Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

nepamiršk, kad ne vienas naudojiesi pigu.lt paslaugomis, niekas prie tavęs vieno nesitaikys, tuo labiau, kad šventinis laikotarpis, ryškiai padidėjęs pirkėjų srautas :)

 

Visiškai suprantama,tiesiog liūdna,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina pirkėjus.Atsiunčia brokuotą prekę,kuri kainuoja nemažus pinigus ir po to aiškina,kad mėnesį turi laukti,kol bus grąžinti pinigai.

Be to,man buvo paaiškinta,kad galima teikti prašymą dėl pinigų grąžinimo skubos tvarka,tačiau kitą dieną teigiama,kad tas darbuotojas,net nepriklauso jų įmonei,o tiesiog atsiliepia į skambučius...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiskambinau į senukus,jie iš karto pasakė,kad prekės gražinimas truktų iki 14d.Bet dažniausiai susitvarko greičiau.+Jie patys tikrina ar yra brokas...O Pigu dirba nekompetetingi žmonės,kurie visiškai nenusimano apie savo parduodamas prekes...Tokia jau ta realybė,klientai nevertinami visiškai,darbuotojai-nekvalifikuoti.Panašu,kad teisybės nerasiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkęs internetu, galėjai sakyti, jog nori grąžinti dėl to, kad negalėjai apžiūrėti, o ne dėl to, kad neveikia. Sakai, kad gyvai atrodė ne taip, kaip manei atrodys iš jų nuotraukų ir tau prekė nepatinka. Tokiu atveju, jiems jos į jokius servisus papildomam tikrinimui siųsti nereikia, o pinigus privalo grąžinti. Vienintelis niuansas tokiu atveju, ar jų kurjeris turėtų pasiimti prekę, ar tavo atsakomybė ją pristatyti pardavėjui:

 

Jei prekę ar paslaugą įsigijote internetu arba kitu būdu ne parduotuvėje (telefonu, paštu, iš išnešiojamosios prekybos agento), taip pat turite teisę nutraukti sandorį ir grąžinti užsakymą per 14 dienų laikotarpį dėl bet kokios priežasties ir be jokio paaiškinimo.
Redagavo CR1M1N4L
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiskambinau į senukus,jie iš karto pasakė,kad prekės gražinimas truktų iki 14d.Bet dažniausiai susitvarko greičiau.+Jie patys tikrina ar yra brokas...O Pigu dirba nekompetetingi žmonės,kurie visiškai nenusimano apie savo parduodamas prekes...Tokia jau ta realybė,klientai nevertinami visiškai,darbuotojai-nekvalifikuoti.Panašu,kad teisybės nerasiu.

 

Aš nelabai suprantu kodėl tu lygini statybinių prekių parduotuvę, kur dirba daugmaž bent kažkiek atrinkti žmonės, kurie toje srityje gaudosi kažkiek ir domisi tuo ir paprastą elektroninę parduotuvę, kur nedirba konsultantai ir kurie tau dėl prekės nepatarinės. Tai kodėl jie turi pilnai išmanyti viską apie prekes? Juk statydamas gamyklą nesigilinsi į kiekvieno mechanizmo niuansus, kad suprastum kaip veikia kokių nors staklių programinė įranga? Tu jas tiesiog nusipirksi ir naudosi. Tas pats ir čia, perka ir perparduoda. O tikrinimui siunčia į taisyklas, kuriose dirba išmanantys žmonės ir patikrina prekes. Taip jau yra Lietuvoj ir taip daro visos parduotuvės, kurios neturi savų specialistų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, man irgi buvo nemaloni patirtis su Pigu.lt. Skambinėdavau kasdien 2 savaites ir vis žadėdavo, kad prekė jau pristatys kitą dieną, o po 2 savaičių kai jau viskas nusibodo ir atšaukiau užsakymą, paaiškėjo, kad mano siunta buvo kažkur dingus, neaišku kur, net administracija negalėjo paaiškint. Vienu žodžiu, live supportas pas juos tragedija...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkęs internetu, galėjai sakyti, jog nori grąžinti dėl to, kad negalėjai apžiūrėti, o ne dėl to, kad neveikia. Sakai, kad gyvai atrodė ne taip, kaip manei atrodys iš jų nuotraukų ir tau prekė nepatinka. Tokiu atveju, jiems jos į jokius servisus papildomam tikrinimui siųsti nereikia, o pinigus privalo grąžinti. Vienintelis niuansas tokiu atveju, ar jų kurjeris turėtų pasiimti prekę, ar tavo atsakomybė ją pristatyti pardavėjui:

 

Dabar jau per vėlu...Man buvo nurodyta,kad reikia pateikti prašymą,parašyti:"kas neveikia".Ką padarysi,bandžiau jiems įrodinėt apie vartotojų teisių pažeidimus,bet jie aiškiai apėję visus įstatymus.

Gavau vertingą pamoką apie pigu.lt :/

 

Aš nelabai suprantu kodėl tu lygini statybinių prekių parduotuvę, kur dirba daugmaž bent kažkiek atrinkti žmonės, kurie toje srityje gaudosi kažkiek ir domisi tuo ir paprastą elektroninę parduotuvę, kur nedirba konsultantai ir kurie tau dėl prekės nepatarinės. Tai kodėl jie turi pilnai išmanyti viską apie prekes? Juk statydamas gamyklą nesigilinsi į kiekvieno mechanizmo niuansus, kad suprastum kaip veikia kokių nors staklių programinė įranga? Tu jas tiesiog nusipirksi ir naudosi. Tas pats ir čia, perka ir perparduoda. O tikrinimui siunčia į taisyklas, kuriose dirba išmanantys žmonės ir patikrina prekes. Taip jau yra Lietuvoj ir taip daro visos parduotuvės, kurios neturi savų specialistų.

 

Apie tai ir kalbu,kad jie neturi savo specialistų.Tik apgailėtina,kad jie prekiauja šlamštu,apie kurį neturi jokio bendro išprusimo.Tuo labiau galėtų patys testuot ar prekė veikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar jau per vėlu...Man buvo nurodyta,kad reikia pateikti prašymą,parašyti:"kas neveikia".Ką padarysi,bandžiau jiems įrodinėt apie vartotojų teisių pažeidimus,bet jie aiškiai apėję visus įstatymus.

Gavau vertingą pamoką apie pigu.lt :/

 

 

 

Apie tai ir kalbu,kad jie neturi savo specialistų.Tik apgailėtina,kad jie prekiauja šlamštu,apie kurį neturi jokio bendro išprusimo.Tuo labiau galėtų patys testuot ar prekė veikia...

 

O kodėl jie turi turėt savo specialistus? Jie yra paprasta parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai, kodėl jie turi domėtis kiekvienu niuansu apie kiekvieną parduodamą prekę? Ir jie neišpakuos kiekvienos prekės ir jos neištestuos. O kas iš to, jeigu vieną iš partijos patestuos ir ji veiks, o sekanti bus neveikianti? Ar pats atidarydamas elektroninę parduotuvę prekiavimui prekėmis tarkim iš Kinijos irgi samdytum krūvą specialistų, kad žinotų apie kiekvieną prekę viską, ir testuotum kiekvieną prekę? Aišku ne. Tai kodėl tokius reikalavimus keli kitiems? :D

 

Aš pigu.lt neginu, bet tavo keliami reikalavimai ir pasipiktinimas yra nelogiški. :D

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl jie turi turėt savo specialistus? Jie yra paprasta parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai, kodėl jie turi domėtis kiekvienu niuansu apie kiekvieną parduodamą prekę? Ir jie neišpakuos kiekvienos prekės ir jos neištestuos. O kas iš to, jeigu vieną iš partijos patestuos ir ji veiks, o sekanti bus neveikianti? Ar pats atidarydamas elektroninę parduotuvę prekiavimui prekėmis tarkim iš Kinijos irgi samdytum krūvą specialistų, kad žinotų apie kiekvieną prekę viską, ir testuotum kiekvieną prekę? Aišku ne. Tai kodėl tokius reikalavimus keli kitiems? :D

 

Aš pigu.lt neginu, bet tavo keliami reikalavimai ir pasipiktinimas yra nelogiški. :D

O tarkim,kaip tie patys "Senukai" gali sau tai leisti? :D

Aš kalbu apie tai,kad pati pigu.lt įmonė,visiškai nesidomi,kuo prekiauja,net negavau instrukcijos lietuvių kalba.Jie man galės įkišt bulvių maiša vietoj dviračio ir aš turėsiu laukt 1mėn. kol atgausiu pinigus,nes jie sius pas ūkininką,kuris patikrintų ar čia tikrai bulvės o ne dviratis?

Gedimas akivaizdus,tegul man pinigus gražina o tada dulkinasi su tuo dviračiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal įstatymus ilgas laikotarpis yra pinigų grąžinimui. Nenori su tuo susidurti, nepirk. Visko pasitaiko, elektronika genda, mažiau verkime :)

"Mažiau verkime"...Mažiau verkiame,todėl ir nesiskaito su mumis.

Redagavo arvydas999
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tarkim,kaip tie patys "Senukai" gali sau tai leisti? :D

Aš kalbu apie tai,kad pati pigu.lt įmonė,visiškai nesidomi,kuo prekiauja,net negavau instrukcijos lietuvių kalba.Jie man galės įkišt bulvių maiša vietoj dviračio ir aš turėsiu laukt 1mėn. kol atgausiu pinigus,nes jie sius pas ūkininką,kuris patikrintų ar čia tikrai bulvės o ne dviratis?

Gedimas akivaizdus,tegul man pinigus gražina o tada dulkinasi su tuo dviračiu...

 

Gedimas akivaizdus, taip, bet jie nežino, ar ne tu pats sugadinai. Todėl ir tikrina. Yra kaip yra, tokie pas mus įstatymai, nieko nepakeisi.

Pigu.lt sau turbūt irgi gali tą leisti, bet nemato reikalo tam. Senukai turi fizines parduotuves, kur privalo dirbti konsultantai, pigu.lt yra elektroninė, ten konsultantų nėra. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai. Bet jau matant tavo mintis, visiškai nenustembu, kad pigu.lt šitaip nesiskaito su tavim :D Žinai kaip sakoma, kai tu malonus, tai ir su tavim maloniai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gedimas akivaizdus, taip, bet jie nežino, ar ne tu pats sugadinai. Todėl ir tikrina. Yra kaip yra, tokie pas mus įstatymai, nieko nepakeisi.

Pigu.lt sau turbūt irgi gali tą leisti, bet nemato reikalo tam. Senukai turi fizines parduotuves, kur privalo dirbti konsultantai, pigu.lt yra elektroninė, ten konsultantų nėra. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai. Bet jau matant tavo mintis, visiškai nenustembu, kad pigu.lt šitaip nesiskaito su tavim :D Žinai kaip sakoma, kai tu malonus, tai ir su tavim maloniai..

Jis nesupranta, kad bet kur perkant internetu bus taip, Senukai perka daug prekių ir tampa jos atstovais lietuvoje, o tokios prekės kaip Sony ar Samsung turi savo akredituotus servisus į kuriuos turi būti siunčiama prekė (aišku ir Senukai ten turi siųsti prekes) nes kitaip be išvados ar tai gamyklinis gedimas ar žmogaus padarytas jie negaus pinigų iš gamintojo/tiekėjo.

 

Ganėtinai paprasta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gedimas akivaizdus, taip, bet jie nežino, ar ne tu pats sugadinai. Todėl ir tikrina. Yra kaip yra, tokie pas mus įstatymai, nieko nepakeisi.

Pigu.lt sau turbūt irgi gali tą leisti, bet nemato reikalo tam. Senukai turi fizines parduotuves, kur privalo dirbti konsultantai, pigu.lt yra elektroninė, ten konsultantų nėra. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai. Bet jau matant tavo mintis, visiškai nenustembu, kad pigu.lt šitaip nesiskaito su tavim :D Žinai kaip sakoma, kai tu malonus, tai ir su tavim maloniai..

 

Kalbant apie bendravimą,aš su jais bendravau maloniai,nepuoliau jų.Tačiau tema eina ne apie tai.Temos esmė ta,kad žmonės pagalvotų du kartus prieš įsigyjant prekes iš Pigu.Lt.Ir nedarytų tos pačios klaidos kaip aš.

Apibendrintai Pigu.Lt skirta siųstis menkniekius,kvepalus,komponentus kompiuteriams ir pnš.O su rimta technika jiems nesiseka...+Kiek paskaičiau atsiliepimų,dešimtys žmonių yra papuolę į tą pačią situaciją,kaip ir aš.

 

Jis nesupranta, kad bet kur perkant internetu bus taip, Senukai perka daug prekių ir tampa jos atstovais lietuvoje, o tokios prekės kaip Sony ar Samsung turi savo akredituotus servisus į kuriuos turi būti siunčiama prekė (aišku ir Senukai ten turi siųsti prekes) nes kitaip be išvados ar tai gamyklinis gedimas ar žmogaus padarytas jie negaus pinigų iš gamintojo/tiekėjo.

 

Ganėtinai paprasta.

Nekalbu vien apię servisus,Pigu.Lt nuvylė vien savo live support'u.Išsiunčiau prekes užvakar,kurjeris sakė,kad sandėly bus kitos dienos ryte.Šiandien paskambinu,jie dar nemato prekės.

Kažkoks absurdas,kad tokia įmonė taip atsainiai vertina savo klientus.Vien buvo kalbama,kad 15d.(t.y. šiandien) gausiu informaciją apie savo prekę,paskambinu,jie net nežino,kur ta prekė yra :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas tvarkoje su tuo Pigu.lt

 

Pilnai juos suprantu. Iš dalies suprantu ir pirkėją, tačiau jo visiškai nepateisinu, nes net neabejoju, kad prieš įsigyjant prekę tikriausiai sutikai su prekių grąžinimo/keitimo taisyklėmis. Taip, kad yra kaip yra. Patariu tiek nebesinervint, nes abejoju ar ką bepakeisi :)

Redagavo Splatt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kas visgi šioje vietoje kaltas, pardavėjas, ar pirkėjas kuris norėjo padaryti dovaną, o gavo nervus? Pigu.lt, tai kažkas panašaus kaip aliexpress, savo prekių neturi, nu bet sorry, užsienį refund iškėlus nesicackina su tiekėju, pinigus ar prekę refundina per kelėtą dienų. Kodėl taip nėra lietuvoje, man taip pat nesuprantama. Šokinėjat nuo temos vienos, iki kitos, problema tai tame, jog taip ir yra, dirba kaip nori pigu.lt ir netik, nieks nekontroliuoja, pinigus sumoki, juos užšaldo jeigu prekė pirkėjo patikrinta tinkamai neveikia, nei gražint nenori, nei kitos prekės išsiūsti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kas visgi šioje vietoje kaltas, pardavėjas, ar pirkėjas kuris norėjo padaryti dovaną, o gavo nervus? Pigu.lt, tai kažkas panašaus kaip aliexpress, savo prekių neturi, nu bet sorry, užsienį refund iškėlus nesicackina su tiekėju, pinigus ar prekę refundina per kelėtą dienų. Kodėl taip nėra lietuvoje, man taip pat nesuprantama. Šokinėjat nuo temos vienos, iki kitos, problema tai tame, jog taip ir yra, dirba kaip nori pigu.lt ir netik, nieks nekontroliuoja, pinigus sumoki, juos užšaldo jeigu prekė pirkėjo patikrinta tinkamai neveikia, nei gražint nenori, nei kitos prekės išsiūsti.

 

Būtent!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su visom internetinem parduotuvem tas pats :) Pasitaiko visko kaip ir su topshop parduotuve, kurie ne tik sumaiso uzsakytas prekes, bet sugeba atsiust tuscia deze :D Gerai, kad motina prie kurjerio atidare deze, nes kaip tu kitaip butum irodes, kad tuscia deze. Po to labai ilgai bendravo motina ir tik isikisus instancijoms atsiunte preke.

 

Todel cia kiekvienas galim peikt parduotuves su kuriomis esam susidure is blogosios puses :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl taip idealizuojat Senukus? Ten irgi panašiai. Pirkau elektronikos prietaisą, po kiek laiko jis sugedo, nunešiau į grąžinimą. Pirmiausia reikėjo 2-3 valandas prasėdėti eilėje, daug kitų žmonių laukiančių eilėje su pigesnėmis prekėmis po kiek laiko tiesiog nusikeikė ir išėjo, nes laikas kainuoja daugiau. Galiausiai priėmė daiktą, sakė siųs patikrinti gamintojui į Vokietiją. Po mėnesio gal daugiau skambina, sako prietaisas nepataisomas atseit dėl mano kaltės, nors pats elektroj gaudaus ir tikrai žinau, kad ten mano kaltės nebuvo. Sakau atvažiuosiu ir parodysit kas būtent sugedo. Sako daiktas Vokietijoje, jeigu norite jį parsisiųsti reikės sumokėti už siuntimą, o jeigu ne, tada reikės sumokėti už jo utilizaciją. Ir vienas ir kitas kainuoja panašiai kaip pats daiktas. Žodžiu šnekėjo ir toliau visokias nesąmones kol nepagrasinau vartotojų teisėm, tada jau atidavė tokį patį prietaisą bet naują.

Draugas irgi buvo nusipirkęs tokį patį prietaisą, irgi sugedo, tai pakeitė ne į tokį patį (nes jau prekyboj nebebuvo), o į naujesnį modelį už tą pačią kainą, bet gerokai silpnesnių parametrų.

 

Esmė tame, kad vos vienas kitas pirkėjas bus principingas kaip aš ir eis iki galo, daugelis tiesiog numos ranka ir parduotuvė iš to daugelio liks pliuse.

 

Problema yra požiūryje į pirkėją. Vakaruose jei kažkas sugedo tau iškart be jokių atsikalbinėjimų grąžins pinigus arba pakeis daiktą kitu, dar pridės kokį nuolaidos kuponą kaip atsiprašymo dovaną. O Lietuvoj jei kažkas sugedo reiškia pats kaltas, nemoki naudotis, tyčia sugadinai. Turi ilgai ir nuobodžiai įrodinėt, kad čia ne tavo kaltė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl taip idealizuojat Senukus? Ten irgi panašiai. Pirkau elektronikos prietaisą, po kiek laiko jis sugedo, nunešiau į grąžinimą. Pirmiausia reikėjo 2-3 valandas prasėdėti eilėje, daug kitų žmonių laukiančių eilėje su pigesnėmis prekėmis po kiek laiko tiesiog nusikeikė ir išėjo, nes laikas kainuoja daugiau. Galiausiai priėmė daiktą, sakė siųs patikrinti gamintojui į Vokietiją. Po mėnesio gal daugiau skambina, sako prietaisas nepataisomas atseit dėl mano kaltės, nors pats elektroj gaudaus ir tikrai žinau, kad ten mano kaltės nebuvo. Sakau atvažiuosiu ir parodysit kas būtent sugedo. Sako daiktas Vokietijoje, jeigu norite jį parsisiųsti reikės sumokėti už siuntimą, o jeigu ne, tada reikės sumokėti už jo utilizaciją. Ir vienas ir kitas kainuoja panašiai kaip pats daiktas. Žodžiu šnekėjo ir toliau visokias nesąmones kol nepagrasinau vartotojų teisėm, tada jau atidavė tokį patį prietaisą bet naują.

Draugas irgi buvo nusipirkęs tokį patį prietaisą, irgi sugedo, tai pakeitė ne į tokį patį (nes jau prekyboj nebebuvo), o į naujesnį modelį už tą pačią kainą, bet gerokai silpnesnių parametrų.

 

Esmė tame, kad vos vienas kitas pirkėjas bus principingas kaip aš ir eis iki galo, daugelis tiesiog numos ranka ir parduotuvė iš to daugelio liks pliuse.

 

Problema yra požiūryje į pirkėją. Vakaruose jei kažkas sugedo tau iškart be jokių atsikalbinėjimų grąžins pinigus arba pakeis daiktą kitu, dar pridės kokį nuolaidos kuponą kaip atsiprašymo dovaną. O Lietuvoj jei kažkas sugedo reiškia pats kaltas, nemoki naudotis, tyčia sugadinai. Turi ilgai ir nuobodžiai įrodinėt, kad čia ne tavo kaltė.

Niekas neidealizuoja senukų :D Ir šeip temos esmė ne senukai,o kaip ir pats minėjote požiūris į pirkėją.

Aš sutinku,kad esu pats kaltas dėl žinių trūkumo įstatymų klausimais.Tačiau vistiek manau,kad tai nėra toleruotina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...