumentų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...