Pereiti prie turinio

E-verslo rėmimo skatinimo priemonių apžvalga


Rekomenduojami pranešimai

Praktinėužduotis „Trumpa ekskursija"

Tikslas: Ištirti naudojamas pardavimo skatinimo priemones.

Objektas: Lietuvoje populiarios internetinės parduotuvės.

Uždaviniai:

1. Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones.

2. Paaiškinti pardavimo skatinimo priemonių naudą prekybos įmonėms.

 

Pigu.lt

Apsilankius šioje virtualioje parduotuvėje pamačiau tokias pardavimo skatinimo priemones:

 

1. Pirkėjo pasitikėjimo skatinimas.Nurodant informaciją apie tai, kad prekės yra originalios, pristatomos visoje Lietuvoje, suteikiama 30 dienų pinigų gražinimo garantija. Siūloma mokėti grynais kai gausime prekes. Manau tai labai reikalinga informacija, nes šiais laikais, ne visi žmonės pasitiki internetinėmis parduotuvėmis.

 

2. Nemokamas atsiėmimas specializuotoje parduotuvėje. Įdomi skatinimo priemonė kurią pastebėjau. Tai pirkėjo skatinimas ieškoti „prekė sandėlyje" ženklu pažymėtas prekes. Nes šias prekesjis gali atsiimti specializuotoje parduotuvėje savo mieste tą pačią užsakymo dieną.

 

3. Akcijos laikas. Praktiškai priekiekvienos prekės, matau pritaikytą nuolaidą ir laiką iki kada ta akcijagalios. Tai skatina pirkėją, kurį domina tos prekės greičiau priimti sprendimą.

 

Vyriskipapuosalai.lt

1. Klientų atsiliepimai pasitikėjimui skatinti. Apsilankius šioje parduotuvėje, tituliniame puslapyje galima pamatyti pirkusių klientų atsiliepimus. Tai didina būsimų,pirmą kartą apsilankiusių klientų pasitikėjimą.

 

2. Nemokamas pristatymas. Klientui tituliniame puslapyje, pateikiama informacija apie pasiūlymą, nemokėti už pristatymo išlaidas, jeigu prekių krepšelio suma sieks 49 EUR ir daugiau. Tais katina klientą apsipirkti būtent už šią sumą, tai padidinamos apyvartos, o taip pat ir klientas lieka patenkintas, kai jam nemokamai į namus prekės pristatomos nors ir brangiausiu būdu, kurjeriu į namus.

 

3. Išsamūs ir įdomūs prekių kategorijųaprašymai. Paspaudus ant kategorijos (nuorodos) „apyrankės", atsidaropuslapis su prekėmis ir įdomiu aprašymu. Trumpa ištrauka: „Odinės apyrankės – tai aksesuaras, be kurio stilingi vyrai negalėtų apsieiti."Tai klientui sukelia gerų emocijų, manau skatina pirkti. O taip pat tokiosinformacijos užpildyta svetainė geriau reitinguojama google paieškos sistemos.O tai reiškia, kad per google ieškant informacijos apie apyrankės didesnėtikimybė šiai įmonei būti viršutinėse pozicijose.

 

Varle.lt

1. Mažos kainos garantija. Apsilankius tituliniamematome užrašą: „Raskite mažesnę kainą irmes sumažinsime savo" Tai gana drąsus ėjimas, kuris parodo, jog įmonė laikosave rinkos lyderę. Tai skatina pasitikėjimą, lojalumą. Taip pat jei klientasranda geresnę kainą pas konkurentus ir informuoją šią įmonę, tai ji gaunanaudingą informaciją apie situaciją rinkoje ir savo konkurentus.

 

2. Išsamūsprekių apibūdinimai. Beveik prie kiekvienos prekės galima rasti ne tik ilgąaprašymą, bet taip pat ir gražias prekės nuotraukas bei filmuotą vaizdomedžiagą. Tai nuotoliniu būdu fiziškai nematant prekės vartotojui suteikiagalimybę geriau pažinti dominančias prekes. Taip pat tai saktina ir labiaupirkti tas prekes, kadangi ta vaizdinė medžiaga ir akį traukinti, o tekstinėmedžiaga lengva, malonu ir įdomu skaityti, nes pabrėžiama nauda kurią gausime.

 

 

3. Socialinėreputacija. Šalia įmonės logotipo nurodyta informacija: „Mus mėgsta112 701 žmonių facebook" Įmonė savo klientams gerai matomoje vietoje supasididžiavimu demonstruoja savo socialinę reputaciją. Ji turi nemažai fanųsocialiniuose tinkluose, kurie paspaudė „patinka" ant jų socialinio fanųpuslapio. Tai rodo žmonių pasitikėjimą šia įmone, o taip pat tam tikrą pripažinimąLietuvoje tarp vartotojų.

 

Leidžiu kopijuoti info studijoms. Dalinuosi savo nudirbtais darbais studijuojant verslo vadyba :) susimalė tekstas ne daug, nera kada taisyt nepykit.

Redagavo pavis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praktinėužduotis „Trumpa ekskursija"

Tikslas: Ištirti naudojamas pardavimo skatinimo priemones.

Objektas: Lietuvoje populiarios internetinės parduotuvės.

Uždaviniai:

1. Išanalizuoti pardavimo skatinimo priemones.

2. Paaiškinti pardavimo skatinimo priemonių naudą prekybos įmonėms.

 

Pigu.lt

Apsilankius šioje virtualioje parduotuvėje pamačiau tokias pardavimo skatinimo priemones:

 

1. Pirkėjo pasitikėjimo skatinimas.Nurodant informaciją apie tai, kad prekės yra originalios, pristatomos visoje Lietuvoje, suteikiama 30 dienų pinigų gražinimo garantija. Siūloma mokėti grynais kai gausime prekes. Manau tai labai reikalinga informacija, nes šiais laikais, ne visi žmonės pasitiki internetinėmis parduotuvėmis.

 

2. Nemokamas atsiėmimas specializuotoje parduotuvėje. Įdomi skatinimo priemonė kurią pastebėjau. Tai pirkėjo skatinimas ieškoti „prekė sandėlyje" ženklu pažymėtas prekes. Nes šias prekesjis gali atsiimti specializuotoje parduotuvėje savo mieste tą pačią užsakymo dieną.

 

3. Akcijos laikas. Praktiškai priekiekvienos prekės, matau pritaikytą nuolaidą ir laiką iki kada ta akcijagalios. Tai skatina pirkėją, kurį domina tos prekės greičiau priimti sprendimą.

 

Vyriskipapuosalai.lt

1. Klientų atsiliepimai pasitikėjimui skatinti. Apsilankius šioje parduotuvėje, tituliniame puslapyje galima pamatyti pirkusių klientų atsiliepimus. Tai didina būsimų,pirmą kartą apsilankiusių klientų pasitikėjimą.

 

2. Nemokamas pristatymas. Klientui tituliniame puslapyje, pateikiama informacija apie pasiūlymą, nemokėti už pristatymo išlaidas, jeigu prekių krepšelio suma sieks 49 EUR ir daugiau. Tais katina klientą apsipirkti būtent už šią sumą, tai padidinamos apyvartos, o taip pat ir klientas lieka patenkintas, kai jam nemokamai į namus prekės pristatomos nors ir brangiausiu būdu, kurjeriu į namus.

 

3. Išsamūs ir įdomūs prekių kategorijųaprašymai. Paspaudus ant kategorijos (nuorodos) „apyrankės", atsidaropuslapis su prekėmis ir įdomiu aprašymu. Trumpa ištrauka: „Odinės apyrankės – tai aksesuaras, be kurio stilingi vyrai negalėtų apsieiti."Tai klientui sukelia gerų emocijų, manau skatina pirkti. O taip pat tokiosinformacijos užpildyta svetainė geriau reitinguojama google paieškos sistemos.O tai reiškia, kad per google ieškant informacijos apie apyrankės didesnėtikimybė šiai įmonei būti viršutinėse pozicijose.

 

Varle.lt

1. Mažos kainos garantija. Apsilankius tituliniamematome užrašą: „Raskite mažesnę kainą irmes sumažinsime savo" Tai gana drąsus ėjimas, kuris parodo, jog įmonė laikosave rinkos lyderę. Tai skatina pasitikėjimą, lojalumą. Taip pat jei klientasranda geresnę kainą pas konkurentus ir informuoją šią įmonę, tai ji gaunanaudingą informaciją apie situaciją rinkoje ir savo konkurentus.

 

2. Išsamūsprekių apibūdinimai. Beveik prie kiekvienos prekės galima rasti ne tik ilgąaprašymą, bet taip pat ir gražias prekės nuotraukas bei filmuotą vaizdomedžiagą. Tai nuotoliniu būdu fiziškai nematant prekės vartotojui suteikiagalimybę geriau pažinti dominančias prekes. Taip pat tai saktina ir labiaupirkti tas prekes, kadangi ta vaizdinė medžiaga ir akį traukinti, o tekstinėmedžiaga lengva, malonu ir įdomu skaityti, nes pabrėžiama nauda kurią gausime.

 

 

3. Socialinėreputacija. Šalia įmonės logotipo nurodyta informacija: „Mus mėgsta112 701 žmonių facebook" Įmonė savo klientams gerai matomoje vietoje supasididžiavimu demonstruoja savo socialinę reputaciją. Ji turi nemažai fanųsocialiniuose tinkluose, kurie paspaudė „patinka" ant jų socialinio fanųpuslapio. Tai rodo žmonių pasitikėjimą šia įmone, o taip pat tam tikrą pripažinimąLietuvoje tarp vartotojų.

 

Leidžiu kopijuoti info studijoms. Dalinuosi savo nudirbtais darbais studijuojant verslo vadyba :) susimalė tekstas ne daug, nera kada taisyt nepykit.

Temos pavadinimas visiškai neatitinka turinio ir tyrimo objekto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...