Pereiti prie turinio

Nepatikusios prekes grazinimas is el. prduotuves


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

pirktas mob tel, vietoje 2 sim pakliuvo 1 sim, tai nepaziureta smulkiau, nes modelis tas pats, pirkejo kalte.

Buvo tik atidaryta dezute, nei priedai, nei tel nenaudotas, net baterija neideta, tai realiai tik pagr dezutes apvalus lipdukas pazeistas, kuris paprastas, ne kaip kitur, kad buna kaip plomba ar matosi kokie skaiciai ar pns

 

Grazinant nori -10%, nes siaip elektronikos prekes negrazinamos ir gamintojas teigia, kad bus parduodamas, kaip ekspozicinis, kas mazina verte

 

Ar tikrai taip yra, o ne bet kokia preke is el parduotuves galima grazinti per 14d?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is elektroniniu parduotuviu gali grazinti bet kokias prekes per 14 dienu. Del 10% tave apgaudineja. Pasiskaityk daiktu grazinimo istatyma, ten aiskiai nurodyta, kad nuotoliniu budu pirktas prakes VISAS galma grazinti be jokiu paaiskinimu per 14 d nuo prekes gavimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali grąžinti, nes prekė neatitinka aprašymo ir pardavėjas turės padangt pristatymo išlaidas jam. (nebent pats galvojai kad perki 2SIM o pardavėjas pardavinėja kaip 1SIM).

Ir šiaip galima grąžint, be jokiu paaiškinimų tik jei persigalvoji pats susimoki už patirtas išlaidas paštui ar kurjeriui.

 

Pačiam buvo situacija su Pigu.lt perkant šildytuvą. Prekė neatitiko aprašymo. Tai jie man pasiūlė grąžinti prekę arba padangti dalį sumos. Bei padėkojo už surastą klaidą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirkai e parduotuveje, privalo grazint visa suma, isskyrus siuntimo islaidas uz kurias papildomai mokejai (jeigu patys nurode, kad siuntimo islaidu negrazina, jei nenurode - privalo ir ta grazint).

Jeigu pirkai paprastoje parduotuveje - neprivalo grazint, nebent preke nekokybiska.

Jeigu nenulupus dezutes lipduko kitu budu nebuvo imanoma paziuret kaip atrodo preke - tai yra ju bedos.

Tavo vietoje parasyciau parduotuves adresa cia, jog visi zinotu is kuriu ##### nereikia pirkti :)

Redagavo asdf
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paminejau, kad pirkejo kalte, del neapsiziurejimo, nes modelis ir submodelis yra, bet ir tas vienur dvi, kitur viena sim.

Gerai del tos pakuotes, nes is kitur paemus dezute, tai su normalia plomba, kur tekstinis aprasymas, o ten visiskai apvali plevele limpanti.. tai perklijuot galiu ir bus nauja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paminejau, kad pirkejo kalte, del neapsiziurejimo, nes modelis ir submodelis yra, bet ir tas vienur dvi, kitur viena sim.

Gerai del tos pakuotes, nes is kitur paemus dezute, tai su normalia plomba, kur tekstinis aprasymas, o ten visiskai apvali plevele limpanti.. tai perklijuot galiu ir bus nauja :D

Tavo kaltes jokios nera. Tu gali grazint preke sakydamas " nezinau kodel bet nepatinka" arba "ai nebenoriu", nes pirkai online ir atgaut sumoketus pinigus. Taskas. Kitaip nebuna. Toks istatymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl to ir tikslinuosi 😉

Gavome Jūsų prašymą dėl kokybiškos prekės grąžinimo. Kadangi prekė išpakuota, taip pat, elektronikos prekės nėra grąžinamos prekės, tiekėjas sutinka ją priimti su 10% grąžinimo mokesčiu, kuris bus panaudotas prekei realizavimui parduodant ją kaip nenaują/ iš ekspozicijos.

 

Ne čia tikslinkis, o įstatymus pasiskaityk. :) Visi kalba, kad perkant elektroninėse gali grąžinti bet kokias prekes apžiūrėjęs, bet niekas tokio įstatymo niekad neparodė. Tai dėl jo pasidomėčiau ar tikrai yra. Jei yra - rėžk atgal, kad perkant internetu privalo atgal priimt be jokių mokesčių. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne čia tikslinkis, o įstatymus pasiskaityk. :) Visi kalba, kad perkant elektroninėse gali grąžinti bet kokias prekes apžiūrėjęs, bet niekas tokio įstatymo niekad neparodė. Tai dėl jo pasidomėčiau ar tikrai yra. Jei yra - rėžk atgal, kad perkant internetu privalo atgal priimt be jokių mokesčių. :)

 

Nesiieskojo ;)

http://www.vvtat.lt/index.php?212857119

Daug nenuklydo cool.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar karta sakau: praplestas celofanas prekes apziurejimui nesiskaito prekines isvaizdos pazeidimas. Perkant internetu per 14 dienu gali grazint del bet kokios priezasties arba be jokios priezasties. Cia yra EU direktyva apsaugot nuo tokiu ##### su kokiais tau teko susidurti. O ka ju tiekejas jiem sako - tai yra ju problema. Tu nepirkai is tiekeju, tu pirkai is tos imones.

Cia plius minus: perki is manes preke, as tau sakau: tiekejas sake kad tu man dar 200 euru turi pervest.... Pervestum, nes tiekejas sake? Ar sakytum: tavo tiekejas tavo bedos, istatymai mane gina.

Skambinciau ir graziai akis isdraskyciau ir butinai paviesinciau ir FB ir pan BUTINAI palikciau atitinkamus review.. Tiesiog del to, kad kita karta kitas zmogus nepasimautu, taip kaip pasimovei tu. Tokie verslai turi buti naikinimai negailestingai, prikalti prie kryziaus laisves alejoje ir sumusti marozu. Jeigu neiseina sazingai dirbti - nedirbk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar karta sakau: praplestas celofanas prekes apziurejimui nesiskaito prekines isvaizdos pazeidimas. Perkant internetu per 14 dienu gali grazint del bet kokios priezasties arba be jokios priezasties. Cia yra EU direktyva apsaugot nuo tokiu ##### su kokiais tau teko susidurti. O ka ju tiekejas jiem sako - tai yra ju problema. Tu nepirkai is tiekeju, tu pirkai is tos imones.

Cia plius minus: perki is manes preke, as tau sakau: tiekejas sake kad tu man dar 200 euru turi pervest.... Pervestum, nes tiekejas sake? Ar sakytum: tavo tiekejas tavo bedos, istatymai mane gina.

Skambinciau ir graziai akis isdraskyciau ir butinai paviesinciau ir FB ir pan BUTINAI palikciau atitinkamus review.. Tiesiog del to, kad kita karta kitas zmogus nepasimautu, taip kaip pasimovei tu. Tokie verslai turi buti naikinimai negailestingai, prikalti prie kryziaus laisves alejoje ir sumusti marozu. Jeigu neiseina sazingai dirbti - nedirbk.

 

Gal gali numesti tą įstatymą, kur jis yra parašytas? Nes kaip ir minėjau anksčiau, apie jį visi šneka, bet niekur dar tokio neteko pamatyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuorodoje yra

 

Tavo nuorodoje yra šiaip apie prekių grąžinimą. Bet nieko neminima apie elektronines parduotuves, kad joms nebetaikomos jokios išimtys ir nusipirkus elektroninėje parduotuvėje, galima grąžinti bet kokią prekę, jeigu ji nepatiko. :)

 

Edit: Matau, kad nuorodą pakeitei. Bet ir vėl, dabartinėje nėra minima, kad elektroninėms parduotuvėms nebetaikomos išimtys, kurių prekių grąžinti negalima. :) Dėl to ir noriu nuorodos, kurioje tikrai įrašytas įstatymas, kad perkant elektroninėje parduotuvėje galima grąžinti bet kokią prekę dėl bet kokios priežasties. O dabartinėje tiesiog paaiškinama kaip pateikti skundą, jeigu prekė sugedo ar dar kažkas jai atsitiko, bet nieko nekalbama apie išimčių sąrašą. Kad prekes grąžinti galima tai ir taip aišku, bet čia dabar aktualu tas sąrašas.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi matau, jog nelabai moki naudotis kompiuteriu ir paieskos sistemomis (asmeniskai patariu ismokti naudotis, zinok daug idomiu dalyku galima rasti) tai prasau ziurek, mano poros minuciu darbas:

 

Teisininko komentaras Delfyje 2014 metais:

 

http://www.delfi.lt/news/daily/law/klausk-teisininko-ar-galima-grazinti-internetu-pirkta-preke.d?id=66211058

 

Valstybine Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba aiskina istatymus (2014):

 

http://www.vvtat.lt/popup2.php?ru=vey5Tmd0lu&tmpl_name=m_article_print_view&article_id=1249

 

Kadangi paieskos sistemomis naudotis nemoki, nesitikiu, kad ir angliskai ka suprasi, bet vistiek prisegu EU reguliavimo isstatymu aiskinima, toje pacioje svetaineje rasi ir pacius istatymus, tik nesitikiu, kad isvis ten ka suprasi, turint omenyje tavo gabumus nieko nerasti:

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

 

Kadangi paieskos sistemomis naudotis nemoki, manau pravartu butu tau priminti, kad Lietuva priklauso EU ir ratifikuoja isstatymus. E commerce isstatymai galioja visoje EU.

 

 

 

 

 

Tavo nuorodoje yra šiaip apie prekių grąžinimą. Bet nieko neminima apie elektronines parduotuves, kad joms nebetaikomos jokios išimtys ir nusipirkus elektroninėje parduotuvėje, galima grąžinti bet kokią prekę, jeigu ji nepatiko. :)

 

Edit: Matau, kad nuorodą pakeitei. Bet ir vėl, dabartinėje nėra minima, kad elektroninėms parduotuvėms nebetaikomos išimtys, kurių prekių grąžinti negalima. :) Dėl to ir noriu nuorodos, kurioje tikrai įrašytas įstatymas, kad perkant elektroninėje parduotuvėje galima grąžinti bet kokią prekę dėl bet kokios priežasties. O dabartinėje tiesiog paaiškinama kaip pateikti skundą, jeigu prekė sugedo ar dar kažkas jai atsitiko, bet nieko nekalbama apie išimčių sąrašą. Kad prekes grąžinti galima tai ir taip aišku, bet čia dabar aktualu tas sąrašas.

Redagavo asdf
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi matau, jog nelabai moki naudotis kompiuteriu ir paieskos sistemomis (asmeniskai patariu ismokti naudotis, zinok daug idomiu dalyku galima rasti) tai prasau ziurek, mano poros minuciu darbas:

 

Teisininko komentaras Delfyje 2014 metais:

 

http://www.delfi.lt/news/daily/law/klausk-teisininko-ar-galima-grazinti-internetu-pirkta-preke.d?id=66211058

 

Valstybine Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba aiskina istatymus (2014):

 

http://www.vvtat.lt/popup2.php?ru=vey5Tmd0lu&tmpl_name=m_article_print_view&article_id=1249

 

Kadangi paieskos sistemomis naudotis nemoki, nesitikiu, kad ir angliskai ka suprasi, bet vistiek prisegu EU reguliavimo isstatymu aiskinima, toje pacioje svetaineje rasi ir pacius istatymus, tik nesitikiu, kad isvis ten ka suprasi, turint omenyje tavo gabumus nieko nerasti:

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

 

Kadangi paieskos sistemomis naudotis nemoki, manau pravartu butu tau priminti, kad Lietuva priklauso EU ir ratifikuoja isstatymus. E commerce isstatymai galioja visoje EU.

 

Ieškoti moku, bet man tokie įstatymai nėra aktualūs, taigi, paprašau parodyti tų, kurie tvirtina, kad tokie yra. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kam tau neaktualiu istatymu? Mazdaug: man cia visai neaktualu, bet jei kazka tvirtini kas man neaktualu tai parodyk man tai kas neaktualu, nes pats ieskoti to tingiu, kadangi neaktualu.

 

Kita kart geriau pasieskok.

 

Ieškoti moku, bet man tokie įstatymai nėra aktualūs, taigi, paprašau parodyti tų, kurie tvirtina, kad tokie yra. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kam tau neaktualiu istatymu? Mazdaug: man cia visai neaktualu, bet jei kazka tvirtini kas man neaktualu tai parodyk man tai kas neaktualu, nes pats ieskoti to tingiu, kadangi neaktualu.

 

Kita kart geriau pasieskok.

 

Čia įrodymas visiems, kad tokie įstatymai egzistuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi jau ir oficialus atsakymas - skenuotas atejo, bet is kazkur atsirado prekes panaudojimas, nors net baterija uzplombuota :)

http://prntscr.com/fzzjro

http://prntscr.com/fzzk2d

 

Tai kaip suprantu reikia per VVTAT kreiptis?

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skytech truputi su logika prasilenkia. Prie pardaveju ijungus telefona jis nesiskaitys naudotas, o jeigu namie ijungsi tai jau naudotas? :D Aisku kreipkis VVTAT, blogiau nebus.

mIk5C81l.png

 

 

Pats skytech neperku nuo 2015m. kai internetu nusipirkus nauja laptop jis buvo brokuotas ir sake nest i garantini... Poto bande perkalbet ir ikist kita laptop, bet vistiek reikalavau pinigu. Paskambinus jiem po keliu dienu pasiteiraut kada pinigus atgal perves, jie taip mandrai atsake mes galim dvi savaites vest pinigus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

:D Suklydo, pasitaiko. :) Nes šiaip skaičiau ir nelabai tikėjau, kad Skytech šitaip galėjo atsakyti. Pats esu pas juos grąžinęs keletą prekių, kai vieną kartą nusipirkus jo nebereikėjo, o kitą kartą praplėšus pakuotę, bet nenaudojus, irgi viską tvarkingai grąžino. Skytech šitam reikale pasistengia ir nelabai paveda, ir nesižaidžia su nesąmonėmis, kaip Kilobaitas mėgsta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D Suklydo, pasitaiko. :) Nes šiaip skaičiau ir nelabai tikėjau, kad Skytech šitaip galėjo atsakyti. Pats esu pas juos grąžinęs keletą prekių, kai vieną kartą nusipirkus jo nebereikėjo, o kitą kartą praplėšus pakuotę, bet nenaudojus, irgi viską tvarkingai grąžino. Skytech šitam reikale pasistengia ir nelabai paveda, ir nesižaidžia su nesąmonėmis, kaip Kilobaitas mėgsta.

 

Nesakau, kad blogai ar gerai, bet jau buvo bepradeda nepatikti..

Klaidu pasitaiko, bet realiai, jau priduodant iskart paminejo, kad gamintojas GALI taikyti bauda, na pamaniau gal tik siaip pagasdins, o po keliu dienu ir pagasdino..

 

 

Dėkui visiems rolleyes.gif

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...