Uždarbis.lt: Garantijos taikymas ir terminai - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Tmaster 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +192 -3
  • Pranešimai: 6935
  • Kartu nuo: 2009-09-29
  • Buvęs:bugatis

2017-11-14 13:41 (#21)

Rodyti pranešimąRamūnas, 2017-11-14 12:29, pasakė:

Jeigu ir sunku konkuruoti, tai nėra pasiteisinimas apgaudinėti kažką. Garantinį privalai taikyti ir tiek.

Šiaip bet koks verslas veikia taip pat: jeigu nesugebi jo organizuoti tinkamai (arba nesieki to) - nedaryk visai.

Suprantu ką nori pasakyti, bet dauguma yra paprastesni, ir taikosi prie aplinkos (kaip kad temos autorius ir sako apie nesąžiningus konkurentus), o ne įstatymų. Kad ir kaip tai būtų negerai, bet gyventi ir kažką valgyti gi reikia :/
tad kartais geriau nediskutuoti apie tai kas akivaizdu, o tiesiog sėdėti tyliai ir vartyti milijonus šešėlyje :)

Rodyti pranešimąacidminde, 2017-11-14 13:27, pasakė:

"Vartai milijonus", yeah right. Kuo mažiau šėšėlinių teletabių, tuo geriau - vien kas šitam forume dedasi ir yra toleruojama, tai jau nemaži mastai.

visų nesugaudysi, jie kaip bomžai. vieną iš konteinerio išmesi, ateis kitas

Šį pranešimą redagavo Tmaster: 2017-11-14 13:40

Susisiek su manimi:
rašyti asmeninę žinutę arba e-mail w@kava.lt
Dalinu € premijas už atidarytą sąskaitą n26 banke
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-14 15:52 (#22)

Rodyti pranešimąRamūnas, 2017-11-14 13:15, pasakė:

Jeigu parduodi veikiantį daiktą, tuomet jis turi veikti bent 2 metus.


O kaip tada amazon.de ar amazon.co.uk kad ir sakykim savo kindle pardavinėja su 1 metų garantija.
Ir idėja yra tokia jog 2 metus turi teisę į garantiją(teisinė garantija) bet po metų neturi garantijos į garantiją. Ir iš to išplaukia jog pirkėjas jei po vienų metu kai kažkas sugedo ir jei savo lėšom vos ne per teismus įrodo jog prėkė sugedo ne dėl jo kaltės gaus nemokamą remontą.

0


Narys yra atsijungęs asdf 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 573
  • Kartu nuo: 2007-04-01
  • Vardas:Povilas
  • Miestas:Kaunas

2017-11-14 17:25 (#23)

Rodyti pranešimąFurista5, 2017-11-14 15:52, pasakė:

O kaip tada amazon.de ar amazon.co.uk kad ir sakykim savo kindle pardavinėja su 1 metų garantija.
Ir idėja yra tokia jog 2 metus turi teisę į garantiją(teisinė garantija) bet po metų neturi garantijos į garantiją. Ir iš to išplaukia jog pirkėjas jei po vienų metu kai kažkas sugedo ir jei savo lėšom vos ne per teismus įrodo jog prėkė sugedo ne dėl jo kaltės gaus nemokamą remontą.


Jau minejau apie isplestine garantija kuria pardavejai dazniausiai ir siulo. Siaip jei pasidometum UK garantinis terminas nera kaip EU - 2 metai. UK teikia 6 metu elektronikos prekems pagal istatymus. Tie kas zino labai paprastai ta gauna. Kaip ir minejau apple su savo iphone taip pat ;)

www.garsoreklama.lt

Audio reklama radijo stotyse, masiniuose renginiuose, audio reklaminiu klipu gamyba/kurimas, konsultavimas garso reklamos klausimais
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-15 07:57 (#24)

Rodyti pranešimąasdf, 2017-11-14 17:25, pasakė:

Jau minejau apie isplestine garantija kuria pardavejai dazniausiai ir siulo. Siaip jei pasidometum UK garantinis terminas nera kaip EU - 2 metai. UK teikia 6 metu elektronikos prekems pagal istatymus. Tie kas zino labai paprastai ta gauna. Kaip ir minejau apple su savo iphone taip pat ;)


Tai panašu kad kas kaip nori tas taip daro tai į tą 2 metų EU reiškias galima nusišvilpt.2 metai galioja maždaug tada kai pardavėjas duoda 1metus, bet gamintojas pripažįstą gamyklinį broką tada reikia keisti ir po metų be jokių ginčų aišku jei gedimas būtent tas defektas.
Kad ten kažkokia praktikantė moksleivė į delfi parašo "JŪS visi turit 2 metų garantijas, jus apgaudineja" yra totalūs kliedesiai generuojantis klikus.
Svarbu kiek suprantu yra 6mėn. Vėliau svarbu kiek pardavėjas duoda. Jei duoda pardavėjas 1metus ir po metų sugedo, pirkėjui sėkmės sporte atgauti įrodinėjant jog jam reikia daiktą keisti pagal garantinį.
0


Narys yra atsijungęs asdf 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 573
  • Kartu nuo: 2007-04-01
  • Vardas:Povilas
  • Miestas:Kaunas

2017-11-15 10:54 (#25)

Rodyti pranešimąFurista5, 2017-11-15 07:57, pasakė:

Tai panašu kad kas kaip nori tas taip daro tai į tą 2 metų EU reiškias galima nusišvilpt.2 metai galioja maždaug tada kai pardavėjas duoda 1metus, bet gamintojas pripažįstą gamyklinį broką tada reikia keisti ir po metų be jokių ginčų aišku jei gedimas būtent tas defektas.
Kad ten kažkokia praktikantė moksleivė į delfi parašo "JŪS visi turit 2 metų garantijas, jus apgaudineja" yra totalūs kliedesiai generuojantis klikus.
Svarbu kiek suprantu yra 6mėn. Vėliau svarbu kiek pardavėjas duoda. Jei duoda pardavėjas 1metus ir po metų sugedo, pirkėjui sėkmės sporte atgauti įrodinėjant jog jam reikia daiktą keisti pagal garantinį.


Dalinai tenka pritarti. Jei po metu sugedo tai daznai pardavejo sazines reikalas. Gali issikalinet ir pan, bet su tokiu poziuriu toli nenueisi ilgesneje perspektyvoje.
Dazniausiai buna, jog pirkejas gaunantis "isplestine" vieneriu metu garantija ir daiktui sugedus po metu niekur nesikreipia, nes nezino niuansu arba tiesiog praso iprastinio serviso uz kuri susimokes. Is kitos puses visada yra galimybe papulti and protingesnio zmogaus ir stipriai susigadinti reputacija. Jau minejau yra daug atveju Apple Store UK, kai po metu garantijos pasibaigimo buvo iskviestas parduotuves vadovas ir jam buvo priminta apie EU istatyma (pvz apple laptopu kai kuriu kainos nebetelpa i small claims courts, ir butu kreipiami i normalu teisma), tai viskas budavo greitai issprendziama pirkejo naudai, nes paciai imonei tai pigiau ir labiau apsimoka. Vel turi skaiciuoti kiek tau kainuoja reputacija ir ar 30 prarastu euru uz garantini aptarnavima yra adekvati kaina savo reputacijos kaip superinio pardavejo gadinimui ir ar galesi uz pigiau ja atstatyti. Moksliskai irodyta, kad laimingas klientas apie savo laime papasakos 3 zmonem, nelaimingas - apie 20. Beto tu kaip pardavejas privalai taikyti tokia garantija, nesvarbu kokias salygas tau duoda gamintojas (pvz importuojant is Kinijos, Kinijoje kiti istatymai, negali sakyti gamintojui px, tai as kaip pardavejas nesilaikysiu istatymu). Tai cia kaip ir sakiau - robust procesai tavo imoneje, rizikos apskaiciavimas ir prisiemimas ir rinkodaros strategijos reikalas kaip tu bendrausi ir elgsies su klientu. Mastymas pradedant versla kaip cia reikes apgauti klienta jei pareikalaus garantijos - jau yra neteisingas. Geriau mastyk kaip tu kuo greiciau isspresi problemas kurias klientas gali turet ir priversi ji pasijust kaip vieninteli ir nepakartojama. Vel turi skaiciuot, jog nauja klienta gauti yra brangiau nei gauti viena kuris nuolat perka, nes tada garantinio aptvarnavimo islaidos gali buti mazesnes nei naujo kliento pritraukimas.
www.garsoreklama.lt

Audio reklama radijo stotyse, masiniuose renginiuose, audio reklaminiu klipu gamyba/kurimas, konsultavimas garso reklamos klausimais
0


Narys yra atsijungęs BigBug 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 1452
  • Kartu nuo: 2013-03-30

2017-11-15 11:20 (#26)

http://europa.eu/you...ss/index_lt.htm

Citata

Be to, ES teisės aktais nustatyta, kad vartotojui būtina suteikti bent 2 metų garantiją (teisinę garantiją), suteikiančią apsaugą tais atvejais, kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota. Kai kuriose šalyse pagal nacionalinę teisę gali būti reikalaujama suteikti garantiją ilgesniam laikui.

Šį pranešimą redagavo BigBug: 2017-11-15 11:20

0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-15 13:28 (#27)

Aš nenoriu pirkėjų apgaudinėti, bet noriu pasiųlyti pasirinkti.

PVZ 7dienų garantija -30% nuo kainos.
1 metų garantija -15% nuo kainos.
2 metų garantija moki kiek parašyta. Ir du metus priimsiu, keisiu ir akių nedraskysiu.

Nematau čia apgavystės - nori pigiau prašom. Nieko neslepiu nieko neapgaudinėju. Viską juodu ant balto surašau ir pasirašau.



Rodyti pranešimąasdf, 2017-11-15 10:54, pasakė:

Dalinai tenka pritarti. Jei po metu sugedo tai daznai pardavejo sazines reikalas. Gali issikalinet ir pan, bet su tokiu poziuriu toli nenueisi ilgesneje perspektyvoje.
Dazniausiai buna, jog pirkejas gaunantis "isplestine" vieneriu metu garantija ir daiktui sugedus po metu niekur nesikreipia, nes nezino niuansu arba tiesiog praso iprastinio serviso uz kuri susimokes. Is kitos puses visada yra galimybe papulti and protingesnio zmogaus ir stipriai susigadinti reputacija. Jau minejau yra daug atveju Apple Store UK, kai po metu garantijos pasibaigimo buvo iskviestas parduotuves vadovas ir jam buvo priminta apie EU istatyma (pvz apple laptopu kai kuriu kainos nebetelpa i small claims courts, ir butu kreipiami i normalu teisma), tai viskas budavo greitai issprendziama pirkejo naudai, nes paciai imonei tai pigiau ir labiau apsimoka. Vel turi skaiciuoti kiek tau kainuoja reputacija ir ar 30 prarastu euru uz garantini aptarnavima yra adekvati kaina savo reputacijos kaip superinio pardavejo gadinimui ir ar galesi uz pigiau ja atstatyti. Moksliskai irodyta, kad laimingas klientas apie savo laime papasakos 3 zmonem, nelaimingas - apie 20. Beto tu kaip pardavejas privalai taikyti tokia garantija, nesvarbu kokias salygas tau duoda gamintojas (pvz importuojant is Kinijos, Kinijoje kiti istatymai, negali sakyti gamintojui px, tai as kaip pardavejas nesilaikysiu istatymu). Tai cia kaip ir sakiau - robust procesai tavo imoneje, rizikos apskaiciavimas ir prisiemimas ir rinkodaros strategijos reikalas kaip tu bendrausi ir elgsies su klientu. Mastymas pradedant versla kaip cia reikes apgauti klienta jei pareikalaus garantijos - jau yra neteisingas. Geriau mastyk kaip tu kuo greiciau isspresi problemas kurias klientas gali turet ir priversi ji pasijust kaip vieninteli ir nepakartojama. Vel turi skaiciuot, jog nauja klienta gauti yra brangiau nei gauti viena kuris nuolat perka, nes tada garantinio aptvarnavimo islaidos gali buti mazesnes nei naujo kliento pritraukimas.

0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-15 13:39 (#28)

Tai taip ir yra jei daiktas turi defektą jam galioja 2 metų garantija. Jei daiktas šiaip sugedo garantija 2 metų negroja čia.

Rodyti pranešimąBigBug, 2017-11-15 11:20, pasakė:


Šį pranešimą redagavo Furista5: 2017-11-15 13:40

0


Narys yra atsijungęs asdf 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 573
  • Kartu nuo: 2007-04-01
  • Vardas:Povilas
  • Miestas:Kaunas

2017-11-15 18:42 (#29)

7 dienu garantija gali drasiai duoti, taciau jeigu tarkim kad ir po menesio defektuota preke pasirodys - pakeist vistiek turesi, visiskai nesvarbu ka esi parases. Taip kad be prasmiska, o ir atrodo apgailetinai.

As tavo vietoje taip daryciau: siulyciau 1 metu garantija (isplestine), mazai aiskinsies ar tai zmogaus kalte ar kieno, jeigu nera obvious pazeidimu (tarkim perskilo ekranas ir zmogus sako va neveikia touch screen). Ir uz papildoma mokesti siulyciau isplestine 2 metu garantija. Terms and conditions priminciau, jog pagal eu jiems galioja 2 metu garantiija, taciau zmogus tures irodyti jog ne del jo kaltes ivyko gedimas, kad daiktas buvo priziuretas, servisintas jei reikia kas kazkiek laiko ir pan.

Butinai vesk apskaita garantinio aptarnavimo ir kiek tau tas kainavo (detales, siuntimas ir pan). Gale metu apsiskaiciuok islaidas. Galbut verta 2 metu garantija duoti pilnai, nes mazai tai kainuoja bet daugiau zmoniu atveda ir pan.


Rodyti pranešimąFurista5, 2017-11-15 13:28, pasakė:

Aš nenoriu pirkėjų apgaudinėti, bet noriu pasiųlyti pasirinkti.

PVZ 7dienų garantija -30% nuo kainos.
1 metų garantija -15% nuo kainos.
2 metų garantija moki kiek parašyta. Ir du metus priimsiu, keisiu ir akių nedraskysiu.

Nematau čia apgavystės - nori pigiau prašom. Nieko neslepiu nieko neapgaudinėju. Viską juodu ant balto surašau ir pasirašau.

www.garsoreklama.lt

Audio reklama radijo stotyse, masiniuose renginiuose, audio reklaminiu klipu gamyba/kurimas, konsultavimas garso reklamos klausimais
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-15 20:02 (#30)

Na manau paekspermentuosiu ir pažiūrėsiu kaip žmonės elgiasi.
Tiesiog padarysiu pasirinkimus ir žiūrėsiu kai žmogui reliai reikia pagalvoti ar kaina ar garantija ką rinksis.


Rodyti pranešimąasdf, 2017-11-15 18:42, pasakė:

7 dienu garantija gali drasiai duoti, taciau jeigu tarkim kad ir po menesio defektuota preke pasirodys - pakeist vistiek turesi, visiskai nesvarbu ka esi parases. Taip kad be prasmiska, o ir atrodo apgailetinai.

As tavo vietoje taip daryciau: siulyciau 1 metu garantija (isplestine), mazai aiskinsies ar tai zmogaus kalte ar kieno, jeigu nera obvious pazeidimu (tarkim perskilo ekranas ir zmogus sako va neveikia touch screen). Ir uz papildoma mokesti siulyciau isplestine 2 metu garantija. Terms and conditions priminciau, jog pagal eu jiems galioja 2 metu garantiija, taciau zmogus tures irodyti jog ne del jo kaltes ivyko gedimas, kad daiktas buvo priziuretas, servisintas jei reikia kas kazkiek laiko ir pan.

Butinai vesk apskaita garantinio aptarnavimo ir kiek tau tas kainavo (detales, siuntimas ir pan). Gale metu apsiskaiciuok islaidas. Galbut verta 2 metu garantija duoti pilnai, nes mazai tai kainuoja bet daugiau zmoniu atveda ir pan.

0


Narys yra atsijungęs BigBug 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +10 -0
  • Pranešimai: 1452
  • Kartu nuo: 2013-03-30

2017-11-15 21:41 (#31)

Rodyti pranešimąFurista5, 2017-11-15 13:39, pasakė:

Tai taip ir yra jei daiktas turi defektą jam galioja 2 metų garantija. Jei daiktas šiaip sugedo garantija 2 metų negroja čia.


Kaip suprasti turi defektą? Juk nusipirkęs defektuotą prekę nelaikysi jos namie 1.5 metų, neši atgal iškart.

O jei prekė sugėdo, po 1.5 metų, tai ji ir turi viduje kažkokį defektą.


....kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota....
0


Narys yra atsijungęs Furista5 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 186
  • Kartu nuo: 2014-08-22

2017-11-16 08:25 (#32)

Rodyti pranešimąBigBug, 2017-11-15 21:41, pasakė:

Kaip suprasti turi defektą? Juk nusipirkęs defektuotą prekę nelaikysi jos namie 1.5 metų, neši atgal iškart.

O jei prekė sugėdo, po 1.5 metų, tai ji ir turi viduje kažkokį defektą.


....kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota....


Jei sugedo po 1,5metų tikrai neįrodo kad ta prekė turėjo defektą pardavimo metu. O visa esmė ir yra tų 2 dviejų metų, kai baigiasi sakykim 1 metų pardavėjo garantija pirkėjo reikalas yra įrodyti jog daiktas jau turėjo defektą pardavimo metu, nes kitu atveju tai laikoma kaip naturaliu nusidėvėjimu ar netaisiklingu naudojimu.

www.lat.lt/download/1028/[6].docx

Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas (CK 6.338 straipsnio 5 dalis). Vartojimo pirkimo–pardavimo atveju ši teisės norma turi būti taikoma kartu su aptartu Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 14 straipsniu.

Ir šitą įrodyti praktiškai nėra šansų nebent pats gamintojas pripažino jog išleido broką. Pvz kaip su automobiliais recall daromas.
PVZ imkim pavyzdį sugedo koks xiaomi telefonas. Išrašą jog prekė buvo defektuota pirkimo metu gali padaryti tik oficialus servisas kuris neegzistuoja.

O kiek paskaičiau dabar googlėj tai labai populiarus dalykas yra "duodam 5 metų garantiją" po 3 metų sugenda pardavėjo atmazas neteisingai naudota buvo. Garantija kaip draudimas kol moki tol visi laimingi kai reikia atlyginti žalą ieškoma kabliukų.

Šį pranešimą redagavo Furista5: 2017-11-16 08:26

0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

3 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 3 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2017-11-19 03:25

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai