Pereiti prie turinio

Flight delay atidetas skrydis


Rekomenduojami pranešimai

Lėktuvų keleivių teisės

 

Patikrinkite, ar jūsų atveju taikomos ES lėktuvų keleivių teisės

  • Jei skrendate iš vienos ES šalies į kitą, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė
  • Jei skrendate į ES iš ES nepriklausančios šalies, o skrydį vykdo ES oro transporto bendrovė
  • Jei skrendate iš ES į ES nepriklausančią šalį, o skrydį vykdo ES arba ne ES oro transporto bendrovė

ES šiuo atveju – 28 ES valstybės narės, taip pat Gvadelupa, Prancūzijos Gviana, Martinika, Reunjonas, Majotas, Sen Martenas (Prancūzijos Antilai), Azorų salos, Madeira, Kanarų salos, Islandija, Norvegija, Šveicarija.

 

  • Jei skrendate į ES iš ES nepriklausančios šalies, o skrydį vykdo ne ES oro transporto bendrovė
  • Jei jau pasinaudojote pagalba (gavote kompensaciją, buvote nukreiptas kitu maršrutu, gavote kitokios pagalbos), kuri problemų patiriantiems lėktuvų keleiviams teikiama pagal atitinkamus ES nepriklausančios šalies teisės aktus.

ES nepriskiriamos Farerų Salos, Meno Sala ir Normandijos salos

 

Taip, sužinokite savo teises http://europa.eu/youreurope/citizens/images/icon-touch-yes.png Ne, jokių teisių neturite http://europa.eu/youreurope/citizens/images/no-choice.png Skrydžiai pirmyn ir atgal laikomi dviem atskirais skrydžiais, net jei jie užsakyti kartu, per vieną rezervaciją.

 

Kai kuriais atvejais skrydį vykdanti oro transporto bendrovė gali būti ne ta pati bendrovė, iš kurios pirkote bilietą. Jei kiltų kokių nors problemų, atsakinga yra tik ta bendrovė, kuri vykdo skrydį.

 

Savaime suprantama, kad oro uoste, registracijos vietoje, turi būti pateikiamas aiškiai matomas spausdintinis arba elektroninis pranešimas apie ES lėktuvų keleivių teises. Ši informacija turi būti pateikiama ir skrydžių registracijos savitarnos terminaluose oro uostuose bei internete. Jei jus atsisakyta vežti, jūsų skrydis atšauktas, lėktuvas vėlavo išskristi daugiau kaip dviem valandomis arba labai vėluojate atskristi į galutinę paskirties vietą, skrydį vykdantis oro vežėjas privalo jums raštu pranešti apie kompensavimo ir pagalbos taisykles.

 

 

Kompensacija atsisakymo vežti, atšaukimo, vėlavimo į paskirties vietą atveju

Suma eurais

 

Atstumas

 

250

 

1500 km arba mažiau

 

400

 

Daugiau kaip 1500 km ES ir visi kiti skrydžiai nuo 1500 iki 3500 km

 

600

 

Daugiau kaip 3500 km

 

Jei oro vežėjas jums pasiūlė vykti kitu maršrutu ir jūs galutinę paskirties vietą pasiekėte pavėlavęs 2, 3 arba 4 valandomis, kompensacija gali būti sumažinta 50 %.

 

 

Kompensacija vėlavimo atveju

  • Jei jūsų lėktuvas į galutinę paskirties vietą vėluoja 3 arba daugiau valandų, turite teisę į kompensaciją, jei jis vėlavo ne dėl ypatingų aplinkybių, kurių nebūtų buvę galima išvengti pagrįstomis priemonėmis .
  • Jei pavėlavote į jungiamąjį skrydį keliaudamas ES arba vykdamas į ES nepriklausančią šalį iš ES šalies, turėtumėte gauti kompensaciją, jei į galutinę paskirties vietą vėluojate daugiau kaip 3 valandas. Nesvarbu, ar jungiamąjį skrydį vykdantis vežėjas yra ES vežėjas, ar ne ES vežėjas.
  • Jei iš ES nepriklausančios šalies vykstate į gautinę paskirties vieną ES šalyje, o jungiamuosius skrydžius vienas po kito vykdo ne ES vežėjai ir ES vežėjai arba tik ES vežėjai, teisė į kompensaciją įgyjama tik tų skrydžių, kuriuos vykdo ES vežėjai, atveju, jei labai vėluojama atvykti į galutinę paskirties vietą.
  • Neturite teisės į kompensaciją, jei pavėluojate į jungiamąjį skrydį dėl to, kad užtruko saugumo patikra, arba jei nepaisėte keleivių laipinimo laiko oro uoste, kuriame turėjote sėsti į kitą lėktuvą.
  • Jei sutinkate skristi į kitą oro uostą, negu tas, kuris buvo numatytas pirminėje rezervacijoje, ir lėktuvas vėluoja, turite teisę į kompensaciją. Atvykimo laikas, naudojamas apskaičiuojant, kiek vėluojama, yra atvykimo į pradinėje rezervacijoje nurodytą oro uostą arba į paskirties vietą, dėl kurios susitarta su oro transporto bendrove, laikas. Transporto tarp alternatyvaus oro uosto ir pradinėje rezervacijoje nurodyto oro uosto arba sutartos paskirties vietos išlaidas turėtų padengti skrydį vykdanti oro transporto bendrovė.
  • Jei oro vežėjas jums pasiūlė vykti kitu maršrutu ir jūs galutinę paskirties vietą pasiekėte pavėlavęs 2, 3 arba 4 valandomis, kompensacija gali būti sumažinta 50 %.

Reikalaukite, kad jūsų teisių būtų paisoma!

 

Ryanair: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/

 

 

 

Taigi info ieskantiems, o man aktualu kas kreipesi? gal atlikote viska patys, kaip kas ir kur su kokia kompanija?

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik dabar kreipiausi į Wizzair dėl atidėto skrydžio. Buvo lėktuvo gėdimas ir Wizzair teigia, kad tai yra ypatingos aplinkybės, todėl nekompensuos. Kiek pagooglinau teismų sprendimus, lėktuvo gedimo atveju turėtų kompensuoti. Tai dabar kreipsiuos į Civilnę aviacijos administraciją, kurie nagrinėja skundus dėl skrydžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tik dabar kreipiausi į Wizzair dėl atidėto skrydžio. Buvo lėktuvo gėdimas ir Wizzair teigia, kad tai yra ypatingos aplinkybės, todėl nekompensuos. Kiek pagooglinau teismų sprendimus, lėktuvo gedimo atveju turėtų kompensuoti. Tai dabar kreipsiuos į Civilnę aviacijos administraciją, kurie nagrinėja skundus dėl skrydžių.

 

https://www.skycop.com/lt/

 

Bandei domėtis šiuo variantu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

https://www.skycop.com/lt/

 

Bandei domėtis šiuo variantu?

Nematau prasmės naudotis mokama paslauga, jeigu pirma galiu išbandyti nemokamas alternatyvas. Kiekvienoje valstybėje yra institucijos nagrinėjančios skrydžių skundus kurioms nereikia palikti 25% sekmės atveju :) Jeigu caa.lt nepadės, tada bus galima bandyti kreiptis ir į skycop ar kitas įmones teikiančias tokias paslaugas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nematau prasmės naudotis mokama paslauga, jeigu pirma galiu išbandyti nemokamas alternatyvas. Kiekvienoje valstybėje yra institucijos nagrinėjančios skrydžių skundus kurioms nereikia palikti 25% sekmės atveju :) Jeigu caa.lt nepadės, tada bus galima bandyti kreiptis ir į skycop ar kitas įmones teikiančias tokias paslaugas.

 

 

 

Vat butent. Tik tiek, kad berods ima ne 25%, o 10 %. o 3mo siulyciau parasyti skunda asmeniskai tai tikrai nera sunku ir tai nereiks laimejimo atveju dalintis savo gauta kompensacija su firmelemis. Blogiausiu atveju jeigu neiseis asmeniskai gauti kompensacija galesi kreiptis ir i tas teisine pagalba teikiancias firmeles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal į temą, o gal ir ne.

 

Turėjau aš skrydį, kurio laikas buvo 5:50 ryte. Tačiau, kai jau sedėjau lėktuve, pilotas pasakė, kad jo nebus. Laikas buvo tempiamas iki pat 10h. AirBaltic info linija pradėjo dirbti tik nuo 10h ir kaip aišku nepavyko susiskambinti. Šiaip ne taip prisiskambinus, man pavyko gauti skrydi, ne į Rygą (kur turėjau persėsti), bet į Helsinki. 11:40 jau sedėjau lėktuve ir skridau į išsvajotajį Helsinki (alaus bokalas 10€ :( ). Ten turėjau už valandos sėsti į kitą lėktuvą, kuris turėjo mane nuskraidinti į galutinį tašką - Berlyną. Tačiau ir ten atidėjo skrydi dar valandai.

 

Reziume Berlyną pasiekiau 18h, kai turėjau būti 13h. Praradau visą IFA parodos dieną ir planuotus susitikimus.

 

Nusprendžiau, kad reikia kreiptis kažkur. Pirmas pasitaikė ''ClaimCompass". Supildžius viską ir pateikus visus reikiamus dokumentus, gaunu atsakymą iš AirBaltic.

 

I kindly explain that according to our General conditions of carriage Article 17.2 https://www.airbaltic.com/general-conditions-of-carriage (which you have accepted while purchased this ticket), for passengers who have purchased tickets starting from June 28th, 2017, we reserve the right to not settle any claims that we receive from third parties if we have not received the respective claim from passenger directly first. As you have not submitted application to us prior we received claim from “ClaimCompass”, unfortunately we cannot proceed on their request.

 

Pateikiau viską atgal ClaimCompass ir dabar laukiu tolimesnio atsakymo.

 

O kaip pasielgtumėte jūs?

Redagavo br0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...