Pereiti prie turinio

Dropshipping.lt - dropship paslaugos Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

norime pristatyti didžiausią Lietuvoje dropshipping principu veikiantį projektą, siūlantį daugiau nei 25 000 aprangos, avalynės, laikrodžių bei aksesuarų prekių - dropshipping.lt

 

 

Pagrindinė informacija:

 

- virš 25 000 prekių asortimentas (esant poreikiui gali būti didinamas iki 50 000 prekių).

- asortimentą sudaro aprangos, avalynės, aksesuarai bei laikrodžiai.

- žemos prekių kainos (rekomenduojame vidutinį 35% antkainį nuo galutinės pardavimo kainos).

- prekės pristatomos tiesiai jūsų klientams arba jums jūsų adresu.

- prekių kainas gali matyti tik registruoti ir patvirtinti klientai (būtina vykdyti veiklą pagal pažymą ar turėti UAB, MB, IĮ). Tokiu būdu apsaugoma informacija apie prekių kainas nuo eilinių interneto vartotojų.

- šiuo metu prekės suskirstytos į 7 prekių katalogus.

 

Kaip pradėti naudotis?

 

- norint naudotis paslaugomis, reikia užsiregistruoti ir sulaukti patvirtinimo. Po to jūs galite pasirinkti jums tinkamiausią dropshipping paslaugų planą ir pradėti naudotis paslaugomis. Nėra jokių papildomų mokesčių, tik mėnesinis dropshipping paslaugų mokestis, kurio dydis priklauso nuo pasirinkto plano.

- šiuo metu prekės suskirstytos į 7 prekių katalogus.

- prekės importuojamos naudojant XML formato prekių importo failus (kiekvienam katalogui atskiras failas). Importo failo schema paprasta, todėl jį galėsite importuoti naudodami daugelį XML importo modulių skirtų jūsų naudojamai TVS. Galime sukonfigūruoti importą Opencart 2 TVS.

- prekių informaciją (pavadinimai, kategorijos, pagrindinė aprašymų informacija pritaikyta LT rinkai).

- kiekvienai prekei yra nurodyta rekomenduojama pardavimo kaina, tačiau jūs ją galite nusistatyti ir individualiai.

 

 

Kaip vyksta prekių užsakymas bei pristatymas?

 

- jūs savo el.parduotuvėje parduotas prekes užsakote dropshipping.lt sistemoje ir nurodote pristatymo adresą.

- apmokėti galite per paysera sistemą, bankiniu pavedimu, paypal arba panaudodami virtualios piniginės likutį (sukurta galimybė pasipildyti virtualią piniginę, tokiu būdu jums nereikės atlikti atskirų mokėjimų kiekvienam užsakymui, pinigai bus nuskaičiuojami iš virtualios piniginės).

- prekių pristatymas trunka 6 - 9 darbo dienas.

- prekės pristatomos Venipak kurjeriais Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Greitu metu bus prijungti ir Omniva paštomatai.

- jeigu iš savo klientų norite surinkti COD mokestį, jūs tiesiog turite pasirašyti sutartį su Venipak bei užsakymo gavus pranešimą iš mūsų el.paštu, įkelti paties suformuotą Venipak siuntos lipduką su COD mokesčiu (tereikia prisijungti prie paskyros, eiti į užsakymo informaciją bei ten įkelti lipduką/etiketę). Šiuo atveju jūs pats sumokėsite už prekės pristatymą jūsų klientui ir gausite COD mokestį į savo sąskaitą. Jūsų siunta su kitomis siuntomis bus perduota Venipak kurjeriui ir išsiųsta jūsų klientui.

 

 

Kam skirtos šios dropshipping paslaugos bei kodėl jums reikėtų rinktis būtent mus

 

- Jūs galite pasiūlyti daugybę prekių savo klientams į jas neinvestuodami.

- Galite ženkliai padidinti savo dabartinį prekių katalogą jau veikiančioje el.parduotuvėje.

- Tai galimybė pradėti el.prekybą su nedidelėmis investicijomis.

- Už nedidelį mėnesinį mokestį jūs gausite didelį prekių asortimentą, prekių pristatymą jūsų klientams, LT kalbai pritaikytus XML prekių importo failus bei sąlyginai trumpą pristatymo laiką ir žemas prekių kainas.

- jeigu norite pradėti el.prekybą, galime pasiūlyti jums dropshipping paslaugas įsigyti kartu su joms pritaikyta el.parduotuve.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl nesiūlote API? Tinginiai kaip aš, suprogramuotų, kad automatiškai iš mano parduotuvės užsakymo informacija nueitų pas jus. Man tereiktų prisipildyti piniginę, o iš jos nuskaičiuotumėt ir siųstumėt prekes automatizuotai. Nesvarstėt to?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

dėl visa ko, dar kartą patikrinome registracijos funkcionalumą, viskas veikia tinkamai. Galbūt nepabaigėte registracijos?

 

O kodėl nesiūlote API? Tinginiai kaip aš, suprogramuotų, kad automatiškai iš mano parduotuvės užsakymo informacija nueitų pas jus. Man tereiktų prisipildyti piniginę, o iš jos nuskaičiuotumėt ir siųstumėt prekes automatizuotai. Nesvarstėt to?

 

 

Tai pirminė dropshipping.lt versija. Norėjome kuo greičiau paleisti projektą ir pažiūrėti ar jis turi pakankamai potencialo, jog jį vystyti toliau ir plėstis į kitas Baltijos šalis. Jis ir toliau tobulinamas ir API yra mūsų pusmečio planuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

dėl visa ko, dar kartą patikrinome registracijos funkcionalumą, viskas veikia tinkamai. Galbūt nepabaigėte registracijos?

 

 

 

 

Tai pirminė dropshipping.lt versija. Norėjome kuo greičiau paleisti projektą ir pažiūrėti ar jis turi pakankamai potencialo, jog jį vystyti toliau ir plėstis į kitas Baltijos šalis. Jis ir toliau tobulinamas ir API yra mūsų pusmečio planuose.

Pabaigiau, buvo pranešimas, jog registracija sėkminga.

 

Neperskaičiau, jog paskyra patvirtinama per 1d...

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O nemokamo prasibandymo nesiūlot? Bent pamatyti kokios prekės, kokios kainos ir pnš?

Registracija yra nemokama. Po paskyros aktyvavimo jūs galėsite prisijungti ir matyti prekių kainas.

 

grazinimas 14d yra? Garantijos?

Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Registracija yra nemokama. Po paskyros aktyvavimo jūs galėsite prisijungti ir matyti prekių kainas.

 

 

Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.

Na peržiūrėjau prekes (vyrų drabužiai) ir pirkti patiems iš lenkų būtų kur kas pigiau, visos esančios pas jus yra tokiomis pačiomis lenkų mažmeninėmis kainomis, o jie siūlo imti ir didmena kas išeina dar pigiau. Net perkant mažmeninėm kainom pas juos, peržengus tam tikrą ribą duoda iki 10% nuolaidą.

 

Kas dėl prekių gražinimų, nrekes priimti atgal nors ir nepatiko drabužis yra privaloma, tai numato įstatymai.

 

Atvirai pasakius, nusivyliau. :)

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na peržiūrėjau prekes (vyrų drabužiai) ir pirkti patiems iš lenkų būtų kur kas pigiau, visos esančios pas jus yra tokiomis pačiomis lenkų mažmeninėmis kainomis, o jie siūlo imti ir didmena kas išeina dar pigiau. Net perkant mažmeninėm kainom pas juos, peržengus tam tikrą ribą duoda iki 10% nuolaidą.

 

Kas dėl prekių gražinimų, nrekes priimti atgal nors ir nepatiko drabužis yra privaloma, tai numato įstatymai.

 

Atvirai pasakius, nusivyliau. :)

 

Ačiū jums už nuomonę. Keli pastebėjimai:

 

 

 

> Pirkti didmena visada buvo ir bus pigiau nei iš dropshipping tiekėjo. Dropshipping prekybos principas - gaunate didelį asortimentą prekių į jas neinvestuodami. Didmeninėje prekyboje jūs gaunate geresnę kainą, tačiau turite pirkti dideliais kiekiais ir investuoti pinigu į prekes. Čia vėlgi rizika dalies jų neparduoti ar likusias parduoti į minusą ir galutiniame variante turite tai, jog naudos kainos atžvilgiu nebuvo tiek ir daug, o investuoti pinigai buvo užšaldyti ilgam laikui.

 

> Taigi, tai nėra didmeninė prekyba, tai dropshipping prekyba, šito maišyti nereikėtų. Ar esate vykdęs internetinę prekybą turint bent 4 užsienio tiekėjus? Jeigu ne, tuomet jūs nežinote, kiek papildomų išlaidų jums kainuotų prekių pristatymas. Tarkim, vidutinė vieno pristatymo kaina į LT bus €15, tuomet norėdami klientams prekes pristatyti per 5 - 9 d.d. jūs vien siuntimui išleistumėte 4 (tiekėjai) x 15 (siuntimo kaina) x 2 (siuntimai per savaitę) x 4 (savaitės) = €480/mėn.

Turbūt sutinkate, jog tai gerokai daugiau nei €39, €69 ar €149 (dropshipping planų kainos).

 

> Ar turite el.parduotuvę, kuri generuotų bent 10 pardavimų per dieną? Jeigu taip, kiek laiko prekių pakavimui ir išsiuntimui skiriate? Naudojantis dropshipping paslaugomis mes prekes saugome, supakuojame ir išsiunčiame. Patikėkite, generuojant kiek didesnius pardavimus, prekių pakavimui ir išsiuntimui reikia labai daug laiko ir dirbdamas vienas, asmuo tikrai nespės tuo pačiu metu bendrauti su klientais, rūpintis prekių tiekimu, reklama, grąžinimais ir prekių pakavimu, sandėliavimu ir išsiuntimu.Taigi, tada būtinas dar vienas darbuotojas - papildomos ir gana nemažos išlaidos.

 

> XML prekių importo failai pritaikyti LT rinkai, t.y. naudojant nuolat atnaujinamą algoritmą išversta pagrindinė prekių informaciją (pavadinimai, kategorijos, prekių sudėtis, dydžių informacija, aprašymai). Sujungti daugybę atskirų sistemų į vieną nėra paprasta ir toli grąžu ne kiekvienas pats tai gali padaryti. Taigi, papildomos didelės laiko (jeigu žmogus turi pakankamai įgūdžių) arba piniginės sąnaudos (duomenys kinta nuolat ir algoritmus reikia atnaujinti).

 

> Daugelis didmenininkų lygiai taip pat atsisako 14d. prekių grąžinimo, išskyrus brokuotas prekes. Jeigu didmeninę prekybą matote, kaip geresnę alternatyvą, tuomet užšaldę pinigus ilgam laikui, dažnu atveju, jūs taip pat negalėsite grąžinti jums nepatikusių prekių.

Naudojantis užsienio dropshipping tiekėju, norėdami grąžinti prekes jam, jūs turėsite siųsti prekes kurjeriu jo užsienio adresu. Prekes turėsite grąžinti per 14d., nuo prekės įsigijimo. Jūsų klientas prekę taip pat gali grąžinti jums per 14d., tokiu atveju, jūs arba išvis nespėsite grąžinti prekės tiekėjui arba siųsite atgal vieną ar keletą prekių ir mokėsite €15 už grąžinamų prekių pristatymą.

Rezultatas - jeigu dropshipping tiekėjas ne Lietuvoje, jūs dažnu atveju nespėsite grąžinti prekių (didžiausi mūsų šalies kaimynės dropshipping tiekėjai nepriima grąžintinų prekių) arba už jų grąžinimą sumokėsite labai didelę dalį pačių prekių vertės.

 

 

Noriu pabrėžti, jog su šiuo projektu dirbta daugiau nei metus laiko. Atlikti įvairūs skaičiavimai ir garantuojame, jog geresnių sąlygų jūs nerasite. Pagrindiniai plusai:

 

> Didelis prekių kiekis (jau buvo kalbėta kiek kainuotų pristatymas iš kelių tiekėjų užsienyje)

> Importo failai pritaikyti LT rinkai (taip pat kalbėta, kiek papildomų laiko ar finansinių išteklių tai reikalauja)

> Jums nereikia sandėliuoti, pakuoti prekių (tas sutaupo labai daug laiko)

> Prekių kainos (jos pakankamai žemos, jog taikyti vidutinį 33-35% antkainį nuo pardavimo kainos, norint konkuruoti su kitomis el.parduotuvėmis)

> Prekių pristatymo laikas (5 - 9 d.d., kuris vėliau bus trumpinamas iki 4 - 6 d.d.)

> Nereikia pradinių investicijų, neįšaldomi pinigai, nėra rizikos (pirkdami didmena gausite geresnes kainas, tačiau įšaldysite pinigus ir rizikuojate dalies prekių neparduoti ar parduoti į minusą)

 

 

Pabaigai, turime klientą, kuris prekiaudamas mūsų siūlomomis prekėmis, tokiomis pačiomis kainomis, turi €9000/mėn apyvartas ir jos auga taikant jau minėtą 33-35% antkainį nuo pardavimo kainos, todėl esame tikri, jog paslaugos yra naudingos.

Jeigu žinote dropshipping tiekėją Europoje, kuris gali pasiūlyti panašų kiekį aprangos, avalynės, aksesuarų prekių, atitinkamą prekių pristatymo laiką, panašaus lygio kainas, prekių importo failus LT kalba ir išlaidas mėnesiui, kurios siektų €39 - €149 per mėn. (įtraukus prekių pristatymo išlaidas, apie kurias kalbėta anksčiau), pasidalinkite informacija ir su mumis, galbūt kažką praleidome darydami analizę :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne taip mane supratote, aš nesakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos, aš sakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos tik man. :)

 

Kolkas negalite pasiūlyti geresnių sąlygų, nei kad dabar turiu. :)

 

Pradedantiems el. prekybą, manau, jūs būtumėte puikus pasirinkimas.

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne taip mane supratote, aš nesakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos, aš sakau, jog jūsų paslaugos yra nenaudingos tik man. :)

 

Kolkas negalite pasiūlyti geresnių sąlygų, nei kad dabar turiu. :)

 

Pradedantiems el. prekybą, manau, jūs būtumėte puikus pasirinkimas.

 

Dėkojame už patikslinimą. Tikimės, jog toliau vystydami ir plėsdami projektą ateityje rasime ką pasiūlyti naudingo ir jums :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

palauksiu prestos modulio

Artimiausiu metu jis bus sukurtas ir informuosime jus.

 

Pradėjot aktyvią reklamą, net e-shop'ams per el. paštus... Kai pasiūlysit normalias kainas, gal ir naudosimės Jūsų paslaugomis :) Koks tikslas, kai galima dvigubai pigiau tą patį gauti iš lenkų ar vokiečių? :)

Būkim iki galo teisingi, 10-15% (neskaičiuojant prekių tiekimo, sandėliavimo, pakavimo piniginių bei laiko išlaidų) pigiau :)

Ačiū Jums už išsakytą nuomonę (būtent nuomonės bei pasiūlymų, kaip patobulinti projektą šiuo post'u mes ir tikimės sulaukti), didindami apyvartas turėsime didesnius svertus deryboms su tiekėjais ir pasiūlysime dar patraulesnes kainas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradėjot aktyvią reklamą, net e-shop'ams per el. paštus... Kai pasiūlysit normalias kainas, gal ir naudosimės Jūsų paslaugomis :) Koks tikslas, kai galima dvigubai pigiau tą patį gauti iš lenkų ar vokiečių? :)

 

Tai gal pasidalink su visais - kur rasti toje Lenkijoje :) Ne kiekvienas toks gudrus. Žmonės už minimumą dirbą, ir siūlo prekes/paslaugas kurių antkainiai belekiek proc. užkelti. Tai jiems gal irgi iš lenkų nusipirkt prekių ir pardavinėt savo naudai? :) Kiekvienoje vietoje kitaip. Dirbi samdomą pardavėjo darbo, užsiimi dropshippingu, perki pats prekes ir parduodi. Kiekvienoje vietoje skiriasi ir pliusai ir minusai.

 

Niekada prekių nepirkčiau pats, jei prekyboje neturėčiau patirties.. O norint patirties, galima pradėt ir nuo pirmo varianto... Jeigu gerai eisis visada galima tobulėt, tik žinių reikia. Daug žmonių net nenutuokia kokie antkainiai ir kaip vyksta prekyba. kad akcijos nėra tikros ir pnš.. :)

Redagavo mariukasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.

Nuo kada jūs virš įstatymų? PRIVALOTE priimti ir geras prekes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo kada jūs virš įstatymų? PRIVALOTE priimti ir geras prekes.

 

Sveiki,

 

mes nesame virš įstatymų, mes esame B2B paslaugas teikianti įmonė, dirbanti su verslo partneriais. Šių ir kitų paslaugų mes nesiūlome galutiniam prekės pirkėjui (fiziniam asmeniui nevykdančiam jokios ekonominės veiklos), prieiga prie konkrečios informacijos bei paslaugų užsakymo taip pat suteikiama tik B2B klientams. Paprastai tariant, mes esame jungiamoji grandis tarp prekių tiekėjų/didmenininkų bei el.parduotuvių savininkų, kurie prekiauja mūsų siūlomomis prekėmis. Mes atliekame didelę dalį el.komercijai funkcionuoti būtinų darbų, tokių kaip:

 

> Tiekėjų/didmenininkų/partnerių paieška, kontaktų palaikymas, derybos dėl pirkimo sąlygų, kainų ir t.t.

> Prekių katalogų apdorojimas/jų sukūrimas ir pritaikymas LT rinkai (tai dažnu atveju gana sudėtingas darbas, reikalaujantis nuolatinių korekcijų ir pataisymų)

> Prekių pristatymas į Lietuvą

> Prekių sandėliavimas

> Prekių atrūšiavimas pagal užsakymus, pakavimas

> Prekių išsiuntimas jūsų klientams

 

Didžioji dalis tiekėjų ir absoliuti dauguma didmenininkų nepriima grąžintinų prekių, išskyrus pažeistas, brokuotas prekes. Praktiškai visose EU šalyse yra įstatymiškai nurodytas prekių grąžinimo terminas, galioja panašios sąlygos, kaip ir Lietuvoje. Jūs norite pasakyti, jog stambūs prekių tiekėjai, veikiantys Anglijoje, Italijoje, Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose EU šalyse daugiau nei 10 metų nuolatos pažeidinėja įstatymus? Tuomet kaip jie gali sėkmingai gyvuoti ir augti tiek metų?

Esmė tame, jog tai B2B prekyba. Prekių ar paslaugos suteikėjas yra nustatęs taisykles ir sąlygas, kuriomis dirba su savo verslo partneriais. Kiekvienas klientas prieš pradėdamas dirbti susipažysta su šiomis taisyklėmis ir pats gali nuspręsti, jam dirbti su paslaugų tiekėju ar ne, jam paslaugos naudingos ar ne. Jeigu klientas nesilaiko iš anksto sutartų taisyklių, paslaugų teikėjas tiesiog nutraukia bendradarbiavimą, kadangi tai iš anksto suderintų ir žinomų taisyklių pažeidimas. Toks yra B2B paslaugų/prekybos principas.

 

Taigi, noriu dar kartą pabrėžti, jog šios paslaugos teikiamos išimtinai tik B2B klientams. Registracijos metu klientas turi pateikti identifikacinius duomenis, pagal kuriuos galima nustatyti ar jis užsiima ekonomine veikla ar ne ir tik tada gauna prieigą prie informacijos bei galimybės užsakyti paslaugą. Tokiu būdu žinomumas bei klientų bazė didėja nors ir lėčiau, tačiau jautri informacija geriau apsaugoma nuo "interesantų" ir dirbama su klientais, kurie realiai vykdo ar yra nusprendę pradėti vyktyti el.prekybą bei į šią veiklą žiūri rimtai.

 

Tikiuosi atsakiau į jūsų klausimą. Jeigu norite sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas ar veiklą - visada klauskite :)

Redagavo Vilaspo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiuosi atsakiau į jūsų klausimą. Jeigu norite sužinoti daugiau apie mūsų paslaugas ar veiklą - visada klauskite :)

 

Realiai, tai į nieką neatsakėte. Lyginate nelabai lyginamus dalykus, jei lygintumėte pvz.: būtent rūbus, tada būtų paprasčiau suprasti tai, nes:

  • Dideli tiekėjai (Samsung, Apple ir pan) suteikia garantiją kai žmogus nusiperka prekę iš mažmenos ir tai garantijai skiria autorizuotus servisus (buitinė technika, kompiuteriai ir pan.)

 

Šiuo atvėju, Jūsų sutartys su tiekėjais kitais (nes nesate patys tiekėjai, o tik perpardavinėtojai) nėra tokios, kad mažmenai dabar apsimokėtų pirkti prekes ir nebijoti gražinimų (čia viskas ok, aš pilnai suprantu, pirkti tiesiai iš lenkų gaunasi tas pats).

 

Bet jei perki tiesiai iš lenkų, gauni tą garantiją grynai tokį patį laiką, ir jei prekės neparduodi per jį garantiją tiesiog dingsta ir jau pačiam po pardavimo reikia tikėtis, kad per 14 dienų negražins, nes nepatiko spalva.

 

Įstatimiškai žiūrint, jei prekę pirksiu iš Jūsų tai įstatimiškai kaip pardavėjas Jūs suteikiate man 14 dienų gražinimo garantiją jei man nepatiks dydis ar spalva, ir čia labai nepašokinėsit su savo sutartimi, nes vietinės reikšmės sutartys nėra svaresnės, nei įstatymai (visgi ne vien Lietuvos, bet ir ES).

 

Tai turim tokias dvi puses:

  1. Perkasi žmonės iš lenkijos, turi 14 dienų gražinimo garantija, kol prekę parduos - ji jau nebegalios ir gražintos prekės liks tau.
  2. Perkasi prekes iš Jūsų (Lietuvos ribose), ir gauna tą patį, ką perkant iš lenkų gražinimo prasme

 

Nesupraskite manęs klaidingai, smagu matyti, kad daromi reseller centrai ir Lietuvoje, bet susižiūrėkit su gražinimais kaip darysite iki galo, nes manau tai pagrindinė priežastis kodėl tiek mažai resellerių ir yra dėl šios priežasties.

 

Jūsų konkurentų DUK puslapio ištrauka:

Ką daryti, jei pirkėjas nori gražinti prekes atgal?

 

Tai ne problema. Pirkėjas gali gražinti prekes, jei informuoja apie gražinimą ne vėliau kaip 14 dienų po prekių gavimo. Galite klientui duoti mūsų adresą ir nurodyti, jog siųstų prekes atgal registruotu paštu. Jei nenorite atskleisti mūsų adreso klientui, galite prekes nurodyti siųsti Jums ir paskui jas persiųsti mums. Prekės turi būti tos pačios būklės, negali būti pažeista pakuotė. Gavę prekes ir jas patikrinę, gražiname sumokėtus pinigus atgal.

http://dropship.lt/duk/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Registracija yra nemokama. Po paskyros aktyvavimo jūs galėsite prisijungti ir matyti prekių kainas.

 

 

Suteikiama 14d grąžinimo garantija pažeistoms, brokuotoms, nepilnos komplektacijos prekėms. Nepažeistų, aprašymą atitinkančių prekių grąžinti nėra galimybės, kadangi daugelis didmenininkų to atsisako. Laikrodžiams galioja 1 - 2 metų (priklausomai nuo gamintojo) gamintojo garantija.

 

Vienos is prasciausiu salygu. Realiai nuotraukose tos prekes atrodo super, o realybeje ju kokybe itin prasta. Gali buti ir dydis netikslus ir spalva. Realiai as parduodu ir pagal istatymu 14 d grazinimo garantija. Jum sumoku pinigus-parduodu. Pirkejas tarkim nori grazinti, nes netiko, nepatiko. Grazini is savo kisenes, nes jus netaikot grazinimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai, tai į nieką neatsakėte. Lyginate nelabai lyginamus dalykus, jei lygintumėte pvz.: būtent rūbus, tada būtų paprasčiau suprasti tai, nes:

  • Dideli tiekėjai (Samsung, Apple ir pan) suteikia garantiją kai žmogus nusiperka prekę iš mažmenos ir tai garantijai skiria autorizuotus servisus (buitinė technika, kompiuteriai ir pan.)

 

Šiuo atvėju, Jūsų sutartys su tiekėjais kitais (nes nesate patys tiekėjai, o tik perpardavinėtojai) nėra tokios, kad mažmenai dabar apsimokėtų pirkti prekes ir nebijoti gražinimų (čia viskas ok, aš pilnai suprantu, pirkti tiesiai iš lenkų gaunasi tas pats).

 

Bet jei perki tiesiai iš lenkų, gauni tą garantiją grynai tokį patį laiką, ir jei prekės neparduodi per jį garantiją tiesiog dingsta ir jau pačiam po pardavimo reikia tikėtis, kad per 14 dienų negražins, nes nepatiko spalva.

 

Įstatimiškai žiūrint, jei prekę pirksiu iš Jūsų tai įstatimiškai kaip pardavėjas Jūs suteikiate man 14 dienų gražinimo garantiją jei man nepatiks dydis ar spalva, ir čia labai nepašokinėsit su savo sutartimi, nes vietinės reikšmės sutartys nėra svaresnės, nei įstatymai (visgi ne vien Lietuvos, bet ir ES).

 

Tai turim tokias dvi puses:

  1. Perkasi žmonės iš lenkijos, turi 14 dienų gražinimo garantija, kol prekę parduos - ji jau nebegalios ir gražintos prekės liks tau.
  2. Perkasi prekes iš Jūsų (Lietuvos ribose), ir gauna tą patį, ką perkant iš lenkų gražinimo prasme

 

Nesupraskite manęs klaidingai, smagu matyti, kad daromi reseller centrai ir Lietuvoje, bet susižiūrėkit su gražinimais kaip darysite iki galo, nes manau tai pagrindinė priežastis kodėl tiek mažai resellerių ir yra dėl šios priežasties.

 

Jūsų konkurentų DUK puslapio ištrauka:

 

http://dropship.lt/duk/

 

Sveiki,

 

noriu patikslinti, jog buvo lyginami (kalbama) būtent aprangos, avalynės ir aksesuarų stambūs tiekėjai ar didmeninkai (veikiantys Europoje), apie elektronikos prekes ir jų tiekėjus kalbėta nebuvo, tai atskira tema. Būtent taip dirba absoliuti dauguma stambių tiekėjų.

Tikrai taip, jog įstatymiškai galioja ši garantija, minėjau ir aš ir su tuo pilnai sutinku. Esmė tame, jog mes patys dirbdami su tiekėjais ir didmenininkais laikomės sutartų sąlygų, jeigu tiekėjas nepriima grąžinimų, mes šias sąlygas žinodami, tikrai nepulsime grąžinti prekių ar grąsinti vartotojų teisėmis, kadangi šias sąlygas žinome ir dirbame su jais laikydamiesi jų. Jeigu nesilaikome, tiekėjas paprasčiau nedirbs su mumis.

Toks pat atvejis gali būti pritaikomas ir kalbant apie mus bei mūsų klientus. Šiuo metu gavę grąžinimo užklausą, kuri neatitinka nurodytų ir iš anksto žinomų sąlygų, mes ją atmestume. Jeigu klientas vistiek primygtinai reikalautį patenkinti šią užklausą, mes ją patenkintume, tačiau tuo pačiu nutrauktume ir bendradarbiavimą.

 

Supraskite mane teisingai, taip dirba B2B verslas. Tai yra pirminė dropshipping.lt versija. Ją mes nuolatos tobuliname ir laukiame pasiūlymų, kaip šį prekybos modelį padaryti dar patrauklesnį jums. Kol kas žiūrint iš atsiliepimų, pagrindinis kabliukas - grąžinimai. Tuomet norėčiau, jog pasidalintumėt savo nuomone, kuris sprendimo būdas jums atrodo geriausias:

 

 

1. Didesnės prekių kainos + 14d. grąžinimo garantija

2. Tokios pat kainos + restock mokestis už grąžinamą prekę (20% - 25%) + 14d. grąžinimo garantija

3. Šiek tiek didesnės kainos + 7d. grąžinimo garantija

 

Iš patirties žinome, jog grąžinimai sudaro 10% - 15%, kadangi anksčiau patys vykdėme ir mažmeninę internetinę prekybą, kurios atsisakėme, nenorėdami sukelti nelygios konkurencijos. Tiek dropship [taškas] lt, tiek dauguma kitų tiekėjų turi savo b2c internetines parduotuves, kuriose realizuoja didžiąją dalį grąžintinų prekių (ir ne tik), tačiau tai nėra labai sąžininga dropshipping paslaugomis besinaudojančių klientų atžvilgiu. Mes siekiame išlaikyti grynai tik B2B modelį ir neturėti jokių papildomų B2C parduotuvių ar paslaugų.

 

Nustatydami dropshipping paslaugų įkainius mes darėme didelės apimties analizę, sukurtos skaičiuoklės, kurios modeliuoja įvairius atvejus ir pateikia rezultatus, kurie parodo ar mūsų paslaugos naudingos klientui. Dauguma žmonių, kurie reiškia nepasitenkinimą, tai daro neatlikę jokių skaičiavimų ir neįsitikinę, jog taip iš tiesų ir yra. Keli punktai su paaiškinimais, kodėl mes nesiūlome 14d. grąžinimo garantijos. Taigi punktai:

 

1. Daugelis LT internetinių parduotuvių dirbančių panašiu principu ir parduodančių panašias prekes, 14d. grąžinimo garantijos taip pat neturi. Žinome absoliučią daugumą Lietuvos el.parduotuvių, prekiaujančių apranga, avalyne, aksesuarais tiekėjus, žinome ir sąlygas, kurias jie siūlo. Taigi mes nesiūlome blogesnių sąlygų, mes siūlome tokias pat sąlygas grąžinimams.

2. Siekiame išlaikyti konkurencingas kainas. Vidutinis rekomenduojamas antkainis nuo pardavimo kainos yra 34% (rekomenduojama kaina nurodoma kiekvienai prekei). Rekomenduojamos kainos nėra laužtos iš piršto, o nustatytos atsižvelgiant į bendrą kainų lygį atitinkamų prekių esančių kitose el.parduotuvėse.

3. Grąžinimai sudaro 10% - 15%. Tarkime, jūsų apyvarta mėnesiui yra €6000, tuomet jūs uždirbate apie €2040 bei turite apie €750 grąžintų prekių (jeigų nei vienos iš jų neparduodate tą patį mėnesį, kas nelabai realu). Jūsų pelnas 2040 - 750 = €1290/mėn. Dar yra išlaidos reklamai - €300 bei išlaidos dropshipping paslaugų prenumeravimui - apie €85, tuomet galutiniame variante turime:

 

> €905/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą, pinigų grąžinimus klientams už grąžintas prekes bei dropshipping prenumeratos mokestį)

> €750/mėn prekių jūs atgaunate atgal kaip grąžintinas ir jas vėliau už savikainą parduodate kitiems klientams (tarkime parduodate prekes be jokio antkainio, t.y. 34% mažesne kaina). Tokiu atveju reali prekių vertė - €750 x 0.66 = €495. 60% prekių parduodate be antkainio, o likusias į minusą (50% pigiau), tada turėsime - €495 x 0.6 + €750 x 0.5 x 0.4 = €447 pelno už parduotas grąžintas prekes.

> €905 + €447 = €1352/mėn (tai yra realus pelnas turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas, dropshipping išlaidas bei išpardavus 60% grąžintinų prekių be jokio antkainio bei 40% į minusą taikant 50% mažesnes kainas).

 

Naudojantis jūsų minėtų konkurentų paslaugomis, visų pirma, pasiekti €6000/mėn gali būti sudėtinga dėl skurdaus asortimento (pas mus galite turėti ir 16 000 prekių, konkurentai siūlo apie 3 000 - 4 000) bei ilgesnio pristatymo laiko (mes per 6 - 9d.d., jie iki 14d.d.). Na bet tarkim, jums kažkaip pavyko pasiekti tokią ribą ir suprekiavote €6000/mėn. Jog išlaikyti panašias kainas, turėjote prekiauti su 15% - 21% antkainiu, vidurkis - 18%. Reklamos išlaidos tos pačios - €300, grąžinimai taip pat sudaro 12.5% apyvartos. Pelnas tokiu atveju būtų €6000 x 0.18 = €1080/mėn., grąžinimų išlaidos (skirtumas tarp grąžintų pinigų klientams bei gautų iš mūsų konkurento) sudarytų €750 x 0.18 = €135. Galutiniame variante turime:

 

> €780/mėn jums liekantis pelnas (atskaičiavus reklamą)

> -€135 išlaidos dėl grąžinimų prekių (grąžintų pinigų savo klientams ir atgautų už grąžintas prekes skirtumas)

> €780 - €135 = €645/mėn (tai yra realus pelnas naudojantis konkurentų paslaugomis turint €6000/mėn apyvartą, atmetus reklamos išlaidas bei išlaidas dėl grąžintų prekių).

 

Dabar palyginkime, mes - €1352/mėn ar konkurentai - €645/mėn?

 

Tai yra tik vienas pavyzdinis skaičiavimas, paremtas realia praktika ir skaičiais, o ne spėjimais. Didžioji dalis žmonių nesigilina ir tokių skaičiavimų neatlieka. Skeptikams, lyginantiems mūsų sąlygas su dropship [taškas] lt rekomenduojame įdėmiai perskaityti šią žinutę bei peržiūrėti keletą kartų skaičiavimus. :)

Redagavo Vilaspo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

< ... >

 

Nemeluosiu, nesitikėjau atsakymo su analize dar. Ir dar kartą paminėsiu, pats svarstau apie Jūsų paslaugų naudojimasi, ir užkliuvo ta viena vieta, bet kaip minėjau, galima žaistis su lenkais sutaupyti 5€ ir prarasti papildomai laiko (kas šiais laikais yra brangiau už viską.

 

Dėkoju už atsakymą, ir manau ateinantį mėnesį išmėginsiu pats Jūsų paslaugas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemeluosiu, nesitikėjau atsakymo su analize dar. Ir dar kartą paminėsiu, pats svarstau apie Jūsų paslaugų naudojimasi, ir užkliuvo ta viena vieta, bet kaip minėjau, galima žaistis su lenkais sutaupyti 5€ ir prarasti papildomai laiko (kas šiais laikais yra brangiau už viską.

 

Dėkoju už atsakymą, ir manau ateinantį mėnesį išmėginsiu pats Jūsų paslaugas.

Tikrai taip, galima bandyti viską daryti patiems, tačiau matematiškai, net neskaičiuojant laiko išlaidų bei dar daug niuansų, tai nėra naudinga, kol apyvartos nepasiekia tikrai didelių skaičių.

Ačiū jums, lauksime jūsų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...