Pereiti prie turinio

Jūsų logotipas NIEKAM NEĮDOMUS


Rekomenduojami pranešimai

SU šventėmis visus!

Turbūt dizaineriai mane apmėtys mane akmenimis, bet pasisakysiu. Manau, kad logotipai mažiausiai rūpi vartotojams ir jei Jūs dėl to aukojate daug laiko, reiškiasi jį švaistote be reikalo savo brangų laiką ir tuo metu neuždirbate pinigų.

Tai galioja smulkioms įmonėms, kurios neturi savo marketingo skyrių ir pats direktorius užsiima visomis veiklomis.

 

Redagavo eugenijusm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai nesutinku, gerai kad čia autoriaus asmeninė nuomonė. Jeigu tavo verslas, tarkim dėl kokybiškos prekės gerai suklestęs iš pat pradžių ir iškart įgaus pagreitį ir tada jau pulsi kurti įvaizdį ir logotipą tada tau dar brangiau kainuos, laiko, klientų ir pinigų atžvilgiu. Paprastas pvz su ta pačia duona - paleidi į rinką naują duoną, su balta pakuote be jokių ženklų. Tarkim ji labai skani ir visi pradeda ją dėl to pirkti, o tada jau sugalvoji, kad reikia patentuoti ženklą, nes tavo duoną bus super lengva nukonkuruoti, nes bet kas su tokia pat pakuote šudą belekokį galės paleisti į rinką ir visi galvos kad čia tas pats produktas arba bent jau to pačio tiekėjo. Ko pasekoje tau teks, vistiek gaišti laiką kuriant logotipą ir įvaizdį, prarasi jau esamus klientus, nukris apyvarta kol kursi logotipą, o dar ir teisinių problemų begale gali kilti ir išvis į minusą šoksi. O kad logotipas nieko nelemia ir tu perki, ne dėl logotipo - netiesa, pasamonėje tau jau ženklas asocijuojasi su tam tikru produktu ir jo kokybe ir labai daug priklauso nuo ženklo įvaizdžio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai nesutinku, gerai kad čia autoriaus asmeninė nuomonė. Jeigu tavo verslas, tarkim dėl kokybiškos prekės gerai suklestęs iš pat pradžių ir iškart įgaus pagreitį ir tada jau pulsi kurti įvaizdį ir logotipą tada tau dar brangiau kainuos, laiko, klientų ir pinigų atžvilgiu. Paprastas pvz su ta pačia duona - paleidi į rinką naują duoną, su balta pakuote be jokių ženklų. Tarkim ji labai skani ir visi pradeda ją dėl to pirkti, o tada jau sugalvoji, kad reikia patentuoti ženklą, nes tavo duoną bus super lengva nukonkuruoti, nes bet kas su tokia pat pakuote šudą belekokį galės paleisti į rinką ir visi galvos kad čia tas pats produktas arba bent jau to pačio tiekėjo. Ko pasekoje tau teks, vistiek gaišti laiką kuriant logotipą ir įvaizdį, prarasi jau esamus klientus, nukris apyvarta kol kursi logotipą, o dar ir teisinių problemų begale gali kilti ir išvis į minusą šoksi. O kad logotipas nieko nelemia ir tu perki, ne dėl logotipo - netiesa, pasamonėje tau jau ženklas asocijuojasi su tam tikru produktu ir jo kokybe ir labai daug priklauso nuo ženklo įvaizdžio.

 

Puikiai paaiškinta. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galėtų dar koks mėsininkas papasakoti savo nuomonę apie prekių ženklus. :) Nėra nieko blogiau, kai žmogus, nieko nesuprantantis apie tam tikrą sritį, bando apsimesti, kad viską supranta.

 

 

Peržiūrėjau kelis video, susidariau nuomonę, kad ir marketingo specialistas jis yra šū#dinas. Nesistebėčiau, jeigu save laikytų kietu marketingo specu, nes nu, matai, uždarbyje daug kas komentuoja jo postus. Nesvarbu, kad čia beveik kiekviena nauja tema yra pakomentuojama.

 

Panašu jog autorius visiškai nežino kas yra marketingas ir kaip jį įtakoja logotipo išvaizda.

Jis mano, kad prekės ženklas yra logotipas. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

SU šventėmis visus!

Turbūt dizaineriai mane apmėtys mane akmenimis, bet pasisakysiu. Manau, kad logotipai mažiausiai rūpi vartotojams ir jei Jūs dėl to aukojate daug laiko, reiškiasi jį švaistote be reikalo savo brangų laiką ir tuo metu neuždirbate pinigų.

Tai galioja smulkioms įmonėms, kurios neturi savo marketingo skyrių ir pats direktorius užsiima visomis veiklomis.

 

 

 

Iš dalies sutikčiau, tik atveju jeigu įvardintume konkrečius pavyzdžius. Ką laikai smulkiomis įmonės ir kokia tai veiklos specifika. Pvz. ar didelis skirtumas bus jeigu prekybos centre pirksime fejerverkus nuo tų laikinų prekystalių, kurie turės pavadinimą ir jų neturės? Nebus didelio skirtumo. Praeis šventinis laikotarpis ir jie dingsta. Ar jiems reikalingas savo įvaizdžio formavimas, marketingo politika, logotipas, ir t.t.? Nemanau. Jeigu kalbėtume apie kažkokią nuolatinę fejerverkų parduotuvę turinčią nuolatinių paslaugų spektras - mažų mažiausiai iškabos ar kažkokio primityvaus vizualinio įtvirtinimo reikėtų.

Bet čia vėlgi, priklauso kokia tavo parduotuvė, ir į kokį klientų ratą orientuojiesi. Jeigu tavo maisto prekių parduotuvė dirba Panevėžio rajone, Raguvos ar Troškūnų kaime - tavo klientūra ir jos ratas aiškus, ir ar tu vadinsies "Ūkininko rojus" ar užsidėsi iškabą "PARDUOTUVĖ", tai nieko nepakeis. Vietiniai vis tiek turės savo pavadinimus kaip vadins tavo parduotuvę. Tokiu atveju tikrai neinvestuočiau. Bet jeigu būčiau kažkoks nedidelis prekybos tinklas turintis daugiau parduotuvių Lietuvoje, kaip pvz. "Čia market", "Koops" ir t.t., - investuočiau. Ir versle variantų yra daug. Nuo smulkių valymo punktų, automobilių plovimo, raktininkų, laikrodininkų, batų taisyklų, turgaus prekeivių, kirpėjų, kirpyklų, grožio studijų ir pan.

Todėl kaip ir sakau - reikėtų labai išsigryninti temą ir kalbėti apie konkrečius dalykus, o ne apie abstrakcijas. Kadangi vienareikšmiško atsakymo visoms veikloms ir visoms nišoms nėra.

 

Kiti kas komentuoja, ima labai grubius pavyzdžius su didžiais verslais. Nežinau kodėl, bet visi pradėdami daryti kažkokį verslą galvoja apie "didįjį" verslą, ir apie tai, jog jų veikla bus labai sėkminga ir žinoma bei visokia kitokia. Bijo, kad jiems pasikartos "Facebook" nuknisimo istorija ar kažkas bandys nesąžiningai konkuruoti. Tai galiu patikinti, kad jeigu kažkas norės tą padaryti, padarys tai vis tiek. O be to, statistika yra žiauri - didžioji dalis naujų verslų patiria bankrotą per artimiausius metus, du, tris. O verslai išgyvenę dešimtmetį yra didelė mažuma. Tai man šiek tiek juokinga kai pradedantys smulkų versliuką puola kurtis prekės ženklą, jį registruoti ir daryti kaip labai ilgametį verslą. Sutinku, kad įvaizdis kai kur duoda daug reikšmės, bet kai kur jis perdėtas ir nereikalingas. Todėl visados galvojau, kad vykdant veiklą pirmiausia reikia galvoti apie tai kur esi šiandien ir ką darai šiandien, ir atitinkamai save tokiu lygiu įprasminti. O ne priešingai - kelti sau pasaulio lygio kompanijų lygį, kai net neturi jokių pajamų iš savo veiklos.

 

Bet reziumuojant, esu už įmonių įvaizdžio kūrimą. Galbūt kartais jis perteklinis, neįdomus vartotojui, bet man asmeniškai tai atitinkamo orumo priduoda pačiam veiklos vykdytojui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš dalies sutikčiau, tik atveju jeigu įvardintume konkrečius pavyzdžius. Ką laikai smulkiomis įmonės ir kokia tai veiklos specifika. Pvz. ar didelis skirtumas bus jeigu prekybos centre pirksime fejerverkus nuo tų laikinų prekystalių, kurie turės pavadinimą ir jų neturės? Nebus didelio skirtumo. Praeis šventinis laikotarpis ir jie dingsta. Ar jiems reikalingas savo įvaizdžio formavimas, marketingo politika, logotipas, ir t.t.? Nemanau. Jeigu kalbėtume apie kažkokią nuolatinę fejerverkų parduotuvę turinčią nuolatinių paslaugų spektras - mažų mažiausiai iškabos ar kažkokio primityvaus vizualinio įtvirtinimo reikėtų.

Bet čia vėlgi, priklauso kokia tavo parduotuvė, ir į kokį klientų ratą orientuojiesi. Jeigu tavo maisto prekių parduotuvė dirba Panevėžio rajone, Raguvos ar Troškūnų kaime - tavo klientūra ir jos ratas aiškus, ir ar tu vadinsies "Ūkininko rojus" ar užsidėsi iškabą "PARDUOTUVĖ", tai nieko nepakeis. Vietiniai vis tiek turės savo pavadinimus kaip vadins tavo parduotuvę. Tokiu atveju tikrai neinvestuočiau. Bet jeigu būčiau kažkoks nedidelis prekybos tinklas turintis daugiau parduotuvių Lietuvoje, kaip pvz. "Čia market", "Koops" ir t.t., - investuočiau. Ir versle variantų yra daug. Nuo smulkių valymo punktų, automobilių plovimo, raktininkų, laikrodininkų, batų taisyklų, turgaus prekeivių, kirpėjų, kirpyklų, grožio studijų ir pan.

Todėl kaip ir sakau - reikėtų labai išsigryninti temą ir kalbėti apie konkrečius dalykus, o ne apie abstrakcijas. Kadangi vienareikšmiško atsakymo visoms veikloms ir visoms nišoms nėra.

 

Kiti kas komentuoja, ima labai grubius pavyzdžius su didžiais verslais. Nežinau kodėl, bet visi pradėdami daryti kažkokį verslą galvoja apie "didįjį" verslą, ir apie tai, jog jų veikla bus labai sėkminga ir žinoma bei visokia kitokia. Bijo, kad jiems pasikartos "Facebook" nuknisimo istorija ar kažkas bandys nesąžiningai konkuruoti. Tai galiu patikinti, kad jeigu kažkas norės tą padaryti, padarys tai vis tiek. O be to, statistika yra žiauri - didžioji dalis naujų verslų patiria bankrotą per artimiausius metus, du, tris. O verslai išgyvenę dešimtmetį yra didelė mažuma. Tai man šiek tiek juokinga kai pradedantys smulkų versliuką puola kurtis prekės ženklą, jį registruoti ir daryti kaip labai ilgametį verslą. Sutinku, kad įvaizdis kai kur duoda daug reikšmės, bet kai kur jis perdėtas ir nereikalingas. Todėl visados galvojau, kad vykdant veiklą pirmiausia reikia galvoti apie tai kur esi šiandien ir ką darai šiandien, ir atitinkamai save tokiu lygiu įprasminti. O ne priešingai - kelti sau pasaulio lygio kompanijų lygį, kai net neturi jokių pajamų iš savo veiklos.

 

Bet reziumuojant, esu už įmonių įvaizdžio kūrimą. Galbūt kartais jis perteklinis, neįdomus vartotojui, bet man asmeniškai tai atitinkamo orumo priduoda pačiam veiklos vykdytojui.

Pritariu, kad nesvarbu, kai kalba eina apie vietines reiksmes versla, kuris orientuojasi i vietinius klientus ir neplanuoja jokios pletros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Belekas...

Kas per bandymas pritaikyt viena taisykle visiem verslam. Jei teikiam PASLAUGAS realiam pasauly tai logotipas gal reikalingas maziausiai. Ne viena imone zinau kurie atlieka konkrecius darbus jau desimtmeti ir viskas ka apie juos galima rast tai uzregistruotas pavadinimas be jokio logo, be jokiu tinklapiu, net workshopas iskabos neturi ir eiles stovi visada po pora savaiciu jei kazka darytis pas juos nori. Ir ne, ne undergraundas nei joks, oficelios imones.

 

Kitas dalykas jei paslaugos teikiamos virtualioj erdvej- bbi kur nuvaziuosi su ant peinto nutapnotu tinklapiu- nei is taves pirks kazkas kazka nei ka, nes itartinai atrodys.

 

Jei gamini savo produkta tai tada be kazkokio zenkliuko savo vardo nesusikursi. Bet ir cia ne visada- zinau dvi imones gaminancias tekstiles gaminius ir logotipo neturincias ir sekmingai dirbancias dar nuo tu laiku kai pats po stalu stacias vaiksciojau. Viskas ka rasit ant ju gaminiu tai maza etikete su paprastu sriftu kabutese irasytu imones pavadinimu: "Pavadinimas". Tik tiek. Jokio logo.

 

Mano nuomone reik ziuret i situacija- kartais logo reikalingas, kartais ne, bet net tada kai jis reikalingas, pacioj pradzioj isprotet del to nereikia. Va kas svarbu tai imones pavadinima uzsiregistruot ir domenus supirkt, px kad gal net nenaudosi, tas nieko daug nekainuoja, o nuo parazitu ateity apsaugos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškarpyti visi video, šokinėja, net minutės žmogus nepašneka rišliai, visiškai nepasiruošęs kalba, tai tokia ir nauda iš šių blevyzgų.

tik tavo žinutę paskaitęs, pažiūrėjau daugiau negu 10sekundžių to įrašo :D

 

Eugenijau, kitą kartą pakabink laikrodį už savęs ant sienos, ir kokį tu įvaizdį bandai daryti? Sakydamas sakinį, padarai 2-4 įkarpymus 5-7 sekundžių laikotarpyje.

Net verslas nuo nulio - šimkus, nors ir labiau nusišnekėjo, bet bent maloniai ir nuosekliai tuos makaronus kabino.

Čia tik asmeninė mano kritika, ir nuomonė.

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eugenijau,

 

Jeigu Jūs teigiate, jog logotipas nesvarbus, tačiau tuo pat metu teigiate jog perkate prekes dėl pavadinimo - kyla daugiau nei dviprasmis jausmas: arba jūs nesuvokiate apie ką kalbate, arba jūs esate naivus.

 

Logotipas yra įmonės įvaizdžio dalis. Logotipą sudaro net tik kažkoks vaizdelis (nupieštas namas), tačiau tai yra susijusios spalvos, šriftas ir t.t.

Galima vardinti daug ir nuobodžiai.

 

Pagalvokite apie puikiai žinomą pavyzdį McDonald.

Pradėkime, koks McDonald logotipo akcentas yra toks svarbus ir iš esmės nesikeičia 1961metų.

Šios korporacijos pagrindinis dėmesys yra į raidę M, kuri primena dvi, tarpusavyje susijungusias, auksines arkas (atsiradimo istoriją manau visi gerai žino).

 

Šiai dienai, bet kuris žmogus, pamatęs šią M raidę, kuri primena dvi auksines arkas, pagalvos apie McDonald prekinį ženklą / restoraną. Šiai įmonei senai nebereikia rašyti, kad čia McDonald, jiems pakanka spaudoje nupiešti M raidė ir visi žino kas tai.

 

Toliau galima vardint ir kalbėti apie: Nike, Adidas, Rolex karūną, MB, BMW, Toyota, Maxima (praeiviui parodžius Maxima X ženklą, visi žinos kas tai), Telia, Apple ir dar daugiau...

 

 

Jeigu kalbant apie mažą verslą, mano nuomone, jis privalo, nuo pirmos dienos, turėti savo identitetą. Niekam neįdomu, kaip vadinasi tavo UAB, visiems įdomu tavo logotipas - prekinis ženklas, visiems įdomu tavo įmonės reprezentuojamos spalvos (logo spalvos). Įdomu - reiškia jog žmogaus pasamonėje įsirėš prekinio ženklo spalvos, logo ar jo forma. Niekas neatsimins įmonės pavadinimo MB "Profesionalių buhalterinių paslaugų tiekimo centras", visi lengviau atsimins logo ir prekinį ženklą pvz "5E" ir šūkiu Penktas verslo elementas.

Logo galima naudoti stilistiką kaip Mendelejavo lentelės elementų žymėjimą. Paprasta ir įsimintina, juolab visi suvoks kad tai asocijuojasi su kažkokiu elementu, o lydintis šaukinys, sustiprins įspūdį.

 

Sugalvoti šį konkretų pavyzdį ir įvaizdžio detalę man tereikėjo keletos minučių. Įmonei gauti šią paslaugą iš manęs: idėją ir pabaigtą logo kainuotų niekingai mažus pinigus, tad ar verta taupyti ir rizikuoti būti užmirštam klientų, kadangi neturi jokio identiteto? Atsakyti turi kiekvienas sau.

 

Ir dabar, Eugenijau atsakyk pats sau, ar ne laikas perskaityti bent kartą Kortlerio "Marketingo valdymo pagrindai" knygą, prieš toliau tęsiant savo video blogų patarimų seriją apie verslą ir marketingą.

Nekvestionuoju Jūsų sugebėjimo verslauti, tačiau marketingo srityje Jūs kol kas esate per silpnas, kad viešai dalintumėte patarimus.

Redagavo BrainStorm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs jam net neatrašinėkit šiame forume, jis ateina, paspamina ir net neskaito :D Greit bus naujas koks video iš serijos "jūsų lokacija nesvarbi, grieblius galite gaminti ir antarktidoje, transportavimo kaštai kainas pakelia tik 20000% kartų"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...