Pereiti prie turinio

Garantijos taikymas ir terminai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

gal kas labiau apsišvietęs tuo klausimu. Va tokia situacija pardavinėju kiniškus ragelius ehope ir duodu 24mėn garantija.

Garantija kaip žinia kainuoja ir tai atsispindi kainoje..

Pilna pardavėjų kurie neigarantijos nei sąskaitų neišrašo. Su tokiais konkuruoti kaina neįmanoma, bet kaip žinia lietuviui svarbiausia kaina.

Kokių problemų galiu apturėti jei sakykim pirkėjui duodu pasirinkti ar nori garantijos jei nori tai kokios ir nuo to galutinę kainą skaičiuoju. PVZ pirkimo sutartį įrašau kažką tokio. "Pirkėjas sutinka su 1 savaitės garantija" ar "Garantija netaikoma".

Nerašyta taisyklė yra jog ES taikoma 24mėn garantija bet ją išsimušti pirkėjau mažai šansų.

Kur dar užlėkt galiu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

gal kas labiau apsišvietęs tuo klausimu. Va tokia situacija pardavinėju kiniškus ragelius ehope ir duodu 24mėn garantija.

Garantija kaip žinia kainuoja ir tai atsispindi kainoje..

Pilna pardavėjų kurie neigarantijos nei sąskaitų neišrašo. Su tokiais konkuruoti kaina neįmanoma, bet kaip žinia lietuviui svarbiausia kaina.

Kokių problemų galiu apturėti jei sakykim pirkėjui duodu pasirinkti ar nori garantijos jei nori tai kokios ir nuo to galutinę kainą skaičiuoju. PVZ pirkimo sutartį įrašau kažką tokio. "Pirkėjas sutinka su 1 savaitės garantija" ar "Garantija netaikoma".

Nerašyta taisyklė yra jog ES taikoma 24mėn garantija bet ją išsimušti pirkėjau mažai šansų.

Kur dar užlėkt galiu?

pats atsakei į klausimą. pardavinėk už grynus (bent kiek tai yra įmanoma) ir neakcentuok garantijos, bet padaryk pigiau, labiau pirks, ir rūpesčių bus mažiau, bei konkuruoti pagaliau įgalėsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai legalaus būdo nėra? Valstybei susimokėti man labai neskauda. Tik su garantija norėtusi susitvarkyti.

šiaip yra tikrai nemažai parduotuvių kur tiesiai šviesiai rašo garantijos nėra.

 

Dar mačiau kiti prie naujų daiktų rašo "parduodama su pakuotės pažeidimu" kas čia do fintas?

 

 

pats atsakei į klausimą. pardavinėk už grynus (bent kiek tai yra įmanoma) ir neakcentuok garantijos, bet padaryk pigiau, labiau pirks, ir rūpesčių bus mažiau, bei konkuruoti pagaliau įgalėsi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats atsakei į klausimą. pardavinėk už grynus (bent kiek tai yra įmanoma) ir neakcentuok garantijos, bet padaryk pigiau, labiau pirks, ir rūpesčių bus mažiau, bei konkuruoti pagaliau įgalėsi

Vietoj to, kad tarkuoti tokius šėšėlinius siūlai pačiam šėšėlintis. Nice.

Sveiki,

 

gal kas labiau apsišvietęs tuo klausimu. Va tokia situacija pardavinėju kiniškus ragelius ehope ir duodu 24mėn garantija.

Garantija kaip žinia kainuoja ir tai atsispindi kainoje..

Pilna pardavėjų kurie neigarantijos nei sąskaitų neišrašo. Su tokiais konkuruoti kaina neįmanoma, bet kaip žinia lietuviui svarbiausia kaina.

Kokių problemų galiu apturėti jei sakykim pirkėjui duodu pasirinkti ar nori garantijos jei nori tai kokios ir nuo to galutinę kainą skaičiuoju. PVZ pirkimo sutartį įrašau kažką tokio. "Pirkėjas sutinka su 1 savaitės garantija" ar "Garantija netaikoma".

Nerašyta taisyklė yra jog ES taikoma 24mėn garantija bet ją išsimušti pirkėjau mažai šansų.

Kur dar užlėkt galiu?

Jei tvarkingai parduodi (vykdydamas veiklą oficialiai per IV ar kokią kitą formą), jei išrašai sąskaitas, tai kas ten kur sunkaus išsimušti tą garantiją pirkėjui?

 

Man kas dar irgi įdomu - kaip su garantiniais dalykais, jei prekiaujama naudota elektronika, kuriai jau nebegalioja gamintojo garantijos? Iš kur ir kokie įpareigojimai pareina pardavėjui? Jei kas nors 100% žino, būtų malonu, jei pasidalintumėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietoj to, kad tarkuoti tokius šėšėlinius siūlai pačiam šėšėlintis. Nice.

 

Jei tvarkingai parduodi (vykdydamas veiklą oficialiai per IV ar kokią kitą formą), jei išrašai sąskaitas, tai kas ten kur sunkaus išsimušti tą garantiją pirkėjui?

 

Man kas dar irgi įdomu - kaip su garantiniais dalykais, jei prekiaujama naudota elektronika, kuriai jau nebegalioja gamintojo garantijos? Iš kur ir kokie įpareigojimai pareina pardavėjui? Jei kas nors 100% žino, būtų malonu, jei pasidalintumėt.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm

bent jau čia rašo kad minimum metai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už nuorodą. Pasirodo, Lietuvoj turi būti 2 metai net ir naudotoms:

Kiek laiko naujoms ir naudotoms prekėms galioja teisinė garantija?

 

Naujoms ir naudotoms prekėms garantijos galiojimo trukmė yra 2 metai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už nuorodą. Pasirodo, Lietuvoj turi būti 2 metai net ir naudotoms:

Sutartyje užtektų įrašyti, kad parduodamas daiktas yra naudotas ir defektuotas, todėl garantija nėra taikoma. Jeigu originali gamintojo pakuotė nėra pažeista, tai neturėtų daryti didelės įtakos prekės pardavimui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Refurbished/Renew/Outlet prekėms gali būti taikoma mažesnė nei 24mėn garantija S/F arba produkto kortelėje nurodant prekės būkle ir garantinį laikotarpį. Vien kalbant apie naujus nešiojamuosius HP ir Lenovo(thinkpad serija) kai kurie tiekėjai(ne visi) taiko 12mėn garantija įrenginiui. Įdomus faktas, kad didžioji dauguma tiekėju taiko 12mėn garantija nešiojamųjų kompiuteriu baterijoms nepaisant to, kad pats įrenginys turi garantija daugiau nei 12 mėn - tai anot gamintojo laikoma kaip eksploatacinė medžiaga(kai kurie gamintojai leidžia prasitesti garantija).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viską vygdau legaliai. Garantiją nėra sunku išrašyti bet paskui tesėti žodį kainuoja ir mažai kas tai supranta. Vienas garantinis įvikis 50-100€ atsistoti gali. Tai va jei pirkėjui tinka be garantijos tai su mielu noru aš galiu padaryti 20-30€ nuolaida. Ir praktiškai galiu konkuruoti su nelegalais kurie tik šakėm ant vandens apie garantijas papaišyti gali. Noriu pirkėjui duoti pasirinkti bet ir apsisaugoti nuo tų kurie pirks be garantijos ir bandys gudresniais už save buti ir paskui mojuos su 24mėn ES garantijom.

 

 

 

Vietoj to, kad tarkuoti tokius šėšėlinius siūlai pačiam šėšėlintis. Nice.

 

Jei tvarkingai parduodi (vykdydamas veiklą oficialiai per IV ar kokią kitą formą), jei išrašai sąskaitas, tai kas ten kur sunkaus išsimušti tą garantiją pirkėjui?

 

Man kas dar irgi įdomu - kaip su garantiniais dalykais, jei prekiaujama naudota elektronika, kuriai jau nebegalioja gamintojo garantijos? Iš kur ir kokie įpareigojimai pareina pardavėjui? Jei kas nors 100% žino, būtų malonu, jei pasidalintumėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutartyje užtektų įrašyti, kad parduodamas daiktas yra naudotas ir defektuotas, todėl garantija nėra taikoma. Jeigu originali gamintojo pakuotė nėra pažeista, tai neturėtų daryti didelės įtakos prekės pardavimui.

 

Refurbished/Renew/Outlet prekėms gali būti taikoma mažesnė nei 24mėn garantija S/F arba produkto kortelėje nurodant prekės būkle ir garantinį laikotarpį. Vien kalbant apie naujus nešiojamuosius HP ir Lenovo(thinkpad serija) kai kurie tiekėjai(ne visi) taiko 12mėn garantija įrenginiui. Įdomus faktas, kad didžioji dauguma tiekėju taiko 12mėn garantija nešiojamųjų kompiuteriu baterijoms nepaisant to, kad pats įrenginys turi garantija daugiau nei 12 mėn - tai anot gamintojo laikoma kaip eksploatacinė medžiaga(kai kurie gamintojai leidžia prasitesti garantija).

 

Man aktualiai kur tai, ką jūs čia rašot yra tiksliai ir parašyta, t.y. konkrečiai teisės aktuose kokiuose tokios išlygos naudotoms prekėms konkrečiai parašytos. Prisigalvoti tai daug ką galima, bet kur pagrįstumas? Rašyti, jog naudota prekė, kuri tvarkingai ir visapusiškai veikia, yra defektuota ir todėl netaikomos jokios garantijos tai šiek tiek wtf. O internetu parduodant kaip tada su 14 dienų grąžinimu be klausimų gaunasi?

 

Dėl eksploatacinių tai tas aišku, nors vėlgi neaišku iš kur pareina to pagrįstumas.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man aktualiai kur tai, ką jūs čia rašot yra tiksliai ir parašyta, t.y. konkrečiai teisės aktuose kokiuose tokios išlygos naudotoms prekėms konkrečiai parašytos. Prisigalvoti tai daug ką galima, bet kur pagrįstumas? Rašyti, jog naudota prekė, kuri tvarkingai ir visapusiškai veikia, yra defektuota ir todėl netaikomos jokios garantijos tai šiek tiek wtf. O internetu parduodant kaip tada su 14 dienų grąžinimu be klausimų gaunasi?

 

Dėl eksploatacinių tai tas aišku, nors vėlgi neaišku iš kur pareina to pagrįstumas.

 

 

Jeigu klientas prekę atsiima ne vietoje iš rankų į rankas - to pasekoje įgauna teisę į prekės gražinima nepaisant to kas būtu parašyta. Klientui atsiimant prekes vietoje(turi teisę apžiūrėti vietoje) pardavėjas išvengia atsakomybės jog pirkėjas pasinaudos savo teisę į prekės gražinima kuri dažniausiai jau būna netekusi prekinės išvaizdos arba gražins po kurio laiko remiantis tuo, kad prekė neatitiko lūkesčiu.

Redagavo unspecified
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tas biurokratizmas įdomus reikalas.

Iš esmės 2 metai yra teisinė garantija kai pirkėjas gali kreiptis dėl garantijos. Bet ją teikti nelabai privaloma ypač jei pardavėjas nurodė garantija pvz 6mėn. Po 6mėn pirkėjo reikalas įrodyti jog daiktas buvo pardavimo metu su defektu kas yra praktiškai be šansų nebent gamintojas oficialiai tą pripažino.

Svarbiau yra pirmi 6mėn kuek bet koks gedimas skaitomas broku ir pardavėjas turi keisti iškart.

 

 

Ačiū už nuorodą. Pasirodo, Lietuvoj turi būti 2 metai net ir naudotoms:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal EU istatymus garantija minimum 2 metai. Dauguma pardaveju taiko ale 1 year garantija ir visiem ta sako, o dvieju metu garantijos istatymas nera zinomas daugumai pirkeju. Pilna istoriju UK kai apple telefonui sugedus ir pasibaigus 1 metu garantijai, bet nepraejus dviem metam - nunesi i parduotuve, issikvieti vadova, primeni jam apie EU istatyma ir garantija staiga atsiranda ir telefonas yra priimamas bei sutaisomas.

 

Yra labai daug niuansu ir tau reikia tiksliu vidiniu procesu bei tiksliu instrukciju pirkejui kas yra garantija ir pan. Daug pinigu prarandama del warranty fraud.

As siulyciau daryti isplestine 1 metu garantija (tarkim kazkiek daugiau pazadi sutvarkyt nei priklauso), o bet taciau zmonem priminti, kad pagal eu istatymus jo pirkinys turi 2 years warranty. Labai tiksliai turi aprasyti kas yra tvarkoma garantiniu laikotarpiu ir pan, o kas yra wear and tear.

 

Maziau ziurek konkurentus kurie parduoda ta pati, bet be jokio aptvarnavimo. Ju pirkejai - ne tavo auditorija. Visada atsiras, kurie pirks sudauzyta masina ir du menesius ja taisys (tam kad sutaupytu 1000 euru, nors per du menesius vietoj masinos tvarkymo galejo kazkoki darba susirast ir daugiau uzdirbt), vietoj to, kad nusipirktu normalia. Taciau nauju auto salonai kazkaip issilaiko ir pirkeju turi. Tokie zmones ne tavo auditorija ir negaisk jiems laiko.

 

Esi teisus. Taciau dvieju metu garantija privaloma. Maisai savokas defektuotas pirkimo metu ir defektas atsirado daikta naudojant. Bet tavo pamineti niuansai del 6 men terminu ir defektuotu prekiu yra taip pat labai reikalingi nustatant warranty taisykles.

 

nu tas biurokratizmas įdomus reikalas.

Iš esmės 2 metai yra teisinė garantija kai pirkėjas gali kreiptis dėl garantijos. Bet ją teikti nelabai privaloma ypač jei pardavėjas nurodė garantija pvz 6mėn. Po 6mėn pirkėjo reikalas įrodyti jog daiktas buvo pardavimo metu su defektu kas yra praktiškai be šansų nebent gamintojas oficialiai tą pripažino.

Svarbiau yra pirmi 6mėn kuek bet koks gedimas skaitomas broku ir pardavėjas turi keisti iškart.

 

Viską vygdau legaliai. Garantiją nėra sunku išrašyti bet paskui tesėti žodį kainuoja ir mažai kas tai supranta. Vienas garantinis įvikis 50-100€ atsistoti gali. Tai va jei pirkėjui tinka be garantijos tai su mielu noru aš galiu padaryti 20-30€ nuolaida. Ir praktiškai galiu konkuruoti su nelegalais kurie tik šakėm ant vandens apie garantijas papaišyti gali. Noriu pirkėjui duoti pasirinkti bet ir apsisaugoti nuo tų kurie pirks be garantijos ir bandys gudresniais už save buti ir paskui mojuos su 24mėn ES garantijom.

 

Teisingas poziuris. Taip ir daryk, tik neduok pirkejui rinktis, geriau papasakok kodel tu teisingai elgies, o kiti ne. O del garantiniu kainu tiesiog turi prisiimti rizika ir ja iskaiciuoti i galutine kaina. Bet koks verslas yra su rizika. Gali buti, jog tam tikro modelio preke isvis visa linija bus defektuota. Tavo atveju manau labai praverstu normali sutartis su tiekeju, susitariant kokiem defektams ar kitiem rizikos atvejams atsitikus - tiekejas pakeicia prekes/grazina pinigus/pakeicia kitomis prekes. Pades mazinti rizika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man aktualiai kur tai, ką jūs čia rašot yra tiksliai ir parašyta, t.y. konkrečiai teisės aktuose kokiuose tokios išlygos naudotoms prekėms konkrečiai parašytos. Prisigalvoti tai daug ką galima, bet kur pagrįstumas? Rašyti, jog naudota prekė, kuri tvarkingai ir visapusiškai veikia, yra defektuota ir todėl netaikomos jokios garantijos tai šiek tiek wtf. O internetu parduodant kaip tada su 14 dienų grąžinimu be klausimų gaunasi?

 

Dėl eksploatacinių tai tas aišku, nors vėlgi neaišku iš kur pareina to pagrįstumas.

Kas dar gali būt parašyta, kad garantija negaliotų? Jeigu lyja lietus, tai lyja, ar tam dar reikia įstatymo? Jeigu perki neveikiantį daiktą, kaip gali reikalauti, kad jį sutaisytų?

 

Sutartis yra pagrindinis dokumentas. Veikiančioms prekėms privaloma suteikti garantiją. Neveikiančiai prekei galiu suteikti garantiją, kad ji neveiks. Atneš veikiantį - sugadinsiu. Makes sense?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietoj to, kad tarkuoti tokius šėšėlinius siūlai pačiam šėšėlintis. Nice.

 

 

arba ožini konkurentus ir neturi naudos iš to, bei tikiesi, kad ten kažkokia valdžios institucija susičiupinės, arba lendi į šešėli ir vartai milijonus. Renkiesi pats.

Verčiantis individualiai labai sunku yra taikyti 2metus garantinį, ir konkuruoti su šešėliu, kurio visada yra ir bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba ožini konkurentus ir neturi naudos iš to, bei tikiesi, kad ten kažkokia valdžios institucija susičiupinės, arba lendi į šešėli ir vartai milijonus. Renkiesi pats.

Verčiantis individualiai labai sunku yra taikyti 2metus garantinį, ir konkuruoti su šešėliu, kurio visada yra ir bus

Jeigu ir sunku konkuruoti, tai nėra pasiteisinimas apgaudinėti kažką. Garantinį privalai taikyti ir tiek.

 

Šiaip bet koks verslas veikia taip pat: jeigu nesugebi jo organizuoti tinkamai (arba nesieki to) - nedaryk visai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jei abi šalys pirkimo metu sutaria jog nereikia garantijos tai teisiškai tai padaryti neįmanoma? Truputi apsurdiškai skamba.

jei teisiškai gėlėčiau netaikyti nuolaidos tai tada šešėlio dalį atkasčiau ir taip netgi mažinčiau šešėlį!

O paie 2metų garantijas manau vos ne visi girdėję kažką viena ausim. Aišku niekas net nesigilina kas ir kaip svarbu kažkas yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jei abi šalys pirkimo metu sutaria jog nereikia garantijos tai teisiškai tai padaryti neįmanoma? Truputi apsurdiškai skamba.

jei teisiškai gėlėčiau netaikyti nuolaidos tai tada šešėlio dalį atkasčiau ir taip netgi mažinčiau šešėlį!

O paie 2metų garantijas manau vos ne visi girdėję kažką viena ausim. Aišku niekas net nesigilina kas ir kaip svarbu kažkas yra.

Jeigu parduodi veikiantį daiktą, tuomet jis turi veikti bent 2 metus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu klientas prekę atsiima ne vietoje iš rankų į rankas - to pasekoje įgauna teisę į prekės gražinima nepaisant to kas būtu parašyta. Klientui atsiimant prekes vietoje(turi teisę apžiūrėti vietoje) pardavėjas išvengia atsakomybės jog pirkėjas pasinaudos savo teisę į prekės gražinima kuri dažniausiai jau būna netekusi prekinės išvaizdos arba gražins po kurio laiko remiantis tuo, kad prekė neatitiko lūkesčiu.

Su 14 dienų kaip ir aišku. Internetu pirktą galima ir naudotą grąžinti.

Kas dar gali būt parašyta, kad garantija negaliotų? Jeigu lyja lietus, tai lyja, ar tam dar reikia įstatymo? Jeigu perki neveikiantį daiktą, kaip gali reikalauti, kad jį sutaisytų?

 

Sutartis yra pagrindinis dokumentas. Veikiančioms prekėms privaloma suteikti garantiją. Neveikiančiai prekei galiu suteikti garantiją, kad ji neveiks. Atneš veikiantį - sugadinsiu. Makes sense?

Tai man įdomu konkrečiai ir yra su pilnai veikiančiomis, bet naudotomis elektronikos prekėmis garantiniai reikalai iš pardavėjo perspektyvos (ypač toms, kurioms jau jokios gamintojo garantijos nebegalioja, nes originaliai jos seniau buvo pirktos), o prasidėjo kažkokie vėlimai apie defektuotas prekes ar jų laikymu tokiomis. Nesuprantu iš kur prisigalvojot kažką apie kažkokias defektuotas prekes, ne apie tai klausiau.

 

Sutartis yra absoliučiai niekinė, jei ji prieštarauja atitinkamiems teisės aktams.

 

Būtent dėl to ir buvo įdomu sužinoti iš tų, kas realiai ir praktikoje susidūrė su tuo dalyku, o ne teorijos ir subjektyvių interpretacijų.

O kas tau trukdo tuos konkurentus pranešti mokesčių inspekcijai?

Labai geras klausimas.

arba ožini konkurentus ir neturi naudos iš to, bei tikiesi, kad ten kažkokia valdžios institucija susičiupinės, arba lendi į šešėli ir vartai milijonus. Renkiesi pats.

Verčiantis individualiai labai sunku yra taikyti 2metus garantinį, ir konkuruoti su šešėliu, kurio visada yra ir bus

"Vartai milijonus", yeah right. Kuo mažiau šėšėlinių teletabių, tuo geriau - vien kas šitam forume dedasi ir yra toleruojama, tai jau nemaži mastai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu ir sunku konkuruoti, tai nėra pasiteisinimas apgaudinėti kažką. Garantinį privalai taikyti ir tiek.

 

Šiaip bet koks verslas veikia taip pat: jeigu nesugebi jo organizuoti tinkamai (arba nesieki to) - nedaryk visai.

Suprantu ką nori pasakyti, bet dauguma yra paprastesni, ir taikosi prie aplinkos (kaip kad temos autorius ir sako apie nesąžiningus konkurentus), o ne įstatymų. Kad ir kaip tai būtų negerai, bet gyventi ir kažką valgyti gi reikia :/

tad kartais geriau nediskutuoti apie tai kas akivaizdu, o tiesiog sėdėti tyliai ir vartyti milijonus šešėlyje :)

 

"Vartai milijonus", yeah right. Kuo mažiau šėšėlinių teletabių, tuo geriau - vien kas šitam forume dedasi ir yra toleruojama, tai jau nemaži mastai.

visų nesugaudysi, jie kaip bomžai. vieną iš konteinerio išmesi, ateis kitas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu parduodi veikiantį daiktą, tuomet jis turi veikti bent 2 metus.

 

O kaip tada amazon.de ar amazon.co.uk kad ir sakykim savo kindle pardavinėja su 1 metų garantija.

Ir idėja yra tokia jog 2 metus turi teisę į garantiją(teisinė garantija) bet po metų neturi garantijos į garantiją. Ir iš to išplaukia jog pirkėjas jei po vienų metu kai kažkas sugedo ir jei savo lėšom vos ne per teismus įrodo jog prėkė sugedo ne dėl jo kaltės gaus nemokamą remontą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tada amazon.de ar amazon.co.uk kad ir sakykim savo kindle pardavinėja su 1 metų garantija.

Ir idėja yra tokia jog 2 metus turi teisę į garantiją(teisinė garantija) bet po metų neturi garantijos į garantiją. Ir iš to išplaukia jog pirkėjas jei po vienų metu kai kažkas sugedo ir jei savo lėšom vos ne per teismus įrodo jog prėkė sugedo ne dėl jo kaltės gaus nemokamą remontą.

 

Jau minejau apie isplestine garantija kuria pardavejai dazniausiai ir siulo. Siaip jei pasidometum UK garantinis terminas nera kaip EU - 2 metai. UK teikia 6 metu elektronikos prekems pagal istatymus. Tie kas zino labai paprastai ta gauna. Kaip ir minejau apple su savo iphone taip pat ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau minejau apie isplestine garantija kuria pardavejai dazniausiai ir siulo. Siaip jei pasidometum UK garantinis terminas nera kaip EU - 2 metai. UK teikia 6 metu elektronikos prekems pagal istatymus. Tie kas zino labai paprastai ta gauna. Kaip ir minejau apple su savo iphone taip pat ;)

 

Tai panašu kad kas kaip nori tas taip daro tai į tą 2 metų EU reiškias galima nusišvilpt.2 metai galioja maždaug tada kai pardavėjas duoda 1metus, bet gamintojas pripažįstą gamyklinį broką tada reikia keisti ir po metų be jokių ginčų aišku jei gedimas būtent tas defektas.

Kad ten kažkokia praktikantė moksleivė į delfi parašo "JŪS visi turit 2 metų garantijas, jus apgaudineja" yra totalūs kliedesiai generuojantis klikus.

Svarbu kiek suprantu yra 6mėn. Vėliau svarbu kiek pardavėjas duoda. Jei duoda pardavėjas 1metus ir po metų sugedo, pirkėjui sėkmės sporte atgauti įrodinėjant jog jam reikia daiktą keisti pagal garantinį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai panašu kad kas kaip nori tas taip daro tai į tą 2 metų EU reiškias galima nusišvilpt.2 metai galioja maždaug tada kai pardavėjas duoda 1metus, bet gamintojas pripažįstą gamyklinį broką tada reikia keisti ir po metų be jokių ginčų aišku jei gedimas būtent tas defektas.

Kad ten kažkokia praktikantė moksleivė į delfi parašo "JŪS visi turit 2 metų garantijas, jus apgaudineja" yra totalūs kliedesiai generuojantis klikus.

Svarbu kiek suprantu yra 6mėn. Vėliau svarbu kiek pardavėjas duoda. Jei duoda pardavėjas 1metus ir po metų sugedo, pirkėjui sėkmės sporte atgauti įrodinėjant jog jam reikia daiktą keisti pagal garantinį.

 

Dalinai tenka pritarti. Jei po metu sugedo tai daznai pardavejo sazines reikalas. Gali issikalinet ir pan, bet su tokiu poziuriu toli nenueisi ilgesneje perspektyvoje.

Dazniausiai buna, jog pirkejas gaunantis "isplestine" vieneriu metu garantija ir daiktui sugedus po metu niekur nesikreipia, nes nezino niuansu arba tiesiog praso iprastinio serviso uz kuri susimokes. Is kitos puses visada yra galimybe papulti and protingesnio zmogaus ir stipriai susigadinti reputacija. Jau minejau yra daug atveju Apple Store UK, kai po metu garantijos pasibaigimo buvo iskviestas parduotuves vadovas ir jam buvo priminta apie EU istatyma (pvz apple laptopu kai kuriu kainos nebetelpa i small claims courts, ir butu kreipiami i normalu teisma), tai viskas budavo greitai issprendziama pirkejo naudai, nes paciai imonei tai pigiau ir labiau apsimoka. Vel turi skaiciuoti kiek tau kainuoja reputacija ir ar 30 prarastu euru uz garantini aptarnavima yra adekvati kaina savo reputacijos kaip superinio pardavejo gadinimui ir ar galesi uz pigiau ja atstatyti. Moksliskai irodyta, kad laimingas klientas apie savo laime papasakos 3 zmonem, nelaimingas - apie 20. Beto tu kaip pardavejas privalai taikyti tokia garantija, nesvarbu kokias salygas tau duoda gamintojas (pvz importuojant is Kinijos, Kinijoje kiti istatymai, negali sakyti gamintojui px, tai as kaip pardavejas nesilaikysiu istatymu). Tai cia kaip ir sakiau - robust procesai tavo imoneje, rizikos apskaiciavimas ir prisiemimas ir rinkodaros strategijos reikalas kaip tu bendrausi ir elgsies su klientu. Mastymas pradedant versla kaip cia reikes apgauti klienta jei pareikalaus garantijos - jau yra neteisingas. Geriau mastyk kaip tu kuo greiciau isspresi problemas kurias klientas gali turet ir priversi ji pasijust kaip vieninteli ir nepakartojama. Vel turi skaiciuot, jog nauja klienta gauti yra brangiau nei gauti viena kuris nuolat perka, nes tada garantinio aptvarnavimo islaidos gali buti mazesnes nei naujo kliento pritraukimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...