Pereiti prie turinio

Kaip apsiginti su Skytech.lt / grazinti preke juridiniam asmeniui


Rekomenduojami pranešimai

 

Pirkau Asus ZenBook Flip UX360CA

Pradzioje neatkreipiau demesio, taciau po kokio menesio, pamaciau kad wifi veikia nekorektiskai.

Grazinau i serviza, sako viskas gerai.

Vistiek neveikia.

Panorejau grazinti nekokybiska preke, vel pralaike menesi - sako nieko nedarysim.

Realiai kompas veikia per 3 metrus nuo wifi stoteles. kam jis man toks :)

Prastesnes kontoros nesu mates.

gaila, kad nepaskaiciau atsiliepimu pries darydamas uzsakyma.

 

Mano atveju, pirkejas juridinis asmuo, tai reikes paciam gintis.

Gal kas galite parekomenduoti it ekspertus kompiuterio ekspertizei?

Gal kas susidurete su tokiu atveju?

Laukiu patarimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eu vartotoju t eisiu apsauga sako (ne zodis i zodi):

 

Jeigu prekes gedimas atsiranda per pirmus 6 menesius nuo pirkimo (preke nekokybiska, tavo atveju neveikia WIFI), PARDAVEJAS privalo pasirupinti ekspertu irodyti, jog gedimas atsirado ne del pardavejo kaltes. Aiskinant tiksliau: tu priduodi preke, sakai, jog nekokybiska, parodai, kad neveikia. Kadangi gedimas yra - neveikia po keliu menesiu (nepraejus pusei metu) pardavejas turi kelias galimybes:

1. pakeisti preke i nauja

2. panaikinti gedima per REASONABLE laika.

3. Pasiulyti alternatyva arba grazinti pinigus

4. Irodyti, jog gedimas atsirado del netinkamo naudojamo (tarkim tu durnas ar tavo routeris durnas). Pabreziu, jog cia pardavejo reikalas sita irodyti samdant eksperta ir pan. Tai irodzius viskas kaip ir aisku.

 

jeigu praejo daugiau nei puse metu - ekspertu paieskos ir pan - tavo reikalas.

 

Ekspertas privalo uzpildyti formas ir dokumentuoti savo apziura.

 

Viskas smulkiai aprasyta ir isaiskinta EU puslapyje + prideta istatymu straipsniai. As remciausi butent sia skiltimi, taciau ir garantinio aptarnavimo apsaugos turetu tikti.

 

Praktikoje normalios imones dazniausiai tvarko/keicia/grazina pinigus, net jei ir klientas durnas. Nes nepriklausommas ekspertas (kitokks ir negali buti) sueda daug pinigu. Pakeitus/pataisius preke vis dar lieki su siek tiek profit.

 

 

Teismo iskart nebus, privalai rastiskai pareikalauti isspresti problema. Tada kreiptis i vartotoju teises, tik tada small claims court.

 

Kadangi claima daro juridinis asmuo, viska atlikti gali juridinio asmens igaliotas asmuo (direktorius, arba tevo arklio brolis su rastisku direktoriaus patvirtinimu, jog atstovauja imone)

 

O skytech lanku aplenkciau, jau kelinta tema, kad su jais problemos :)

 

 

As mastau apie teisma.

Kalbejau su teisininku, sake reikia it ekspertu, kurie patvirtintu gedima.

Jei gausiu atsakyma, kad galima laimeti - bylinesiuos.

Redagavo asdf
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apgailėtina parduotuvė tas skytech'as. Perki už 2k eur - duodi vieną prašymą, sudėkit į vieną dėžę viską. Dzin, netinka jiem :D

 

http://www.part.lt/img/e8d028492cd9e856f3ccad44de6ad739522.png

 

arba tu visiškas atsilikėlis arba kito varianto nėra ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apgailėtina parduotuvė tas skytech'as. Perki už 2k eur - duodi vieną prašymą, sudėkit į vieną dėžę viską. Dzin, netinka jiem :D

 

http://www.part.lt/img/e8d028492cd9e856f3ccad44de6ad739522.png

 

 

O man gaila parduotuvės darbuotojų, kur reikia su tokiais klientais bendrauti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apgailėtina parduotuvė tas skytech'as. Perki už 2k eur - duodi vieną prašymą, sudėkit į vieną dėžę viską. Dzin, netinka jiem :D

 

http://www.part.lt/img/e8d028492cd9e856f3ccad44de6ad739522.png

 

Oho naglumas:D Tokiems kiek imanoma daugiau deziu ir dezuciu.

 

Kaip nebutu keista, man realiai tik su Skytech'u nera buve didesniu problemu.

Didzioji dauguma net i e-mailus nemoka atrasyt arba atrasymas trunka para ir daugiau. Gal dar nuo vadybininko ir, zinoma, kliento bendravimo priklauso imones reakcija i problemas.

O neigiamu atsiliepimu pilna apie visas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apgailėtina parduotuvė tas skytech'as. Perki už 2k eur - duodi vieną prašymą, sudėkit į vieną dėžę viską. Dzin, netinka jiem :D

 

http://www.part.lt/img/e8d028492cd9e856f3ccad44de6ad739522.png

dabar suprantu, kodel Ramunas pyzdavojasi is taves :)

 

P.S. kiek turejau sandoriu su skytech, viskas normaliai buvo. Broka pakeisdavo arba grazindavo pinigus dazniausiai ta pacia diena :) Reik tik bendraut normaliai, o ne draskyt akis...

 

@SKYTECH.LT SAUNUOLIAI, daugiau jam deziu ir dezuciu, dar ir plytu galit dakraut, kad labiau issisiepes tystu

 

P.P.S Kaip sakoma kaip sauksi, taip atsilieps ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...