Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Kai šalis pagedusi, tai ir gaunasi tokios nesamonės. Grandininė reakcija. Darbuotojai gauna minimuma, tai automatiškai ir dirba tragiškai, nes nėr čia ko dėl centų per save plėsytis, pirkėjai irgi dažniausiai ne is turtingųjų, todėl ranka numot negali ir darys viską, kad įrodytų savo teisybę, net jei jis ir neteisus, kad atgautų pinigus.

Redagavo wault
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi va,naujienos tokios,kad jų nėra. :)

Šiandien išaušo 28-oji diena,kai baigiasi pigu.lt pinigų už prekę/suremontuotos prekės gražinimo terminas.Paskutines savaites praleidau optimistiškai skambinėdamas į pigu.lt ir įkyriai klausinėdamas "Ar jau?", tačiau atsakymas būdavo "mes su jumis susisieksime, kompiuteris dar nieko nerodo".Taigi,šiandien pagrasinau pigu.lt su VVTAT,still nothing...Pažadėjo,kad rytoj susisieks,manęs tas pažadas nebetenkino,taigi pasiskambinau i Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą(VVTAT),jie man nurodė išsiųsti el.laišką į pigu.lt,su paskutiniu perspėjimu,kad bus kreiptasi į VVTAT tarnybą.Kolkas atsakymo negavau,tačiau esu įsitikinęs, kad rytoj viskas paaiškės.

1 iš 2 - 1.Pigu.lt rytoj man iki pietų paskambina,kaip buvo sutarta, ir perveda pinigus.Ko pasekoje nerašau jokių skundų.

2.(Labiausiai tikėtinas variantas).Pigu.lt man rytoj nepaskambina,tada aš jau pats jiems nebeįkyrėsiu,o išdėstysiu savo pretenzijas raštiškai į VVTAT ir eisiu teisiniu keliu,kol įsireikalausiu ne tik savo išleistus pinigus,bet ir kompensaciją už mano sugaištą laiką.

 

Tiems,kam įdomu,laukite update'o šiame post'e :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi va,naujienos tokios,kad jų nėra. :)

Šiandien išaušo 28-oji diena,kai baigiasi pigu.lt pinigų už prekę/suremontuotos prekės gražinimo terminas.Paskutines savaites praleidau optimistiškai skambinėdamas į pigu.lt ir įkyriai klausinėdamas "Ar jau?", tačiau atsakymas būdavo "mes su jumis susisieksime, kompiuteris dar nieko nerodo".Taigi,šiandien pagrasinau pigu.lt su VVTAT,still nothing...Pažadėjo,kad rytoj susisieks,manęs tas pažadas nebetenkino,taigi pasiskambinau i Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą(VVTAT),jie man nurodė išsiųsti el.laišką į pigu.lt,su paskutiniu perspėjimu,kad bus kreiptasi į VVTAT tarnybą.Kolkas atsakymo negavau,tačiau esu įsitikinęs, kad rytoj viskas paaiškės.

1 iš 2 - 1.Pigu.lt rytoj man iki pietų paskambina,kaip buvo sutarta, ir perveda pinigus.Ko pasekoje nerašau jokių skundų.

2.(Labiausiai tikėtinas variantas).Pigu.lt man rytoj nepaskambina,tada aš jau pats jiems nebeįkyrėsiu,o išdėstysiu savo pretenzijas raštiškai į VVTAT ir eisiu teisiniu keliu,kol įsireikalausiu ne tik savo išleistus pinigus,bet ir kompensaciją už mano sugaištą laiką.

 

Tiems,kam įdomu,laukite update'o šiame post'e :)

 

Kodel pirmu atveju nerasai skundo? Tokiu atveju niekas nepasikeis ir toliau izuliai sau leis elgtis su klientais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oficialu prasyma kuri turi pasirasyti pardavejas turi jiems iteikti iskart kai grazini preke. Terminas kiek pamenu yra 14 dienu nuo dokumento iteikimo visiems klausimams isspresti.

 

Nuliudinsiu, kad kompensacijos tu negausi.

 

Reikejo per spauda pramusti kad ishspausdintu, ta pacia diena butu viska grazine kad tik straipsnis greiciau dugnan nugultu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel pirmu atveju nerasai skundo? Tokiu atveju niekas nepasikeis ir toliau izuliai sau leis elgtis su klientais.

 

Šiandien paskutinė diena,kai jie turi sumokėti pinigus,todėl,rytoj po pietų kreipsiuosi :)

 

Oficialu prasyma kuri turi pasirasyti pardavejas turi jiems iteikti iskart kai grazini preke. Terminas kiek pamenu yra 14 dienu nuo dokumento iteikimo visiems klausimams isspresti.

 

Nuliudinsiu, kad kompensacijos tu negausi.

 

Reikejo per spauda pramusti kad ishspausdintu, ta pacia diena butu viska grazine kad tik straipsnis greiciau dugnan nugultu.

 

Yra el.laiškas,kuriame nurodyta,kur išsiųsti ir pnš.O pats turiu kvitą,kuriame nurodyta būten kada išsiųsta,jei pigu.lt kažką bandys neigti,tada bus įtraukta DPD kurjerių kompanija,kad ale neatvežė prekės laiku. Taigi,manau, turėčiau gauti kompensaciją.

 

Jeigu palauktum ramiai dar kokius pusę metų, tuomet tik kreipkis į VTAT. O geriau niekur. Palik tuos pinigus. Vistiek nelabai nori juos susigrąžinti :)

 

Nereikia čia to sarkazmo. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Pigu.Lt skirta siųstis menkniekius,kvepalus,..

šitoj vietoj irgi siūlau pagalvoti <_< tikra istorija - atvažiavo klientas, atsivežė kvepalus. pirko kažkurioj iš didžiųjų e.parduotuvių prekiaujančių viskuo, nebepamenu kokioj (1a, pigu, varlė ar pan.), sako, kažkokie netokie kaip pas tave - užsipurškiu - silpnesni, linijiniai, nu galvoju gal čia mane nuteikė jau taip, palauksiu kol nusės dugnas. pramušu tuo tarpu barkodą - kažkoks tosteris elektrinis.. nu va, sakau, sutaupei 2 eur. paskui abu svarstėm - tie, kur prekiauja elektronika, siunčias ją dažniausiai konteineriais iš Kinijos, negi jie ieškos kažkokio normalaus dilerio europoj, dirbančio su didesne marža, kai kinijoj galima nusipirkt absoliučiai viską - pats tikrinau wholesale platformas Kinijoj. Kvepalų niekad nepirkčiau parduotuvėj prekiaujančioj elektronika.

Jūsų nuomonės ir patirtys gali skirtis.

Redagavo kentacmis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi,another update.29-oji diena

Kaip ir buvo sutarta,su manim susisiekė.Pinigus už dviratį gražins per 1-2 darbo dienas.~6eu vistiek prarasiu,kadangi dviračio kilimėlį taip pat buvau gražinęs,tačiau jis pasimetė garantiniame.

Ačiū Dievui,kad pagaliau per mėnesį laiko buvo gražinti mano pinigai.

Aišku,darau prielaidą,kad jie nesulaukė jokių žinių iš garantinio,todėl ir mano kilimėlis neatsirado,garantinis.Beje,juk jie turi sandėlio darbuotojus,kurie tūrėtų patikrinti mano siuntinio turinį ir duoti ataskaitą.Žodžiu,kažkoks "wtf" išėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai pirkdamas visokiuose pigu varlese ir panašiose esant galimybei nedarau išankstinio apmokėjimo, nes būna apmoki, paskui paaiškėja kad prekės neturi arba reikės laukti mėnesį. o pinigų gražinimas geriausiu atveju užtrunka savaitę, reiliai tai dvi ir tris kartais. skambinimas po du kartus per diena reikalus smarkiai pagreitina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai pirkdamas visokiuose pigu varlese ir panašiose esant galimybei nedarau išankstinio apmokėjimo, nes būna apmoki, paskui paaiškėja kad prekės neturi arba reikės laukti mėnesį. o pinigų gražinimas geriausiu atveju užtrunka savaitę, reiliai tai dvi ir tris kartais. skambinimas po du kartus per diena reikalus smarkiai pagreitina.

 

Buvo atsiskaitoma grynais atsiemimo metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...