Pereiti prie turinio

ECU programavimas


Rekomenduojami pranešimai

Reikia man EGR išsprogramuoti mašinoje, kai kainas pamačiau tai žandikaulis atvėpo, kad lemputę užgęsint 100 eur mokėti, ar jie čia su galva susipykę ar tokios kainos? tai galvoju ir man reikia užsiimti chip tuning, dpf, egr programvimu ir pnš feature programvimu. o tai low kalbų progravime patirties turiu nemažai, tekę ir su asembleriu dirbti ir mikrokontrolerius programint. tik įdomų ar klienturos būtų, nes reliai pvz. dėl EGR tos lepmutės tech. nepraeisi, o EGR filtrą ~300 eur kainuoja keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo ir man minciu i sita sriti lysti, bet jau nemaza konkurencija sitoje rinkoje, pridygo pilna tokiu, kurie raso universalias programas neatsizvelgiant individualiai i automobili ir daro tai daug pigiau nei "vimota" ar kiti rinkos lyderiai. Dar nepamirsk, kad reikes nemazu investiciju - patalpos, galios matavimo stendas, visa programine iranga...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo ir man minciu i sita sriti lysti, bet jau nemaza konkurencija sitoje rinkoje, pridygo pilna tokiu, kurie raso universalias programas neatsizvelgiant individualiai i automobili ir daro tai daug pigiau nei "vimota" ar kiti rinkos lyderiai. Dar nepamirsk, kad reikes nemazu investiciju - patalpos, galios matavimo stendas, visa programine iranga...

 

Patalpų jokių nereikia, failą pasiemi ir viskas, kad ir namie suprograminsi ką reikia ar vietoje. Na dėl matavimo stendo tai kebliau nu bet galės kitur pasimatuoti galią jeigu norės, programinės irangos net nereikia.

 

masinos modelis nesvarbu ecu programuojant? ar galima rasti ka nors kas apsiimtu fiatui egr isprogramuot?

 

svarbu, skiriasi programos. Nu pas mane ir FIAT tai jeigu sau sekmingai isprograminuosiu EGR, tai tau už dyką išprograminsiu EGR B-)

 

Kokį kokį filtrą??

Su low level programavimu tai gal ir teko susidurti, o kaip ten su mašinomis žinios?

su mašinomis žinios tai basic, paprasto vartotojo

 

Firmose kainos didelės, nes jos dirba su visom markėm, o tam reikia daug žinių ir patirties. FB pilna jaunimo kurie dirba tik su viena marke, pas juos kainos keliasdešimt €, nes nereikia mokėti už patalpas, brangią įrangą ir t.t.

 

nu daugelis iš kinų įranga parsisiunčia, kad tik failus iš ECU paiimti ir tuos failus siunčia kažkur, kad perpogramuoti nors retas kerta kas ten yra, abejoju kad ir tos pro įmonės ten kažką kertą, failus susipirkusios ir tiek žinių.

 

PS. nu jau kad ir sau išprograminsiu EGR atseis man , o tai už įranga 110 $ sumokėjau :lol: įdomu ir šiaip pažiurėti kas ten gero tam ECU

Redagavo babunas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patalpų jokių nereikia, failą pasiemi ir viskas, kad ir namie suprograminsi ką reikia ar vietoje. Na dėl matavimo stendo tai kebliau nu bet galės kitur pasimatuoti galią jeigu norės, programinės irangos net nereikia.

 

 

 

svarbu, skiriasi programos. Nu pas mane ir FIAT tai jeigu sau sekmingai isprograminuosiu EGR, tai tau už dyką išprograminsiu EGR B-)

 

 

su mašinomis žinios tai basic, paprasto vartotojo

 

 

 

nu daugelis iš kinų įranga parsisiunčia, kad tik failus iš ECU paiimti ir tuos failus siunčia kažkur, kad perpogramuoti nors retas kerta kas ten yra, abejoju kad ir tos pro įmonės ten kažką kertą, failus susipirkusios ir tiek žinių.

 

PS. nu jau kad ir sau išprograminsiu EGR atseis man , o tai už įranga 110 $ sumokėjau :lol: įdomu ir šiaip pažiurėti kas ten gero tam ECU

 

Tai gal kai nebe Fiat vairuosi, tada bandyk į šituos dalykus lyst :) Nes dabar panasu, kad apie auto nesupranti nieko, jei pats Fiat vairuoji :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal kai nebe Fiat vairuosi, tada bandyk į šituos dalykus lyst :) Nes dabar panasu, kad apie auto nesupranti nieko, jei pats Fiat vairuoji :)

 

Stereotipų priklausęs.. o jai BMW vairuoji tai jau ąsas.

 

Žinau vieną "kietą" programistą, kur bandė lysti į šią sritį, tai kai nebeužvedė automobilio, baigėsi jo auto-kompiuteristo karjera :D

 

visada gali recoverinti failus, o pačipavus variklio neištakysi tikrai, ne raketų mokslas čia.

Redagavo babunas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet ECU gali sugadinti :) Teko girdėti tokių atvejų.

 

čia jau pasistengti reiktų suvaryti :lol: labiau su įtampa ir elektoriniais dalykais čia jau susiję, kas gali ECU sugadinti, bet ne programinis kodas.

Redagavo babunas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stereotipų priklausęs.. o jai BMW vairuoji tai jau ąsas.

 

 

 

visada gali recoverinti failus, o pačipavus variklio neištakysi tikrai, ne raketų mokslas čia.

 

 

Ziurint kaip cipuosi yra ne vienas atvejis buves kai per daug turbo atsuka arba kuro sistema ir neatlaiko turbinos ar stumokliai sudega ar pagrindinis velenas pareina, bet aisku turi buti biski ir is mechanines puses pakeistos dalys kad tiek atsuktu. Tiesiog reikia zinoti kiekvieno motoro kuri cipuoji silpnas vietas kas pareis pirma ir ties ta riba sustoti. Pvz yra teke vaziuot su slyva 3litru kur atsukta belekaip bet pakeisti purkstukai ir turbo didesne, tai neapskaiciavo cipuotojas ir atsuke per daug, tai uzspaudus gazo plastmasinis isiurbimo kolektorius plysta per puse. Iseitis buvo dvi arba programint per naujo biski maziau kad butu arba det metalini kolektoriu tai idejom metalini :D Reziume reikai zinot kur lendi bet aisku smagu bent jau sau ar artimiesiems kai kas nors gali padaryti taip minimaliai neperzengiant ribu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stereotipų priklausęs.. o jai BMW vairuoji tai jau ąsas.

 

Na BMW su Fiat aisku jau nepalyginsi :) Bet yra toyotu, nisanu ir t.t. Bet as niekaip nesuprantu kodel zmones fiat perka??? Na aisku maza kaina - geri metai. O kur daugiau pliusu? :) Ir cia ne steriotipai, o patirtis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na BMW su Fiat aisku jau nepalyginsi :) Bet yra toyotu, nisanu ir t.t. Bet as niekaip nesuprantu kodel zmones fiat perka??? Na aisku maza kaina - geri metai. O kur daugiau pliusu? :) Ir cia ne steriotipai, o patirtis :)

 

O kodėl turėtų nepirkti? na mano kriterijai mašinai buvo - 4 durų, bent 100 kW, bent 2005< metų, iki 3000 eur, suvedžiau autopliuse, pirma išmete nuvariau ir nuspirkau :) tingiu ieškoti, o ir neturiu kantrybės. Nu ir 3 mėn važinėju, kolkas viskas tvarkoje, neturiu kuo skųstis dar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziurint kaip cipuosi yra ne vienas atvejis buves kai per daug turbo atsuka arba kuro sistema ir neatlaiko turbinos ar stumokliai sudega ar pagrindinis velenas pareina, bet aisku turi buti biski ir is mechanines puses pakeistos dalys kad tiek atsuktu. Tiesiog reikia zinoti kiekvieno motoro kuri cipuoji silpnas vietas kas pareis pirma ir ties ta riba sustoti. Pvz yra teke vaziuot su slyva 3litru kur atsukta belekaip bet pakeisti purkstukai ir turbo didesne, tai neapskaiciavo cipuotojas ir atsuke per daug, tai uzspaudus gazo plastmasinis isiurbimo kolektorius plysta per puse. Iseitis buvo dvi arba programint per naujo biski maziau kad butu arba det metalini kolektoriu tai idejom metalini :D Reziume reikai zinot kur lendi bet aisku smagu bent jau sau ar artimiesiems kai kas nors gali padaryti taip minimaliai neperzengiant ribu.

O tai per didelio čipavimo pasekmes tvarkei už savo pinigus ar už čipuotojo? Nes užsiimant tokiu verslu ir neturint didelės patirties galima ir taip sudegti, pričipuosi, pareis kokios detalės ir paskui turėsi jam tvarkyt, tai nueisi į didelį minusą :)

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai per didelio čipavimo pasekmes tvarkei už savo pinigus ar už čipuotojo? Nes užsiimant tokiu verslu ir neturint didelės patirties galima ir taip sudegti, pričipuosi, pareis kokios detalės ir paskui turėsi jam tvarkyt, tai nueisi į didelį minusą :)

Buvo tvarkyta uz savo nes cipuotojas perspejo ir apsidraude kad yra virsijama saugi riba. O kiti buna nezino variklio silpnu vietu ir nesupranta kada ir kur yra breziama ta riba. Nes kiekvienam variklio modeliui kiti silpni mazgai yra tai del to manau reikai orentuotis i viena ar kelis tarkim bent jau panasius variklio modelius. Kitiem iskarto buna sankaba nebelaiko, daug labai niuansu yra. Aisku dar yra ir tokiu dalyku jog MB 2003-2005m modelio automatine deze nebesupranta kaip begius metyti pacipavus varikli kai uzspaudi gazo cia kaip pavizdys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...