Pereiti prie turinio

Garantijos taikymas ir terminai


Rekomenduojami pranešimai

http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/client-guarantee-redress/index_lt.htm

 

Be to, ES teisės aktais nustatyta, kad vartotojui būtina suteikti bent 2 metų garantiją (teisinę garantiją), suteikiančią apsaugą tais atvejais, kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota. Kai kuriose šalyse pagal nacionalinę teisę gali būti reikalaujama suteikti garantiją ilgesniam laikui.
Redagavo BigBug
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš nenoriu pirkėjų apgaudinėti, bet noriu pasiųlyti pasirinkti.

 

PVZ 7dienų garantija -30% nuo kainos.

1 metų garantija -15% nuo kainos.

2 metų garantija moki kiek parašyta. Ir du metus priimsiu, keisiu ir akių nedraskysiu.

 

Nematau čia apgavystės - nori pigiau prašom. Nieko neslepiu nieko neapgaudinėju. Viską juodu ant balto surašau ir pasirašau.

 

 

 

Dalinai tenka pritarti. Jei po metu sugedo tai daznai pardavejo sazines reikalas. Gali issikalinet ir pan, bet su tokiu poziuriu toli nenueisi ilgesneje perspektyvoje.

Dazniausiai buna, jog pirkejas gaunantis "isplestine" vieneriu metu garantija ir daiktui sugedus po metu niekur nesikreipia, nes nezino niuansu arba tiesiog praso iprastinio serviso uz kuri susimokes. Is kitos puses visada yra galimybe papulti and protingesnio zmogaus ir stipriai susigadinti reputacija. Jau minejau yra daug atveju Apple Store UK, kai po metu garantijos pasibaigimo buvo iskviestas parduotuves vadovas ir jam buvo priminta apie EU istatyma (pvz apple laptopu kai kuriu kainos nebetelpa i small claims courts, ir butu kreipiami i normalu teisma), tai viskas budavo greitai issprendziama pirkejo naudai, nes paciai imonei tai pigiau ir labiau apsimoka. Vel turi skaiciuoti kiek tau kainuoja reputacija ir ar 30 prarastu euru uz garantini aptarnavima yra adekvati kaina savo reputacijos kaip superinio pardavejo gadinimui ir ar galesi uz pigiau ja atstatyti. Moksliskai irodyta, kad laimingas klientas apie savo laime papasakos 3 zmonem, nelaimingas - apie 20. Beto tu kaip pardavejas privalai taikyti tokia garantija, nesvarbu kokias salygas tau duoda gamintojas (pvz importuojant is Kinijos, Kinijoje kiti istatymai, negali sakyti gamintojui px, tai as kaip pardavejas nesilaikysiu istatymu). Tai cia kaip ir sakiau - robust procesai tavo imoneje, rizikos apskaiciavimas ir prisiemimas ir rinkodaros strategijos reikalas kaip tu bendrausi ir elgsies su klientu. Mastymas pradedant versla kaip cia reikes apgauti klienta jei pareikalaus garantijos - jau yra neteisingas. Geriau mastyk kaip tu kuo greiciau isspresi problemas kurias klientas gali turet ir priversi ji pasijust kaip vieninteli ir nepakartojama. Vel turi skaiciuot, jog nauja klienta gauti yra brangiau nei gauti viena kuris nuolat perka, nes tada garantinio aptvarnavimo islaidos gali buti mazesnes nei naujo kliento pritraukimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip ir yra jei daiktas turi defektą jam galioja 2 metų garantija. Jei daiktas šiaip sugedo garantija 2 metų negroja čia.

 

Redagavo Furista5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

7 dienu garantija gali drasiai duoti, taciau jeigu tarkim kad ir po menesio defektuota preke pasirodys - pakeist vistiek turesi, visiskai nesvarbu ka esi parases. Taip kad be prasmiska, o ir atrodo apgailetinai.

 

As tavo vietoje taip daryciau: siulyciau 1 metu garantija (isplestine), mazai aiskinsies ar tai zmogaus kalte ar kieno, jeigu nera obvious pazeidimu (tarkim perskilo ekranas ir zmogus sako va neveikia touch screen). Ir uz papildoma mokesti siulyciau isplestine 2 metu garantija. Terms and conditions priminciau, jog pagal eu jiems galioja 2 metu garantiija, taciau zmogus tures irodyti jog ne del jo kaltes ivyko gedimas, kad daiktas buvo priziuretas, servisintas jei reikia kas kazkiek laiko ir pan.

 

Butinai vesk apskaita garantinio aptarnavimo ir kiek tau tas kainavo (detales, siuntimas ir pan). Gale metu apsiskaiciuok islaidas. Galbut verta 2 metu garantija duoti pilnai, nes mazai tai kainuoja bet daugiau zmoniu atveda ir pan.

 

 

Aš nenoriu pirkėjų apgaudinėti, bet noriu pasiųlyti pasirinkti.

 

PVZ 7dienų garantija -30% nuo kainos.

1 metų garantija -15% nuo kainos.

2 metų garantija moki kiek parašyta. Ir du metus priimsiu, keisiu ir akių nedraskysiu.

 

Nematau čia apgavystės - nori pigiau prašom. Nieko neslepiu nieko neapgaudinėju. Viską juodu ant balto surašau ir pasirašau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na manau paekspermentuosiu ir pažiūrėsiu kaip žmonės elgiasi.

Tiesiog padarysiu pasirinkimus ir žiūrėsiu kai žmogui reliai reikia pagalvoti ar kaina ar garantija ką rinksis.

 

 

7 dienu garantija gali drasiai duoti, taciau jeigu tarkim kad ir po menesio defektuota preke pasirodys - pakeist vistiek turesi, visiskai nesvarbu ka esi parases. Taip kad be prasmiska, o ir atrodo apgailetinai.

 

As tavo vietoje taip daryciau: siulyciau 1 metu garantija (isplestine), mazai aiskinsies ar tai zmogaus kalte ar kieno, jeigu nera obvious pazeidimu (tarkim perskilo ekranas ir zmogus sako va neveikia touch screen). Ir uz papildoma mokesti siulyciau isplestine 2 metu garantija. Terms and conditions priminciau, jog pagal eu jiems galioja 2 metu garantiija, taciau zmogus tures irodyti jog ne del jo kaltes ivyko gedimas, kad daiktas buvo priziuretas, servisintas jei reikia kas kazkiek laiko ir pan.

 

Butinai vesk apskaita garantinio aptarnavimo ir kiek tau tas kainavo (detales, siuntimas ir pan). Gale metu apsiskaiciuok islaidas. Galbut verta 2 metu garantija duoti pilnai, nes mazai tai kainuoja bet daugiau zmoniu atveda ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip ir yra jei daiktas turi defektą jam galioja 2 metų garantija. Jei daiktas šiaip sugedo garantija 2 metų negroja čia.

 

Kaip suprasti turi defektą? Juk nusipirkęs defektuotą prekę nelaikysi jos namie 1.5 metų, neši atgal iškart.

 

O jei prekė sugėdo, po 1.5 metų, tai ji ir turi viduje kažkokį defektą.

 

 

....kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprasti turi defektą? Juk nusipirkęs defektuotą prekę nelaikysi jos namie 1.5 metų, neši atgal iškart.

 

O jei prekė sugėdo, po 1.5 metų, tai ji ir turi viduje kažkokį defektą.

 

 

....kai įsigyjama prekių, kurios turi defektų, atrodo arba veikia ne taip, kaip reklamuota....

 

Jei sugedo po 1,5metų tikrai neįrodo kad ta prekė turėjo defektą pardavimo metu. O visa esmė ir yra tų 2 dviejų metų, kai baigiasi sakykim 1 metų pardavėjo garantija pirkėjo reikalas yra įrodyti jog daiktas jau turėjo defektą pardavimo metu, nes kitu atveju tai laikoma kaip naturaliu nusidėvėjimu ar netaisiklingu naudojimu.

 

www.lat.lt/download/1028/[6].docx

 

Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas (CK 6.338 straipsnio 5 dalis). Vartojimo pirkimo–pardavimo atveju ši teisės norma turi būti taikoma kartu su aptartu Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 14 straipsniu.

 

Ir šitą įrodyti praktiškai nėra šansų nebent pats gamintojas pripažino jog išleido broką. Pvz kaip su automobiliais recall daromas.

PVZ imkim pavyzdį sugedo koks xiaomi telefonas. Išrašą jog prekė buvo defektuota pirkimo metu gali padaryti tik oficialus servisas kuris neegzistuoja.

 

O kiek paskaičiau dabar googlėj tai labai populiarus dalykas yra "duodam 5 metų garantiją" po 3 metų sugenda pardavėjo atmazas neteisingai naudota buvo. Garantija kaip draudimas kol moki tol visi laimingi kai reikia atlyginti žalą ieškoma kabliukų.

Redagavo Furista5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

ta va praejo jau beveik menuo tai daugiau nei trečdalis pirkėjų nori kuo pigiau gali būti be garantijų ir t.t. svarbu pigiau. Tai tuos manau bučiau prarades ir jie butų pabėgę šešėlį. O man irgi patogu pardaviau ir pamiršau.

dalis nori tik su garantija ir ne kitaip.

Dalis kažkodėl tiki kažkokiom mistinėm kiniečio gamintojo tarptautinėm garantijom. Galvoja nusipirks iš manęs be garantijos telefoną tada kai suges parašys kokiam oneplus ir kinas ant lėkštutės atsiųs jiems naują telefoną :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ta va praejo jau beveik menuo tai daugiau nei trečdalis pirkėjų nori kuo pigiau gali būti be garantijų ir t.t. svarbu pigiau. Tai tuos manau bučiau prarades ir jie butų pabėgę šešėlį. O man irgi patogu pardaviau ir pamiršau.

dalis nori tik su garantija ir ne kitaip.

Dalis kažkodėl tiki kažkokiom mistinėm kiniečio gamintojo tarptautinėm garantijom. Galvoja nusipirks iš manęs be garantijos telefoną tada kai suges parašys kokiam oneplus ir kinas ant lėkštutės atsiųs jiems naują telefoną :lol:

 

NESIDZIAUG :)

Kai suges,tave taip uztampys...kad maza nepasirodys

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sėkmės tampant nusipirkus prekę kur pirkimo sutartį aiškiai parašyta "prekė su defektu" ir paskui skųsti kad sugedo :D Kiek moki tiek gauni.

 

Turėjau iš esmės analogišką atvejį, kai pirkimo-pardavimo sutartyje buvo nurodyta, kad daiktas defektuotas, nors iš tiesų buvo parduodamas tiesiog naudotas daiktas neturintis defektų. Kaip pavyko tą padaryti? Pardavėjas savo prekes pardavinėjo per el. shopą ir papildomai dėdavo skelbimus, kuriuose buvo pateiktas tos prekės pasiūlymas nurodant, kad prekė yra naudota, o ne defektuota. Viską buvo galima atrasti internete. Teismas sutartyje nurodytą prekės būklę vertino kaip nesąžiningą pardavėjo elgesį, nurodant klaidingą informaciją. Pardavėjas buvo įpareigotas atlyginti pirkėjo patirtą žalą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau iš esmės analogišką atvejį, kai pirkimo-pardavimo sutartyje buvo nurodyta, kad daiktas defektuotas, nors iš tiesų buvo parduodamas tiesiog naudotas daiktas neturintis defektų. Kaip pavyko tą padaryti? Pardavėjas savo prekes pardavinėjo per el. shopą ir papildomai dėdavo skelbimus, kuriuose buvo pateiktas tos prekės pasiūlymas nurodant, kad prekė yra naudota, o ne defektuota. Viską buvo galima atrasti internete. Teismas sutartyje nurodytą prekės būklę vertino kaip nesąžiningą pardavėjo elgesį, nurodant klaidingą informaciją. Pardavėjas buvo įpareigotas atlyginti pirkėjo patirtą žalą.

 

Pardavėjas loxas, būtų skundęs toliau ir būtų laimėjęs. Jei sutartį aiškiai parašyta su defektu tai kas skelbime internetuose parašyta dzin viena prekė gali būti su defektu kita ne. Net dideli shopai senukai etc... turi lentynas kur -30% visokiems likučiams kur visokie varguoliai kuičiasi ir garantijos tokiems daiktams nėra. Pilna "išparduotuvių" kur tempia daiktus iš uk, skandinavu deda lipdukus "su defektu" ir sėkmingai gyvuoja manau - sistema atkalta.

Norėčiau aš tokiam į akis teisme pažiūrėti kur pirkdamas maldauja krokodilo ašarom nieko jam nereikai nei sąskaitų nei garantijų kad tik pigiau paskui kai žopa mat teisių pradėtų ieškoti :D Man principo reikalas butų su tokiu po teismus pasivaikščioti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ašmeniškai aš nesu gavęs sąskaitos ar kvito, ar kito pirkimo dokumento perkant dėvėtą ar jūsų įvardijamą "defektuotą" daiktą.

Tiesiog nuperki ir pamiršti. Tas galioja netgi automobiliams. Kas su pirkimo-pardavimo sutartimi grąžino galimai netvarkingą auto?

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ašmeniškai aš nesu gavęs sąskaitos ar kvito, ar kito pirkimo dokumento perkant dėvėtą ar jūsų įvardijamą "defektuotą" daiktą.

Tiesiog nuperki ir pamiršti. Tas galioja netgi automobiliams. Kas su pirkimo-pardavimo sutartimi grąžino galima netvarkingą auto?

 

Bent jau Kauno urme yra pora tokių išpparduotuvių tai kvitukus duoda, paprašius ir sąskaitą išrašo.

 

Su naudotu automobiliu išvis gerai butu. Nusiperki pigiausia autopliuse norimą modelį sakykim taip -40% rinkos kainos. Pardavėjas sako kaina tokia nes su variklio defektu sutartį irgi parašo su defektu. Sakykim dar karutis vaziuoja normaliai ir pirkėjes išsišiepęs pigiai nupirkęs išvažiuoja. Po savaites veikejas aišku neremontuoja viska sudrožia ir tada kiaules akis įstatęs grasina teismais mol remontuok :) Nu pasakų šalis tada ta Lietuva.

Redagavo Furista5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne. Automobiliu pardavimas yra reglamentuotas atskirai, taigi cia fantazija tavo ir isvedziojimai. Jeigu sako, kad automobilis su variklio defektu - viskas tvarkoje, jokiu pretenziju, taciau jeigu po savaites pasirodo, kad yra ne tik variklio defektas, bet tarkim ir greiciu dezes - tuomet problema pardavejui.

 

O zmogus parases apie nesazininga "pardaveju" elgesi yra visiskai teisus. Tam net yra atskiri teises aktai - nesaziningu sutarciu (pirkimo pardavimo included). Puikus pvz EE, 3 ir kiti tinklai eme per dideli mokesti uz planus su telefonais. Buvo pripazinta nesazininga, ne del to jog daug eme, o del to jog nepilnai informavo pirkejus.

 

 

Esme tame, kad ir kokia strategija pasirenki kaip verslas - prisiimi rizika ir turi jai buti pasiruoses. Tiek del garantiju, tiek jei manai, jog garantiju nereikia taikyti.

 

Kol as manau, kad svarbiausia kliento poreikiai ir kaip padaryti, jog klientas butu be galo laimingas ir gristu ne viena karta ir dar draugam papasakotu ir zvelgiu i ilgalaike perspektyva, vistiek suprantu ir tuos kurie vaikosi trumpalaikes naudos ir iesko vienkartiniu pardavimu. Abu strategijos veiks, viena ilgiau kita trumpiau, taciau abi uzdirbs protingai elgiantis.

 

Bent jau Kauno urme yra pora tokių išpparduotuvių tai kvitukus duoda, paprašius ir sąskaitą išrašo.

 

Su naudotu automobiliu išvis gerai butu. Nusiperki pigiausia autopliuse norimą modelį sakykim taip -40% rinkos kainos. Pardavėjas sako kaina tokia nes su variklio defektu sutartį irgi parašo su defektu. Sakykim dar karutis vaziuoja normaliai ir pirkėjes išsišiepęs pigiai nupirkęs išvažiuoja. Po savaites veikejas aišku neremontuoja viska sudrožia ir tada kiaules akis įstatęs grasina teismais mol remontuok :) Nu pasakų šalis tada ta Lietuva.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pardavėjas loxas, būtų skundęs toliau ir būtų laimėjęs. Jei sutartį aiškiai parašyta su defektu tai kas skelbime internetuose parašyta dzin viena prekė gali būti su defektu kita ne. Net dideli shopai senukai etc... turi lentynas kur -30% visokiems likučiams kur visokie varguoliai kuičiasi ir garantijos tokiems daiktams nėra. Pilna "išparduotuvių" kur tempia daiktus iš uk, skandinavu deda lipdukus "su defektu" ir sėkmingai gyvuoja manau - sistema atkalta.

Norėčiau aš tokiam į akis teisme pažiūrėti kur pirkdamas maldauja krokodilo ašarom nieko jam nereikai nei sąskaitų nei garantijų kad tik pigiau paskui kai žopa mat teisių pradėtų ieškoti :D Man principo reikalas butų su tokiu po teismus pasivaikščioti.

 

Konkrečiu atveju apie kurį kalbu, tai teismas pardavėjo apeliacinį skundą atmetė ir paliko galioti pirmosios instancijos sprendimą. Kasaciniu skundu Lietuvos Aukščiausiajam Teismui neskundė. Kadangi dažnai susiduriu su sutartiniais ginčais, tai galiu patikinti, jog sutartis nėra viskas. Sutartis galima pripažinti negaliojančiomis ar panaikinti, jeigu galima įrodyti reikalingus pagrindus. Sutarties sudarymo aplinkybės, šalių elgesys, viešai prieinami duomenys, pardavėjo prekyboje nusistovėjusi praktika yra pakankamai geros įrodinėjimo priemonės.

Sutikti su tuo, kad sutartis, jos sąlygos ir mojavimas ja yra pakankamai svarus argumentas prieš klientą. Daugelis klientų tiesiog nurašo tokią situaciją ir nesiginčija, tačiau vis dažniau atsiranda tokių, kurie yra principingesni. Tai čia taip darant pats pasirenki verslo riziką ir skaičiuoji ar tau tai naudinga.

Pavyzdžiui, draudimo kompanijos turi akivaizdų modelį kaip sutaupyti savo klientų sąskaita. Draudimo santykius reglamentuojančiuose teisės aktuose yra nuostata, kad įvykus auto įvykiui turi pranešti savo draudimo kompanijai, t. y. nepriklausomai nuo to ar esi kaltas, ar nekaltas (t. y. ar pretenduoji į draudiminę išmoką ar ne). Dažnai įvykus auto įvykiui, susirašo eismo įvykio deklaraciją ir kaltasis asmuo net nepraneša savo draudimui, nes: 1. jis nepretenduoja į išmoką; 2. nukentėjusios transporto priemonės valdytojas vis tiek turės kreiptis į kaltininko draudimo bendrovę ir jai praneš. Tai kai nutinka taip, ir išmokos suma viršija 1-2k eur, draudimas išmoka išmoką ir atsigrežia į kaltininkas ir prašo grąžinti 20 proc. išmokėtos sumos. Kodėl? Nes kaltininkas neįvykdė savo pareigos pranešti savo draudimo kompanijai per 3 d.d. apie eismo įvykį. Ir draudimas būdama stipresnia draudimo santykių šalimi lengva ranka išsimuša tuos 20 proc. Dėl tokių situacijų kreipiasi gal 1 ar 2 iš 10 klientų, ir ginčijasi su draudimo. Šiai dienai mano praktikoje yra dešimt tokių atvejų, kuriose draudimui nepavyko išsireikalauti tų 20 proc. nuo išmokos. Ir draudimo kompanijos neskundžia tokių sprendimų, kadangi nenori suformuoti atitinkamos teismų praktikos tokio pobūdžio bylose. Bet kaip ir minėjau - čia verslo modelis. Galima rinktis tokį modelį, numatyti sutartyse neaiškių sąlygų ir turėti jėgos monopolį, ir 8 iš 10 klientų apsukti. Bet nereikia pamiršti, kad 2 iš 10 išsimuš tiek žalos atlyginimą tiek teismo procesų išlaidas. Tai čia jau jūsų sprendimai ir verslo rizika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne. Automobiliu pardavimas yra reglamentuotas atskirai, taigi cia fantazija tavo ir isvedziojimai. Jeigu sako, kad automobilis su variklio defektu - viskas tvarkoje, jokiu pretenziju, taciau jeigu po savaites pasirodo, kad yra ne tik variklio defektas, bet tarkim ir greiciu dezes - tuomet problema pardavejui.

 

O zmogus parases apie nesazininga "pardaveju" elgesi yra visiskai teisus. Tam net yra atskiri teises aktai - nesaziningu sutarciu (pirkimo pardavimo included). Puikus pvz EE, 3 ir kiti tinklai eme per dideli mokesti uz planus su telefonais. Buvo pripazinta nesazininga, ne del to jog daug eme, o del to jog nepilnai informavo pirkejus.

 

 

Esme tame, kad ir kokia strategija pasirenki kaip verslas - prisiimi rizika ir turi jai buti pasiruoses. Tiek del garantiju, tiek jei manai, jog garantiju nereikia taikyti.

 

Kol as manau, kad svarbiausia kliento poreikiai ir kaip padaryti, jog klientas butu be galo laimingas ir gristu ne viena karta ir dar draugam papasakotu ir zvelgiu i ilgalaike perspektyva, vistiek suprantu ir tuos kurie vaikosi trumpalaikes naudos ir iesko vienkartiniu pardavimu. Abu strategijos veiks, viena ilgiau kita trumpiau, taciau abi uzdirbs protingai elgiantis.

 

Na mano atveju aiškiau nebūna nori daikto su garantija kaina X. Jei nereikia garantijos kaina x-10%.

Kaip ir minėjau pilna parduotuvių kur garantijos nesuteikia defektuotiems ar naudotimes daiktams. Tad jaučiuosi saugus nes turėtų buti pakankamai saugu tai daryti. Aš nesu toks didelis kaip apple ar dar kažkokie mega tinklai. Nesu monopolis. Reliai teisme būtų dvijų jurudinių asmenų byla. Ir pinigai ne kosminiai max 500€.

 

klausimas kur čia išvelgiama kažkokia apgavystė? va jei klientas paėmęs be garantijos pigiua savo noru ir paskui kiaulės akis įstatęs reikalaus va čia tai šantažas.

 

PS. Pasikambinau dar į vartotojas teises, tai ptvirtino kad galiu taip daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...