Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

na aš irgi pirmadienį užsakiau praktiškai visas dovanas iš pigu.lt, pasirinkau pristatymą į atsiemimo punktą, tai rašė kad planuojamas pristatymas šiandien, bet dar neatėjo, tai galvoju biški žiauru kai Lietuvoje per 5 d.d nesugeba pristatyti, ne iš Kinijos juk sakiausi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pigu.lt nieko naujo prieš metus laiko turėjau panašia situacija pirkau elektronini daikta ir daiktas neveikė pirma įjungimo sekunde.Išsiuntus prekę sekančia diena atgal jiems į sandėli su raštinių prašymų grąžinti pinigus, jie neveikianti daikta išsiųnčia į garantini ir sugeba parsiust atgal tavo neveikianti daikta kaip veikianti čia buvo viršunė. Dėl esamos situacijos paskambinus jiems į administracija taip greit nesusisieksi, prižada per pora dienų, kad atsakingas asmuo susisieks ir kai tas atsakingas asmuo susisiekia niekas į kalbas neina, kad jums bus keičiama prekę į nauja ar grąžinami pinigai jie tave laiko už debila ir šnekina siųsti daikta pakartotinai į garantini servisa , net nesiklauso kas jiems sakoma klientų aptarnavimas tai žemiau 0 sprendžiant problemines situacijas. Savo problema išspręndžiau tik per vartotojų teises tai užtruko apie pusantro mėn nuo prekės gavimo laiko, bet pinigus atgavau ir savo teises įrodžiau.

Nerekomenduoju šios įmonės niekam.

Redagavo GrazvydasB
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viešai reikia kalbėti, isitraukti ir žiniasklaidos priemonėms. ( Bet žinoma taip nebus, nes pigu.lt ir juos bašliuoja ) :D todėl tauta liks ir toliau durinama, pinigus mėtis žmonės, ir neduok dieve prekė bus neveikianti, tai dar ir turėsi irodinėti, kad tikrai tavo ten pinigai vos ne :D ) :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viešai reikia kalbėti, isitraukti ir žiniasklaidos priemonėms. ( Bet žinoma taip nebus, nes pigu.lt ir juos bašliuoja ) :D todėl tauta liks ir toliau durinama, pinigus mėtis žmonės, ir neduok dieve prekė bus neveikianti, tai dar ir turėsi irodinėti, kad tikrai tavo ten pinigai vos ne :D ) :D

Būtent,išsiunčiau į delfi laišką apie šią situaciją...Jei dar atsiras žmonių su panašia problema,gal tada papieš ką nors.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pigu.lt nieko naujo prieš metus laiko turėjau panašia situacija pirkau elektronini daikta ir daiktas neveikė pirma įjungimo sekunde.Išsiuntus prekę sekančia diena atgal jiems į sandėli su raštinių prašymų grąžinti pinigus, jie neveikianti daikta išsiųnčia į garantini ir sugeba parsiust atgal tavo neveikianti daikta kaip veikianti čia buvo viršunė. Dėl esamos situacijos paskambinus jiems į administracija taip greit nesusisieksi, prižada per pora dienų, kad atsakingas asmuo susisieks ir kai tas atsakingas asmuo susisiekia niekas į kalbas neina, kad jums bus keičiama prekę į nauja ar grąžinami pinigai jie tave laiko už debila ir šnekina siųsti daikta pakartotinai į garantini servisa , net nesiklauso kas jiems sakoma klientų aptarnavimas tai žemiau 0 sprendžiant problemines situacijas. Savo problema išspręndžiau tik per vartotojų teises tai užtruko apie pusantro mėn nuo prekės gavimo laiko, bet pinigus atgavau ir savo teises įrodžiau.

Nerekomenduoju šios įmonės niekam.

 

Bet juk supranti, kad ten taisykla patikrino tą prekę ir pasakė, kad veikianti, o ne pigu.lt ?

 

Čia ne užsienis, pamirškit, čia visos parduotuvės taip pat žaisis ir siuntinės į taisyklas tikrinti ar prekė sugadinta ne dėl pirkėjo kaltės. Turim ką turim, lieka tik prisitaikyt ir gint savo teises, kai jau tuo piktnaudžiaujama. Kiek aš esu prekių grąžinęs, man nekilo blogų emocijų dėl to, kad siunčia patikrinimui, nes jie negali būt garantuoti, kad prekė nenaudota ar kad sugadinta dėl gamintojo kaltės.

O kai čia skundžiatės, kad kurjeriai laiku nepristato į pigu.lt sandėlius (bet juk kurjeriai tai ne pigu.lt asmeniniai, o koks LPExpress ar Omniva), kad atidavė atgal neveikiančią prekę kaip veikiančią(prekes tikrina ne pigu.lt, jie pasitiki taisyklų išvadomis), tai nemanau, kad turėtumėt visko ant pigu.lt supilt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet juk supranti, kad ten taisykla patikrino tą prekę ir pasakė, kad veikianti, o ne pigu.lt ?

 

Čia ne užsienis, pamirškit, čia visos parduotuvės taip pat žaisis ir siuntinės į taisyklas tikrinti ar prekė sugadinta ne dėl pirkėjo kaltės. Turim ką turim, lieka tik prisitaikyt ir gint savo teises, kai jau tuo piktnaudžiaujama. Kiek aš esu prekių grąžinęs, man nekilo blogų emocijų dėl to, kad siunčia patikrinimui, nes jie negali būt garantuoti, kad prekė nenaudota ar kad sugadinta dėl gamintojo kaltės.

O kai čia skundžiatės, kad kurjeriai laiku nepristato į pigu.lt sandėlius (bet juk kurjeriai tai ne pigu.lt asmeniniai, o koks LPExpress ar Omniva), kad atidavė atgal neveikiančią prekę kaip veikiančią(prekes tikrina ne pigu.lt, jie pasitiki taisyklų išvadomis), tai nemanau, kad turėtumėt visko ant pigu.lt supilt. :)

Ir vėl diskusija be galo.Ši tema skirta žmonėms parodyt,kad tokios įmonės,kaip pigu.lt nėra jau tokios idealios,kaip reklamuojasi.

Aš realiai būčiau paskaitęs šia temą,būčiau nerizikavęs kalėdinėmis dovanomis ir nesisiuntęs iš ten,o išsirinkęs patikimesnį variantą.Jų kaltė ar ne,man vienodai.Yra faktas-mano pinigai užšaldyti,tėvai liks be dviračio.Ačiū pigu.lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir vėl diskusija be galo.Ši tema skirta žmonėms parodyt,kad tokios įmonės,kaip pigu.lt nėra jau tokios idealios,kaip reklamuojasi.

Aš realiai būčiau paskaitęs šia temą,būčiau nerizikavęs kalėdinėmis dovanomis ir nesisiuntęs iš ten,o išsirinkęs patikimesnį variantą.Jų kaltė ar ne,man vienodai.Yra faktas-mano pinigai užšaldyti,tėvai liks be dviračio.Ačiū pigu.lt.

 

Nė viena el. parduotuvė nėra ideali LT. :) Todėl jei nori patikimumo iškart, perki fizinėse parduotuvėse, su elektroninėmis gali rizikuoti, kai nėra skubu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Pasiskaičiau viską ir gardžiai pasijuokiau iš piktų klientų patirčių :D. Na, bet neišsiplečiant, turėjau garbės dirbti vienos įmonės, kuri buvo pigu.lt prekių tiekėja, serviso darbuotoju. Ir patikėkit manimi, tokia tvarka, kokia yra Lietuvoje yra visiškai logiška. Ką galiu pasakyti apie tipinį klientą Lietuvoje? Protu nepasižymintis. Nusiperka prekę, ją gauna, atsidaro, numeta visas instrukcijas į šalį ir spaudo viską iš eilės. Kažkas nepatiko? Rėksiu garsiai, kad noriu atgauti pinigus, o kad rėkimas atrodytų įspūdingesnis ir labiau visus gąsdintų, sakysiu, kad ji sugedus. Kadangi klientas tvirtina, kad prekė sugedo, nors 90 atvejų jis nemoka ja naudotis, nes instrukcijas skaito tik kvailiai (o klientas pats nesupranta, kad jis yra kvailus), ją reikia siųsti kompetetingiems asmenims į servisą (pigu.lt serviso darbuotojai dažnai irgi neturi kompetencijos patikrinti ar ta prekė išties neveikia ir kame bėda), kuris patikrintų, kas negerai: ar prekė ar klientas tiesiog pernelyg kvailas ja naudotis. Jūs net neįsivaizduojat, kiek klientų skundžiasi neveikiančiu telefono garsiakalbiu, nors jis, kvailys (klientas), tiesiog nutildė garsą. Arba kiek klientų skundžiasi neveikiančiu išmaniojo telefono jutikliniu ekranu (touch screen), nors ekranas turi akivaizdžių išorinių pažeidimų (nudaužyti kampai, matomi akivaizdūs įskilimai ekrane ir kiti mechaniniai pažeidimai). Nejaugi tokiam klientų tuojau pat turi būti grąžinti pinigai? Tarkim pigu.lt grąžins pinigus, bet tam kad juos atgautų iš tiekėjo, turi ją vis tiek siųsti į servisą. O servisas nustato kad jokio gedimo nėra (kaip tarkim neveikiantis garsiakalbis, kuris tiesiog yra nutildytas) arba kad tai yra mechaninis pažeidimas, kurio garantinis remontas nepadengia. Tada Pigu.lt turi sugadintą prekę, lieka be pinigų ir stovi durniaus vietoje. Blogiausiu atveju ima ginčytis su tiekėjo servisu bandydama įrodinėti, kad vos ne jie taip pat turi grąžinti pinigus už prekę, nes pigu.lt jau grąžino juos klientui. Tuomet nuostoliai persikeltų ant tiekėjo pečių. ir kaip minėjau, tokių atvejų iš 100 yra net 90, o tik likusieji 10 yra tikri gedimai, kurie dengiami garantinio remonto, kurie iš tiesų atsirado dėl nekokybiško (brokuoto) kontakto tarp komponentų plokštėje, sugedusio komponento ir pan. Net nenustebčiau, kad tamsta, kuris taip pasimėgaudamas pila pamazgas ant pigu.lt komandos, kuri puikiai kaip nuluptus žino tokius klientus ir sutuaciją gautum atsakymą, kad kažko nepadarei, kas buvo parašyta instrukcijoje ir gautum tą dviratį atgal. Kol nepasikeis klientų kompetencija, tol ir nesikeis įmonių praktika, kad viską turi patikrinti autorizuoti servisai, o pinigai grąžinami tik specialistams patikinus, kad problema išties egzistuoja. Suprantu, kad klientams nepatinka sugaištas laikas, dažnai kol gaunamos išvados dėl prekės gali praeiti ir kelios savaitės, kartais netgi reikia mėnesio ir daugiau (kartais prekes reikia siųsti gamintojui, kad jis įvertinų gedimą ir tartų lemiamą žodį situacijoje). Pats net nustebau, kiek pykčio ant statistinio lietuvio kliento sukaupiau :D. Nepatenkintam klientui palinkėsiu sėkmės, turėti veikiantį dviratį arba pinigus ir pamąstyti kitą kartą, kad kitoje pusėje irgi dirba žmonės, kurie atlieka savo darbą ir jiems savo darbą atlikti greičiau padeda malonus, bendradarbiau linkęs, apie problemą išsamiai papasakoti linkęs klientas, kuris perskaito instrukciją ir atlieka logiškus veiksmus pats prieš piktindamasis juos aptarnaujančiais asmenimis :).

 

Iš dalies sutinku. Teko dirbti ir man garantiniame aptarnavime vienoje gerai žinomų skandinavų įmonių.

Tikrai pasitaikydavo įvairių klientų kurie visiškai nesusipažinę su daikto principu, bet tai tikrai ne dauguma, o visiškai pavieniai klientai... Iš kliento perspektyvos žiūrint tai tikrai pigu.lt atsilieka tiek savo garantiniu aptarnavimu, tiek live support'u.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkėjas kaltas šiuo atveju, nes rimtų daiktų ten negalima pirkti. Ir pigu vadinti rimta įmone negalima, taip apyvartos ten didžiules bet kokybes nulis groja ant zemos kainos ir zemiausios kokybes daiktu bei aptarnavimo.

 

mano paskutinis atvejis spali atsalo reikia sildytuvo google ismeta pigu.lt>kaina 14e>nusiperku>atvaziuju pasiimu. Ijungiu ir palieku 3h. Po 3h į namus negaliu ieiti nuo smarves. Savaite reikejo vedinti jog smirdacio sildytuvo smarve isgaruotu. Pats kaltas jog pirkau.

Redagavo Furista5
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gruodžio 10 d. užsisakiau 6 elektorinkos prekes, rašė kad planuojamas pristatymas 15 d. atėjus 15 d. statusą pakeitę į "supakuotą" ir dabar rašo, kad planuojamas pristatymas jau 19 d. Suprantu, kad prieš Kalėdas daug užsakymų, nu bet tikrai nesitikėjau, kad Lietuvoje perkant iš e-parduotuvės įmanoma laukti prekės 7 d.d, tuo labiau kai pristatymas tiesiogiai į atsiemimo punktą. Faktas, kad kažkurių prekių jie pas save neturi iš užsakinėja iš kažkur tai. Bent jau tikiuosi kokybiškos prekės bus, o tai čia prisikaičius dabar baisu pasidarė :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gruodžio 10 d. užsisakiau 6 elektorinkos prekes, rašė kad planuojamas pristatymas 15 d. atėjus 15 d. statusą pakeitę į "supakuotą" ir dabar rašo, kad planuojamas pristatymas jau 19 d. Suprantu, kad prieš Kalėdas daug užsakymų, nu bet tikrai nesitikėjau, kad Lietuvoje perkant iš e-parduotuvės įmanoma laukti prekės 7 d.d, tuo labiau kai pristatymas tiesiogiai į atsiemimo punktą. Faktas, kad kažkurių prekių jie pas save neturi iš užsakinėja iš kažkur tai. Bent jau tikiuosi kokybiškos prekės bus, o tai čia prisikaičius dabar baisu pasidarė :D

 

tai man panasiai buvo. Prekes pristatymas per 21d.d. Nu neskubu palauksiu. paskutine uzsakymo diena skambinu sakau nu tai atvaziuoju pasiimti. Konsultante sako jusu prekes nera, nebus ir nelaukit. Kazkaip patys nesugebejo anksciau perspeti jog galiu eiti kitur ieskotis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai man panasiai buvo. Prekes pristatymas per 21d.d. Nu neskubu palauksiu. paskutine uzsakymo diena skambinu sakau nu tai atvaziuoju pasiimti. Konsultante sako jusu prekes nera, nebus ir nelaukit. Kazkaip patys nesugebejo anksciau perspeti jog galiu eiti kitur ieskotis.

 

Tu istoriju N yra. Simtai zmoniu kurie uzsisake prekes ir jiems buvo parasyta kad garantuotas pristatymas iki Kaledu, bet taip ju ir negavo. Siulau apeit sita parduotuve is toli...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl jie turi turėt savo specialistus? Jie yra paprasta parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes. Jie prekiauja tuo, ką jiems duoda tiekėjai, kodėl jie turi domėtis kiekvienu niuansu apie kiekvieną parduodamą prekę? Ir jie neišpakuos kiekvienos prekės ir jos neištestuos. O kas iš to, jeigu vieną iš partijos patestuos ir ji veiks, o sekanti bus neveikianti? Ar pats atidarydamas elektroninę parduotuvę prekiavimui prekėmis tarkim iš Kinijos irgi samdytum krūvą specialistų, kad žinotų apie kiekvieną prekę viską, ir testuotum kiekvieną prekę? Aišku ne. Tai kodėl tokius reikalavimus keli kitiems? :D

 

Aš pigu.lt neginu, bet tavo keliami reikalavimai ir pasipiktinimas yra nelogiški. :D

 

O aš manau, kad jie dar ir kaip turi domėtis. Tikra parduotuvė nėra "šiaip parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes". Parduotuvė yra tarpininkas tarp gamintojo/tiekėjo ir galutinio pirkėjo. Parduotuvė turi žinoti ką parduoda, ji prisiima visą atsakomybę už parduodamas prekes. Kilus problemai ji gauna visas strėles iš kliento, o po to jau aiškinasi su tiekėjais ir gamintojais kas buvo ne taip. Bet situacija tokia, kad priviso viską parduodančių eshopų, kurie dažnai net sandėlyje neturi to, ką pardavinėja, tiesiog prikopijuoja pozicijų iš tiekėjų ir pasiima pelną. Ką jau kalbėti apie kažkokį supratimą ir atsakomybės prisiėmimą. Čia nebe parduotuvė, čia prekių iš tiekėjo sąrašas su antkainiu. Ir taip, jei atidarinėčiau elektroninę parduotuvę, labai griežtai žiūrėčiau ką parduodu, nes nuo to priklauso parduotuvės reputacija. O vaikučiams atrodo, kad užtenka prisipirkti iš AliExpress pigaus šlamšto ir sumesti į kreivą eshopą dvigubai brangiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš manau, kad jie dar ir kaip turi domėtis. Tikra parduotuvė nėra "šiaip parduotuvė, kuri perpardavinėja prekes". Parduotuvė yra tarpininkas tarp gamintojo/tiekėjo ir galutinio pirkėjo. Parduotuvė turi žinoti ką parduoda, ji prisiima visą atsakomybę už parduodamas prekes. Kilus problemai ji gauna visas strėles iš kliento, o po to jau aiškinasi su tiekėjais ir gamintojais kas buvo ne taip. Bet situacija tokia, kad priviso viską parduodančių eshopų, kurie dažnai net sandėlyje neturi to, ką pardavinėja, tiesiog prikopijuoja pozicijų iš tiekėjų ir pasiima pelną. Ką jau kalbėti apie kažkokį supratimą ir atsakomybės prisiėmimą. Čia nebe parduotuvė, čia prekių iš tiekėjo sąrašas su antkainiu. Ir taip, jei atidarinėčiau elektroninę parduotuvę, labai griežtai žiūrėčiau ką parduodu, nes nuo to priklauso parduotuvės reputacija. O vaikučiams atrodo, kad užtenka prisipirkti iš AliExpress pigaus šlamšto ir sumesti į kreivą eshopą dvigubai brangiau.

 

Kad gerai išmanytum apie kiekvieną prekę, turi samdytis atitinkamus specialistus. Pripažink, kad nebus tokio žmogaus, kuris puikiai išmanys viską apie kiekvieną prekę. O vos ne to čia ir reikalaujama. Taigi, prisamdysi daug specialistų, kad galėtum pakonsultuoti kiekvieną klientą, kartais sau į nuostolius nurašysi, pasirodo, geras prekes, kurias klientai atnešė kaip brokuotas.. IR ką rezultate turėsi? Paprastą fizinę parduotuvę, tik elektroninėje erdvėje. Pagal kainas. El. parduotuvės tuo ir populiarios, kad jose dažnai būna(ar bent būdavo) pigiau. O kai tu prisisamdysi specialistų, ant savo galvos imsi prekių garantinį, nes už geras prekes tau niekas nekompensuos, klientui jos taip pat neatiduosi ir nepareikalausi atgal pinigų, tai rezultate pas tave kainos bus tokios pat kaip įprastose parduotuvėse, ar net didesnės.

Redagavo Blofeld
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas tvarkoje su tuo Pigu.lt

 

Pilnai juos suprantu. Iš dalies suprantu ir pirkėją, tačiau jo visiškai nepateisinu, nes net neabejoju, kad prieš įsigyjant prekę tikriausiai sutikai su prekių grąžinimo/keitimo taisyklėmis. Taip, kad yra kaip yra. Patariu tiek nebesinervint, nes abejoju ar ką bepakeisi :)

 

Na, bet sutikimas su taisyklėmis juk nereiškia, kad aš noriu jog mane klientą mulkintu ar kaip kitaip sunkintu man padėti (nekalbu apie konkrečią el. parduotuvę, o bendrai sakau). Tai jei tokie dalykai vyksta nesklandžiai, čia jau pačiam verslui reikia pamąstyti apie paslaugo kokybės gerinimą ir kaip gerinti tokias situacijas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi siūlo apeiti šitą parduotuvę, dauguma apeina ir sugrįžta vėl į pigu.lt apsipirkti :D

 

Šiandien, kaip tik buvau atsiimti prekės iš fizinės parduotuvės. Žmonių srautas didelis tikrai, ir kaip tyčia sutrikusi eilių valdymo sistema, bet darbuotojai puikiai susitvarkė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, bet sutikimas su taisyklėmis juk nereiškia, kad aš noriu jog mane klientą mulkintu ar kaip kitaip sunkintu man padėti (nekalbu apie konkrečią el. parduotuvę, o bendrai sakau). Tai jei tokie dalykai vyksta nesklandžiai, čia jau pačiam verslui reikia pamąstyti apie paslaugo kokybės gerinimą ir kaip gerinti tokias situacijas. :)

 

Nu kas kur tave mulkina? :) Lietuvoj tokia tvarka yra ir nieko tu čia nepakeisi. Pardavėjas nežino ar ne tu pats sugadinai tą prekę. Jei tu ją pats būsi sugadinęs ir atnešęs, sakydamas, kad neveikia, nes brokuota, tai po to vis dėl to vėl atiduosi pinigus pardavėjui, nes pats sugadinai, ar kaip? Dėl to ir apsidraudžiama ir siunčiama tikrinimui, viskas čia normalu. Gal užsienyje ir kitaip, bet ir šitokią tvarką aš pateisinu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...