Pereiti prie turinio

Finansai ISM už ir prieš ir ko galima tikėtis


Rekomenduojami pranešimai

Keista, kad jau pabaigei, bet kalbi kaip koks pirmakursis. Nemanyk, kad kitur Lietuvoje yra kažkas kitaip. Pats baigiau KTU, inžineriją ir mums buvo paskaitos kaip filosofija, kalbos kultūra, psichologija, braižyba ir panašiai, kurios su mano specialybe jokio tiesioginio ryšio neturi. Pirmųjų metų pabaigoje paklausėme kodėl mokomės tokius dalykus. Buvo atsakyta, kad dedami pagrindai tolimesniam akademiniam keliui, o žmogus ruošiamas taip, kad suprastų šiek tiek daugiau, nei tk tai, kas vyksta jo smėlio dėžėje. Juk tai universitetas, o ne profesinė mokykla. Iš draugų ir pažįstamų žinau, kad kai kuriuose užsienio universitetuose mokymas vyksta visiškai kitaip, bet, kad kitaip vyktų Lietuvoje - negirdėjau.

Ką noriu pasakyti, kad universitetas yra skirtas labiau savęs atradimui konkrečioje srityje. Tam yra skiriamos visos galimybės, tereikia laiku apie jas sužinoti ir išnaudoti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista, kai zmogus net ir ipusejes ar baiges studijas dar nesuvokia universiteto prasmes.

Kam isvis mokais del popieriaus? Kad i kariuomene nepaimtu?

Keista, nes universiteto prasme suvokiu puikiai. Dabartiniai abiturientai stos į universitetą ne tam, kad pamatyti plačiau, ypač tie kurie sustoja į mediciną/PS/finansus(ne ekonomiką! būtent finansus). Finansus aprašiau todėl, kad būtent ten stoja žmonės kurie nori įgauti daugiausiai "applicable" žinių, o ne taip kaip ekonomikoje kur stoja žmonės "praplėsti savo akiratį ir šiaip sužinoti ką veikti gyvenime".

Tie dalykai kuriuos minėjau ir sakiau, kad jie visiškai ne vietoje tai ne veltui, nes pvz. padarius tiesinės algebros kursą ( vietoje to, kas buvo dėstoma man) kuriame normaliai išdėstomos matricos galima sėkmingai dėstyti normalų ekonometrijos kursą, deja šis universitetas kratosi to, turbūt vien dėl kontingento kuris susirinkes studijuoti (šių laikų jaunimas vargu ar norėtų irodynėti, kad vektorių sudėtis yra asociativi, komutativi ir t.t.).

Šis pavyzdys iliustruoja tokį paradoksą - lyg kursas yra kuris turėtų:

A - praplėsti akiratį;

B - suteikti naudingų žinių kurios bus naudingos tolisnėse studijose;

Arba A ir B;

nepadaro nei A nei B, o dar daugiau verčia studentus iškalti metodus pagal pavyzdį (kas yra labai neefektyvu matematikoje) ir dauginti 4x4 matricas ranka per egzaminą(tiem kas nežinot tai yra super neefektyvu ir nereikalinga).

Keista, kad jau pabaigei, bet kalbi kaip koks pirmakursis. Nemanyk, kad kitur Lietuvoje yra kažkas kitaip. Pats baigiau KTU, inžineriją ir mums buvo paskaitos kaip filosofija, kalbos kultūra, psichologija, braižyba ir panašiai, kurios su mano specialybe jokio tiesioginio ryšio neturi. Pirmųjų metų pabaigoje paklausėme kodėl mokomės tokius dalykus. Buvo atsakyta, kad dedami pagrindai tolimesniam akademiniam keliui, o žmogus ruošiamas taip, kad suprastų šiek tiek daugiau, nei tk tai, kas vyksta jo smėlio dėžėje. Juk tai universitetas, o ne profesinė mokykla. Iš draugų ir pažįstamų žinau, kad kai kuriuose užsienio universitetuose mokymas vyksta visiškai kitaip, bet, kad kitaip vyktų Lietuvoje - negirdėjau.

Ką noriu pasakyti, kad universitetas yra skirtas labiau savęs atradimui konkrečioje srityje. Tam yra skiriamos visos galimybės, tereikia laiku apie jas sužinoti ir išnaudoti ;)

1.Tuomet mano rekomendacija būtų norint studijuoti tokius mokslus tai daryti svetur :)

2.Good teacher will teach you the subject, great teacher will leave you curious. O kai tampa įdomu tai tada dangus yra riba. (atsakyma rasit originaliame poste)

3. Niekam nereikia, kad kas nors aprašytų kokius žmones paliko Universitetas susidomėjusius pasauliu, žmonėm reikia, kad kažkas parašytų ką galima išsinešti iš "univero" kas padės užkalti bapkes ar tęsti mokslinę veiklą. Tie kas nori praplėsti akiratį eina studijuoti ne finansus, ne mediciną ar nanotechnologijas, ne programų sistemas.

4.Lyginimas filosofijos, kalbos kultūros ir psichologijos su mano rašliavoje išvardintais dalykais tai yra lyginimas obuoliu su apelsinais su visa pagarba. ISM'as sukuria iliuzija, kad nemoko "nereikalingų dalykų", bet afterall moko ir dar kiek, o tų kurie ugdo (filosofija, kalbos kultūra ta pati) NEMOKO, nes juk tai "nereikalingi dalykai".

Gerai, kad rašai, bet labai jau šališkai. Suprantu, kad yra nusivylimas, bet gal per daug sustumiama jau ir ant pačios specialybės, ne tik ant universiteto. Daug dalykų, kurie įvardinti kaip nepanaudojami, yra panaudojami, bėda čia dėstyme, kad neparodo kaip šiuos dalykus susieti su savo specialybe. Su matematika visur taip - kiek gyvenime teko matyti matematikos, visur ji tik "teorijos rėmuose", jokio susiejimo su specialybe. Net sup***stų matricų neparodė kaip pritaikyti kuriant programinę įrangą, kada studijavau IT. Kažkur skaičiau, kaip vienas žmogus matematikos dėstytojos paklausė, kam reikalinga jam ta matematika, o ši jam atkirto: tam, kad negautum 2. Absurdas. Beje, nežinojau, kad finansininkai dirba su SQL. Bet IT paskaitų reikėtų ir daugiau. Nors, kita vertus, nukrypstant nuo temos, apmaudu žiūrėti į tokias studijų programas kaip "verslo informacinės sistemos" - kur nei programuotojus normaliai ruošia, nei dar ką.

Verslo informacinės sistemos nėra apmaudu(lietuvoje studijų programos šio dalyko turbūt). Šios sistemos sukurtos ir pritaikytos neša pasakiškus pelnus tai padariusioms kompanijoms.Matematika būtent ir buvo tiesiog išmokymas matricų sudauginimo (vidurinės mokyklos 2000-aisiais lygiu), be jokios aukštosios matematikos beveik. Tai yra tiesiog mokymas be krypties, be jokio uždavinio pakrapštyt smegenis.

Kodėl turėčiau studijuot ISM, o ne kitam universitete tas pačias studijas?

jei lyginant su kitais Lietuvos universitetais tai turbūt(kitur nestudijavau, patvirtinti negaliu!) vis tiek išlieka geriausios finansų studijos, bet lyginant kursą su kursu ką moko Courseroje,edX, šiaip youtube (caltec, Austin, Ivy League schools ir kiti geresni pasaulio universitetai) ir ISM tai lygių skirtumas milžiniškas ir akivaizdus (čia tiems, kas teigia, kad ir čia, Lietuvoje, mes turime geras studijų programas ir t.t.)

O tai, kad kažkokia ekonomikos paskaita įtraukta, nekeičia nieko.

Čia yra auksas, kurio niekas nesupranta. Nei funkcionieriai (primygtinai kišantys ekonomikos ar matematinės logikos 5-6ECTS į visas iš eilės programas), nei studentai, galvojantys, kad taip kažkokiu būdu bus "praplėstas jų akiratis". Akiratis prasiplėtė tiek, kad net baisu sakyt (pažiūrėkit kas generuoja reitingus TV,spaudoje ir renginių salėse šalyje, kurioje dauguma žmonių "su aukštuoju".)

Redagavo Puatje
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šis pavyzdys iliustruoja tokį paradoksą - lyg kursas yra kuris turėtų:

A - praplėsti akiratį;

B - suteikti naudingų žinių kurios bus naudingos tolisnėse studijose;

Arba A ir B;

nepadaro nei A nei B, o dar daugiau verčia studentus iškalti metodus pagal pavyzdį (kas yra labai neefektyvu matematikoje) ir dauginti 4x4 matricas ranka per egzaminą(tiem kas nežinot tai yra super neefektyvu ir nereikalinga).

Nelinkęs labai plėstis, bet ar tau rankos nukris, jei tu pusmetį paskaičiuosi tas matricas ranka, bei suvoksi kaip juos skaičiuojamos? Universitetas lavina, ir plečia akiratį, o ne moko konkrečių dalykų.

Konkrečius dalykus gali profkėje išmokti, ir likusį gyvenimą dirti su staklėmis, tą konkretų dalyką.

 

Tavo vadinama kritika labai primena brendimo laikotarpiu maištaujantį paauglį

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelinkęs labai plėstis, bet ar tau rankos nukris, jei tu pusmetį paskaičiuosi tas matricas ranka, bei suvoksi kaip juos skaičiuojamos? Universitetas lavina, ir plečia akiratį, o ne moko konkrečių dalykų.

Konkrečius dalykus gali profkėje išmokti, ir likusį gyvenimą dirti su staklėmis, tą konkretų dalyką.

 

Tavo vadinama kritika labai primena brendimo laikotarpiu maištaujantį paauglį

Du postai buvo parašyti, kad įsikirsti jog daug kas ten nelavina, o būtent moko konkrečių JOKIOS NAUDOS NEDUODANČIŲ dalykų (būtent skaičiavimas matricų ranka yra tiesiog kompiuterio atliekamas veiksmas), o ne lavina (kas būtų tų operacijų įrodymas). Tu kaip tie apgailėtini dabartiniai valstybės švietimo funkcionieriai, kurie kelia klausima kas yra mokykla ir kokių dalykų išvis reikėtų mokyti ateityje vietoje to, kad pripažinti klaidas ir kažką tvarkyti.

Tavo universiteto misija žinoma yra ne mokyti, nes kam mokyti jeigu galima "plėsti akiratį ir lavinti". Juk kai universiteto misija yra ne ugdyti aukščiausio lygio profesionalus ir mokslininkus, o "plėsti akiratį ir lavinti" mes galime palikti didžiulį lauką nežinomybės klausimui "ogi kas tas gerumas universiteto ir pagal ką jis skaičiuojamas" taip jį mistifikuoti ir galų gale pasakyti "mes nežinome ar ši programa gera, juk universiteto tikslas yra plėsti akiratį ir lavinti žmogų". Čia labai panašiai kaip dabar elgiasi švietimo funkcionieriai "gal šių dienų lietuvos mokyklos ir nėra pačios geriausios, bet mes keliame klausimą kokios mokyklos turėtų būti ateityje ir tada kai rasime atsakymą su savo ssrs laikų diplomais tai gal ir bus mūsų mokyklos stiprios".

Šlykštu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"žmogaus niekas neišmokys, jis mokosi pats"

Bet jei reikia pagalbos tam yra profesinė, universitetas, arba baziniam išsilavinimui pradinė ir vidurinė, bendrai pagalbai suvokti apie tai kas vyksta aplinkui. Tu gali keikti visą pasaulį, bet ką tuom pasieksi? Yra pilna pavyzdžių kurie metė mokyklas ir vien savo perspektyviu mastymu keičia ateities pasaulį, tuo pačiu metu sau ir artimiesiems kraudami pinigus į kišenes, bei sukurdami tūkstančius darbo vietų. O yra ir tokių, kurie baigę universiteto vistiek lieka lopais ir kasa griovius su dešimtklasiais lopais, bei skundžiasi, kad nieko tas univeras neišmokė, nes va jis universiteto magistras vistiek kasa griovius.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"žmogaus niekas neišmokys, jis mokosi pats"

Bet jei reikia pagalbos tam yra profesinė, universitetas, arba baziniam išsilavinimui pradinė ir vidurinė, bendrai pagalbai suvokti apie tai kas vyksta aplinkui. Tu gali keikti visą pasaulį, bet ką tuom pasieksi? Yra pilna pavyzdžių kurie metė mokyklas ir vien savo perspektyviu mastymu keičia ateities pasaulį, tuo pačiu metu sau ir artimiesiems kraudami pinigus į kišenes, bei sukurdami tūkstančius darbo vietų. O yra ir tokių, kurie baigę universiteto vistiek lieka lopais ir kasa griovius su dešimtklasiais lopais, bei skundžiasi, kad nieko tas univeras neišmokė, nes va jis universiteto magistras vistiek kasa griovius.

Keičia ateities pasaulį. Pasikartosiu skambi visai kaip mano minėti lietuvos švietimo funkcionieriai. Tavo pasaulyje Universitetas turi kažkokia mistifikuotą misiją, bet tikrai ne tą kuria turi geriausi pasaulio Universitetai ir tikrai į juos nereikia lygintis.

Pilna pavyzdžių yra todėl, nes tu nesuvoki visos imties ir pats esi "nesuvokiantis kas vyksta aplinkui". Jeigu būtų pilna pavyzdžių žmonių kurie meta mokyklas ir savo perspektyviu mąstymu keistu pasaulyje (t.y. tai būtų sistemiška), tai jie nesukurtų tūkstančių darbo vietų, nes nebūtų kam dirbti jei bent 1/1000 būtų toks, o jeigu bent 1/1000 nėra toks, tai atsiprašau, bet pateikti tai kaip "yra pilna pavyzdžių" yra silpna. Reductio ad absurdum šitas vadinasi (na turbūt kažko išmokė per Logikos paskaitas).

Ir nesuprantu iš kur šitas atėjo, kad aš keikiu pasaulį ar kažkas po kokio nors magistro neuždirba. Originaliame poste buvo rašyta, kad "Ar uždirbsit? Taip" reiškias nekasit griovių su dešimtklasiais lopais iš kurių yra daug pavyzdžių kurie perspektyviu mąstymu keičia pasaulį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tmaster slepksi po lapais - suvalge tave Puatje :)

 

Del perspektyviai mastanciu zmoniu (cia pats sugalvojai sita fraze?) kurie mete univera, tai dauguma ju arba su above average IQ (del ko jie geba greitai apdoroti sudetinga informacija ir atlikti bet kokias uzduotis geriau nei vidutiniokai), arba nevykeliai, kurie nera tiek kvaili kad darytu milziniskas klaidas ir atsidure tinkamu laiku tinkamoje vietoje ir jiems tiesiog pasiseke. Vienu ar kitu atveju, tokiu zmoniu yra vienetai ir niekas nekalba apie tuos (kuriu is tikro yra dauguma) kuriems ne taip jau ir pasiseke.

 

Del IQ, idomus video:

https://www.youtube.com/watch?v=fjs2gPa5sD0&t=466s

 

@Puatje, kokia dabar Lietuvoj situacija (pasiula ir atlyginimas) finansuos entry level pozicijose finansuos ir compliance?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Puatje, kokia dabar Lietuvoj situacija (pasiula ir atlyginimas) finansuos entry level pozicijose finansuos ir compliance?

+/- Lietuvos vidurkis (Vilniuje), bet ir darbo kaip su tais pliusais minusais - gali entry pozicijoje "chillint" už šiek tiek mažiau, gali arti už šiek tiek daugiau. Tai galioja jei dirbi tarptautinėse kompanijose, o ne lietuvių kapitalo kur tikrai tikrai labai graudu su atlyginimais vien į rekvizitus pažiūrėjus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...