Pereiti prie turinio

Prekės ženklo keitimas. Kaip tai daryti ir ar aplamai tai verta?


  

7 nariai balsavo

  1. 1. Kaip siūlote įvykdyti 10 metų egzistavusio, morališkai pasenusio, ne Intenational skambančio, prastokai tariamo ir suprantamo, šviežumu ir modernumu nepasižyminčio prekės ženklo keitimą?

    • Modernizuojam senajį, bet pagrindą paliekame
      3
    • Kardinaliai keičiam, bet senajį taip pat nepamirštam ir demonstruojam savo atributikoje ir netgi naujame na pvz. LOGO renovated by xxxx
      0
    • Kardinaliai keičiame ir iš karto pamirštame senajį
      4


Rekomenduojami pranešimai

PROBLEMA: Brendo, brendo ir subrendo įmonės prekės ženklo ištrynimo iš istorijos ir naujojo ženklo sukūrimo DILEMA. Tikiu, kad šiame forume turime marketingo - rinkodaros guru, kurie žino apskaičiuotą ir formulėmis aprašytą, tikslų atsakymą į man belekaip sudėtingą ir sunkiai išsprendžiamą uždavinį: - Ar verta panakinti apie 10 metų rinkoje egzistavusį prekės ženklą ir vietoje jo sukurti visiškai naują? Pabrėžiu - egzistavusį, ne klestėjusį !!!

 

PROBLEMOS OBJEKTAS: Prekės ženklas nėra stipriai užbrendintas ir puikiai žinomas, tačiau kiek jis bebūtų nereklamuotas, tačiau visus tuos 10 metų veikla yra vykdyta ir vienaip ar kitaip jis rinkoje yra kažkiek žinomas, bent jau įmonės veiklos srities ribose. Gal net vienas kitas nesusidūręs su įmonės veikla įmanoma, kad būtų girdėjęs šį pavadinimą, tačiau iki realiai garsių prekės ženklų - toli kaip iki mėnulio.

 

APLINKYBĖS: Įmonė nėra susigadinusi reputacijos nei savo klientų nei konkurentų akyse, tačiau tuo pačiu nėra ir sukūrusi jokios žymesnės reputacijos bent jau tarp klientų. Konkurentai šį prekės ženklą daugiau mažiau žino. Vykdoma veikla - tik viename LT mieste, tad žinomumo prasme nuostoliai LT mastu nėra dideli. Kalbant apie konkurentus, tai jie turbūt geriau žino šį prekės ženklą nei pirkėjai (na čia greičiausiai normalu, konkurentai nesikeičia, o klientai dažnu atveju vis skirtingi).

PROBLEMOS ATSIRADIMO PRIEŽĄSTYS: Atvirai šnekant nėra kažkokių objektyvių priežąsčių dėl kurių būtų būtina pakeisti prekės ženklą, tačiau yra priežąsčių dėl kurių visgi kirba ši mintis tačiau vis pritrūksta ryžto. Prekės ženklas, lietuvišku pavadinimu, susidedantis iš dviejų pirmų raidžių (priebalsių einančių viena po kitos!) nusakančių veiklos kryptį, bei lietuviško žodelio einančio po jų. Dėl priekyje esančių priebalsių prekės ženklas tariamas nepatogiai, šiek tiek sunkiau suprantamas. Bendram skambesiui trūksta šiuolaikiškumo, pagrinde trūksta tarptautinės tarties, norisi kokio nors international žodžio, kuris įmonei suteiktų daugiau prisitaikymo prie bendrų tiek LT tiek pasaulinių tendencijų (pavadinimai pagrinde atsiranda tarptautiniai).

KODĖL BŪTENT DABAR SVARSTOMAS ŠIS KLAUSIMAS?: Dabar svarstome prekės ženklo keitimo klausimą dėl to, kad įmonėje artimiausiu metu numatomi keli dideli, svarbūs žingsniai.

Keičiama veiklos vykdymo vieta iš C klasės patalpų pereinant į A (gal net į A+ sakyčiau).

Keičiama senokai nusistovėjusi įmonės vidaus tvarka, darbo principai, sistema.

Didinamas kolektyvas, stiprinama kompetencija.

Į rinka ivedamos naujos paslaugos.

Įmonė galima sakyti modernizuojama.

 

Iš tiesų pagrindinis klausimas susideda iš trijų klausimų.

 

1. Ar verta tik šiek tiek modifikuoti dabartinį prekės ženklą, jį modernizuoti šiek tiek pakeistus pavadinimą bei sumoderninus logą, gal pridėjus kokį nors international žodį ar dalį jo, palikti tai kas sukurta per 10-metį ir toliau tęsti tai kas pradėta?

 

2. Sukurti visiškai naują, įmonės tikslus atitinkantį, prekės ženklą, o senajį ženklą kurį laiką "prilaikyti šalia" gal net senajį logotipą pvz. labai suminimaizintą demonstrupti šalia naujojo ir taip švelniau ir su menkesniais nuostoliais su nauju ženklu įeiti į rinką, o senajį prekės ženklą minėti klientams kaip, kad naujojo pirmataką? Na bent jau kurį laiką, priklausomai nuo to kiek tai jo pareikalaus. Kitaip tariant senajį minėti tol kol klientai (arba ir konkurentai) nepradės įsiminti naujojo ir nebus pamirše senojo. Vėliau senajį dėti į "pavėsį" :)

 

3. Sukurti naują prekės ženklą ir jo nieku gyvu nesieti su senuoju? Logotipe ir įmonės patalpose nedemonstruoti jokių senojo ženklo logotipų ir aplamai žegnotis, kad senojo prekės ženklo mes nepažystame (na čia šiek tiek jumoro, bet emocija maždaug tokia)?

 

Rinkodaros ir marketingo specialistai, -HELP- padėkit apsispręsti, nuspręsti teisingai bei pasielgti tinkamai.

Iš anksto širdingai dėkoju.

 

P.S. Gal žinote ar yra čia arba bet kur kitur tema, sritis, portalas, FB puslapis ar dar perkūnas žino kas, kur galėtume paskelbti konkursą naujam įmonės pavadinimui sugalvoti?

Redagavo afigenijus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais tikslais sukūrus naują ženklą, senąjį visdar norima kažkur rodyti ir akcentuoti?

Puikus pavyzdys TEO = TELIA. Praneša kad pakeičia nuo konkrečios datos, nuo tos datos, senojo teo ženklo nei su žiburiu nerasi. Tas pats ir su statoil = viada

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokiais tikslais sukūrus naują ženklą, senąjį visdar norima kažkur rodyti ir akcentuoti?

Puikus pavyzdys TEO = TELIA. Praneša kad pakeičia nuo konkrečios datos, nuo tos datos, senojo teo ženklo nei su žiburiu nerasi. Tas pats ir su statoil = viada

Statoil -> CirckeK

Lukoil -> Viada

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už komentarus. Tik pavyzdžiai duoti gigant dydžio operatorių, kurie savo prekės ženklo keitimui gali skirti afigeno dydžio sumas. Tad turint mega biudžeta bepigu verst naują lapą ir per visus kanalus ištransliuoti, kad nuo šiol mes vadinamės kitaip. Mūsų atveju per visus kanalus (tiesa sakant net ir per 10% galimų kanalų) istransliuoti apie pokyčius nepavyks. Todėl galvoju liktume, "nei paleisti nei pakarti". Todėl ir svarsčiau apie senojo prekės ženklo visišką nepamiršimą.

Beje dar vienas momentas mus identifikuojantis kaip senojo prekės ženklo valdytoja, tai imones UAB pavadinimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už komentarus. Tik pavyzdžiai duoti gigant dydžio operatorių, kurie savo prekės ženklo keitimui gali skirti afigeno dydžio sumas. Tad turint mega biudžeta bepigu verst naują lapą ir per visus kanalus ištransliuoti, kad nuo šiol mes vadinamės kitaip. Mūsų atveju per visus kanalus (tiesa sakant net ir per 10% galimų kanalų) istransliuoti apie pokyčius nepavyks. Todėl galvoju liktume, "nei paleisti nei pakarti". Todėl ir svarsčiau apie senojo prekės ženklo visišką nepamiršimą.

Beje dar vienas momentas mus identifikuojantis kaip senojo prekės ženklo valdytoja, tai imones UAB pavadinimas.

 

O nesvarstei galimybės modernizuoti senąjį prekės ženklą? Turite sukaupę ilgametę patirtį, neturėję jokių ryškių konfliktų juk visa tai galima panaudoti modernizuojant prekinį ženklą. Kuriant naują reikės viską įrodyti iš naujo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O nesvarstei galimybės modernizuoti senąjį prekės ženklą? Turite sukaupę ilgametę patirtį, neturėję jokių ryškių konfliktų juk visa tai galima panaudoti modernizuojant prekinį ženklą. Kuriant naują reikės viską įrodyti iš naujo.

 

Žinoma svarsčiau, svarstau ir dabar. Dėl to ir klausiu patarimų tų kurie žino. Iš esmės norisi šiuolaikiško international pavadinimo.

Tie lietuviški kažkaip labai jau lėkštai skamba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...